Új hozzászólás Aktív témák
-
Kopika79
csendes tag
köszi mindent elkezdtem 1új karriert figyelve minden elhangzottra, van már jó kis pilótám (jó piaci értékkel) 2jó szerelőm +mérnököm, még az építkezés kérdéses számomra 1kicsit, milyen sorrendben kellene haladnom? olvasgattam azt is hogy minél előbb elkéne jutni a helikopter leszállóhoz, amihez 2épület (nem tudom már melyik) 2-es szintre kell, erre álljak rá vagy valami más estleg?
-
Kopika79
csendes tag
keresgéltem most letöltő oldalakon, de nem tudom mi kellene nekem (mire gondolsz) egyrészről lenne:
- update 1.1.
- challenge pack(ami végül is méretét tekintve több mint 9Gb ez nem tudom mi, vagy a játék teljesen + amit mondasz)az első is elég nekem, vagy eleve a 2. kellene és akkor ez felül írja az alapjátékot (vagy azt törölhetem is)?
ui:köszi hogy segítesz -
Marvinyo
aktív tag
Igen, csak ezek ugye nem egzakt értékek. Ez alapján lőttem eddig kétszer csúnyán mellé. De majd talán a tapasztalat megmondja.
Persze, ezek talán csak másodpercek a 6 órás futamon, de mint leglassabb csapat, talán ezzel lehet a legtöbbet nyerni.
(#450) Citroghost
F1 (GP2, GP3-t is ideértve), nem akkora probléma ilyen téren, mert van 12-15 gumid egy hétvégére, Ebből versenyen nagyon maximum 3-t használsz, egy pilótával. Marad 9 tesztre meg időmérőre, bőven elég.
Endurancenál viszont alapvetően 4-7 kiállás van egy futamon, sokkal többet számít, hogy ki tudd optimalizálni, hogy "Na, erre a pilótára tehettem volna a lágyabb gumit is, ha lett volna, mert a keményebbnél meg ki kell hoznom 50%-nál, de azt már hülyeség lenne visszatenni". Meg van mondjuk 4-6 gumid, ami meg használhatatlan, mert azok meg hamarabb elkopnak, mint hogy elfáradna a pilóta.
Más: A GT miben különbözik az F1-től? Mármint a manager/játékmechanika részben. Endurance-nál ugye 6 pilótád van, jóval magasabbak a kiadások emiatt, egyszerre megy az A és B kategória, egy pályán, figyelni kell a fáradtságot, vezetési időt, ilyesmi.
GT-nél vannak hasonló különbségek, amiért igazán érdemes elkezdeni?
-
Marvinyo
aktív tag
Én még nem jutottam el idáig. Ez a reset hogy működik? Mindenkit nullára (vagy egyenlőre) vág vissza, vagy oda ahol kezdted a "korszakot"? Mindkettő fura megoldás, de előbbi legalább fair.
Elég kár, hogy nem tudod ilyenkor a következő évi kocsira fejleszteni az alkatrészeket :-(
-
Marvinyo
aktív tag
Igen, erre gondolok. Lassan az lesz nekem is, csak zavar, hogy lenne beépített megoldás, csak ilyen hülyén működik. :-/ Oké, hogy csak 6 darab csúszka, amit úgyis finomhangolni kell évente is, pilótánként is, stb., de csak kényelmetlenebb egy külön excel táblát vezetni :-D
A challenge pit crew másnak is bugos, vagy ez feature? Értve:
Karrier módban a 3 féle boxkiállás hibaszázaléka ~0, ~10-15 ~20+ (fejenként 0, 1, illetve 2%-ok).
Challengek közben összesítésre ír 0,1,2% hibalehetőséget. -
Nekem nincs ilyen beállíthatóság, de most utánaolvastam a neten, úgy tűnik, ezt egy későbbi frissítés hozta el, nekem pedig még az az előtti verzió van meg.
De igazából még csak nem is az ellenfél pilótái lassúak, sőt, gyorsabbak tán, inkább olyan dolgokkal nyerem meg a versenyeket, mint ravasz gumiválasztás, stb... Nem nagyon látok olyat, aki eső után a száradó pályán bátran bevállalja a száraz gumit, én ha a többieknél 1-2 körrel hamarabb kihozom a pilótákat kerékcserére, legalább 5-10 másodpercet nyerek vele. Azon a téren ráférne egy kis fejlesztés a játékra, hogy a mesterséges intelligencia jobb legyen.
Illetve a legnagyobb problémám tényleg az, hogy még csak 1 napja játszom vele, tehát ennél csak jobban fog menni.
-
RogerP
csendes tag
Köszi, maradtam is egy szezont, de ennek a végére lehet hogy lépek feljebb.
Sajnos sokkal jobb versenyzőket nem tudok igazolni egyelőre, mert nem nagyon állnak velem szóba, az első győztes szezon után elköltöttem elég sokat a HQ fejlesztésére (Lvl2 Factory, Design, Scouting és Staff, ezen kívül Tour Center és Lvl1 Forecast).
Most van 10 M tartalékomAmi kérdés, hogy a másodosztályban lévő autó fejlettsége mennyire határozza meg a következő szezont?
Érdemes tolni még a fejlesztéseket vagy inkább elengedni és spórolni? -
TOTAL LOKI
tag
Itt lesz egy kis infó.
Jól látod, tavaly (első szezon) fejlesztettem új motort. (nekem az furcsa volt, hogy csak egy autóba engedték beépíteni) Még ennek a logikáját se látom át teljesen.
Na most idén új, komolyabb motorpartnerem van, és mégis, csak az egyik autón van erősebb motor, a másik.... hagyjuk.
El tudnád magyarázni, hogy mi ebben az egészben a logika? Hogy épül ez fel?
Nekem az lenne a logikus... kifejlesztek egy új motort, abból legyártok kettőt, hármat, és akkor mindkét autóba az kerül. -
Fortclay
csendes tag
Hát sejtettem, hogy ez lesz, úgyhogy a célkitűzésnek a 10. helyet, azaz az utolsót választottam.
2-3 millió volt a különbség és sejtettem, hogy ez lesz a szezon nagy részében, így a tulaj sem rinyál, hanem folyamat írja, hogy nagyszerű teljesítmény.
Az utolsó pár futamot kell meghúzni, egy pontszerzéssel már meg lennénk.
-
Fortclay
csendes tag
Sok sikert!
Én feljutottam saját csapattal az első osztályba, viszont itt agyonvernek. Az vigasztal, hogy még van 6 futam és velünk együtt 4 pont nélküli istálló van. Fejlődünk lassan, meglátjuk mi lesz. Gazdaságilag a csőd borítékolható, a bent maradás talán meg lesz. Fordított rajtsorrend van, így rendre poleból indulunk, de a legjobb helyezésünk egy 11. hely. A gáz az, hogy habár a bokszstábunk jó, a külön gumi, tankolás, javítás ember miatt nem tudok rendesen rotálni.
-
alratar
addikt
És miért nem terjeszted elő a GMA-nál, hogy legyen ídőmérő alapú rajtrács?
1M szerintem megér az, hogy megnyerd a bajnokságot.@Byzon:
erre a szép, ügyes, tehetséges pilótám bejelenti hogy egy sikeres zenész lett és ő most bizony 5 hónapig a karrierjére koncentrál, magasról tesz az autóversenyzésreIlyen esetekre kell egy tartalékpilota.
-
Byzon
újonc
Esküszöm kiakaszt azért...
Mostanra ott tartok, hogy már azért a 6. helyet szeretnék tőlem (a mezőnyben 7-esnek számító autóval), úgy hogy megszavazták a kis őrülteek, hogy csak az első 6 kap pontot, erre a szép, ügyes, tehetséges pilótám bejelenti hogy egy sikeres zenész lett és ő most bizony 5 hónapig a karrierjére koncentrál, magasról tesz az autóversenyzésre (minden statja romlik 3-mal asszem). Hát mondom zseniális... Ezek azért igazán gonosz húzások a géptől, mert ezekre aztán se felkészülni nem lehet, se semmi...
Na mindegy. Azért jó játék, csak val'szeg most először így már nem lesz meg az éves célkitűzés és gondolom idény végén repülök.
-
Byzon
újonc
Ja nem, arról szó sincs
Akkor is világbajnoki címvédőt fogok nevelni a frissen szerződtetett 2 csillagos (de több mint 4 csillag tehetségű) másodpilótámból, ha belezöldül a program akkor is
Mellesleg meg helyenként vicces is számomra. Pl minden politikai szavazásnál tartózkodtam első évben, hogy le tudjam hurrogni, ha valamelyik ökör feldobja az időmérő edzés ötletét (lévén ötletem sincs, mi a fenét csináljak ott, mennyire húzzam a csíkot, semmi támpontom), de erre megadja a lehetőséget, hogy 1 milláért kiírhatok egy szavazást. Na erre rámentem, mondom szeretnék 20 perces szabadezdést, beletoltam a 4 szavazaterőmet, erre nélkülem is megszavazták volna 8-2-re XD
Most kb látom a problémákat, ideje megoldani őket. (A főmérnököm mindenben jó, csak pont motorban csíra, a csapat szponzor ereje 1%-os, meg hetek óta nyüszítenek a tesztpályáért, az meg drága és leginkább: nyilván nem tudok még jól vezetni, de ezeket majdcsak megoldom
)
Köszönöm a tippeket és a biztatást!
-
Hokunda
senior tag
Azért az fura
Már 2. szinten is van szponzorált+4.75csillagos, valamint szponzorálás nélkül 5. Onnan tudom, hogy mindkettő az én pilótám és én még nem építettem fel a 3. szintet. Első szinten egy öregedő félben lévő szponzorált van, aki a legalsóbb kategóriában tökéletes, gyengébb csapattal az első 2 év simán vihető vele is.
-
Dlite
tag
Nem több a pénz...sőt, nekem jelen pillanatban jobban fogy
Egyrészt nem hozom, vagy csak nagyon keveset fizető szponzor kérését tudom teljesíteni, másrészt a költségek is nagyobbak
Értsd: 16milkával kezdtem, most 7 milkám van féltávnál. Igaz toltam a fejlesztéseket ezerrel. Alig várom, hogy lejárjon - két futam - pár szponzor és akkor megint jön kis pénz -
kozi71
senior tag
Mert már nem volt mit tennem. Hiába vártam rá nem akart tárgyalni. De már nulla napos volt az ideje. Akit felvettem a helyére az meg már jött volna, ott is van elévülési idő. Ha nem írom alá szerződést idő kereten belül akkor az is durcás lesz. Végül nem lett volna legendás motorom.
De igazából nem is volt már más választék. Csak ennél a kettő embernél volt olyan a fejlesztésnél, hogy automatán hozzá add egy tetszés szerinti legendás fejlesztést, a kiválasztott másik legendáshoz.
Remélem idén már sikerül legalább egy, full legendás alkatrészekből összetákolt masinát legyártanom. Túl hamar vége a szezonnak. Én meg mindig mindenből duplát gyártok, így kevés az idő a célomhoz.A GT szériát lehet párhuzamosan játszani az F1-el?
Annak külön „büdzséje” van, vagy F1-el közös?
Jó lenne ha a már megépített üzemeket is tudnám ott használni. -
Dlite
tag
3. év semmi pénz. Volt ugye az említett egy futamgyőzelem, de többnyire a középmezőny második fele 9-17. hely között mozgok többnyire.
Megszavazták, hogy csak az első hat kapjon pontot, így 11 pontom van ( 10+1). Ezzel 7. vagyok 2 futammal a szezon vége előtt. 10. hely a cél, szóval happy mindenki, de valóban nem egyszerű a Predators élete -
(#172) DFlash: Úgy értettem, hogy nem tudom megítélni, milyen tudna lenni a kocsi, ha folyamatosan jó döntéseket hoztam volna a szezonban
Trükközök már a piacképességgel is, felvettem valakit, akinek magas (90% feletti) az értéke.
(#173) Hokunda: a legalacsonyabbat, €500.000 tettem félre az első szezonban, valamint az 5. futamtól nem fejlesztettem ki új elemeket, hogy feltöltődjön a "bank".
A főmérnököt tényleg benéztem
Sőt, megszavaztuk, hogy a felfüggesztést se lehessen a 2. szezonban fejleszteni, így csak a motor-váltó-fékek hármasra kell figyelni, szóval ki is rúgtam és felvettem a helyére őt. Nem tett jót a pénzügyeknek, de ez most ilyen.
Nem csalok egyébként, nem akarom a játékélményt elrontani azzal, hogy kiguglizom, kik azok, akiket érdemes megfigyelni. Ha nem jön ki jól a lépés, hát ez van, ez a játék lényege
A második szezonra eléggé közepes autót sikerült építeni, de legalább az üzemet sikerült 2. szintűre fejleszteni, ez sokat jelent a megbízhatóság/teljesítmény javításánál, plusz a szerelők is egész jók. Dilemmákra nem nagyon figyeltem, a fejleszthetőséget javítottam csak, azt első blikkre fontosnak tartottam. Volt még két opció később, azokra már nem volt anyagi keret. Jelenleg is mínuszban vagyok, nem kevéssel, de most fejlesztem az alkatrészeket keményen, mert két futam után elég gyenge eredményeim vannak.
A szezonodhoz: hogyan sikerült 2. évben már majdnem felérni a csúcsra?
Két futam után nem látok rá esélyt ilyen pilótapárossal meg kocsival. Az a 470 pont az ötödik szezonban elég vastag. Az a csaj versenyző pedig nem semmi azért, de ez már bőven magasabb szint.
Más: stratégiában elég gyengének érzem magam attól függetlenül, hogy precízen, Excel táblában ki szoktam számolni a gyakorlás alatt a gumikopást/fogyasztást. Másoljam le az ellenfelek stratégiáját, vagy van valami tutibb tippetek? A kiszámolt értékek alapján az üzemanyagot 100% pontossággal be tudom lőni, a gumikopást szintén (feltéve, hogy nem fékezik el Törtető üzemmódban). Eddig az eggyel kevesebb kiállással próbálkoztam, elég negatív vele a tapasztalat, ha nincs safety car futam közben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- IBM PS/1 2168-552 486SX-25
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítás
- HP OMEN 16 Brutális teljesítmény gamereknek és profiknak!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- Honor 400 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Felújított számítógépek/merevlemezek Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest