- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
taip
senior tag
Szerintetek van esély rá, hogy megváltozzon az a jelenlegi rendszer, hogy kártyás előfizetőknél van ez a hülye fordulónap és akkor lenullázzák a mobilnetet függetlenül a megrendelés dátumától? Szóval miért nem a megrendeléstől számított 30 napig érvényes egy megvett adatmennyiség?
Írtam egy levelet az ügyfélszolgálatnak, de válaszként csak a honlapon / ÁSZF-ben egyébként is megtalálható blablát kaptam, érdemi válasz nélkül.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
wetomi
aktív tag
Az érdemi válasz kb az, hogy jelenleg így működik a számlázási rendszer, ameddig az nem lesz megváltoztatva, addig nem fog másként számlázni.
Egy ilyen alapvető rendszer leváltása nem egyszerű feladat, nem csak annyi, mint kicserélni az olvasólámpában a villanykörtét. Próbáltál már felhőkarcoló alatt alapozást cserélni?
A kártyás ciklusfordulót csak egyszer kell megtanulni, onnantól kezdve nagyon egyszerűen lehet ahhoz igazodva szolgáltatás megrendelni és lemondani, legalább olyan egyszerűen, mintha mindent a megrendeléstől számított 30 napig lenne érvényes.
Szerintem sokkal egyszerűbb ha minden fixen 1 napon fordul, mintha most azon kellene agyalnom, hogy a netet megrendeltem 10-én, a perckedvezményt 6-án és a többi...
-
taip
senior tag
válasz wetomi #38502 üzenetére
Passz, hogy mennyire nehéz ezt beállítani, csak azt látom, hogy más szolgáltatónál sikerült.
Amúgy szerintem érdemi válasz minimum az lett volna, hogy "a közeljövőben nem tervezzük ennek megváltoztatását", de csak copy-paste volt arról, hogy hogyan működik ma a rendszer.
Nekem nem kell többféle szolgáltatást megrendelni, csak a mobilnet lenne pluszban, szóval nincs kavarás a több dátummal. Ha van extra ajánlat, az úgyis mindentől függetlenül 7 napig él, szóval úgyis független a fordulónaptól. De ettől máris felborul a rend, hiszen ha rendelek perc+SMS+net csomagot 1 hétre, utána máris nem jön ki jól a net, hiszen tutira nem pont a fordulón fog lejárni az 1 hetes másik ajánlat. Szóval mindenképpen az jön ki, hogy 2-3 hétig tudom használni a szolgáltatást, de 1 havi árat fizetek érte.
Ezen kívül olyan is van, hogy valami miatt éppen nem kell a net (pl. ünnepek, betegség, elromlik a telefon, stb.) és máris elcsúszik a dolog.Azt belátom, hogy aki folyamatosan, megszakítás nélkül előfizet (mint egy havidíjas) annak ez nem számít, de én azért vagyok többek között kártyás, hogy ne legyen fix "kötelező" költségem, csak ha szükségem van rá.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
wetomi
aktív tag
Más szolgáltató bizonyára más rendszert használ, ahol ez megoldható, de mondjuk más nem, ez benne van a pakliban. Kártyásként nem vagy lekötve.
Szóval az a baj, hogy az 1 hét érvényességű perc+SMS+adat kedvezménynél az adatkeret 1 hét helyett a számlázási ciklus végéig érvényes nem pedig 30 napig a megrendeléstől számítva?
-
taip
senior tag
válasz wetomi #38504 üzenetére
Két külön termékről van szó.
Az egyik a változó tartalommal megrendelhető egyedi ajánlat, ami 1 hétig tart.
A másik a kiegészítő adatjegy (pl. 500 MB 1000 Ft-ért). Ez utóbbinak az érvényessége van fordulónaphoz kötve, tehát ha nem pont fordulónapon rendelem meg, akkor arányosan kevesebb ideig él, de a teljes összeget előre levonják.Ez csak egy példa volt, hogy ha igénybe veszem az egyedi ajánlatot, akkor legjobb esetben is csak 3 hétig használhatom a kiegészítő adatjegyet, de valószínűleg úgy jön ki, hogy még kevesebb ideig. Ha gondolod írok konkrét példát dátumokkal.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
wetomi
aktív tag
Leesett, lassú vagyok. A Mymenü ajánlat függvényében rendelsz meg kiegészítő adatjegyet, ami csak a ciklus végéig érvényes.
De az adatjegy az X adatmennyiséget biztosít amit a teljes havidíj mellett teljes mértékben fel is használhatsz. Nem lop meg senki, elhasználhatod az egészet ha kifizeted.
Az, hogy nem fogy el a kártyás ciklus végéig, vagy éppen a 30 nap végéig az ne a szolgáltató gondja legyen legyen már.
-
taip
senior tag
válasz wetomi #38507 üzenetére
"...teljes havidíj mellett teljes mértékben fel is használhatsz"... Ezt a szöveget szajkózza a Telenor is és ettől csikarom meg magamat.
Nekem nem az a lényeg, hogy X GB adatot leforgalmazzak, hanem hogy Y ideig legyen mobilnetem minimális forgalommal. És ha pl. 1 héttel a fordulónap előtt rendelem meg, akkor lesz 1 hétig netem 1 havi díjért, szóval 4x-es áron. És ha eljön a fordulónap, újra fizethetem ki az 1 havi díjat.Ha megrendeléstől számított 30 napig lenne érvényes, akkor korrektül 1 havi díjért 1 havi netet kapnék.
Somatom: Áruld már el légy szíves, hogyan lehet elérni a törthavi számlázást, hátha megoldja a problémámat.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
KTU
addikt
időarányos számlázású net csomagok:
500MB ....... 2290Ft
Deezer + 1 GB
Deezer + 2 GB
Az új KlikkCsak ez a 4 szolgáltatás.
Mindegy hogy kártyás vagy havidíjas előfizető vagy.Nekem is evvel van bajom hogy kezelek pár kártyát, és egyedi számlázási ciklusok vannak.
Akkor legalább az összes szolgáltatás időarányosan lenne számlázva,
nem csak a fentebb említett 4db.OK, értem én hogy ezt azért találták ki hogy "terítsék a rendszernyomást",
mivel így 1/3 de lehet 1/4 erőforrás elég a számlázás kezelésre.
Csak akkor ne b@sszanak ki az ügyféllel.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
taip
senior tag
Köszi.
A Deezer nem játszik, aztán nyilván nem fogok 2290 Ft-ot fizetni 500 MB-ért ha 1000-ből is meg lehet oldani, szóval marad a Klikk, bár ez megújul, szóval oda kell figyelni. De a tört hónap kitöltésére pont jó lehet.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
4Grider
nagyúr
Klikk:
Megrendeléskor a havidíjat időarányosan terheli a Szolgáltató, és az aktuális kártyás ciklusra a forgalmi keretet is időarányosan biztosítja az Előfizető részére.
Lemondás esetén a teljes havidíjat terheli a Szolgáltató, de az aktuális kártyás ciklusra a teljes forgalmi keretet biztosítja az Előfizető részére. -
KTU
addikt
válasz 4Grider #38514 üzenetére
Szóval a Klikket mégse gazdaságos "kiegészítő netcsomagnak" használni.
"Lemondás esetén a teljes havidíjat terheli a Szolgáltató"
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
Fulár
senior tag
Szevasztok!
A Telenor garanciális ügyintézésével kapcsolatban szeretnék kérdezni mert az ügyfélszolgálatos balfaszokkal nem jutok közös nevezőre.3 emberrel beszéltem és mind a három mást mondott és már kicsit ingadozik a vérnyomásom.A történet lényege az,hogy ne kelljen potyára bemennem Telenor boltba mert falusi vagyok és az jó kis utazás illetve utiköltség lóvé.Ha pedig központi szervizbe kellene mennem akkor a fentebb említett okok miatt egyből kilőve mert baromi deficites lenne.
- Adott egy Alcatel Idol 2s típusú készülék amit 2015 Január első felében hoztam ki(előfizetés)Most megadta magát a mikrofonja.Az egyik ügyfélszolgálatos azt mondta,hogy mivel kicsúsztam az 1 évből így ők ezzel már nem foglalkoznak,a készüléket nekem kell eljuttatnom a központi szevízbe.Gondolom ez a Telemax...?
Egy másik figura azt mondta,hogy ez marhaság.Az első év teljes körű gari a második pedig már nem vonatkozik a tartozékokra(akksi,töltő stb)de a készüléket ugyan oda kell visszavinnem ahol vásároltam és ők intéznek mindent.
Akkor most mégis melyik verzió a helytálló???Hogy működik ez az egész?Ha beviszem a telót oda ahová vásároltam akkor intézik a garanciális javítást vagy sem?
Köszönöm szépen az esetleges válaszokat!
Ui:Ha pofára esek akkor vajon egy ilyen Unibody házas készüléken maszek szervíz meg tudná reperálni a beszélgetési mikrofont úgy,hogy az nem kerül többe mint a készülék maga?[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
Fulár
senior tag
válasz Viktor0610 #38518 üzenetére
Elhiszem,hogy ez az alpári és degradáló stílus sérti a piciny lelkedet de ha folyamatos 3 műszakozás mellett azzal kell töltened a szabadidődet,hogy 20 perceket tartod a vonalat mire kezelőhöz jutsz(napszaktól függetlenül)és ahány emberrel beszélsz mindegyik teljesen mást mond mint az előző és egy ilyen pitiáner és egyszerű kérdésre sem tudnak megfelelő választ adni ,azért az adhat okot némi ingerültségre.Elhiheted,hogy ha kaptam volna választ a kérdésemre akár az ügyfélszolgálaton akár a Facebook oldalukon keresztül akkor nem itt zaklatnálak titeket a nyavalyáimmal!És azt is elhiszem,hogy szegényeknek nem túl kellemes a melójuk és nincsenek túl fizetve,de másnak is van szar melója.Ha én nem végzem rendesen a munkám engem rövid úton lapátra tesznek....Ha egy ügyintéző erre a kérdésre csak szó szerint hebeg habog 3 percet veri a billentyűzetet,majd várakozásra tesz még néhány percre és még ezek után sem tudja az egyértelmű válasz ott bizony már van baj.
Köszönöm Szekra!
Ha nem túl nagy kérés kérnék még további megerősítést vagy cáfolatot másoktól is!Köszönöm! -
KTU
addikt
Jótállási jegyre mi van írva?
Ott pontosan megtalálod ki mit meddig....
(#38518) Viktor0610: Én mindig a végére írom. és néha törlöm
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #38518 üzenetére
Ha nem tudom, hogy akivel beszéltem, az egy balf... és csak etet, akkor most nem lenne publikus IP -m. Nagy nehezen kapcsolt az ÜFSZ. egy technikust, aki azonnal értette, hogy mit szeretnék és seperc alatt megoldotta.
-
krystman
őstag
Kártyásnál néztétek, hogy van ez a minden hálóba 9ft? Most vettem eszére a ×111# en.
-
Viper26
nagyúr
Előfizetéses vagyok, most telik le az első év (vagy a második), hirtelen nem tudom megnézni.
Jelenleg milyen feltételekkel lehet készüléket kihozni?
Meg kell várni a két évet?Közben látom, bármikor lehet.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
-
MODERÁTOR
válasz Viper26 #38525 üzenetére
Készülékcserére már bármikor van lehetőséged.
Plusz díj fizetése nélkül 21 hónappal a legutolsó készülékvásárlás után tudsz cserélni.
Ha türelmetlen vagy ( ), esetleg valami nem garanciális problémád van a készülékeddel (pl. betört kijelző), akkor lehet hamarabb is. Ennek költségét a 1220-on vagy bármelyik Telenor üzletben meg tudják neked mondani.Xiaomi 13T
-
Viper26
nagyúr
válasz Viktor0610 #38526 üzenetére
Két előfizetésem van, az egyikre lett kihozva anno, de utánakérdezek akkor.
iPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
-
MODERÁTOR
-
Fulár
senior tag
Köszönöm szépen a válaszokat!
Remélem nem lesz gond mert most néztem utána,hogy cirka 115 kilométeres kiruccanás lesz(oda-vissza)De ha megszivatnak és nekem kell a Telemax-hoz vinnem a cuccot akkor jobban járok ha eladom egy jelképes összegért alkatrésznek mert az már tényleg egy deficites utazás lenne.
Még egyszer köszönöm! -
taip
senior tag
válasz Vangelis #38531 üzenetére
Hát én nem bíznám a Postára, akkor már inkább valami futár (pl. GLS.)
Fulár: Először tisztázni kellene, hogy garanciális-e a készülék, erre való a garanciajegy megtekintése. És még az is lehet, hogy rajta vannak a szervizek címei.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
Landsmann
addikt
Mindegy, hogy a portéka garanciás vagy sem, az eladónak kötelessége a készüléket átvenni és szervizbe juttatnia. Amennyiben nem garanciás, minden költség az ügyfelet terhel. (szállítás, bevizsgálás, alkatrész ára, munkadíj, visszajuttatás költsége) Ennek tudatában kell dönteni arról, hogy a készüléket leadjuk vagy sem. Pont ebből volt pár éve egy üzletnek büntetése, mert a fogyasztóvédők a szervizeltetést tesztelték és az üzletben azt mondták nekik, garancia lejárta után ők nem veszik át a terméket pénzes javíttatásra.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
MODERÁTOR
válasz Landsmann #38534 üzenetére
"Mindegy, hogy a portéka garanciás vagy sem, az eladónak kötelessége a készüléket átvenni és szervizbe juttatnia."
NE írjunk már hülyeségeket. NEM köteles a Telenor egy nem garanciális készüléket szervizre felvenni. Az más téma, hogy a második évben is felvesszük a készüléket javításra egy korábbi változtatás miatt.
Xiaomi 13T
-
Fulár
senior tag
Na igen....Pont ezért is írtam ide.Még mindig homályos ez a dolog egy kicsit.A garanciajegyet természetesen tüzetesebben megnézem ha este hazaérek.Ezt már korábban megtettem de talán túl felületes voltam mert nagy hirtelen nem láttam rajta az Eladó bélyegzőjén és a vásárlás dátumán kívűl semmilyen érdemleges információt.
Én eddig egész egyszerűen azt hittem,hogy ez leegyszerűsítve úgy működik,hogy az első év az teljes körű garancia a másodikban pedig minden ugyan úgy zajlik(készülék Telenorba bevisz.Megcsinálják,visszajön,mindenki boldog)csak az már nem vonatkozik csak kizárólag a készülékre.A tartozékokra,úgy mint akksi,töltő stb. már nem.Bár ez egy Unibody kialakítású készüléknél érdekes ami egybe van építve és nem kiszedhető az akkumulátor....de ebbe most nem akarok belemenni.
Szóval ha már a Telenor ügyfélszolgálatos munkatársai is sokan másképpen tudják ezt a szabályt az elég nagy baj.Persze a legegyszerűbb az lenne ha egyből mennék a Telenorba a készülékkel,ott egyből kiderül minden.Csak pont az a gond,hogy az nem itt van a sarkon.Posta vagy futárszolgálat még tovább bonyolítaná az egészet.[ Szerkesztve ]
-
taip
senior tag
Van az Alcatelnek elvileg ún. forródrótja. Esetleg próbálhatnád őket felhívni, ha a garanciajegyen nincs elég infó.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
Landsmann
addikt
válasz Viktor0610 #38535 üzenetére
Akkor pontosítok. Ha a tulaj javíttatni akarja a készüléket saját pénzén, (tehát garancián kívül) akkor bizony köteles átvenni javításra. Ne akarj ezzel a problémával lyukra futni a fogyasztóvédőkkel, mert ráfázol.
Részlet az egyik nagyker által küldött e-mailből:
"A napokban egyik partnerünk beszámolt arról, hogyan húzták csőbe és bírságolták meg 100 000 Ft-ra.
Vásárlónak álcázott Fogyasztóvédelmis gépet akart venni és kérdezte, hogy a garanciajegyen feltüntetett 1 év lejárt után mi tegyen, ha meghibásodik a gép, visszahozhatja-e a boltba. A válasz az volt: nem hozhatja boltba, ha lejárt a jótállás, juttassa el közvetlenül a szervizbe.
A Fogyasztóvédelmis nem fogadta el a választ a 2 évig kötelezően biztosítandó szavatosságra hivatkozva és kiállította a bírságról a jegyzőkönyvet. "
Igaz, ez 6 évvel ezelőtt volt, de a jótállási szabályok nem enyhültek, hanem szigorodtok. Továbbra is él a minimálisan 1 év jótállás+ 1 év szavatosság. Ha pedig a termékre a gyártó 2 év jótállást vállalt, akkor az 2 év. A 2014-es PTK változás hatálybalépése után (változtak a jótállási szabályok is) pár héttel megjelentek nálam a fogyasztóvédők. Én is megbuktam volna, ha éppen nem aznap reggel küldött volna az egyik nagyker összefoglalót a változásokról. Had ne mondjam, párszor neki kellett futnom hogy megértsem miről is van szó, mert olyan zagyva volt a szövege. Volt egy 4-5 sorból álló mondat, ami értelmezhetetlen. Meg is mutattam a fogyasztóvédőknek, hogy ezt a mondatot most hogy értsem, fordítsák már le magyarra. Összenézett a két nő, majd azt mondta az egyik, megmondják őszintén, fogalmuk sincs. Ők is tanakodtak erről az irodában, de nem jutottak eredményre. Én viszont megfejetettem. Az a lényeg benne, ha egy termék szavatossági időn belül (tehát nem garancia!) elromlik, a vásárló a rossz helyett újat kap, a szavatosság újra indul. Ha úgy adódik, akkor szinte a végtelenségig, mert a cserével mindig újra indul a szavatosság. (természetesen ha 6 hónapon belül romlik el)Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
MODERÁTOR
válasz Landsmann #38538 üzenetére
Én azt nem mondtam, hogy a második évben nem vesszük fel a készüléket.
Sőt, pont azt írtam, hogy felvesszük azt.Én azt cáfoltam, és cáfolom továbbra is, hogy ha már nem jótállásos a készülék, (tehát a második év letelte után) akkor is fel KELL venni javításra.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
Fulár
senior tag
Szóval egy életem egy halálom.....csomagolok egy pár konzervet és beviszem a vásárlás helyére....Köszönöm szépen a sok jó tanácsot!
Viktor!Ha megengeded azt megkérdezném,hogy te csak nem Telenoros munkatárs vagy vagy voltál? -
Viper26
nagyúr
Úgy látom az S6 Edge lekerült az oldalról?
iPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
-
4Grider
nagyúr
válasz milenda #38544 üzenetére
Ezért linkeltem be az oldalt:
A MyMenu-ben mindenkinek egyedi ajánlatot adunk. Az egyedi ajánlatok visszavonásig érvényesek, lakossági kártyás előfizetők számára. Korlátlanság hálózaton belül (percdíj nullázó csomagok esetén), normál díjas hívásokra, illetve az előre regisztrált 3baráti20-as számokra (3baráti20-as nullázó csomagok esetén) értelmezendő, belföldön, hálózaton belül és meghatározott érvényességi idő alatt vehető igénybe. -
milenda
tag
-
félisten
No offense főleg, hogy vannak itt is dolgozók..
Ma találkoztam életem legsötétebb Telenor dolgozóival... Nem fejtem ki, hogy miért de áhh..
A gáz ami volt szerintem, hogy ez egy kis üzlet, 2 dolgozóval és beengednek mindenféle hajléktalant, hogy játszanak a kiállított készülékekkel, és csak röhögve ennyit mondanak: szerencse, hogy most fertőtlenítettem le, illetve még ennyit: egyszer csak rájövök, hogy lehet letiltani ezeket róla...
-
Peter.70
addikt
Ma kaptam egy sms-t, hogy egy +236-os kezdetü számról volt nem fogadott hívásom. Ez egy közép afrikai hívószám, szerintem ez megint valami lehúzós csalás. Vigyázzatok!!!!!!!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest