- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hokunda
aktív tag
válasz Csapoati #150 üzenetére
Egy csövesebb csapatnál (anno a ZRT-vel az elején) a 2-es üzemet lehetetlen elérned a 2. év elejére, egyszerűen nem lesz rá 8 milliód sehogy sem, így egyszerre 2 alkatrészt tudsz javítani, ami a hack nélkül azt eredményezi, hogy az első 1-2 versenyen, a másodpilótád autójának kerékcserénként +30-40 másodpercét is jelenti, mert egyszerűen a kocsi szétesik alattad. De még 2es szintű üzemmel is csak egy 100%os autót fogsz tudni kihozni, meg esetleg a másodikat 50re és keresztbe tett ujjal figyelheted, hogy ne legyen gond.
-
Hokunda
aktív tag
válasz Csapoati #152 üzenetére
A traithez kellően hosszú idő kell a szerelő meg versenyző között, na ez a minimum 3-4 csillagosokig nem lesz meg, mert kirugdosom őket. 6-10-es alkatrészjavításos szerelő nem lehet a csapatnál. Másrészről eddig a traitek lvl 1-en nálam mindig a kerékcserével vagy a kerekek lassabb kopásával függöttek össze, aztán lvl2-őn talán már volt megbízhatóság növelés is.
-
Nayal755
újonc
válasz Csapoati #265 üzenetére
Nem, nem az a baj. Az a baj, hogy az alkatrészek tönkremennek, illetve az állapotuk gyatra. Ez a valóságban nincs így, mire felfejlesztek egyet, elmegy a szezon fele, és ez csak egy "eredeti" alkatrész volt, hol van még az átlagos meg a jó amit legyártottam? 50%-ról indul az is. Ez így kész vicc, és nem is realisztikus.
Nayal
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Toyota topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Apple notebookok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest