- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fortclay
csendes tag
Én most jutottam fel Ázsiába, azt hittem nagyon gáz lesz a helyzet, mert szinte egész szezonban a motorra koncentráltam, erre itt be van tiltva a motorfejlesztés. 7. hely a célkitűzés, de első futamon egyik autónk sem bírta végig szerelés nélkül és mégis meg lett a 6. hely. Másodikat meg behúztuk, igaz a másik autó utolsó lett, elment a váltó. Vezetjük a csapat VB-t, persze ez nem reális.
-
DFlash
tag
Megnyerte a vb-t az "öreg" gondoltam hosszabbítok még egy évet, erre benyögte neki több pénz kell, gondoltam fasza, mehetsz haza.
Ázsia Kupába a Rezzetohoz igazolt, dupláért.Akiket igazoltam azok közül az 5 csillag potenciával rendelkező most kb 3,5 csillagos, azt írja Statisztika kimaxolva. De legalább a piaci értéke 90% a tartaléknak meg 0, mert Média parás
Jelenleg 85M van, s a Vidámparkra gyűjtök szorgosan. -
Dlite
tag
Nem a tőkénél vannak ezek modok, hanem az adatbázisnál...bár lehet így is változtat a "hozott" pénzen. Nem szeretem az ilyen pluszokat. Lehet kikapcsolom a szponzorost, ha az valóban sok plusz pénzt jelent.
Bár ha jó a balance, akkor gondolom a többi csapatnak is ennyit adnak. -
Köszi a részletes választ, sok hasznos dolgot tartalmaz
A versenyző témán már dolgozom, Valdés eléggé piacképes, viszont Dembélé nem túl konstans teljesítményt nyújt, ráadásul a szponzorokat se csalogatja. Őt szívesen lecserélném. Az utolsó versenyre lecseréltem a főmérnököt és 1-1 szerelőt is. Elsődlegesen majd az üzemet szeretném fejleszteni 2-es szintűre, mert az sejtettem, hogy kulcskérdés lehet. Írták itt páran az időjárás előrejelzőt, szerintem odafigyeléssel ki lehet bekkelni az ERS-ben, de később fontos lehet. Nem állok egyébként rosszul a bajnokságban, de ha nem sorolnak hátra több futamon, akkor jobb helyen tanyáznék
Ráadásul volt egy futamom, ahol a célvonal előtt vesztettem el az első helyet. Az nagyon bosszantó volt. A kocsi állapotát nem tudom megítélni, hogy jónak számít-e.
Majd még jelentkezem én is, eléggé kihalt a topik, fel kellene pörgetni
-
DFlash
tag
Az időmérőn arra kell figyelni ne tartson fel senki, mert egyszerűen nem előzi meg, beragad mögé. Úgy csináltam meg, alacsonyan hagytam az elején a beállítást, s elengedtem a többieket a pályán. Kb a 3. szektor kezdetén meg maxra állítottam, hogy melegítse a gumit fel legalább "jó" szintre, s próbáltam üres helyet találni nekik.
Ez vagy összejön vagy nem. -
-
Csapoati
nagyúr
Nekem nem csinált ilyet, pedig pont az imént váltottam fel a legjobb bajnokságba. Mindig van egy top eredményt kérő szponzor, meg két közepes (6-9. hely mondjuk) vagy gyenge (10-13. hely). De nem igazán ezen a versenyenkénti 500 ezreken múlik a pénzügyem szerencsére. A lényeg, hogy az eredménytől függetlenül fizető szponzorok jók legyenek, meg hogy az év elején legyem elég della. Az első idényemben a 6. helyen állok, már dobogóm is volt egy, de általában 8-9. vagyok.
-
Csapoati
nagyúr
Én egyet se tudtam szezonkezdetre 100%-ra hozni (a 3. futamra lett 80+-os mindkét autóm), de ilyenkor jönnek jól a race mechanic traitjei, hogy nincs piros sáv, vagy lassabban romlik az állapot. Azért így is kellett javítani egyszer az első futamon, de így is meglett a 4. hely totál újoncként.
-
Malibutomi
nagyúr
-
Malibutomi
nagyúr
Hat a 4 csillagosok 7-800korul szoktak kerni. 600-ert csak az megy el amelyik azt irja hogy nem fontos neki a fizetes. alairasi penz 1.5-2-2.5 milla.
Egyebkent kretenul van elegge ez, pl volt egy 4+ csillagos, aki egy szar csapatnal tartalek volt 540K-ert ajanlottam neki 650-et, nem jott ( enyem a legjobb csapat evek ota), kesobb ajanlottamneki 750-et nem jott.
Lehuzott ott inkabb meg 2 evet fele penzert mint tartalek. -
Boscolahm
csendes tag
Szia!
MalibuTomi írta le régebben a jó kis trükköt. Mikor szponzort keresel és van üres hely, akkor a tartalékpilótát léptesd elő a 23%-os piaci értékkel rendelkező pilótád helyett. Majd amikor jön a verseny visszacseréled őket. Ez egy jó megoldás.
Kockázatot nem tudom, hogy hogy megy, mert eddig csak egyszer építettem olyan alkatrészt ami +1 értékkel rendelkezett, ez ugye alacsony besorolást kapott. Pont most készülök arra, hogy mindkét kocsimba +1 -es értékű alkatrészt tegyek. Mivel idénre olyan komponenseket sorsolt a gép, amikből építenem kell, hogy elkerülhetetlen
Amúgy a szponzoroknál számomra van egy óriási probléma, hogy mikor tesznek neked ajánlatot, de még nem vetted fel egyiket sem, mert mindegyiket vacaknak találom, akkor nem lehet elküldeni őket. Ki kell várni, azt a versenyszámot, amíg az ajánlatuk áll. Nagyon rossz ez a megoldás így. Jobb lenne, ha lenne egy X a jobb felső sarokban és lehetne kérni újat és újat. Legalább ennyivel segíthetne a gép. Amúgy pont most jött be egy bomba ajánlat, győzelemért 1.8 millát kínál, angliában pedig 3-as szorzóval. De csak 5 versenyig maradnának. A britt verseny persze 6 futam múlva lesz, így várok egy versenyt nem veszem még fel, csak ha lement egy verseny, és akkor pont benne lesz a britt pálya, ahol megtérül a dolog, plussz még lesz 1.8 millám. Persze ehhez meg kell nyernem a versenyt.
Idénre a vázat 7,5 millából építettem és az első versenyemet kettős győzelemmel nyertem meg, úgy hogy a 3. helyezett is kapott egy kört. Ahogy tapasztaltam a váznak nincs olyan nagy jelentősége, inkább za alkatrészeknek és a pilótáknak.
5 csillagos szponzorod csak helikopter leszállóval lehetséges és ehhez a 3 értékből (2 pilóta és a csapat), átlagnak 90 felett kell lennie. Nálad ez 87,3%. De ha világbajnok leszel, akkor már nő a csapat piaci értéke. Nekem ha bármilyen versenyt is nyerek, akkor nem nő a csapat piaci értéke, de ha rosszul megyek akkor csökken. Nonszensz. Amúgy nem értem, ha egy pilóta is huzamosabb ideig jól szerepel akkor miért ne nőhetne a piaci értéke, persze itt a játékban az is fix be van betonozva. Néha jön mellé ideiglenesen valami változás, de az nem tartós. Ez hülyeség. Persze ha világbajnok lesz, akkor a következő 50 hétre nő a paici értéke is, de az is csak ideiglenes, ami szintén hülyeség szerintem. -
Malibutomi
nagyúr
Hello itt.
A kocsira az alap csillagokat ha jol emlekszem az adja milyen draga alkatreszeket valasztasz tervezeskor.
Szerintem 4-5 csillagos nemigen lesz, mert a WMC sorozatban az 50-60 milliobol tervezett autoim cannak altalaban 4 csillag korul. Altalaban ki tudom ugy hozni hogy mind a negy ertek 4 csillag vagy ahhoz kozeli legyen, es ha ev ekejen meg a beszallitok elernek valami attorest akkor azzal felmegy 5 csillagra.
Pl mikor volt olyan driverem aki sporolis volt uzemanyaggal + 5 csillagos fogyasztasu kocsi, akkor high motorbeallitassal ment egesz versenyen, es nem ment le minuszba.Mernokokre pilotakra nagy altalanossagban: europa kupa max 3 csillagost lehet felvenni, azsia kupa 4+egy kicsi, WMC minden.
En amugy most mar csak par hetre vagyok hogy kesz legyen az utcai auto gyaram is, 65 millio volt, remelem megerte
Mostmar elertem azt hogy a versenyeken nem tul izgalmasak mert kb 1.5 masodperccel gyorsabb a kocsim mindenkinel.
Inkabb a csapatmanageles, meg a pilota fejlesztes kot le. -
Boscolahm
csendes tag
Szia!
Másfél csillag a csapat értékét mutatta egészében nem a kocsiét, amire Te gondoltál szerintem. Én arra gondoltam mikor kiválasztod az autóval kapcsolatos dolgokat alul, akkor ott fent a jobb felső sarokban mutatja a váz 4 alap értékét: gumikopás, gumimelegedés, üzemanyagfogyasztás, fejleszthetőség. Na ezek az értékek az első évben a ZRT-nél 4-5 csillagosak. Viszont mikor neked a második évre meg kell építened önerőből, akkor már nem tudsz ilyen jó vázat építeni. Az alkatrészek értékei ettől függetlenek. Malibutomi szerint mikor új évre tervezel autót, az Ő véleménye szerint a főmérnök befolyásolja az új autó értékeit. Szerintem a tervező üzem szintje is belejátszik. Mikor év közben tervezel új alkatrészt azt nem tudom, hogy befolyásolja e az épület, de szerintem nem. Nem írja egyik épület sem, hogy ilyen bónuszt adna. Más jellegű bónuszokat adnak. Azokat viszont mind írja, hogy mit, még mielőtt fejlesztenéd vagy megépítenéd őket.
20-as szintűAz jó. Ha felhúzol mellé egy Tesztpályát, akkor magasabb szintű motorokat is építhetsz. Valamint bónuszokat ad még a versenyzők értékeihez (minden egyes héten). így tudsz fejlődni. A következő évre meg megőrzi a motor alkatrész szintjét és onnan fejlődsz tovább vagy még ad is hozzá bónuszt ha 1. MalibuTomi szerint jó a főmérnököd 2. Én véleményen szerint ha jó a főmérnököd és a tervező üzemed...
-
Boscolahm
csendes tag
Szia!
Első évben a ZRT-nél az autó váz értékeknél nálam (gumikopás, üzemanyagfogyasztás, fejlesztés, gumihőmérséklet) minden 4-5 csillagos volt. Utána év égén a 2. évre nem tudtam közel sem olyan jó autót terveztetni váz ügyileg. Az alkatrészek azok mindig alacsony százalékon lesznek az év elején, ha csak az ember nem alkalmazza a trükköt.
Amit érdemes (szerintem) építeni az a tervezőüzem.
Igen, 4 csillagos mérnököket nem lehet nagyon felrántani a legalsó ligában. A mérnök a felvételkor (részben) azt nézi, hogy milyen minőségű és szintű épületeid vannak. ez is meghatározza, hogy elszegődik e hozzád. Minél jobb csillagosat szeretnél, annál magasabb szintű épületeidnek kell lennie. -
Boscolahm
csendes tag
Szia!
Először szerintem érdemes elolvasni visszafelé a kommenteket, mert rengeteg jó és hasznos tanácsot/trükköket ajánlanak jó páran pl.: vegyél fel egy 100% piaci értékkel rendelkező tartalékpilótát és mikor szponzort keresel cserélgesd a leggyengébb pilótáddal (piaci érték szerint). Vagy mikor megtervezted az új autót, akkor már az első versenyre fel tudod tuningolni a megbízhatóságot stb.
Amúgy nekem az esetek többségében elég volt a 2 hely a fejlesztésekre megbízhatóság/teljesítmény. Amúgy ha tervezel egy új alkatrészt érdemes először a megbízhatóságát feltolni (én min. 90% ig szoktam) és utána beépíteni. ZRT-vel kezdtem anno én is (először) és Dembelével nem hosszabbítottam. A nehézségek majd a 2. évben jönnek, mert nincs annyi pénzed, hogy olyan autót tervezz (váz), ahol az értékek (gumikopás, üzemeanyagfogyasztás stb.) 4-5 csillagosak legyenek mint az első évben.
ZRT-nél nagyon érdems szerintem rámenni a szponzori pénzekre és olyan pilótát igazolni akinek a piaci értéke 100%-os. Asszem 750 ezerért építhetsz helikopterleszállót, és utána már 5 csillagos szponzorokat is kibiggyeszthetsz az autókra. Futamonként alsó hangon két-három millákat is besöpörhetsz.
Versenyeken meg ne hajtsd annyira szét az autókat, nem kell végig a maxon pörgetni a motort. Érdems arra játszani, hogy egy kerékcserével kevesebbszer menjél ki.
Amúgy tényleg gyorsan rá lehet kattanni és gyorsan magába szippant
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Házimozi belépő szinten
- Eredeti játékok OFF topik
- Goddess of Victory: Nikke
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Star Trek
- Synology NAS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming A620M-Plus + AMD Ryzen 5 8400F + 16GB 5600MHz Kingston Fury Beast + hűtő
- Eladó Erős Gamer PC - Akár Cyberpunk 2077-re Is Készen! (Ryzen 3 2200G RX 570 8GB 32GB RAM AIO
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- Crucial 240GB SSD eladó
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest