- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #4693 üzenetére
Nem emlékszem a pontos árra de sokkal drágább talán többszörösébe kerül az RSW-nek. Emiatt Faubelnek és Gadeanak egy RSA tartalékmotorja van. Ez a megbízhatóbb az RSW szöveg az év elején még meg is állta volna a helyét, de Faubel alatt nem állt meg az RSA motor, inkább anyagi/támogatási okai lehetnek hogy Talma az utolsó pályákon is RSW-vel megy. Pedig elég sok pálya lesz jó hosszú egyenesekkel az utolsó 5 futamon.......
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
''Én meg úgy gondolom hogy Talmácsi szerelői mellette állnak és a lehető legjobb motort próbálják meg alá adni. '' A szerelőgárda tagjai is cserélődtek alatta. Amikor visszakapta az eredeti felállást amivel az évet kezdték onnantól jöttek az eredmények ismét. Ilyen vb állásnál pedig remélhetőleg nem teszi meg a csapat hogy önkényesen változtat az aktuális felálláson.
A 125cc nincs annyira a középpontban, emellett a magyar riporterek nem is nagyon tudnak normális szakmai interjút készíteni Talmával, így nagyon kevés infómorzsa van amit egy egy élő rövidinterjúból össze lehet szedni.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4694 üzenetére
Sztem nincs is értelme, Gabinak vhol tudnia kell ezt...pláne a KTM-s éve után...itt nem festik neki babakékre az eget, eleinte az volt a gubanc, hogy nem tud pénzt megmozgatni, aztán hogy nem állnak mögötte szurkolói tömegek (esetleges vásárlóerőként felhasználhatóan), aztán meglett a tapasztalata akkor felhasználták motorfejlesztésre,...jelenleg pedig az van, hogy tudják van annyira jó versenyző hogy ha jó motort kap akkor veszélyes ellenfél, így már az az érv is felmerülhet a szerződtetésénél, hogy jobb ha a csapatban tudjuk...'legrosszabb' esetben is nekünk nyeri meg a VB-t.
Spanyoloknak kellenek a figurák, Bautista szürkülni látszik, Pedrosa zűrös kicsit...ha egy mód van rá, nem Talma-t akarja a csapat a VB elsőségre tólni, szinte semmi haszna nem lenne (ez csak szárazon és érzelemmentessen végiggondolva...) -
Peat;)
veterán
válasz Integra #4692 üzenetére
Igazság szerint én meglepődtem alapból hogy ennyire hagyták versenyezni. Azt hittem azért igazolták le hogy ne egy ellenfél igazolja le aki majd őket veri. Ehhez képest a pályán azt csinálhat amit tud, bármennyire is olyan a gép amilyen. KTM nekem sokkal unszimpatikusabb volt pl. A Kalios előzése után meg csak leigazolták, szóval annyira nem köcsögök szerintem csak természetesen egy spanyolt akarnak vb-nek. Ezzel Talma is tisztában van és volt mielőtt aláírt szerintem. Majd meglátjuk mire megy, hátha megáll az újabb fajta járgány az ellenfelei alatt. Csak az meg egy külsős szemnek nem tetszik ha úgy nyer vki még nekem sem igazán...:/
-
#70869248
törölt tag
Az van amit Fashcash mondott ha jól láttam, a többiek egy drágább csomaggal mennek,...ezt Gabi mondta miközben telefonon beszéltek vele a verseyne után. Sokkal többe kerülne...neki az nincs (az hogy miért nincs azt nem tudni, bizonyos dolgokról nem beszélhet...ezt nem azért mondjam hogy sejtessek valmit...lehet hogy az ő döntése, csak azért említem hogy nem ismerhetjük a teljes hátteret)
Gabi futóműbeállításait nem feltétlen kell lelesni, mert általában pariban vannak vele a legtöbb pályán, Brno volt az ahol fél másodpercel volt gyorsabb mint az egész mezőny....meg tudják hogy Gabi érzi ezt a pályát nagyon.
Szembeszelet meg nem kell higyed, én viszont 100%-ig biztos vagyok benne.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
-
Integra
titán
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #4687 üzenetére
Én meg úgy gondolom hogy Talmácsi szerelői mellette állnak és a lehető legjobb motort próbálják meg alá adni. Fejlesztéseket is adnak neki, lehet nem annyit mint kéne, de a csapat a nemzetiségéhez képest jól áll a magyar sráchoz(szerintem ennél többre nem is gondolt Talma sem, csoda h ennyit kap). Ez pedig nem a legjobb de mindenképpen győzelemre képes gép. Szembeszélről én nem beszélnék, az azért túlzás. Szóval nyernie kéne legalább 2x egy huzamban és akkor talán a csapatot és Fabuelt is elbizonytalanítaná. Én meg ezt a pluszt nem érzem benne.
''Brno-ban a futóműbeállításait megosztották az egész csapattal pl.'' ezek szerint vele nem szokták megosztani a többiekét? mondjuk szerintem neki nem nagy gond szerencsére -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4677 üzenetére
bezony, Rossi-nak hagynia kellett volna ezt az egészet...nem kell év közben nagyot fejleszteni, ezt már nyerje meg a Duc ha Stoner nem esik el....azért ahoz hogy erőben akkorát fejlődjenek hogy beréjék a Ducati-t az meredek.
Az a 'szerencséje' hogy Pedrosa is bukott, így nem változott semmi.
Bajban van Vale'...bajban van, mert gumit kellene váltani, és fel kellene ráznia a csapatot.
Sztem is VB Stoner, amennyiben nem sérül le több futamra, akkor ezt már minden különösebb cirkusz nélkül megnyeri....ahogy ezt a futamot is...kicsit vergődött a pályán, mert egy-két kanyar nem volt frankó (sztem nem volt egy szerencsés húzás hogy fordítva mentek), de még ezt is megnyerte cécó nélkül. -
Motion_Blur
félisten
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam
Azt szeretném, ha a pályán bökné le Faubelt, ezzel bebizonyítva a csapatnak, hogy gyengébb motorral is megveri a kis kedvencüket. Ez most nem sikerült, ezt sajnálom. Annak persze örülök, hogy 2. lettStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Nem engedi meg a technikája, ha az elején elmegy...és engedi a mezőny (szinte mint egy szökés a kerekeseknél), akkor tud összerakni magának egy győzelmet.
SachenRing az elég tökös pálya, ..ott sem tudott nagy előnyt összetenni, de azért összerakta.
Brno-ban mekkora fölényben volt az időmérőkön, aztán versenyen semmi.
Gabi Spanyol csapatban versenyez, spanyol versenyzők mellett....neki elvileg nem osztanak lapot...neki kell megcsinálnia a szerencséjét..akár szembeszélben is. Brno-ban a futóműbeállításait megosztották az egész csapattal pl.
Én a Brno-i futama után rendesen be voltam rá rágva, de pont azért mert neki ezt a VB-t ki kell erőszakolnia....egy nagy pontelőnnyel,...hogy tudják be..ez a VB a Talmacsi-é.
Kicsi pontelőnynél meg fogják próbálni átjátszani a VB-t,...ez tök logikus, a szponzorok, a hazai médiák mind ezt akarják a spanyol csapattól.
Gabi-nak élnie kell most ezzel a lehetőséggel tűzön-vízen át. -
Lest4t
aktív tag
válasz Motion_Blur #4685 üzenetére
''125-ben nyerjen Talma, de a pályán'' Te se vagy teljesen komplett... Szarabb motorral megy, csapaton belül se az első, és mikor van egyszer szerencséje, ami persze már Faubelnek is volt nem egyszer, akkor meg itt nyavajogsz, hogy pályán kellene nyerni. Érdekes módon Talma el tudja kerülni ezeket a felesleges bukásokat, akkor meg mi az hogy nem a pályán nyert? Tehat kissé el vagy tévedve.
-
Motion_Blur
félisten
A mai nappal, Dovi és Rossi kiesésével szvsz eldőlt a 250-es és a 800-as cím sorsa, ezt innen már nem lehet visszahozni.
125-ben nyerjen Talma, de a pályánStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Integra #4677 üzenetére
125: Igazad van.
A csapat viselkedése nekem sem tetszett, és valamit mutat a csapaton belüli hangulatból Talma nyilatkozata is ''sorry for the guy''. Normál esetben nem hiszem hogy Faubellel foglalkozna egy ilyen verseny után.
Kíváncsi leszek a végjátékra milyen módon fogja megnyerni Faubel a vb-t. (bár titkon azért remélem Talmának összejön valami de a realitás nem ezt diktálja)
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
''A bajom az hogy a hondán is ugyanígy elmentek mellette az egyenesben.''
Tedd mellé hozzá a részleteket is. A Honda abban az évben abbahagyta a motor fejlesztését emiatt az Apriliák sokkal gyorsabbak voltak. Ettől függetlenül ő lett a legjobb Hondás.
A Corsi-s összehasonlításodra visszatérve neki is ugyanolyan motorja van mint Talmácsinak, ugyanazt az upgradelt 2006-os Apriliat használja. Talmácsi 2-3. számú versenyző Aspar csapatában Corsi az első számú a Skilled racingnél.
A teljesítményüket összehasonlítva idén Talmácsi 9X ért be jobb helyen mint Corsi, ebből 2X Corsi kiesett verseny közben. Corsi 3X ért be jobb helyen mint Talmácsi ebben bennevan az is hogy Angliában Talma motorhibával kiállt.
A szerencsére visszatérve, szerintem Faubelnek van szerencséje azzal hogy alatta a gyorsabb, drágább, elvileg megbízhatatlan RSA egyszer sem romlott el, Talma alatt viszont a másik verzió igen.
Motorerőben pedig van különbség az RSA javára de erre majd térjünk vissza pl. a Maláj pályán, az nagyon jó példa lesz erre, megnézzük majd hogy ott hogy végez Pasini, Faubel, Gadea és Pesek. -
manutdzoli
senior tag
Rossinak elúszott a bajnoki cím
De talmáért még szurkolok.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Integra
titán
végre gép közelben
125:
a fabuel zakó nagyon benne volt, be is jött a dolog, előtte is már párszor majdnem kirakták egymást. amúgy nem hittem volna, hogy talma önerőből 2ik helyre jut, nem volt most hétvégén se százas, és ezt interjúban ugye mondta is.
a lényeg, hogy a sors kegyes volt.
ami viszont egyszerűen gusztustalan volt, az maga az egész aprilia csapat viselkedése volt, amit most mindenki láthatott, hogy kb mit szánnak talmának. verte mindenki a korlátot, a csapatfőnök szintén összeomolva... igaz hogy talma második lett, de ez nekik semmit se jelent. döbbenet volt látni a felvételeken, hogy egyedül talma szerelői voltak ott ünnepeléskor, mikor begurult és lerakta a motort, akkor is alig volt ott valaki. én ilyet még nem láttam, hogy egy ''teljes'' csapat ennyire nem örül egy eberük sikeréért. ennyire látszik, hogy kit akarnak vb-nek és kinek nem kéne kurvára vb-nek lennie.
most már tényleg csak azt remélem, hogy talma vagy így, vagy úgy de nyerje meg a vb-t, aztán húzzon el ettől a csapattól 250be. az ilyen csapat nem érdemel mást.
250:
nem láttam autóban ültem, doviziozoval mi történt????
bukott, kirakták vagy elromlott a vas??
gp:
sima brdigestone k.o. volt megint.
de punci LOL, minek ül motorra? nicky beszopta, ahogy most róza is kivételesen. nickyt rohadtul sajnálom, de nagy riszpekt, amiért visszament és kőkeményen végignyomta ahogy tudta. elképzelhető, hogy itt is beszívott a kirakás miatt valami mechanikai gondot, 1.37-es időket ment a végén, de mivel nem az élbolyban ment, nem igazán etikus összevetni sztónerék idejével.
vermjúlen nagyon odatette magát, jól cserélt gumit.
ha jövőre guintoli nem kap motort, akkor felkell robbantan az egész motogp-t, ez a faszi egyszerűen megérdemli jövőre hogy helye legyen!
rossi: kockáztattak, elkellett kezdeni, mert már nagyon ciki volt hogy mennyire lepukkant a jamaha. bocs, jamaka, mert most kb ez illik rájuk, sajnálom.
vicces, hogy a honda jelenleg az egyetlen aki még hagyományos láncverzérelt motorral megy a gp-n, kíváncsi vagyok jövőre vajon ez változni fog e.
melandri a másik nagy hős, mentette a hrc becsületét, ez a faszi egyszerűen hihetetlen. minél nagyobbat bukik, versenyen rapityára tört csontokkal annál gyorsabban megy. kikéne dobni a csávót egy felhőkarcoló tetejéről, ha túléli, garantáltan következő 5 évben ő a vb..
ami a bridgestone-t illeti, pffffffffffffffffffffffff. ok, hrc ma nem rúgott labdába, ahogy rossi sem, de kétlem hogy megfoghatták volna bármennyire is sztónert. még vermjulen is bevallotta a végén, hogy teljesen esélytelen volt, sztóner csak játszott velük. mikor látta hogy jön fel V, azonnal tekert picit a gázon és... 85 pont, ennyi, sztoner vb.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
Jó motorversenyzőnek szerencséje is van (sok)
Sztónert miért nem említitek? , vagy Héjdent? Vagy a többi versenyzőt, akik szerencsével nyertek, buktak... Senki nem arra fog emlékezni 5-10-50 év múlva, hogy miként nyert... Senkit nem fog érdekelni a ''hogyan''.
Nyerjen. Ez a lényeg. Nyerjen, és legyen egy magyar világbajnokunk itt... is... megint...A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Allien
veterán
De a Honda 125-ben a középmezőny, minden tekintetben. A Hondások között a legjobb volt, ha nem csal az emlékezetem (asszem 13. volt, a többi hondás meg a 20. körül). Jelenleg a többi ''fajtársa'' erősebb motorral megy, és egyenesbe esélytelen. Éppen ezért, gondolom a kanyarokra lövik be a gépet.
Láttad a német futamot?Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Peat;)
veterán
válasz Flashcash #4666 üzenetére
A bajom az hogy a hondán is ugyanígy elmentek mellette az egyenesben. A kanyarokban viszont meg ő a gyorsabb általában. Lehet nehezebb mint az átlag versenyző, de motorerőben szerintem nincs nagy különbség az újabb modellekhez képest a járgányában, csak ő a kanyarokra szereti beállítani a gépet. De idén is volt már olyan futam hogy az egyenesekben szépen előzgetett, tök simán. Mindig van vmi kifogás, ettől függetlenül mint írtam mindig hozza a jó teljesítményt, de én hiányolom belőle azt a néhai pluszt hogy fogja magát és 4. helyről előremegy majd kimotoroz 2 sec előnyt és megnyeri a futamot. Ettől függetlenül a mostani mezőnyben a legjobbak egyike és megérdemelné a 250-et.
-
Allien
veterán
válasz Flashcash #4666 üzenetére
Jajaja!
Aki látta a német futamot, az meg tudja, hogy NEM a motor teszi az embert! Hiszen, mégis csak 5mp-t rávert a csordára, akik ott loholtak MÖGÖTTE! Egy szarabb motorral ez nem piskóta!Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
venember83
nagyúr
Hello,
nem azert, de reg lattam ilyen unalmas MotoGP-t... Igaz, h Rossinak drukkoltam, de nem kiesese miatt vesztette el varazsat a verseny, valahogy egyszeruen unalmas, semmi elozes, semmi harc, mintha F1et neznek bazzeg
Talmának meg gratula , megerdemelte, remelem ha nem is lesz vilagbajnok, de 1-2 even belul feljut a 250esekhez 1 normalis elcsapathoz, szep lenne...
[Szerkesztve] -
MolCi
tag
Sz@r ez a futam, már nem is nézem!
Hihetetlenül sz@ar idén a yamaha. Szegény Rossi -
Makaveli
senior tag
Örülök, hogy dobogós lett Gábor és remélem, hogy világbajnok lesz. Hajrá Talmácsi!!!!!
CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola
-
manutdzoli
senior tag
Szegény Rossi.Semmi nem jön össze neki
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Flashcash
Közösségépítő
Miről is beszélünk? Gadea/Faubel/Pesek/Pasini többszörös árú és erősebb motort kap Talmácsihoz képest náluk fut a 125cc legerősebb motorja az RSA. Ha nézted az idei futamokat elég feltünő hogy a hosszú egyenesekkel rendelkező pályákon sokszor simán elmennek Talmának.
A vb második Faubel idén összesen 2X nem ért célba ütközés és nem motorhiba miatt.
Talmának meg volt egy motorhibája ami miatt nem ért célba meg 2x majdnem kilökték és vezeti a vb-t.
Szerintem jó ez a teljesítmény, a spanyol csapatban két spanyol csapattárs között teljesen elfogadható.
Emellett én is örülnék ha látnám párszor Talmát a célegyenesben erőből előzni könnyű poziciókat szerezve egy olyan megbízhatóságú RSA motoron ami Faubel alatt van.
[Szerkesztve] -
manutdzoli
senior tag
Szép volt talma,kellett hozzá egy kis szerencse is.Ezt az idényt meg kell nyernie Talmának
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Allien
veterán
Asszem 2x lett első! 5.-nél meg nem volt rosszabb, csak egyszer, akkor is motor hiba miatt nem tudta befejezni. EZt elég kevesen tudják, kategóriától függetlenül. Mellesleg, most nem másodpilóta, hanem harmadpilóta a csapatánál. Gadea is, Fauber is előrébb van, csak az eredményei miatt mégis a második helyre került.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
prmcsk
addikt
Ezt elfogadom, de gondolom belátod, hogy szerintem Talma további fejlődésének
már inkább motorkorlátai vannak. A tehetség kicsúcsosodása nélkül nem lehet
valaki VB. pontelső."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Peat;)
veterán
Nem azt mondta hogy baj. Csak ő is és pl én is kurvára örülnék ha a leggyrosabb is Talma lenne. Eddig ez idén 1x ! sikerült neki. Szerintem ez kevés, ugyanakkor jó pontszerző pilóta, csak ha felkerül 250-be nehogy a másodszámú legyen aki szerzi a pontocskákat a az adott csapatnak és slussz. Mint pl KTM-nél betöltött szerepe is elég savanyú volt év vége felé....
[Szerkesztve] -
prmcsk
addikt
válasz Motion_Blur #4657 üzenetére
A mázlifaktor minden technikai sport ''alapja'' Ha összevetünk minden technikai
sportot, az összes VB. cím legalább 70%-ában benne volt egy esés, vagy egy
motorhiba, de még az is lehet, hogy a ''mózlifaktor'' is......
Talmánál ez miért ''baj'' ?"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Allien
veterán
válasz Motion_Blur #4657 üzenetére
Mé, ebben a sportban EZ is benne van! SŐT! Igaziból ezek a helyzetek, melyek kihozzák, hogy ki mennyire JÓ! Motort bármelyikünk tudna ''vezettni'', gázkart mindenki tud húzni (minden hülye is, nézd meg az utakat). Én is, tutira, még akkor is, ha nem vezettem motort, pár év alatt bele jönnék, hogy egy robogót eltolhassak, kb. De versenyen fejben is ott kell lenni, és a veszélyes helyzeteket kikerűlni, mint ahogyan az előző fordulóban is, CSAK azért lett 4. Talma, mert ki is eshetett volna, ha minden áron Pesek elé akart volna jönni. Egyszerűen csak nem engedi peseket, és kilökik egymást, de legalábbis, Talma tutira elvágódott volna! Tehát, a motorverseny NEM csak a motoron múlik!
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Motion_Blur
félisten
Pfff mekkora mákja volt Talmának. Én is drukkolok neki, de jó lenne izomból legyőzni Faubelt és nem így.
p.s.: MotoGP rajt 14h00-kor leszStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Allien
veterán
Én úgy láttam, hogy Fauber ráhúzta a gázkart, mert nem akarta, hogy Talma előrébb legyen, mint Ő. Csakhogy, Corsi éppen elöttük volt, és lassu volt hozzájuk képest. Az most mellékes, hogy keresztbe is mozgott, mert végtére is, első volt ebben a bojban. Tehát, ha Fauber fékez egy kicsit, vagy kifelé megy, de semmi esettre se a gázkaron húz, akkor nem Ő ütközik, hanem esettleg Talma, mint ahogyan ezt el is mondta, hogy úgy érezte, hogy össze is értek. De, a legjobb, hogy Pesek is kiszállt.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Peat;)
veterán
Elég sok mákja van Talmának, jobb lenne ha önerőböl vezetné a vb-t és nem mások hibái miatt. Persze ehhez kell egy standard 2.-3. legjobb teljesítmény
-
MolCi
tag
Hajrá Talma!!!!!! De kár, hogy nem láttam
Milyen nagy szám lenne ha Talma nyerné idén a világbajnokságot!!!! Én szurkolok neki nagyon!!!!
Rossinak a második hely nem is rossz. Bár ez nem igazán jelent semmit -
koob
senior tag
buli van
-
Lortech
addikt
Ez hihetetlen mázli volt.
Thank you to god for making me an atheist
-
Shadowfax
addikt
Gyerünk TALMA!!! Átvette a vb első helyet.
-
MolCi
tag
Nemsokára kezdődik a GP futam!!!!!! 13.15-kor a eurosporton ( élőben)
Bár ezt a fanatikusok tudják!!!!!
Én Rossi drukkel vagyok !!!!
Sajna mostanában nem jól muzsikál
Nem nagyon hiszek benne, hogy ma nyerni fog, sajnos
A gumi is és a motor is idén elég sz@r!!!!!
Az időmérőt nem néztem, tudja valaki honnan indul Rossi?
És Talma hogy ment ma? Tudja valaki? -
Motion_Blur
félisten
válasz (Kolombusz) #4646 üzenetére
Warmup első 5 percében már bemutatkozott Várhegyi: Adriai-óceán...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
koob
senior tag
válasz (Kolombusz) #4646 üzenetére
magyarok közül az m1
-
(Kolombusz)
veterán
Hol jobb a kommentár? m1, vagy Eurosport?
JAh és szerintetek fog nyerni Talmácccsi? -
prmcsk
addikt
válasz #70869248 #4642 üzenetére
''Viszont ha egyszer Michelin-eken megy a motorjával, honnan a bánatból tudja, hogy jobban rázna a Bridgestone'' ?
Szép ez az álnaívság cikkíró úr......
Hát vazzz ! Mutyiban kipróbálták !"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4643 üzenetére
jaja, nagy képek
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4640 üzenetére
figyeled? Ez sem gyenge hír:
-[link]
szóval a HRC-nek és a Yamaha-nak is most jár le a szerződése....a két lökött meg egymást figyeli, hogy a másik mit lép...a Michelin meg zizeg.
..és okkal sztem, ha nem tud villantani (de lehet még az sem elég) most, akkor kefe lehet a dologból.
(nézted Mekkora eső volt ma Rimini-ben? Nemzeti Sport Online-n van fent pár kép....szvsz érdemes belenézni -
Integra
titán
hoppááááá
West Will Be Hopkins' Kawasaki MotoGP Teammate In 2008
by staff
Thursday, August 30, 2007
This just in from Kawasaki:
KAWASAKI CONFIRM WEST AS HOPKINS' TEAM MATE FOR 2008
The Kawasaki Racing Team confirmed their full rider line-up for the 2008 season today at Misano, with the announcement that 26-year-old Anthony West has been signed on a one-year deal to ride alongside Kawasaki's other recent signing, John Hopkins, next year.
West was drafted into the Kawasaki Racing Team back in June as a replacement for Olivier Jacque, who moved across to head up Kawasaki's Ninja ZX-RR development programme as the official factory test rider. Since his arrival in MotoGP, West has impressed with how quickly he has adapted to racing in the premier series, as well as his consistent results during what has been a period of intense adjustment for the Australian.
West, who resides in Austria during the season, has considerable racing experience, having started out in the Australian Dirt Track Championships in 1994, which he won soon afterwards. It was a similar story in 1996 when he won his domestic Long Track Championship as well. After a move to road racing, he won the Australian 250cc Production Championship in 1998 and took home the 'Rider of the Year' award.
West also had a period of racing in Japan before entering the international Grand Prix paddock in 1999 as a 250cc rider. After a brief foray into the two stroke 500cc series in 2001, he rejoined the quarter litre series only to be largely frustrated by substandard machinery and financial constraints that, whilst difficult to contend with, failed to quench his talent and determination to continue.
Earlier this year, West headed to World Supersport as a stand in for injured Yamaha rider, and fellow countryman, Kevin Curtain. In the three races he rode for the manufacturer, he ended up with a third and two wins: at Misano and Silverstone. Then, having caught the eye of Kawasaki team boss, Michael Bartholemy, he was drafted in to replace Jacque in the factory MotoGP squad and hasn't looked back since.
His early performances have shown remarkable promise: he has notched up 33 points in just five rounds, with three of those finishes being in the top ten and, as he grows more used to the ZX-RR over time, Kawasaki are optimistic they will see him shine ever brighter on track.
With his obvious gift and unquestioned passion for racing, partnered with Hopkins' talents and wealth of experience, the Kawasaki Racing Team offensive looks set to light up the circuits of the world next year. Furthermore, the ever-advancing speed and consistency of the Ninja ZX-RR, along with the reliability and performance of their Bridgestone tyres, bodes well for an electrifying season in 2008.
Anthony West
Kawasaki MotoGP Pilot #13
''I feel great about how things have worked out. As you can imagine, it's a huge weight off my shoulders. This is definitely something I've been stressing about: whether I can stay in MotoGP and, if so, for which team. But this really is the best opportunity for me, to stay with Kawasaki, as I'm really happy here. It's such a good team and a great bike with all the support from the factory. Now, I've got one thing less to worry about so I can just concentrate on riding. It will be cool to be in a team with John Hopkins, too, as I know him pretty well and we get along together. He's riding really well at the moment, so hopefully I can push him next year! This is such a massive difference to where I was earlier this year in 250s. I didn't even think I was going to be racing again and now I'm in one of the best teams in the paddock and staying another year, so it's a big turn around. I'm just so glad I kept trying and stuck at it. With the chances that Kawasaki are giving me, it's really paid off, and I am looking forward to repaying their faith in me with some good results aboard the Ninja ZX-RR, both this year and next.''
Kawasaki Competition Manager
''I think a lot of people in the paddock were surprised when we brought Anthony into the team at Donington Park. His route to a factory team in MotoGP was not an orthodox one, but his performance so far this year aboard our Ninja ZX-RR was enough to convince Kawasaki that he was the right choice for next season. Now the pressure is off him, and I think we will see this reflected in his racing for the remainder of the season. As for his potential for next season, who knows? He's young and he has the chance to show what he can do, and I'm confident he will perform. Together with John Hopkins, we have a very strong line up for the 2008 season. They're both very determined riders and it's great to see a fantastic team coming together.''
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
Tihóójj uraim vasárnap Misano!,
kérem tegyék meg tétjeiket...-= No way back from Here =-
-
Integra
titán
freddy spencer kávédarálója vs streetbike vs sportautó, 1984-ben, laguna seca-ban
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #4632 üzenetére
igen, ezt a lépést én is tudnám értékelni.
bár ki tudja, lehet hogy ő frankón menne inkább a hrc-től, de a többit már ugye puidzs intézi megint
nagyon nehezen tudom elképzelni rossit, burgesst újra a hrc-nél, bár most, hogy sztóner 3 évre aláírt a dukinál...
nekem ezzel csak az a bajom megint, hogy szerintem ebben az esetben ugyanaz történne nickyvel mint dani esetében, csak most rossi miatt..
végülis messze van még 2008
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4631 üzenetére
olaszoknál.
Ők pedzegetik hogy átjönne, a Honda meg fogadná.
De semmi konkrétum. Pedrosa ha átmegy a Kawa'-hoz, akkor le a kalappal előtte....az egy olyan döntés lenne amit frankón rendben gondolok.
Jelenleg egy (számomra) pátyolgatott helyzetben van, ha átmegy akkor az egy felépített csúcstámadásnak tünik, amit maximálisan támogatok is.
(más kérdés hogy sztem pariban lenne Hopper-rel..kb. mint most Nicky-vel) -
Integra
titán
válasz #70869248 #4629 üzenetére
nicky rossi hrc???
kizárt, két dudás egy csárdában....
hol olvastál erről? én semmit se tudok. meg ha igaz lenne, akkor rossinak is kikéne vásárolni magát a szerződéséből ahogy pedrosának is.. az lenne csak az igazi bombshell hír...
de én ennek semmi esélyt sem adok.
mod:
viszont itt a sbk-s oldalról a hír, szóval tényleg lehet már valami a háttérben:
Pedrosa Going Green?
by dean adams
Monday, August 27, 2007
The 2007 MotoGP season has largely been a painful one—if you're a Michelin rider. Michelin has seen its long-held domination of the class vanquished by Bridgestone this season and while the rumor mills are filled with rumors of new teams and manufacturers riding on Bridgestones next year, the latest installment of this rubber-centric silly season is interesting to say the least.
European reports have it that Honda's Dani Pedrosa recently told HRC that the factory Hondas will need to roll on Bridgestones next year if they wish to keep him.
Pedrosa has reportedly threatened to leave Honda for the open slot to become John Hopkins' teammate on the factory Kawasaki team.
ENDS
viszont ebből a hírből is fakadóan kizártnak tartom hogy rossi egy micselines hrc motorra ülne.... neki is ugyanúgy tele a töke a franciákkal, csak nem kürtöli világgá
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #4627 üzenetére
talán azért lett ez az érzés vele szemben, mert puig eléggé olyanra faragta amilyenre. talán nem. nemtom.
de az is lehet, hogy a hrc rájött, hogy ez így nem jó, hogy mekkora ellenszenvet váltott ki mindenkiből, még a hondásokból is, amit a hrc pilóta politika téren meg amúgy is csinál. és szerintem a nickyvel kapcsolatos visszhangok adhatták meg a kegyelem döfést. már ha ez így van.
mindegy, a lényeg, hogy remélem változás lesz...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #4625 üzenetére
lehet hogy ez állna amögött hogy nem nagyon akarnak maradni a hrc-nél?
hogy a micselinnel nem akarnak mégse szakítani?
pedig kéne..
kéne a bridgestone
meg kéne hogy róza is menjen..
de azért képzeld el ahogy a 150 centijével meg 45 kilójával őrjöng dani
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na, ahogy olvasom pedróza begurult
állítólag megkereste a kawa-t is, és a repsolnál meg kiköti hogy váltsanak bridgestone-ra, mert elege lett a micselinből......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4621 üzenetére
Sztem nem lesz itt semmi,...csak nem tudnak megegyezni.
Az ha kitennék Pedrosa-t most, az olyan döntés lenne amire én csak húzogatni tudom a szemöldököm. Lehet hogy Pedrosa nem váltotta be a reményeket (sztem eddig nem), de ha már ilyen szépen felépítették ezt a stratégiát, akkor hagyni kellene müködni még.
Nem kell semmi mást csinálni, csak több pénzt áldozni, és hagyni a két versenyzőt külön utakon járni, Pedrosa fejlessze a saját motorját.
Nicky pedig használhasson/fejleszhessen más vázméretet. Én Nicky szerződését sem kezelném annyira atomnak mert hogy két évre írt alá tavaly, ettől még simán ki lehet tenni.
Én egy nagyobb bejelentést várok....azaz hogy a HRC gumiszállítót vált, biztos hogy megy a háttérben a tárgyalás ahol a Michelin szakemberei bizonyítják hogy vannak jó fejlesztéseik, és érvelnek a maguk teljesítése mellett, de én várom hogy bejelentsék hogy a HRC aláírt a Bridge'-hez. Lehet hogy már tárgyalnak a Dorna-val és jövőre új szabályok lesznek, ami megint lehetőséget kínálhat a Michelin-nek, de az a kép alapján ami idén kirajzolódott, én a Bridgestone-ra szavazok erősen, tavaly mikor még nem voltak az idénre bevezetett gumiválasztási szabályok, a Bridgestone már akkor erős volt, csak Loris kiesett több versenyből a sérülése miatt, idén viszont full gőzzel fejlesztenek, és több nagy név és csapat.
Szal szetm a Bridgestone nem fog visszaesni, a késrdés az hogy a Michelin fog-e tudni felfejlődni....és én könyörtelenül döntenék...a Bridge' javára. -
Integra
titán
mi a túró?????????????
A Honda vár még a bejelentéssel
2007. augusztus 24.
Míg már szinte minden csapatról tudjuk, hogy kikkel fognak rajthoz állni a következõ évben, a szárnyas istálló csak hallgat. Már megszokhattuk, ebben az idényben is teljesen más utakat jártak, mint a többi csapat, noha ennek meg is lett a rossz eredménye. Egyedül egyvalakinek a maradása biztos: Nicky Hayden-é. Az amerikai jelenlegi világbajnok tavaly egy két éves szerzõdést írt alá a japán gyárral. Ami csapattársát illeti, már kacifántosabb a helyzet. Pedrosa-t összehozták a Suzukival, de oda minden bizonnyal Loris Capirossi megy. A Ducati-nál is már telítettek a helyek, így nagyon úgy tûnik, hogy a mindenkori GP-s munkaadójánál marad a srác. Pedig a hírek szerint ezt nemigen szeretné… Egyetlen egy opciója lenne még, az pedig a Kawasaki. A Gresini Honda-nál más a helyzet. Melandri távozásával ugyanis egy hely biztosan szabaddá válik Elias mellett. Azonban szintén nem tudjuk, ki is töltheti be a megüresedett pozíciót. Az LCR csapata, valamint a Konica Minolta sem jelentett még be semmit, viszont mind Nakano, mind Checa szerzõdése lejár az év végeztével. Eddig mindenestere nagyon úgy fest, hogy Checa marad a csapatnál, és Dovizioso jön Nakano helyére a Konica Minoltához. Az viszont szinte tuti, hogy Dovizioso az elõbb említett csapatok valamelyikénél köt ki.
mi történt a hrc-nél????
pálfordulás? vagy rájöttek hogy nickyvel mit műveltek? vagy pedrosa rottyantott be és fújt visszavonulót? vagy puig látja, hogy nickyt róza nem fogja lenyomni??? ez minden esetre nekem baromi nagy értékű hír...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #4615 üzenetére
nemtom hogy a konicaminoltánál milyen lesz jövőre..
bridgestone mindenképp kell.
szerintem a pénz nem jelenthet gondod, a kérdés hogy a honda milyen vasat fog nekik adni...
dovin nem fog múlni semmi.
3 évre tervez a konicaminolta, azért elmond valamit, hogy, pénz van. és már ez magában fontos nagyon. főleg, hogy egyszemélyes csapatról beszélünk. meg ugye dovi is hozná a saját szponzorát....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz [lAyCsI] #4618 üzenetére
Lehet
De Dovi' Honda-s erősen, ha már nem HRC, akkor az LCR odafigyelhetett volna.
De Lorenzo-Rossi gyári Yamaha, Pedrosa-Hayden HRC, Duc.-ra Stoner-Melandri, gyári csapatnak maradna még a Suzuki és a Kawa. Mindkettőnél egy-egy helyet el tudnék képzelni...West-t csípem, de távlatokat nézve Hopper mellé más vki kellene. Suzuki-nál Capirossi-tól függ sok minden, Vermeulen elég jó, Loris-t pedig majd meglátjuk. -
Integra
titán
Yamaha's MotoGP Future Up In The Air
Hope Springs Eternal: Yamaha Switches To Pneumatic Valvetrain
by dean adams
Wednesday, August 22, 2007
Yamaha has now joined Suzuki and Kawasaki with a pneumatic valve-equipped MotoGP engine. Valentino Rossi tested a new engine at the Brno test this week and knowledgeable sources say that the new Yamaha M1 mill has pneumatic valves.
The new-style engine is delivers another 1000 rpm on top end and offers better acceleration than the ''conventional'' Yamaha MotoGP engine.
While a step in the right direction, clearly pneumatic valves weren't an immediate fix for what ails the Yamaha MotoGP team. Rossi and the air-valve motor actually lapped slower than Colin Edwards and the conventional Yamaha MotoGP engine at the Brno test.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz [lAyCsI] #4609 üzenetére
Mugello-ben nagyot mecseltek..ott pariban voltak. Az esős versenyek kiszámíthatatlanok.
SachsenRing-n szenvedett Stoner, de az egy borult pálya felemás gumit készítenek oda, ebben a Michelin-nek nagyobb tapasztalata van.
..ott spec. Rossi elesett amikor De Puniet akarta előzni, de az össze Bridge'-s küszködött...kivéve Loris Capirossi-t akinek vmi jó ötlete volt gumira.
Pedrosa nyerte a futást elég magasan és ő ugye Michelin-s.....de az egy speciális pálya volt.
Idén a Bridge' nagyon erős. -
[lAyCsI]
addikt
válasz Integra #4608 üzenetére
már nem is tudom melyik idei versenyen, de rossi rommá verte stondert, akkor ott meg mi a franc volt?? hirtelen jó lett a gumi?? nem lehet ezt megérteni...
mindenestre kiváncsi leszek az új Yamakka blokkra, mert azon a téren is jelentős lóerőbeli lemaradás mutatkozik az olasz csikóval szemben-= No way back from Here =-
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #4606 üzenetére
én azt mondom hogy a 800-as szabályokhoz a duki tudott a legjobban alkalmazkodni.
talán még az is lehetséges, hogy ők trafálták telibe a legjobban és csak mázli, de nem számít, úgyse fogjuk megtudni.
nem bonyolítom túl a dolgot.
az egyértelmű hogy a hurkás ember gáz, a kőhíd meg király lett....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Integra #4605 üzenetére
lehetséges...
de kicsit hihetetlen számomra hogy egy szezon alatt ekkorát fejlődjön az egyik gyártó a másikhoz képest...
biztos valamelyik laborítóriumi tesztnél az egyik technikus nekiment az egyik polcnak amiről beleömlött a keverékképző szubsztanciába egy kis X-vegyszer, és ekkor megszületett a TÖKÉLETES kaucsukkarika
[Szerkesztve]-= No way back from Here =-
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #4602 üzenetére
szvsz a bridgestone az első számű ludas
nagyon elkalapálta a hurkás dagadékot
erre a legjobb példa a suzuki feltámadása. meg a kawáké időmérőn..
guintoli is az ocska dunloppal néha mit művel már...
aztán a yamaha szerintem elakadt, akárcsak a honda. csak a honda valamit talán talált, a yamaha meg nem.
és én nem tudom kizárni a pszicho tényezőt rossinál az apeh történetét...
lehet az egyik legjobb zseni, de bakker 60 milás ijesztgetéssel lehet hogy nekem se menne annyira a dolog......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Path of Exile 2
- iPhone topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- One mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- További aktív témák...
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, Care Refresh, FPV Controller, ND Filter szett
- GoPro Karma & Hero6 drón
- Philips Sonicare ExpertClean 7300, 2 év gyári garancia
- Garanciával és Biztosítással eladó DJI Mini 3
- Teljesen újszerű szett! Philips Lumea Advanced SC1997/00 villanófényes IPL szőrtelenítő