- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz
pakriksz #53803 üzenetére
Persze,hogy létezik. Sőt olyan doki is van aki csak rád néz és megmondja a kórképed.
Bogyo:
Kb 1éve ennyi az ára.RAiN91:
Shox Ventex felejtős,megdöglesz benne. Mugen Race annyival jobb,hogy színes de ez meg nem tartós.
Nyári viseletre. [link] , [link]
Négy évszakos: Ilyenek már érnek valamit. Minél több szellőző kivehető víz,szél álló membrán 3/1 , 4/1-ben. Ezek nem 30eFt körüliek.
[link] -
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #53614 üzenetére
Lassacskán Neked is érik a Degec oklevél..
-
-Mosquito-
őstag
válasz
FIREBLADE78 #53608 üzenetére
Előbb fog kasztráltatni..
-
-Mosquito-
őstag
válasz
FIREBLADE78 #53512 üzenetére
E mellé még valaki használ füldugót is..
Alkatrészek/kiegészítők nagyon drágák hozzá.
-
-Mosquito-
őstag
Holnapi guri.
Találka/indulás: Kistarcsa OMW benzinkút (Szabadság út 62)
Gyülekező: 8:30h
Indulás: 9hElső megálló Salgótarján Meki. Majd innen Cered,Ózd,Szilvásvárad. Szilvásváradon vagy Lillafüreden eszünk. Innen Eger,Hatvan,Kistarcsa OMV benzinkút.
FONTOS!
Mályinka-Lillafüredi szakaszon nem valami jó az út,így ott lassan figyelmesen kell haladni. Ceredi szakasz tele van technikás egyenesekkel,így az jöjjön aki nem szédül a kanyaroktól. Tempó: Az lesz,nem szeretnék várni perceket senkire sem.
9h-kor indulok aki bújt aki nem,megyek. -
-Mosquito-
őstag
-
-Mosquito-
őstag
Egyébként lenne olyan igény,hogy valahol le/beülni dumálni közösen? (Számtalanszor látszik,hogy az írott szavak/mondatok miatt félre olvassuk/értelmezzük és öljük néha a másikat,élőben biztos hamarabb megértenénk egymást,azt egy jót röhögnénk milyen ökrök vagyunk.)
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Daywalker #53270 üzenetére
Mondjuk egy tipuspecifikus topikban valaki leír egy hibát akkor ott ha elofordult/találkozott vele valamelyik tulaj akkor egyből tudja/tudhatja rá a választ/megoldást mint itt, ahol megy matek/találgatás és a többség még egy fék betéttel sem tudna kicseréni.. A tulajok meg még lusták is mert csesznek elolvasni/átnézni valamikor 3-600 oldalas manualt, inkább kérdeznek,mi meg találjuk ki,mi lehet a baj.
-
-Mosquito-
őstag
Ma egy ilyen karika,mondjuk tali: 18:10 Szentendre OMW kút. Cél: Dorogi tó,hekkelés,lángos,stb.. [link]
-
-Mosquito-
őstag
Ide vele..
[link]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
canniball #53139 üzenetére
Nyáron napi szinten rajtam van a Lidl Crivit aláöltöző,ha motorral közlekedem. Tavasszal/ősszel azaz hűvösebb/hidegebb időben a Decathlonos Wed'zee-t használom. [link] , [link] van még egy ilyen is de az szellős nagyon. [link] Kalenji-hez hasonló pólóm van,azt ritkán max az aláöltöző fölé szoktam felvenni.
Ui. Mondhatni sosem használom a motoros ruhák belső bélését,hosszabb útra elviszem magammal és elválik,hogy beteszem vagy nem.Stryker:
Helyenként ott elég vacak az út de a célnak megfelel.
Tényleg,gumiddal minden ok,nem ereszt?
-
-Mosquito-
őstag
válasz
FIREBLADE78 #53123 üzenetére
Így van. Valamivel jobb lesz de hosszú ujjú aláöltöző kell.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
baboss #53091 üzenetére
Lehet egy pár dologtól.. Piszkos/koszos levegőszűrő,fals levegőt is szívhat valahol,kipufogó tűzkarika elégett/elfogyott,gyújtás,gyertya,benzin-levegő keverék stb.. Tankolj máshol,majd elválik,hogy jelentkezik-e ismét ez a probléma.
r6man123:
Ismerős megy,ha szerencsések akkor most is megnyerik.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #53038 üzenetére
Szeretném mindenkinek megköszönni a csapatban való kulturált haladást/közlekedést!
Nekem háztól/házig 500km lett. Szerintem lesz még ilyen közös gurulás. Képek
V.Stryker:
Gurulni,gurulni minél többet és/vagy mellette motoros képzésre is elmenni,így tudsz fejlődni majd.
Aláöltözőt meg ha nem akarsz vagyont kifizetni akkor Decathlonmf:
A komáromi benzinkútnál említettem,hogy vagy Gánt vagy Csákvár felé megyünk.
Fejleszteni kéne a kommunikációnkat,hogy ha előre mész akkor merre megy a csapat együtt.
(Ehhez az kell,hogy szólsz, hogy lelépsz,majd bevársz a megbeszélt helyen ez odafelé ment is) Gánt,Sz.fehérvár,Velence felé mentünk.
tboldi:
Nagyon sok motoros/robogóssal találkoztunk aki póló/farmer/rövidnadrág,sportcipőben nyomták.
Sőt láttunk szlovák oldalon ebéd után sport motor cipő,rövidnadrág,papucs/szandál?! kombinációt..
Nem kell ahhoz nagy sebesség,hogy ha elesik/csúszik leamortizálja ilyen időben az 50-70°C fokos aszfalt az ember testét.
r6man123:
Oszták zsaruk a hangos dobokra,kopott gumikra nagyon harapnak. Ismit most húzták meg a hátsó gumi miatt 1.18mm volt a minta,25Eu. PR4 12-13eKm után elkopott.
-
-Mosquito-
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #52921 üzenetére
Bősi motoros erőműlátogatás.
Akik eddig jelentkeztek:
Mosquito: 1 motor 1 ebéd
Endroo: 1 motor 2 ebéd
V. STRYKER: 1 motor 1 ebéd
ShadOw: 1 motor 1 ebéd
SarokZs: 1motor 2ebéd
Atilla: 1 motor 1ebéd 50% holnapra kiderül
Archer: 1 motor 2 ebéd 50% (határon csatlakozik)
Jlt: 1motor 1ebéd
.mf: 1 motor 1 ebéd 90%
Gulyás Peti: 1 motor 2 ebédMegkérek mindenkit az indulásra pontosan érkezen,tankoljon is ha kell mert a legközelebbi megálló Komáromban lesz a Mol kúton. Lesz egy OKJ-s gyorstalpaló a csoportban való motorozásról/zipzár alakzat,haladás egyébb tudnivalók stb..
-
-Mosquito-
őstag
válasz
PoLizei #52804 üzenetére
Térkép. [link]
Blikk. Sofőr " Éppen be akartam fordulni balra a Háros utcáról a Gyöngyszem utcába,kitettem az iranyanyjelzőt,de a mögöttem haladó motoros valószínűleg nem figyelte."
Ennek így kellett volna lennie.. Kiteszem az indexet legalább 30-50m-rel előbb,hogy balra szándékozom kanyarodni. -
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #52797 üzenetére
Azt az AGV-t gyorsan felejtsd el,nagyon gagyi! N104-em van ebből már kijött az újabb EVO,szerintem inkább ezt. Van itt egy kis segítség felnyitható sisakokból. [link]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Bogyó bá' #52791 üzenetére
Ott a válasz is..
"A francia döntéshozóknak valójában a bedugott füllel lehet gondjuk, mert a sisakba épített intercom rendszerekre nem vonatkozik a tiltás, ugyanis ezek a sisakba épített hangszórókon keresztül szólnak, vagyis alaphelyzetben nem szeparálják el a motorost a közlekedés zajaitól." -
-Mosquito-
őstag
válasz
Peczek #52775 üzenetére
Nem meredek,hanem lassan emelkedő hosszú mondhatni egyenes útszakasz itt van tőlem 3percre. Hirek szerint nem indexelt az autós. Ha meg előzést megkezdte indexelt a motoros majd az autós is esetleg jelezte balra kanyarodási szándékát később, majd becsukta előtte az ajtót/ablakot az előzni készülő motor előtt akkor itt az autós hibázott,hibázhatott. Az,hogy pontosan mi/hogy történ találgatás/fikció addig,míg ki nem derül a valódi ok. [link]
Bogyo:
Elhiszem,hogy zavaró lehetett. Gyári állapotban másnak meg túl halk volt,így akart egy kicsit pöcsöt növelni.
-
-Mosquito-
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #52651 üzenetére
Ahol olcsóbb a tankbőr ott kell megvenni,amint láttam több fajta/féle is létezik.
"Gyári" doboz szettet ne akarjál kb 550eFt.
[link] Ugyan azok a dobozok kellenek Neked is mint nekem,max a konzolban van némi eltérés formában/árban. [link] Giviben a V35 és a E460N a megfelelője. Ezt mondjuk fényezni kéne. [link] Időd van,nem kell sietni vele.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Bogyó bá' #52643 üzenetére
Azt meg tök felesleges hordani,hacsak nem több napra megy el,topcase ebből a szempontból jobb megoldás. Vagy hurcolássza a sisakokat/kesztyűt,ezt/azt magával vagy dobozba teszi el.
Majd rájön az idő is eldönti ha elindul több napra,mit kell felszerelni akkor a desing/külső nem fog számítani és a praktikusság/hasznosság fontosabb lesz.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #52639 üzenetére
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Something_ #52586 üzenetére
El tudom lógni akkor fél nap/reggel nekem elég lesz/lehet.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Something_ #52574 üzenetére
Gondolom ilyen ákciós napokon tömegnyomor van.. Gyerekhez grat,ki a zapja?!
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #52511 üzenetére
Csak hiszed..
Sisak váltás/vásárlás előtt azért nézzél körbe,hogy kompatibilis-e az új bukóval az N-Com. [link]
-
-Mosquito-
őstag
Backi.. és ezt tudja még fokozni..
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Outlander #52474 üzenetére
Itt a sisakkal volt probléma. Erre egy WorkSafe füldugó megoldás lett volna rá. Egyébként van van valami személyes/konkrét tapasztalatod esetleg próbáltál már Bt kommunikációt,vagy csak találgatsz? Nem látod értelmét nem akarod meggyőzni a másikat egy számodra ismeretlen dologról. Neked tök felesleges de másnak lehet nélkülözhetetlen eszköz már! [link]
kcsa:
Persze,ennyiért csodát ne várjunk.
runner:
Külön kell megvenni. VFR-en sem ajiba adták a sport kipuft a tulajnak.
-
-Mosquito-
őstag
Motoros kommunikáció/Bluetooth headset az Aldiban. 3év garival,talán érhet ennyit. [link]
Érdekes helyre szerelték fel.. -
-Mosquito-
őstag
válasz
DigitXT #52467 üzenetére
Ruhát rendelésre az N104 szintén,sőt drágában mint az Euromotornál hoztak volna. Táskát,gyertyát,esőruhát szintén rendelték. N-Com-nak kevesebb a készenléti ideje,rövidebb hatótávja,sisak specifikus/eladod a sisakot adhatod is el az N-Comot,drága alkatrész,de ezt Te is tudod.
V.Stryker:
Reménykedj,hogy passzoljon és jó legyen.
Cabergből az M-es ment a fejemre,Nolanból L-es. Ahány márka/típus annyiféle méret/forma létezik..
-
-Mosquito-
őstag
válasz
V.Stryker #52461 üzenetére
Viszel egy kis pénzt benézel az Euromotorhoz ott szerintem van/lehet raktáron. Megnézed/felpróbálod mind a kettőt,leteszed az árát és elmész egy körre. Amelyik jobb,halkabb,kényelmesebb,minőségibb sisak stb azt vedd meg.. N-Comot meg felejtsd el,többet ér az Interphone széria. (Ha kell,tudok jó árban) Rider13,Bázismotor ott nem hiszem hogy lesz sisak,csak rendelésre hoznak. Egyébként a R13-ban az eladó/tulaj a Bázisnál dolgozott anno.
Hm NOLAN N85 LOUIS SPECIAL ez valami olcsósított széria lehet,amint látom már az utódja az N86 van máshol.
Mod,
Sisakot (más motoros cuccot sem) nem így veszünk,hogy kinézzük a neten kiválasztjuk a szint/méretet és klatty megrendelem..Aztán jön a pofira esés,mert nem jó a méret,zajos,nem tetszik,esetleg valami hiba van vele..
[link]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
canniball #52437 üzenetére
Ne már..annyi opció lehetőség van arrafelé,hogy ne csak egyenesen haladj.
[link] , [link] , [link] , [link] Szokott lenni sajt/golonka túra,reggel 6-kor start irány Zakopane /1-kor már eszünk,hazafelé Poprad,Dobsina stb 750Km,este 19:15-re itthon is vagyok és nem a legrövidebb úton megyünk/jövünk.
Polimorf:
Ne legyél olyan mint a Bogyó.
4-5 fórumon olvasom ugyan azt szinte,de a kiválasztott mocikon még nem ült,nem látta stb.
Tök felesleges most nekikezdeni matekolni,hogy melyik legyen. Pár (4) hónapja a Gold Wingbe voltál szerelmes,aztán abba is maradt a lelkesedés,ahogy a normális példányok meg a hozzá való árak jöttek elő. Eljön az idő,hogy lapátra kerül a Honda akkor érdemesen nézelődni pár nap/hónappal melyik legyen az utód. Addig ha van lehetőségetek üljél fel mindkettőre asszonnyal,hátha tisztul a kép.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #52427 üzenetére
Publikus akkor mennyi lenne rá a keret? Csongi tesójának régi LT-je van. Nem tudom feléd BMW/Honda szerviz van-e egyáltalán,de a BMW-t jobb hozzáértő szerelőre bízni! Jóval magasabbak a fenntartási és alkatrész költségei az LT-nek,fájó pont a kardánhajtás és elektronika lehet.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
canniball #52418 üzenetére
Nordkapp túrára nem is de Kakucsra ez még jó lenne.
Viccet félretéve ezt a gumit cseréld le!
Daywalker:
Havernak ilyen sityakja van,amit vagy 4-5x vitt vissza a Karasnába és a Fokthoz mert zajos volt,plexit is állítottak,pinloc-kal is probléma volt azt meg cserélték neki.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #52208 üzenetére
Bár nem tudom,hogy vezetsz de a motor nem minden,főleg úgy hogy új/más masina van a hátsód alatt. Túrázás/gurulás nem a száguldozásról szokott szólni,bár ha tempósan halad az ember akkor egyenesben/kanyarokban is lemaradhatsz akár.
Ismerkedjél vele,nem kell rohanni.
Bősre nem jössz?fattyu:
Nyáron a leírtak szerint szoktak eljárni a rendőrök. Megéri? Nem.
Menjetek a Dorogi tóra,ott lehet fürdeni büfék is vannak,gurulsz is "egy jót".
StoneBridge:
H4 Ledes olcsóbb verziók nagyon gagyik. [link] ,[link] , ami meg valamivel jobb az meg rohadt drága.
V.Stryker:
MotoAvantura , Rhinotours na meg a Karasna drágább/költésesebb társaság. Minden igaz akkor szeptemberben kb ezt az utat fogjuk bejárni. Idén volt kint egy kolléga,4x-os szálloda reggeli/vacsi,benzin,kaja 4nap 75eFt volt,2200Km gurultak.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
DigitXT #52165 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett..
" 2-3-ik motornak jó lehet. Akkor inkább egy GP 800-as vagy valami 600-as sport gép. "
Na tegyük tisztába a gyereket.
Fordítom. -Én- ha lenne 1-2 motorom/robogóm és felmerülne egy ilyen T-Max tuning verzión és brahiból,nem számít a pénz jeligével akkor lehet előbb vennék valami mást. Azt a mocit ha használnám nagyon költséges lenne,ezért írtam a másik két lehetőséges alternatívát amit jobban ki lehetne használni. Annak a fenntartásából egy komolyabb gépet is olcsóbb üzemeltetni. (Technikailag tuning szempontból rendben van a T-Max)
Maja klub elnöke Tamás majd ~2méter magas. Csak a lábai olyan hosszúak mint egy modellnek.
250cm3 kis Majestyvel járkált jó pár km-t az asszonnyal majd ezt kinőtte. Majd szóba került ez/az. Nagy Burgira is felült DE nem fért el a lábai,hihetetlen de a T-Maxon elfér.
Egyébként kacsingat Ő is erre arra, DL 650,Varával is ment csak az anyagiak szólhatnak közbe szerintem.
Robogóellenesnek meg ne nézzél légy szíves,mert nem vagyok az! Elismerem létét/értelmét/praktikusságát.
A mai napig vennék még egy nagy Burgit,mellé talán egy Xt 660 pályázni,plusz felnikkel bütykös gumikkal az off road is menne vele.
Nyafogást meg magamra és akik ilyen dögökkel közlekednek városban. -
-Mosquito-
őstag
válasz
DigitXT #52151 üzenetére
Más is használja városi közlekedésre nem csak én és nem nyafog.
