- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Tavaszi szél Slimet áraszt
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Face8814
őstag
Imádom az összeesküvés elméleteket! Én is szoktam gyártani őket, de most nem ezt érzem.
Szerintem azzal mindenki tisztában van, hogy közel sem a Yamaha volt a legjobb motor a mezőnyben. Én mindíg is azon a véleményen voltam, hogy a gyári Hondák jobbak. Szóval itt meg is dől a párhuzam F1 - Ferrari, illetve GP - Yamaha között szvsz.
Szerintem egyszerűen most ilyen szériában van a csapat. Rengeteg problémáról lehetett olvasni a szezonkezdet előtt. Valszeg nem tudtak mindent megoldani, és keletekeztek közben újjak is. Mintha kicsit összecsaptak volna a hullámok Rossiék feje fölött. Előbb utóbb biztos kilábalnak ebből a szériából és akkor majd helyreáll a rend.Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
senior tag
Hamár motoGP..
Szerintetek mitől van az a jelenség mind a Forma1 -ben a Ferrarinál, mind a motoGP-ben most a Yamaha-nál, hogy az előző év(ek)ben egy abszolút top csapat és gép, ami tarol a mezőnyben és mondhatni már-már unalmassá teszi a versenyeket, mert olyannyira mindig nyer, egyszercsak a következő évben hipp-hopp sehol sincs...?
Ha netán mindenáron összeesküvés-elméletet, vagy verseny-maffia féle beavatkozást akarnék belegondolni, úgyérzem most simán megtehetném..
Arról vagyon szó, hogy néha túl érdekesnek és már-már mesterkéltnek tűnnek ezek a jelenségek ahhoz, hogy csak úgy véletlennek és valószerűnek hassanak. Gondolok itt pl a box-ra is, amiben mondanom sem kell - szintén hatalmas pénzek mozognak, mikor anno Mike Tyson egyszerűen verhetetlen volt és már nem fogadtak nagy pénzben a meccseire, mert mindenki úgy volt vele, hogy úgyis ő győz - és győzőtt is. Nem volt már igazi a verseny, a mérkőzés és kimaradtak a fogadásból való nagy bevételek... Érdekes módon akkortájt találták meg Mike-ot egy nemi erőszak vádjával, és vágták börtönbe - állították kicsit 'pihenőre', kivonták a forgalomból, mikor ezek az idők jártak és mindent megnyert. Nem hiszem el különben, hogy mégha tegyük fel valós is lett volna a bűncselekmény akkor ne tudták volna pénzzel elintézni a dolgot, ahogy annyi minden mást szokás ezesetben..
De visszatérve a motorsportra: Tud valaki ésszerű magyarázatot adni, hogy Rossi alatt miért állnak meg a gépek? Nekem kicsit már-már gyanúsnak hat a dolog.. -
Motion_Blur
félisten
Szegény HaydenStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #2394 üzenetére
Majd lesz neki megint
bár ott is nagyon jó a mezőny.
Robert meg megérdemelte azt a VB-t..asszem a 2000-es volt, Vale-nak lett volna esélye, de pl abban az évben Max eldobott az év elején 4futamot ha jól emléxem.
Akkor fordultak meg mikor Rossi megetette Max-ot a pályán 2000-ben, bepróbálkozott belső íven, Max bevédte, Rossi kisodródott külsőre és elment..nagyon szép mutatvány volt.
De abban az évben még Rossi erősen próbálkozott még az 500cc-vel, jól próbálkozott nagyon, de Roberts-nek jó volt a Suzuki akkor, Max meg nagyokat esett...többek közt akkor esett téli/tavaszi tesztelésen 325km/h-val (500ccm-s gép!), és kettétört a fején a bukósisak.
Szal az nem annyira szerencse/balszerencse volt Vale'-nak, szépet jött a végefelé, de a 2. helyhez kellett Max bénulgatása is...igazából én úgy Gondolom hogy a legnagyobb lehetősége Max-nak 2000-ben lett volna VB-nek lenni.
Meg persze '98-ban, ott meg átment kicsit sértődésbe...kiintették talán Donnington-ban korai rajt miatt, nem jött ki sőt megverte Doohan-t...bár lehet Mick már nem kente neki annyira mert tudta hogy minek, a lényeg hogy Max ezért fekete zászlót kapott... -
Motion_Blur
félisten
Így nem jobb?
[link]
[A képet linkesítettem. Kérlek, ekkora képeket ne illesszetek be a fórumba. - peterkeT]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Looney
csendes tag
edzésmenő capirex + senna nálam
na igen nem csak valet hanem a szakstábot is lenézte a honda
na igen tavaly év végén pedig azt mondták, hogy vale beállításait
használta a honda( ez azért a burgess team setuja is nagyban)
Sete,én pedig azt gondoltam szegény kato után hogy gibi rájött
más akár meg is ''halna'', ha olyan lehetőségeket kapott volna mint addig ő.
és sztem ezért kapta össze magát ( ideje volt )
pedrosa pedig vérprofi és él a lehetőségével és a ''spanyolszéllel'',
sokan a csodagyerekek közül beleszürkültek a mezőnybe, na ez a gyerek valahányxos akar lenni ez tuti
stoner már most nagy spanom akárcsak dovi a 250ben
Colin pedig teljesen EMBER a szó szoros értelmében, naccsávó na az biztos, kár hogy nincs benne motiváció már..
Aki + szeret nosztalgiázni annak újra megrendezték Bayliss vb über bajnokságát, a 21es team ducati mindent visz megint, jó ezt látni
pláne, mert csálészájú megint rendesen vigyorog, lehet hamar át kéne dobni Colint az SBKba -
-
Looney
csendes tag
jó kis beindult topik
az indulás témához csak annyit, hogy az első három sorból indulni a jó dolog
sajnos ez már csak 9 pilótát jelent nem úgymint régen ( bár a euro szerint is csak az első 8 számít
Vale meg csak annyira szerencsés, mint Pedrosa, Stoner,Melandri stb
, mert ugye ide leginkább szél kell, a tehetség önmagában nem teljesen elég
ld : Nakano san, vagy a legjobb ami Hopkins.Ugye nem véletlenül rugdalta le a szponzort a kékvillámról Na ha valaki balszerencsés az a Suzuki team, ami Schwantz alatt sem volt jó
( ), de kicsi kellett csakhogy Kis Robertsz ne nyerjen hanem vale legyen 8xos mára. -
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #2386 üzenetére
Pár napja láttam egy műsorban Fogártit, nekem eddig ő a csúcs.
''Azért nyertem ennyit, mert utálok veszíteni.''
Na meg a másik: a háza 4milla ejróban, benne a '98-as(?) ducatija...''a feleségemmel minden reggel lejövünk ide és meghajlunk előtte - mutatja: - mert ennek köszönhetjük a házunkat'' -
Face8814
őstag
válasz #70869248 #2382 üzenetére
Szal én nagyon kedvelem Gibernau-t de ha nem tudja hozni a töle elvárható szintet, akkor sokáig nem lesz a mezőnyben.
Ez szvsz nem csak rá igaz. Elég nagy a rotáció a rosszul teljesítő pilóták között.
Esetleg a marketing érték szólhat bele a dologba, de ha valaki huzamosabb ideig rosszul teljesít, akkor ''ágyő'' MotoGP!Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
válasz Face8814 #2381 üzenetére
Én ngyon kedvelem Gibernau-t, pedig régebben nagyon nem
főleg azért mert ha jól tudom a rokonságában volt a Bulltaco gyár és kő gazdagok...talán még vmi nemesi címe is van..mindegy, a lényeg hogy mikor bejött az 500cc-ba, és még igazán nem tett le semmit az asztalra, akkor úgye ő kapta meg Doohan motorját, miután Doohan ripityomba törte magát ( ).
Szal akkor úgy gondoltam hogy a befolyása miatt van, ő ugye kőgazdag Spanyol nemes és a HRC főszponzora a Spanyol Repsol....szal nem kedveltem.
Pláne hogy egyszer pont Biaggi ígéretes versenyén dobta el az égbe a Honda-t Sete, és pont Max előtt....vmi bődületes nagy esés volt, Max csoda hogy kikerülte, de vagy 6mp hátrányt szedett össze...nem örültem
De aztán szépen belerázódott...Kato halála után meg nekem kicsit túljátszott volt a dolog, viszont bebizonyosodott hogy nem,..Sete nagyon vallásos...mint még sok Spanyol, és ő tényleg így kezelte ezt a dolgot.
Akkor nagyon összeszedett volt, pont ezért sajnáltam Rossi 'manöverét' amikor Sapnyol nyitófutamon kirakta az utolsó kör utolsó kanyarjában Sete-t...szal mind tudjuk mi volt, kemény volt.
Ott Sete teljesen összeomlott...legalábbis ahogy én gondolom, az ami addig lelkesítette, ez a penge nagy csata amit ők ketten levágtak általában, az vhogy elvesztette a nagyszerű voltát, és már nem motíválta többé Gibernau-t, onnan már elég semmilyen motorozást mutat...még reméltem hogy a Ducati nyerssége visszahozza, de úgy néz ki nem.
Szal én nagyon kedvelem Gibernau-t de ha nem tudja hozni a töle elvárható szintet, akkor sokáig nem lesz a mezőnyben. -
Face8814
őstag
válasz #70869248 #2380 üzenetére
Őszintén szólva Kato halála utáni évben én nagyon megkedveltem Sete-t. Tetszett, ahogy megemlékezett az overálján a csapattársáról. Nem tartom olyan nagy motorsnak, de ez a gesztus példa értékű volt számomra.
Azóta hozzáteszem ez a fajta szimpátiám átcsapott a másik irányba ( igazából nem tudom megmondani hogy mi okból ), de az utóbbi időben ért szerencsétlenségek miatt már inkább sajnálom szegényt.
Pedrosa a jövő. Ez vitathatatlan. Óriási tehetség, de mint korábban már ezt is írtam, nem kedvelem igazán.
A Stoner gyerekből meg bármi lehet. Tavaly Pedrosa árnyékában volt, de kinőheti magát, és akkor ....!
Szóval elég sok egyéniség van most ebben a géposztályban, akik miatt érdemes nézni a versenyeket.Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
válasz Face8814 #2379 üzenetére
Igen Rossi még sok VB-t nyerhet, hiszen még fiatal és nagyon úgy érzem hogy maradni fog a motorosoknál.
