- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ett
aktív tag
válasz
a.t.t.i. #3110 üzenetére
Végre egy aeroxos emberke. Akkor a hűtő alján az a bigyula hőgomba akar lenni? Mert ha az, akkor 3600-ért láttam egy árlistán, csak kép nincs hozzá.
Golyani: de nekem ott kapált el valami, mert ott van szétmenve a cucc.
Etnies: értettem mester, akkor allianz lesz. Köszi a segítséget!
[Szerkesztve] -
golyani
őstag
válasz
a.t.t.i. #3110 üzenetére
de a hővacak nem a hűtő alján van.
most néztem meg és a hengerfejben van! van ott a gyertya mellett egy kiálló vmi amire rá van dugva csatival egy madzag. ha lehúzom és hozzányomo a blokkhoz világít a lámpa. azt nézzétek meg és olyat vegyetek nem a hűtő aljára vmi vackot!!! -
Topiccsendőr
addikt
válasz
a.t.t.i. #1944 üzenetére
Túl sok hatása nincs annak szerintem, úgy értem, hogy nem azért szegényedett el. Viszont mint már írtam a Yamahákon egyáltalán nincs átlátszó cső, úgyhogy azt már egyszer megpiszkálták valami miatt. A másik, hogy most jutott eszembe, hogy ha fennakad a tűszeleped, akkor sem szabad folynia a benzinnek, mert leállított motornál a vákumos benzincsap elzáródik, max akkor folyhat egy kicsit, ha jár a motor. Ha viszont álló motornál is folyt, akkor ki van iktatva a benzincsapod. És szívhatja a falsot a vákumcsőből, ha nincs ledugózva, pláne, ha ki van repedezve. Attól függetlenül, hogy most jól működik.
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
válasz
a.t.t.i. #1922 üzenetére
Ahogy nézem a motorból a karbiba menő cső az lesz a vákumcső. A forgattyúsházból szívja a vákumot, de ha tőben el van repedve, akkor az is okozhatja az elszegényedést, viszont ennek jele az, hogy a forgattyúsházból jön kifelé a benzin mellé kevert olaj egy része... Azt a csövet ki kellene cserélni, minél előbb, mert a port meg mindent eleve a főtengelyhez szívja be. A matricát nem felejtem
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
a.t.t.i. #1917 üzenetére
És még ezután is ezt csinálja? Akkor lehetséges, hogy tényleg belement valami, de nem hiszem, hogy egy borulástól elállítódna az úszószinted.
Hát egycsapásra falsot szívott, azért lett ez. De ha leugrott a levegőszűrőd, akkor azt hallanod kellett volna, mert alul elkezd hangoskodni. Szóval hallod ahogy szív a karbi. Mivel nincs rajta légszűrő, elkezdi kiköpni a benzint, és fullgázon elszegényedik. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
a.t.t.i. #1914 üzenetére
Sajna nem tudok most icq-zni, de a szívócsonknál a csavart meghúztad rendesen, mondjuk nem szabadna neki kiesnie, de addig amíg nem találod meg azt, hogy hol szív falsot, addig tényleg nem érdemes álítgatni. Ha megint elkezdte ezt a fulladást, akkor valószínű megint kijött a helyéről. Nem tudom, hogy nálad a forgattyúsházból szívja a vákuumot, vagy a karbiból? Nézd meg, hogy nincs-e kirepedezve ez a cső, vagy kiszakadva, ha visszacsavartad a karbit a szívócsonkba, és jól meghúztad. De szerintem csak jól meg kell húznod azt a pántot, és jó lesz.
-
GodHeart
senior tag
válasz
a.t.t.i. #1910 üzenetére
nem hiszem, hogy a karburátorral lenne gond, mert ha megy, akkor egy idő után ha valamiből sok is van benne az kitisztulna. Foggalmam sincs mi lehet a hiba, de én nem gyanakszok a karbira.Attól függetlenül szét lehet kapni, legalább így tuti kizárod!
Mert az lehet, hogy valami esetleg elmozdult benne, és az okozhatja a problémát...
Próba cseresznye.. ess neki!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
a.t.t.i. #1831 üzenetére
Viszont nem méretarányosak a cuccok, illetve nincsenek szétbontva a különböző színű fóliákra, csak körbe vannak rajzolva. Szóval újra kell majd méretezni és van vele elég meló, amíg kiválasztod, hogy melyik milyen fólia. Ha ezt meg tudod csinálni... Megnézem, hogy mim van meg Aeroxból. Majd egyszercsak elküldöm.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
a.t.t.i. #1829 üzenetére
Corel Draw-ban tudod megnyitni, de igazából nekem van egy csomó évjáratból, össze-vissza, szóval sokáig fog tartani, amíg megtalálom. Nem ígérem holnapra. Mit akarsz vele kezdeni egyébként, mert úgy küldöm el, olyan formátumban. A legjobb lenne, ha az évjáratot is megmondanád.
-
GodHeart
senior tag
válasz
a.t.t.i. #1785 üzenetére
csesszél rá mennyit forog.. élettartamnak nem sokat oszt vagy szoroz, t meg legalább élvezed a gyorsulást.. szerintem egy robogón max dísz a fordulatszámmérő és nem kell tőle tartani... szóval nyugodtan padlózhatod neki, az ég egy atta világon semmi baja nem lesz!
egyébként meg szted egy olyan motoron amin nincs fordulatszámmérő azon hogy állapítja meg a tulajdonos, hogy mikor megy ''pirosban''? És érdekes módon több 20000 kilómétert mennek azok a motorok is, és előbb adják el őket mire a henger meg a többi tönkremegy a fordulatszámtól... szóval nem kell para!
-
golyani
őstag
-
etnies
senior tag
válasz
a.t.t.i. #1672 üzenetére
Szerintem ott valami felreertes lehet, egy robogoba siman bele lehet tenni akar hatvanezret is, ha rendszeresen karban van tarva es nem allat modjara hajtod. De biztos, hogy 39000-el en nem vennem meg, max bagoert. Oraba elore csalni meg nem szoktak, max vissza, az hogy kozben blokk csere volt, azt max egy szerelo mondja meg neked, aki szetkapja, ne hagyd magad atbaszni!
-
GodHeart
senior tag
válasz
a.t.t.i. #1672 üzenetére
f15, sztem teljesen f12, csak kicsit más kasztni, és ha jól tudom mindenképp vizes, de az jó. ajánlani tudom
guess : elsősegély csomag igen kötelező, plusz izzókészlet is, de az még nekem ismuszáj leszek beszerezni egyet...
golyani: ha jól azonosítom be az aeroxot, akkor minden gond nélkül kéne vinnie a 80-at min! persze ha 150kg vagy, akkor nem szóltamde nem hiszem!
érdemes elvinni szerelőhöz, aki ''haver'', és ő megmondja a frankót
Nem bonyolult szerkezetek ezek!
[Szerkesztve] -
GodHeart
senior tag
válasz
a.t.t.i. #1643 üzenetére
elvileg 98-as az enyém... nagyon szép motor
jah és vizes!
itt van róla 4 kép.
[link][link][link][link]
holnap meglesz bele a 70ccm-es tuning így első nekifutásra, aztán majd a többi.
a zsineg helyett már krómkiemelék vannak a hangszóróknál, csak arról nincs képem, még nem csináltam. meg oda a rádió mellé, két hangérzékeny neoncső fog jönnimeg még 1-2 átalakítás!
[Szerkesztve] -
Papa-Georgo
senior tag
válasz
a.t.t.i. #1637 üzenetére
Gondolom itt hűtésre gonodolsz. Levegős egyszerübb. Általában kisebb mocikon van, nincs vele túl sok gond.
''vizes'' egy újabb hiba forrás lehet. igazából, ha nagyobb testű moci/robogó, akkor teljesítmény miatt kell rá. Aprilia levegős volt. Ugyanakkor pl. egy Piaggio NRG az már ''vizes'' ha jól tom.
Amúgy, mocitól függ, malaguti nemtom milyen, apriliát írtam, normál használat mellett, elég levegő neki. -
Papa-Georgo
senior tag
válasz
a.t.t.i. #1635 üzenetére
Nah igen...első motorom amit vettem, az Aprilia..énsem értettem tőlságosan hozzá. Vmennyire ezért is szívtam vele. Másodszorra már sikerült egy jó mocit kifogni.
Ami szvsz fontos. Általában fékcsöveken, felnin rajta szokott lenni a gyártási dátum, ott pontosan megtudod nézni mikor gyártották, ergo mennyi idős. Amennyire lehetőség engedi, betekinteni mociba, leszedni leszedhető részeket, bekukkantani alá, nem rozsdás e , nincs e törés nyom, folt, stb. Akku-ra ránézni, nem folyik e, nincs e kicsapódás rajta. Elemeket, lámpákat végignézni, nincs e törés, repedés rajtuk, burkolaton van e matricázás, az alatt esetleg nincs e vmi repedés, mert gyakran ilyenekkel fedik el. Akkor, érdemes levegőszűrű alá benyúlni, hogy nem tocsog e olajban, mert ha megszívja magát az gáz. Szóval, egy naon picit ugye annak olajosnak kell lenni, de tényleg csak annyira, amennyire a szivacsnak kell, de pl. aprilián ilyen összenymoható, ha összenyomos, akkor nem szabad, hogy fojjon belőle, vagy csöpögjön az olaj.
Megkell nézni van e rajta tuning, ált. sportlégszűrőt szoktak felrakni, ed azt elég gyakran kell tisztítani, megkéne nézni hogy mennyire dzsuvás az is sokat elárul róla. Akkor megkell még nézni, amikor mész, ha tudod, hogy hol állt moci, nézd meg placcot, hogy esetleg nem látsz e vmi foltot alatta, vmi folyást, amit mondjuk biztosan betudsz helyettesíteni a mocinak, mert az sem túl szerencsés, pl. csöpög az olaj a légszűrőből, vagy a benya szivárog, az már elég gáz...valszeg karbi már full dzsuva és tűszelep nem zár rendesen benne.
Ha ezeket úgy látszatra szemügyrevetted, akkor jöhet éles teszt. Aprilia nagyon érzékeny, berugás/önindító szempontból..tudom mert szívtam vele. Ha nagyobb blokk van benne, önindítót elis lehet felejteni. Szóval fontos, hogy persze függ attól mennyit ált, vagy járatták elötte e, de azt, ha kipuffra teszed kezed /csak óvatosan/ érzede meleg e. Szóval, hogy max. 3-5 berugásból bekell hogy induljon, de legjobb lenne, ha első pöcre menne. Hidegen ált. nem szeretik önindítót.De azért meglehet próbálni, hogy annak milyen hangja van, behúzza e, szeretnek elromlani. Szóval ha nincs csörömpölő hangja, és hallod, hogy indít rendesen akkor ok. Nah, hamár beindult, akkor szép egyenletes hangja van e, van e noirmlis alapjárat, egy kicsit ráhúzol, visszaenged, és megmarad e, nem fullad e le.MEnjél vele pár kört. szépen, egyenletesesn jár e moci, nem inog binog, még középsztemderre felhúzva nézd meg, hogy kerekeket megforgatva azok egyenletesen járnak e, nincs e oldalirányba holtjátékuk. Első keréknél spirál rendben van e? /ha sebességmérő mér, akkor valszeg igen/ Próbálj ki rajta mindent, működik e rendesen.Ha mész vele, húzzál rá egy csutkagázt, hamár szépen bemelegedett, hogy reagál rá, szépen gyorsul e? Aprilia elég jól gyorsult nekem, ha érezhetően lomha lenne, akkor vmi gebasz lehetősége sztem megvan.
Nézd meg milyen gumi van rajta. sr, ha jól emléxem amit írtál...ilyen rallys jellegű, szeretnek cross gumit rakni rá, ilyen nagy kockák állnak ki gumiból...na pl. betonútra ha kész halál, szart is kirázza belőled. Akkor ülést ha felnyitod, akkor az nem lötyög e, nincs e eltörve. Nézd végig kasznit, hogy casvarok mennyire vannak meg, van e hiány belőle, elemek rendesen helyükön vannak e. Nézz mindent át rendesen.
Szvsz, ezek amik fontos dolgok lehetnek, de majd vmi nagy guru jön, és helyesbít ha kell.
Aztán ha mindezt legnagyobbb körültekintéssel megnézted...még mindig érhet meglepetés.
Vétel után érdemes talán szervízben átnézetni, olajakat mindenképpen kicserélni, karbit kitisztítani, beállítani. akksit megnézni, esetleg cserélni, illetve gyertyát, gyertyapipát ha kell. -
Papa-Georgo
senior tag
válasz
a.t.t.i. #1628 üzenetére
Nekem volt egy sr-m, igaz 70es hengerrel.
Nem volt rossz gép, bár buhera miatt voltak betegségei...azt leszámítva, ha gyári cucc, akkor elég jól megy, jó méretei vannak én 85/186 vagyok, és kényelmes volt, jól ment.
Malagutit nem ismerem. Abból csak centrot próbáltam, de azis jó volt.
szvsz mindkettő jó választás lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DUNE médialejátszók topicja
- LEGO klub
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- Gitáros topic
- Autós topik
- Nintendo Switch 2
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Apple iPhone X, 256GB, Kártyafüggetlen
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest