Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Galaxy Ring lett az S25 Ultra hátuljából
- Képek az Asus Zenfone 12 Ultráról
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
PROHARDVER! témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
A szelepvezérlése 'pneu'...azaz nem kell meghajtani a főtengelyről egy vezértengelyt...mivel az akár lánccal, akár szíjjal, közbenső fogaskerékkel..stb történik mindenképpen teljesítményvesztés (fordulatvesztés), és persze kevesebb mozgó tömeg.
rengeteget számíthat...persze most nem tudom, bár felhajthatnék képet a Yamaha pneumatikus szelepvezérléséről ha lenne időm, szal nem tudom milyen részegységekkel oldják meg, és az mennyi és milyen tömegű, de egyszerű ésszel belegondolva sztem kevesebb.
De az hogy a főtengely szabadabban foroghat az egyértelmű előny.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Óra topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Delta Force (2024)
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest