- One mobilszolgáltatások
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Redmi Watch 5 Lite - filléres fitnesz felügyelő
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- VoLTE/VoWiFi
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4621 üzenetére
Sztem nem lesz itt semmi,...csak nem tudnak megegyezni.
Az ha kitennék Pedrosa-t most, az olyan döntés lenne amire én csak húzogatni tudom a szemöldököm. Lehet hogy Pedrosa nem váltotta be a reményeket (sztem eddig nem), de ha már ilyen szépen felépítették ezt a stratégiát, akkor hagyni kellene müködni még.
Nem kell semmi mást csinálni, csak több pénzt áldozni, és hagyni a két versenyzőt külön utakon járni, Pedrosa fejlessze a saját motorját.
Nicky pedig használhasson/fejleszhessen más vázméretet. Én Nicky szerződését sem kezelném annyira atomnak mert hogy két évre írt alá tavaly, ettől még simán ki lehet tenni.
Én egy nagyobb bejelentést várok....azaz hogy a HRC gumiszállítót vált, biztos hogy megy a háttérben a tárgyalás ahol a Michelin szakemberei bizonyítják hogy vannak jó fejlesztéseik, és érvelnek a maguk teljesítése mellett, de én várom hogy bejelentsék hogy a HRC aláírt a Bridge'-hez. Lehet hogy már tárgyalnak a Dorna-val és jövőre új szabályok lesznek, ami megint lehetőséget kínálhat a Michelin-nek, de az a kép alapján ami idén kirajzolódott, én a Bridgestone-ra szavazok erősen, tavaly mikor még nem voltak az idénre bevezetett gumiválasztási szabályok, a Bridgestone már akkor erős volt, csak Loris kiesett több versenyből a sérülése miatt, idén viszont full gőzzel fejlesztenek, és több nagy név és csapat.
Szal szetm a Bridgestone nem fog visszaesni, a késrdés az hogy a Michelin fog-e tudni felfejlődni....és én könyörtelenül döntenék...a Bridge' javára.