Ma teljesen más világ van mint akkor, most nem állhatna rajthoz két géposztályban, akkoriban meg jóval többen haltak meg.
Rossi a jelenkor legnagyobb motorosa, és az eredményei vetekednek a régi idők legendás motorosainak eredményeivel.
Kétségtelen hogy a mezőny jelenlegi legjobbja..vagy legalábbis én nem igazán kételkedem benne, de több nagy pilóta is van..ahogy mindig is volt, többen előztek már hihetetlen helyzetekben, és pl. Rossi előzőtt 125cc-ben egyszerre 4 embert is már
Minden pilóta más és más, és másért is lehet szeretni, Capirossi is kilökte ugye Harada-t, de motorozott már törött kézzel is, és el is ájult amikor beért, ahogy Criville is rajthoz állt a Sapnyol futamon törött kézzel, és majdnem nyert is, az utolsó kanyarban előzte meg Doohan
szal majd mindenkit lehet vmiért nagyon szeretni. -
Face8814
őstag
válasz #70869248 #2378 üzenetére
Ez egy olyan rekord, amit soha senki nem fog megdönteni valszeg.
A futamgyőzelmi rekordját viszont meg lehetne dönteni. Asszem 122 vagy 124. Elvileg Vale-nak lenne esélye, de ehhez a tudáson kívül óriási szerencsére is szüksége lenne. A 15 VB-cím viszont reálisan nézve elég elérhetetlen.
Talán még Nieto 13-as VB elsősége is távoli, viszont ha marad a GP-ben az ő futamgyőzelmeinek számát könnyen túlszárnyalhatná.
[Szerkesztve]Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #2377 üzenetére
Azért a nagy Ago' egymást követő 10 évben VB-t nyert, és a 10ből 5 egymást követő évben csinálta meg azt hogy egy hétvégén két kategóriában állt rajthoz, és mind az 5 évben meg is nyerte úgy a 350cc és az 500cc világbajnokságot...így adja ki a 15 VB címet.
Ez nagyon nagy pálya, és az Olaszoknál az ő legendája nagyon nagy.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Uazért amiért Biaggi elment anno az Aprilia-tól..
Lejött a csapat, Rossi esetében a gyár részéről egy olyan nyilatkozat hogy ezzel a motorral bárki világbajnok lenne.
..és persze a Yamaha 10millió euro-s pénze is ott volt, de alapvetően az előző volt a publikus infó.
A Honda ezt a baklővést nyögi amióta elment Vale'.
..és amióta elment vele Jeremy Burgess, aki szinte elválaszthatatlan a HRC VB sikereitől, mind Gardner, mind Doohan, idetartozik még Criville is azért, és mind Rossi sikereitől.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz Face8814 #2370 üzenetére
Igen tudom hogy nagy Vale' fan vagy
Itt is csak azt tudom mondani amit feljebb leírtam, ha pole-ra gondoltam volna akkor pole-t írok.
Ez azóta lett csak súlyozottabb mióta 3 versenyző van egy sorban a királykategóriában..régebben amikor 4 volt nem volt akkora gáz hiszen a 12. még 3.soros volt, most pedig ugye 4. soros.
ha vki hátrébbról indul az többet kockáztat. -
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #2371 üzenetére
Ehhe, még jó hogy a mezőny első feléből. Nézd bé a valaha élt legeredményesebb motorversenyzőjétől ezt el is várom és nem kapom fel a fejem ha az első két sor valamelyik rajhelyéről kénytelen elindulni. Az pedig, hogy két kanyar alatt megelőzte Pedrosát és Melandrit, nem volt semmi. És az is szimpatikus 'húzás' volt tőle, hogy elment a Hondától, mivel azt ő is látta, ha marad nincs ellenfele. Elszerződött a jámákkához, hogy legyen kihívás. Áppszolúte sportember.
-
#70869248
törölt tag
Nézd Mike
oké máshogy látod
de írni ezt írtam:
''..egyébként köszönhetően annak hogy a pályafutására az jellemző hogy elölről indul általában.''
Nem pole-t írtam, nem arra gondoltam, csupán arra hogy a pályafutására jellemző hogy mezőny első feléből rajtol.
..másrészről amióta a királykategóriában van a pole-k egyharmadát ő vitte el, egész pontosan 30-at.
Nem azt mondtam hogy 'polenagymester', csupán azt hogy általában előlről indul.
Igen hátulról is tud nyerni, volt is többször hogy onnan indult, de jellemzően előlről szokott.
Ez hangsúlyosabb volt a HRC-s éveiben, de Yamaha-val is évente 5 alkalommal pole-ban volt. -
Face8814
őstag
válasz #70869248 #2369 üzenetére
Gondolom nem mondok újdonságot azzal, hogy nagy Rossi fan vagyok!
De azt mindenképpen el kell ismernem, hogy Rossi eddigi karierje elég szerencsésen alakult. Elnézve Sete utóbbi időben nyújtott teljesítményét és szerencsétlenségeit, a Doktor még mindíg nem panaszkodhat!
Azzal viszont nem értek egyet, hogy Rossi azért nem került bele az adok kapokba sokszor, mert előlről indult. Pont hogy elég sokszor vágott neki az első sor mögül a futamnak. Illetve azért azt is meg kell említeni, hogy ha mégis az elejéről indult, akkor is hátrébb szorult sokszor, mert hát valjuk be, nem valami nagy rajtbandita. Inkább később fokozatosan darálta le az ellenfeleit, nem pedig a rajtnál húzott el tőlük.
Ha már edzésmenőkről beszélünk inkább Sete az akit ezzel a jelzővel lehetne illetni. Viszont futamokban vitathatatlanul a Doktor a király!Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #2367 üzenetére
Persze hogy nem kívánom, nemhogy neki, senkinek sem a mezőnyben.
Alapvető dolog nálam hogy egy verseny a pályán lévő versenyzőkön kell hogy múljon.
Egyszerűen csak tudom hogy alapvetően sok helyzetből jött ki szerencsésen, és mások sok más helyzetben nem.
Ez most egy rá nézve kedvezőtlen..vagy inább szerencsétlen sorozat. -
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #2366 üzenetére
Teljesen rosszul látod szerintem. Rossi sosem volt egy pole nagymester, általban mindegy, honnan indul, lehet a mezőny közepe is, rá jellemző módon mindig felszívja magát és ott terem az elején pár kör után. Ez nem F1, hogy a kvali sorrendjében szakadnak el egymástól és rójják a köröket. Rossira pont az a jellemző, hogy nem túl jó kvalis, annál is rosszabb rajtoló, ő versenyen jó, de ott kurvára. Az elmúlt években pont az volt a jellemző, hogy az első két sor valamelyikéből indult, onnan küzdötte fel magát és nyert.
-
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #2365 üzenetére
Hát most mondhatnám hogy éppen ideje volt
..de nem azért mert azt kívánom neki, dehogy is, de hogy piszok szerencsés volt eddig az tuti,..egyébként köszönhetően annak hogy a pályafutására az jellemző hogy elölről indul általában.
Aki bent van a darálóban azzal könnyen történnek dolgok.
Állt már meg másnak is motor, pl. nem is kell gondolkoznom, egyik évben Brno-ban pont előttünk állt meg Giber' motorja végleg, meg ugye most is az első futamon.
..vagy mikor Harmati Árpi helyrerakta két szakértő közvetítőnket, Capirossi v. Barros esett el vkivel akkor asszem, és tán Vörös Csaba jött az agysebész überdumával hogy Rossi-nak már mekkora zsenialitása volt hogy lemaradt és csak pont annyival hogy ők őt nem ütötték ki...
pedig valójában az volt a helyzet hogy már keztek elmenni és Rossi lemaradt volna...ha jól emékszem elgumizta magát...ez egy Sachsenring-i futamon volt talán, de így a két élloas kiesett ő pedig győzőtt
Szal ez benne van, egyszer berakta magát egy rosszabb rajthelyre ahonnan jóval nagyobb a kockázat indulni, egyszer pedig az új fejlesztésű Michelin gumi adta meg magát, és most a motor...ez kicsit sok valóban, ennél több balszerencse már ne is érje, mert ne azon múljon a VB. -
Flashcash
Közösségépítő
válasz SzalaiG #2360 üzenetére
Úgy értettem ahogy B-Type írta.
Pont a Honda egy példa arra ahol a tavalyi továbbfejl. géppel Stoner elment pl. Hayden fullos Hondája mellett > pontveszteség. Itt messze nem annyira stabilak a helyezések mint a Formula-1 mezőnyében. Nem tudsz egy esélyest mondani mint pl. az F1-ben, ilyen helyzetben jóval könnyebb felzárkózni.
A pontozás pedig egyszerű a jelenlegi 25/20/16/13/11/10 stb. rendszer mellett 43 pont hátrány nem behozhatatlan. Hayden most is egy futamon 14 pontott bukott Melandrival szemben.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #2360 üzenetére
Úgy hogy nem mindig uaz a második.
...mert gondolom most Rossi-nak egy célja van, megnyerni az összes futamot. Akkor 48 pontot hoz akkor is ha mindig Hayden a második.
Viszont ha a Honda-k körbeverik egymást, azaz hol Melandri hol Pedrosa,hol Hayden..vagy mások, Capirossi..stb a második a futamokon, akkor jóval könnyebb dolga van mert egymástól vesznek el pontokat a pilóták.
De nem hinném hogy Rossi megnyeri az összes futamot, ráadásul már nem szabad 0-ra hoznia egy versenyt,...ha megtörténik akkor szvsz 99% hogy elbukja a VB-t.
és ez elég nagy teher..na nem az hogy én így gondolom, hanem hogy ezt kb. ők is így gondolják, tehát tesztelni-tesztelni, új fejlesztésekkel óvatosan, jövő évi 800cc projekt óvatosba, és mindent annak megfelelően alakítani hogy minden versenyen célbaérjen és min. dobogóra álljon, de a legtöbbet megnyerje.. -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #2351 üzenetére
Ha Formula1 lenne akkor igen. De mivel itt más pontozás van, mivel a versenyzők képesek egymást körbeverni ezért szerintem nem bukott el semmit. Ha végre eltalálták a Yamahát, márpedig ha a motor nem romlott volna el 6-8mp-es zakót kaptak volna a többiek, akkor én messze Rossinak adom a legnagyobb esélyt még így is a VB-címre.
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #2357 üzenetére
-
Looney
csendes tag
nem sajnos onnan nem tudom belinkelni azt a kutyás képet,mé nem lehet sajátgépről
belinkelni vmit? -
Looney
csendes tag
na ezaz a kép? remlem bemegy
[Szerkesztve] -
Looney
csendes tag
na vale azért nyilatkozott
-yamaha-racing.com-
Valentino Rossi (DNF)
�The team did a great job with the new chassis this weekend and I really enjoyed being able to ride so fast during the race, so it is a real shame that it ended like that and of course I am very disappointed. Everything was working really well, the bike and tyres felt perfect but then the engine went. A bike stopping on me like this has only happened to me a couple of times in my career, and never with a four-stroke, so for it to happen today is typical of our luck at the moment. Something seems to have gone wrong for us at each of the first few races of the season, apart from Qatar, and it has put us in a difficult situation with regards to the championship. We know that championship is a big challenge now but the last word has not been spoken yet. Now we need to look at it race by race, maybe not think about the championship for a while and concentrate on trying to win as many races as possible from the remaining 12.� -
Integra
titán
válasz #70869248 #2349 üzenetére
hát akkor nem maradtam le sokról
de azért az mekkora lol, hogy megjön a hír hogy rossi dnf, és erre mindenki hirtelen elkezdi húzni a gázt... pffffffff, ez azért vérciki
köszi, az infot! meg flashcash neked is!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Petya25
őstag
Azt hittem belevágom a baltát a TV közvetítés alatt.
Nem igaz, hogy Rossi alatt megállt a moci....
Basszus, ha megy a gép, a 43 pont hátrány helyett kb 20 lenne csak.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #2346 üzenetére
Ahogy Flashcash írja..
A 125cc:
Elég felejtős volt ahoz képest hogy vízes pályás futás volt..az elején rágcsáltam némi körmöt, hogy tuti Talma beválasztotta a slick-t, míg akik elmennek azok pedig vágott slick-l mennek, és majd hogy jön fel Gabi...aztán még kicsit gondoltam arra hogy lehet hogy Talma kicsit elgumizta a slick-et és keményebb keveréket választott mint kellett volna...aztán már csak jó dühös lettem, mert miért pont neki kell elbaltázni a gumiválasztást amikor a többiek slick-l mennek ő meg tuti beválasztott vmi kemény keverésű vágott slick-t..aztán vége lett a versenynek...és kiderült hogy volt vmi műszaki gond..elmelegedett a motor.
Szal rák..mivel veszi a videó ki is mentem cigizni az erkélyre....majd megnézem alaposabban később.
Egyébként Lüthi jött mint ördög szépen feljött, hasított az egyenesben mint űrhajó, és még be is fordult a kanyarokban..nem értem mi történt, vagy az átlag köridők voltak alacsonyak és ők csak beletaláltak a körülményeknek megfelelő beállításba..vagy kapott vmi kittet...még nem néztem utána.
Egyébként valszeg csak 2. lett volna, de Bautista-nak behalt a motorja.
bocsesz az Tóth Imi drukkerektől, de róla nem nagyon tudok beszélni.
250cc:
Lorenzo eldobta a gépet, a Ktm nagyon jól ment (Aoyama-val), a két Humangest Honda ellépett...majd kicsit jöttek rájuk,..a két Aoyama együtt motorozott, H. Aoyama a Ktm-l, S. Aoyama pedig a Repsolos Honda-val.
Locatelli jó volt...már nem annyira jó mint év elején...gondolom azért a gyári gépek kapják a fejlesztés, az ővék pedig mégis csak egy megvett csomag...amihez nem tudom milyen leosztásban csordogálnak az új cuccok.
De azért Loca' odatette magát
királykategória:
Jaja...ahogy Flashcash mondja Rossi feldogozta magát, és meglépte a mezőnyt szépen, jól elvert volna mindenkit..ha..ha nem hal meg a motorja.
az még hozzátartozik a meggyőző, Rossi-s motorozáshoz amit most is produkált, hogy a ngy feljövésbe kirakta, nem szándékosan persze, na de szal kirakta Gibernau-t() a sóderbe..és vele ment Edwards is,..nem volt szándékos, mert igazából ha jól emléxem Pedrosa-nak akarta berakni a gépet a sikán elején, de nem fért be és a nagy befordulásban a többieknek nem maradt aszfalt
Edwards és Giber' az utcsó helyről kezdték meg a versenyt...és onnan szép nagyot jöttek.
Nakano 'kiugrott' a rajtnál..azért az idézőjel, mert még nem néztem vissza...és tévedtek már egyszer, láttam rá példát..szal neki ki kellett menni egy áthajtásosra.
innen sejthető hogy lemaradt, Hopkins nagyon jól indult, aztán hibázgatott meg a többiek is felvették a ritmust, és átlépték páran..akkor igyekezetében elmért egy féket (de nagyon) és sóder...bevitte azért a gépet és a továbbiakban teszteltek.
Szal Rossi megevett mindenkit...Peddrosa-t is, aztán kiesett, ere mindenkinek nagyon fontos lett a verseny, Marco is jött mint ördög, Loris is mint vörös ördög, és a végén Melandri szépen megverte Pedrosa-t aki addigra már félig felnin ment annyira elszámolták magukat a puha-puha gumikkal.
Loris is megverte...bár azért nem volt egyszerű, de Loris összarakta az utolsó köröket szépen.
Összeségében megint a királykategória volt a legjobb sztem, Hayden jött de nem eléggé, a többiek meg nem nagyon voltak képen
eredményeket meg látod..én kb. ennyire emlékszem. -
Flashcash
Közösségépítő
válasz Integra #2346 üzenetére
-Talma motorja a hűtőrendszer meghibásodása miatt túlmelegedett ezért visszacsúszott. A motor teljesítménye lecsökkent. A live timingot nézve valóban a célegyenesben mért sebességge a 23. volt a mezőnyben 10-15km/h-val lassabb mint a vezető versenyzőké. Talma végül a 17. lett.
-Motogp: Rossi 4 kör alatt feljött az első helyre és leelőzte a mezőnyt közepes/kemény gumival ment, Pedrosa vette üldözőbe lágy/lágy gumikombinációval. Ahogy számítani lehetett rá a verseny féltávja után folyamatosan maradt le Pedrosa Rossi mögött, de Rossi motorja meghibásodott és megállt (mechanikai hibát mondanak). Ezután Pedrosa gumiproblémája folytatódott Melandri simán megelőzte, Capirossi pedig az utolsó körökben érte utól és megelőzte.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
most értem haza a mai napi gyilkolásról, megnéztem a motogp.com-on az eredményeket, b-type, elemzést kérek a futamokról, most!!!!!!!
mi a csuda történt?????????????...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Talmácsi Gábor nyilatkozata:
''Mit is mondhatnék, ennél jóval jobb eredményre számítottam, hiszen jól alakultak az edzésnapok. Sajnos azonban egy váratlan technikai hiba keresztbehúzott mindent. Eltört a vízpumpa lapát, emiatt nem forgott a víz és egyre jobban felmelegedett, ami nagyon legyengítette a teljesítményt. Próbáltam legalább pontot szerezni, de sajnos nem sikerült. Örülök, hogy egyátalán célba értem és nem ragadt meg a motor. A csapat már vizsgálja, hogy mi történhetett, valószínűleg az ok anyaghiba lesz.''Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Looney
csendes tag
válasz Motion_Blur #2343 üzenetére
mondjuk vele még nincs is olyan nagy gond, na de VFel megnézni egy hajnali GPt
kávé redbull + ilyenek nélkül lehetetlen. kiakasztó a faszi -
Looney
csendes tag
na lássuk a Brands Hatchi wtcct, esőben nagyon jó lesz sztem
-
Looney
csendes tag
válasz Motion_Blur #2339 üzenetére
most mármind1 mi a gáz, ezek a pontok hiányozni fognak a végén, bár ha sokan rabolnak pontot év közben szorosabb lesz a vb is.
amúgy legközelebb sztem a eurosport.com os kommentet fogom hallgatni a magyar egy fos -
Face8814
őstag
válasz Motion_Blur #2339 üzenetére
Én meg csak az Eurosport live közvetítését olvastam, úgyhogy kb annyit tudok, mint te.
Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Looney
csendes tag
Na igen a vizpumpa, de sztem ez csak az egyik ok a gumi a másik mint pedrózsinál
amúgy ezzel csak jobb lesz a vb sztem, bár mostmár nem ártana Vale alá rendes vasat rakni
megint lesz majd cirkusz a boxban, pics@n rugdalja a Japcsikat sztem
sztem összesen ha karrierje alatt 5x állt meg eddig alatta a motor
szerintetek? -
Face8814
őstag
Ezt nem hiszem el. Szétgyalázza a mezőnyt, és erre elbaszódik a Yamaha! Grrrrrr
Hihetetlen.Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Flashcash
Közösségépítő
Ez azért égő a Yamaha számára, ez már a második verseny amire nem képesek olyan motort összerakni ami kibír egy versenyt.
Így a legrosszabb veszíteni. -
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #2334 üzenetére
Kiderült, hogy a vízpumpa tört el
250: gratula a japcsiknak!Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #2332 üzenetére
Luthinek full slick gumik voltak, Kallio, és Lai ''vágott'' gumit használt.
Csoda, hogy Kallio így tudta tartani Luthi tempóját
Talma meg no comment, nem tudom miért kellett esőgumit feltenni gyakorlatilag száraz pályáraStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Looney
csendes tag
a kinti eurosportosok moondtak, h : talmaxiis on wet tyres, még az elején
na de az itthon láma pl VF ilyen fontos apróságokat nem vesz észre
VörösCsabit akarom -
#70869248
törölt tag
ááábzz..
Arra gondolni sem merek hogy Talma-ék ehez az időhöz/pályához teljes esőgumit tettek, sztem talán kemény keverésű vágott slick-et..
Lüthi gépén látszott hogy teljesen bevállalták a száraz időt, a gumi és a motorbeállításoknál is .
Az egyenesekben nagyon jól müködött a gépe (jó gyors volt), és a kanyarokban is jó volt a tapadás.
Bautista talán slick-l ment és esős motorbeállítással...lehet hogy ezért is halt be a gép, mert tekerte rendesen a gázt.
Kallio is hasonlóan mint Bautista sztem, csak ő visszavett, ...vagy puhább keverésű slick-et választott..mindegy.
Talma sajnos nem járt jól...nagyon nem járt jól -
Flashcash
Közösségépítő
Vagy elromlott valami a motoron vagy esőgumit tettek fel.
-
Looney
csendes tag
válasz Motion_Blur #2327 üzenetére
hosszumég a sampionchips és a csapattársai is visznek előle még pontot na meg Gabi is
aztán KTM banda, legalábbis Kágyillo. + jó pár firka is belefér idén még
28 pont nem elég fór -
#70869248
törölt tag
Hát ha megkapná, akkor elől menne..minimum Dovi' eredményeinél, ezt sztem mindannyian feltételezzük Gabi-ról.
Igazából az a lényeg hogy mekkorát lépnek előre a többiek, az Aprilia és a Ktm főleg.
Mivel ezzel a Ktm-mel ment volna 250cc-ben elvileg idén Talma, és már akkor mondta hogy a 125cc VB cím az első a Ktm-nek, és egyenlőre még nincsenek teljes gőzzel a 250cc-ben.
Az Aprilia pedig szvsz biztos hogy jövőre is erős lesz.. -
Looney
csendes tag
na ha vizes lesz a futam akkor lesz itt ereszdelahajam
sztem is Gabi a négyben lesz a pontok számítanak + az hogy mindig más nyerjen.
ne tudjon senki nagyon lelépni -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #2322 üzenetére
bár már 250cc-ben lenne...
Egy jó csapattal persze, ha idén beklappolnak a dolgok akkor van esély egy Humangest helyre.., és az még szvsz igen jó lehet. -
Face8814
őstag
válasz Motion_Blur #2322 üzenetére
Egyetértek veled.
Ha pedig folyamatosan veri a tavalyi világbajnokot és ezzel ő a legjobb Honda-s előbb utóbb fel kell hogy figyeljenek rá. Bízom benne, hogy jövőre már egy ütőképes Honda nyergében ül majd Talma egy kategóriával fentebb.Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Motion_Blur
félisten
válasz simonzé #2320 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy Pasini esni fog. Bautista-t szerintem még nem lehet megfogni, de nagyon jó látni, hogy versenyről versenyre egyre jobb motort adnak Talma alá. Folyamatosan a legjobb Honda-s és ez a lényeg, mert ha felfigyelnek rá, akkor szerintem repítik a 250-be
Én már egy dobogónak is nagyon örülnék!Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz simonzé #2320 üzenetére
10:45-kor kezdődik Talma versenye, én is szurkolok, remélem a futam végén is jól fogja bírni a Honda, és a gumival is sikerül okosan spórolnia a futam első részében.
A Ducatinál Sete Gibernau a Bridgestone gumi tartósságára panaszkodott, úgy tűnik vannak pályák amik fekszenek nekik, viszont van olyan is ahol a futam közben egyszerűen elfogy alóluk a gumi és emiatt visszaesnek a verseny végére. -
simonzé
addikt
Emberek, Talma 0,46mp hátrányban van e rajtelsőhöz viszonyítva. Nos ez egyenlő a semmivel. Határozottan olyan érzésem van, hogy most végre megint benne van a győzelem képessége, és ku***ra örülnék, ha most igazam lenne. Nagyon tud a srác, nagyon szimpatikus, nagyon bátor, nagyon motivált, nagyon rutinos, és most végre meg tudja mutatni a KTM-nek, hogy nem a motorjuk miatt nyert.
HAJRÁ GÁBOR!
Pedrosa Rossi egyetlen igazi ellenfele - már ha végre összeszedi magát a Yamaha. Egyébként mi a **** történt a Ducatikkal? Év elején (két hónapja!!!) a legjobbak voltak. Mi van velük most? A Kawáknak nagyon örülök, pedig utálom a ronda színüket.I don't fit in. I fit out.
-
Looney
csendes tag
Hello mindenkinek!
Nem gondoltam volna, hogy itt aPCs fórumok között találok egyGp topikot
Szval csak így tovább, elég sokat visszaolvastam és tetszett ahogy itt véleményeztek pár dolgot. A ''nagy motogps'' topikokat már pont ezért kerülöm.
Sztem Pedrosa nagyon egyenesen és gyorsan megy nagyon hasonlít a stílusa
Biaggiéra, az ember csak nézi, nem billeg nem csúszik csak átveszi a polet, besz@rás.
namind1, Texas az ász
halo
holnap a futam alatt majd még benézek -
Integra
titán
válasz Face8814 #2316 üzenetére
jaja, mindenki ezt nyomja pedrosára.
csak azért ez egy 135kg-os, 250, de most már inkább 260+ lovas masinán ilyen produkcióhoz édes kevés... iszonyatos tehetség, kurva jól mozog a motoron.
nos az hogy savanyú pofa, néha tényleg az, de azért látszott utsó futamon, mikor nyert, hogy örömében majd leesett a motorról, ott bizony kijött minden düh és nyomás...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Face8814
őstag
válasz Integra #2315 üzenetére
Valahol korábban olvastam egy cikket, hogy Pedrosa azért ilyen jó, mert nagyon könnyű ( korábban már utaltam is erre ).
Biztos van ebben is valami, de én úgy gondolom, hogy azért a tehetsége is nagyban közrejátszik a sikereiben.
Egyébként meg nem valami szimpatikus figura. Olyan savanyú pofa...!Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Integra
titán
pedrosa kezd kinyílni, félelmetes pali...
a bridgestone időmérők kurva jók, de szart se érnek a versenygumik, de legalább megkavarják a mezőnyt, és jó előzéseket láthatunk nem mintha kevés előzés lenne motoroknál
talma alatt meg egyre jobban muzsikál a bringa, drukkdrukk neki holnapra!
sajnos megint nem látom a futamokat.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Az időmérőn Talma versenygumikkal ment, és ami még fontos, hogy végig egyedül ment.
Talmácsi Gábor nyilatkozata:
''Örülök a 4. helynek. Minden rendben volt a motorral, az első futómű beállítása is sokkal jobb, mint korábban. A szél nagyon fújt ma, de szerencsére nem esett, bár holnap akár lesz eső, akár nem, a motor összességében készen áll a holnapi futamra.''Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Face8814
őstag
válasz Motion_Blur #2311 üzenetére
Viszont a mini spanyol nagyot mehetett a végén. Én egyébként a Doktortól is többet vártam volna a tegnapi után. Remélem holnap összeszedi magát, vagyis inkább a motort és belelendül végre.
Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Face8814
őstag
MotoGP
1 D. Pedrosa (ESP) Honda 1:33.990
2 S. Nakano (JPN) Kawasaki 1:34.201
3 J. Hopkins (USA) Suzuki 1:34.636
4 R. De Puniet (FRA) Kawasaki 1:34.760
5 M. Melandri (ITA) Honda 1:34.795
6 L. Capirossi (ITA) Ducati 1:34.802
7 V. Rossi (ITA) Yamaha 1:34.840
8 N. Hayden (USA) Honda 1:34.965
9 C. Edwards (USA) Yamaha 1:34.970
10 S. Gibernau (ESP) Ducati 1:35.376
11 C. Stoner (AUS) Honda LCR 1:35.429
12 C. Vermeulen (AUS) Suzuki 1:35.705
13 M. Tamada (JPN) Honda 1:36.058
14 K. Roberts (USA) KR Honda 1:36.501
15 A. Elias (ESP) Honda 1:36.582
16 C. Checa (ESP) Yamaha 1:36.891
17 J. Ellison (ENG) Yamaha 1:37.155
18 A. Hofmann (GER) Ducati 1:37.267
19 J. Cardoso (ESP) Ducati 1:39.090
A két Kawa hihetetlen. Jó futamnak nézünk elébe! Go Rossi!Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Face8814
őstag
Kawasaki rulz!
Mit mennek ezek ma.
És megint csak az Eurosport honlapján tudom olvasgatni az eseményeket!Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Face8814
őstag
Egy rajtsorrend 125-ből.
1 M. Pasini (ITA) Aprilia 1:44.515
2 A. Bautista (ESP) Aprilia 1:44.764
3 L. Pesek (CZE) Derbi 1:44.834
4 G. Talmacsi (HUN) Honda 1:44.974
5 L. Zanetti (ITA) Aprilia 1:45.344
6 M. Kallio (FIN) KTM 1:45.452
7 P. Nieto (ESP) Aprilia 1:45.648
8 F. Lai (ITA) Honda 1:45.698
9 T. Luthi (SUI) Honda 1:45.744
10 J. Olive (ESP) Aprilia 1:45.781
11 A. Iannone (ITA) Aprilia 1:45.791
12 S. Gadea (ESP) Aprilia 1:45.892
13 S. Corsi (ITA) Gilera 1:45.947
14 J. Simon (ESP) KTM 1:45.962
15 H. Faubel (ESP) Aprilia 1:45.993Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
Petya25
őstag
Talma a 4. helyről indul holnap, Imi a 21. helyet szerezte meg.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Motion_Blur
félisten
125ccm Q1:
1. Bautista
2. Kallio
3. Pesek
4. di Meglio
5. Cortese
6. Lai
7. Pasini
8. Talma
9. Luthi
10. Iannone
11. Tóth Imi
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
simonzé
addikt
válasz #70869248 #2301 üzenetére
Á, azt hamar elfelejtik némi siker, és az azzal járó lóvé kedvéért.
Inkább Integra érvelése lehet igaz, a Honda nemigen engedi el a kedvenceit. Reméljük Gábor is közéjk verexi magát idén. A legutóbbi futamon nagyon ott volt.
Ma reggel néztem meg a tavalyi Mugelloi futam utolsó körét, amikor gábor először nyert... Komolyan mondom megint borsózott a hátam. Ha valaki azt a futamot angol kommentárral átnyújtaná nekem, az összes szemöldökömet neki adnám! Assen is jöhet, meg Katar is!I don't fit in. I fit out.