Mindenki olyan motort/robogót vesz ami számára és célnak/céljainak megfelel de itt is ott is lehetnek korlátok/kompromisszumok.
"Tuning T-Maxot vennéd meg"... Na az egy igazi szopóroller is lehet. Ezt azt fogja megvenni aki ugyan ilyen elvetemült tuning örült,ép eszű ember elkerüli az ilyen lehetőséget.. 2-3-ik motornak jó lehet.. Szervizelni/karbantartani csak azért mert van egy kilóvős robogóm,nem éri meg. Másik vezetni is tudni kell/kéne. Akkor inkább egy GP 800-as vagy valami 600-as sport gép.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #52140 üzenetére
Nem mondanám betegágynak az Atlanticot. Van jobb is rosszabb is attól függ milyenre van pénze és honnan van véve. A Silvserwinget néztem,csúnyaa többet is eszik mint a nagy Burgi,cserébe viszont megbízható.
Izzó.
világítás.eu
Osram Night breaker unlimited és Cool bluet használok. A cool blue most ment ki az egyik. Jobbak mint a hagyományos izzók. Állítólag jók a Philips izzók is de 7-9eft.. Osram fórum [link]Digit:
Vara. [link] Nem egy hibátlan motor,de közel van hozzá.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #52109 üzenetére
Bősi motoros erőműlátogatás.
Akik eddig jelentkeztek:
Mosquito: 1 motor 1 ebéd
Endroo: 1 motor 2 ebéd
V. STRYKER: 1 motor 1 ebéd
ShadOw: 1 motor 1 ebéd
Lipton: 1 motor 1 ebéd
SarokZs: 1motor 2ebéd
MZet: 1motor 2ebéd 50%
Archer: 1 motor 2 ebéd 50% (határon csatlakozik)
JLT: 1motor 1ebéd -
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #52130 üzenetére
Atlanticon fesszabályzó hiba volt 26eft az utólag tönkrementet pedig 3eft-ból megjavították.(NEXUS tulaj vette meg.
) Kuplungban egy csapágy adta meg magát a szerviz nem merte szétszedni mert azt hitte a blokk halt meg,én otthon szépen 2eft-os csapágyat beletéve megcsináltam.Vízpumpa folyt,otthon ezt is megcsináltam. Ezüst Burgi ette a Xenon trafokat/izzókat cseréltem párat benne,vizpumpa gumi tömítés csere volt mert néha elcsöppent. Diesel hang miatt cserélve lett az adaptert benne. Grafit Burginál semmi hiba nem volt. Szín/cvt javítás most 280eft. Vara hiba,termosztát letapadt a tengelyén valami kosz miatt. 2év 42-ekm járok. Tankolom,kötelező kopó/fogyó dolgok miatt szervizelem. Tudod,jól miket használtam.
Nem vitatom a robogónak is meg vannak az előnyei/hátrányai is,ugyan úgy mint egy motornál akár.
Nexusnak fesszabályzó és vizpumpa hibái vannak,illetve olajpumpa döglik meg ennél a blokkoknál de pl az X9 katasztrófa minden téren. Én úgy látom,hogy minnél öregebb egy motor és a gazda is keveset használja akkor elmaradthatnak a karbantartások is,mert ha nix lóvé gurulni akkor szervizt/karbantartást is elodázhatják egyesek.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #52081 üzenetére
Ennyi hibája/baja egy robeszemnek sem volt mint másnak..
Bocs de a tulajok is ezt állítják jó pár róbesznél,hogy szopóka..
Na bumm 2percel hamarabb otthon vagy/lehetsz mint én ugyan azon a távon. És?? Nem városi használatra vettem,hanem nagyobb/hosszabb gurulásokra/túrákra.
mf:
Gondoltam magad is megleled,de van egy kereső is fent..
Tsokolom.
[link] -
-Mosquito-
őstag
válasz
dellfanboy #52071 üzenetére
-
-Mosquito-
őstag
válasz
AllTheBest #52009 üzenetére
Reméltem,hogy nem veszik fel a kesztyűt.. -
-Mosquito-
őstag
Bősi motoros erőműlátogatás.
Akik eddig jelentkeztek:
Mosquito: 1 motor 1 ebéd
Endroo: 1 motor 2 ebéd
V. STRYKER: 1 motor 1 ebéd
ShadOw: 1 motor 1 ebéd
Lipton: 1 motor 1 ebéd
SarokZs: 1motor 2ebéd
MZet: 1motor 2ebéd 50% -
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #51798 üzenetére
Fura,mert a Tommot közismerten a legdrágábban dolgozik,mellesleg szokott panasz is lenni,hogy ennyiért hibás ülést/áthúzást is tudnak készíteni. (Zsoké apósának T.Lacinak a GW-re valami 300eFt-ért csináltak ülést.) Csúszkálásra is van megoldás,a színnél meg vigyázz nem tudom milyen szerkód van bőr/cordura elképzelhető,hogy meg fogja fogni a fehér mű/bőrt,emeltet hamar koszolódik is. Érdemes köbe nézni mert árban/minőségben nagyon nagy a szórás..
Feree13:
Az a ragasztás szerintem nem lesz valami tartós.. Olyan erő fogja cibálni a tükört/házat,hogy nem sok időt jósolok neki míg ott/úgy marad a helyén. Csinálj egy biztonsági rögzítést pluszba,így talán nem fog lerepülni max ott fog fityegni az idomon. Így viszont a fényezés bánhatja.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #51777 üzenetére
Én utánanéztem/olvastam a fórumán a népítéleten,minél több infót szívtam magamba. Ilyen 5-10eKm-es futást/írást el sem kell olvasni mert haszontalan. Ahogy írod,olyat kell elolvasni ami/aki újonnan esetleg kevés Km-el vette meg a motort és belecsavart 40-120eKm-t és leírta mi/hogy,jó/rossz tulajdonságait a gépnek,magyarán használta és nem a garázsban állt középsztenderen...
Pl: [link]
Runner:
Már kell is faragni az ülésen vagy csak infót gyűjtesz/akarsz? Amúgy ez a 80-90eFt elfogatható,van ennél drágább is pl, Tommot. Láttam és hallottam is hogy jól,szépen és nem drágán dogozik. Motorkarpit
-
-Mosquito-
őstag
válasz
KubanitoS #51694 üzenetére
Teljesen biztonságos,megbízható megoldás. Nevesebb gyártok TÜV tanúsítvánnyal is árulják viszonylag borsos áron. [link] Lehet venni használtan is jobb áron a megfelelő típushoz,ha szerencséd van. Elképzelhető,hogy találsz nevesincs márkát is. Beszereléskor illik állítani az első teleszkópokon is,hogy arányos legyen az eleje/hátulja,bár ezt el szokták hagyni. Így is tökéletes lesz legtöbb esetben a motor. DL fórumon lehet kérdezősködni/nézelődni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
KubanitoS #51660 üzenetére
Bizony nagyobb az esélye,hogy el fog dőlni a motorral mert alacsonyabb a pilóta. Megállásnál,lábletételnél figyelni kell hova teszed le a lábad. Akár benzinkút/úttest olaj/benzin folt,apró kavics/homoknál nem figyel az ember simán kicsúszhat a lába és egy magas üléspozícióból nem sikerülhet a korigállás/motor felállítás. Van egy bizonyos szög amit még meg lehet tartani,majd jön egy pont onnantól már a gravitáció/imádkozás jön. Pontosan tegnap magyaráztam el a frissen vásárolt gépnél a használati utasítást. Burgi 650-ről ült át Varára (9-10cm a difi.) Készülsz megállni a géppel,mindig nézd meg hová fogod a lábadat letenni. Tankolást a jobb oldalról,oldaltszendret kicsapva motoron ülve tankolj.
Amit linkeltél kutyacsontnak hívják,ez kb 3-5cm tud a magasságból levenni. Esetleg ülés átalakítással is meg lehet próbálkozni. Bukócső,doboztartó konzól igen hasznos ilyen dögökön,simán behozza az árát mert nem a fényezés,kuplung/fékkar,tükör bánja.
Outlander :
Nem tudod nem akarod érteni akkor felesleges osztani az igét..
Mod. Majd ha lesz tapasztalatod/rutinod ilyen gépekkel akkor esetleg figyelni fogom soraidat.. Addig meg..Xaels:
Kb 2órálya esik/szakad jégeső kíséretében..
HGábor:
Szép tiszta lesz a moci..
[link] Vigyázz az úton!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Milyen videókártyát?
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3051
- Amazfit GTR Mini okosóra / Számla / Garancia /
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest