- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iOS alkalmazások
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Leépíti a Sony az európai piacot?
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
válasz
GodHeart #35217 üzenetére
Hát én először a Giannelli weblapján nézném meg.
Extra V2 ----> 31642P2
-
GodHeart
senior tag
válasz
GodHeart #34034 üzenetére
Volt már felvetés, hogy a kuplungban kéne rugót cserélnem.. viszont azt otthoni módon nem tudom, hogyan oldhatnám meg :\ A variátor lecseréléséhez már mindent beszereztem, de a kuplungra megint költhetnék egy csomót, így ha egy mód van rá, inkább a variátor oldaláról közelíteném meg a dolgot. (de lehet, hogy erősebb rugó kéne hátulra? nem tudom milyen van, még nem szedtem szét..)
-
runner 125
nagyúr
válasz
GodHeart #33986 üzenetére
Ez azért nem olyan egyértelmű, sőt. Pláne, h egy 50-es robogónak csak akkor jön meg az ereje, ha megforgatod.
Való igaz, h a szíjpálya, görgők tömege más a tuning varióknál, de alapvetően ahhoz h optimálisan tudd használni, a fordulatot meg kell emelni. (erősebb kisrugók.)mod. De, nem szvsz nem fog "hubazeg" érzést adni.
-
Telda
addikt
válasz
GodHeart #33466 üzenetére
Szia!
Most hirtelen csak ezt találtam, ezzel a berúgó körmöket tudod megfogni a főtengely végén és légkulcs nélkül le tudod szedni a variátort. Vagy nem tudom mennyi szeretsz barkácsolni, de vannak még gány megoldások is
. Pl. a T csőbe bele lehet reszelni ezeknek a körmöknek a helyét. Nekem szerencsém volt, mert a lemezüzemben kivágták lézerrel.
Minerelli fekvő ugye?
-
SzlobiG
félisten
válasz
GodHeart #31030 üzenetére
Egy karbi/légszűrő tisztítás mindenképp kéne neki. Gyertya kép se ártana.
Variátorra is rá kéne nézni. Esetleg egy kompresszió mérés.
Ezeket zongorázd végig, vagy is aki picit ért hozzá megtudja ezeket csinálni.
Jah látom, nincsenek szerszámaid, akkor marad vmi szerelő, majd a pestiek ajánlanak vki-t.
-
golyani
őstag
válasz
GodHeart #2808 üzenetére
nem dadog.
benzines a légszűrő belső oldala. visszabeszél a légszűrőbe de most kérdeztem meg okos emebtől aszondja természetes.
oylan baja volt h kevés benyát kapott ezért 48-nál eltűntek a robbanások majd 45-nél visszajöttek meg lassan pörgött fel. de ezt megoldottam.
[Szerkesztve] -
-
etnies
senior tag
válasz
GodHeart #2776 üzenetére
De, felraktam proba keppen harom napja, mar egy ember jelentkezett megnezni.
Csinalom az A-s jogsit, ha el tudom adni ennyiert, akkor kicsit hozzacsapok es lesz motorom.
Alkudni nem lehet, nem elkotyavetyelni akarom.
Ugy vagyok vele, ha elmegy elmegy, ha nem nem, nem hajt a tatar. -
(Kolombusz)
veterán
válasz
GodHeart #2759 üzenetére
Megpróbálok én mindent, amiatt ne izgulj. Jogsid már megvolt akkor rá, vagy nem?
Most azon töröm a fejem, hogy egy ideig motorozok jogsi nélkül, aztán leteszem az autóra. minek dobjak ki 50ezer forintot a tanfolyamra, mikor fél év múlva úgyis 100k-ba fog kerülni az autós jogsi?
Ha mindenem megvan a robogóval, tehát papri, biztositás, stb és elkap a rendőr, akkor milyen büntetésre számithatok? -
Den
veterán
válasz
GodHeart #2759 üzenetére
vagy a kormánycsapágy ''lóg'', vay a teleszkópszárak. az hagyján hogy vmi műanyag letörik, de jó nagyot is taknyolhatsz.
ha van középállvány, tedd arra a motort, le kell nyomni a motor hátulját hogy az elsőkerék levegőben legyen. utána meg kell fogni a két villaszárat és előre hátra megrángatni, és figyelni, hogy hogy hol kotyog, a teleszkóp külső és belső csöve vagy a kormánynyaknál. -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
GodHeart #2328 üzenetére
Azért 40%-al nem lesz erősebb. Annyira nem fog jól gyorsulni. Mivel a környezetvédelmi előírásokat valahogyan teljesíteni kell, valamennyire lefojtják ezeket. A sportkipuval mindezt kihajítod, vele együtt az ésszerű üzemeltetést, ugyanis igen iszákos lesz utána. Egy kicsit dinamikusabb lesz tőle, jobban ki tudja magát pörögni, HA jó a kipufogó a hengerhez, illetve olyan gyújtáselektronika van benne, amellyel mindez véghez vihető, és úgy van beállítva a karbi ( min 5-6l fogyasztás). És még 49 Cm3-ről beszélünk. De olyan nem csinálnak, hogy kipufogóhoz veszik a hengert... Még mindig elszeparáljátok egymástól ezeket az alkatrészeket, mintha ezek külön önálló életet élnének. Rossz felfogás... No mindegy.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
GodHeart #2322 üzenetére
Elég könnyen meg tudod állapítani:
Jobban kell-e pörgetni a motort, hogy elinduljon, mint a régi röpsúlyokkal. Ha meg alacsonyabb fordulaton kezd indulni, akkor nehezebbek lettek belerakva. Persze ha a kuplungrugó is megváltozott, akkor annak is lehet ez a következménye. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
GodHeart #2306 üzenetére
Ezt akkor én megint nem értem. Ha nehezebb görgőket raktál bele, akkor előbb engedi rá a pofákat a kuplungra. Azaz az alsó fordulatszámtartományban - ahol elég gyenge - használod, vagyis még gyengébbnek kellene lennie, és kb 30-40-től kellene megjönnie az erejének.
Szóval nem könnyebb görgőket raktál bele? -
Den
veterán
válasz
GodHeart #2304 üzenetére
úgy emléxem te írtad hogy a 70-es hengerrel melegen volt egy fordszám ahol a motor elgyengült, és amit végülis könnyebb görgőkkel orvosoltál.
A gyári kipufogó 50-es hengerhez való, gondolom én. egy hetveneshez való jólhangolt kipufogogó sokat dobhatna a teljesítményen.szvsz. -
zetorg
senior tag
-
zetorg
senior tag
válasz
GodHeart #2266 üzenetére
aha...
nekem 70-es athena alu henger, rms tengely, malossi végáttétel, malossi varió, top kuplung, polini funky cső van rajta.most ebben is 4,7-es görgő van, de nehéz, még nem lett beállítva az új csőhöz, mert eddig leo zx volt rajta.
meg havernál van a 19-es karbim, az a napokban fog rákerülni -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
GodHeart #2229 üzenetére
Hány kilómétert mentél vele amióta új alkatrészek vannak benne? Gondolom a kuplunghoz nem nyúltál azóta.
Sajnos ez sok mindennek a jele lehet.
Nekem amikor ilyen tünetek jelentkeztek a következő volt a problémám:
A varió csapon a variótárcsa elkezdett szorulni valamitől, és nem tudott az ékszíj visszamenni teljesen, ezért végsebességben továbbra is jó volt, de a gyorsulása teljesen megváltozott. De lehet, hogy kockásak a röpsúlyaid, de azt egész pontosan nem tudom, hogy ezzel jár-e. Az is lehet, hogy meg van égve a kuplungkaroknak a visszahúzó rugói, ezért alacsonyabb fordulaton engedik el azokat. Lehet, hogy koszos a légszűrőd, akkor viszont elkezd fogyasztani is rendesen.
Olajat hogy raktál bele? Keveréket tankoltál+különolajozás?
Ha a kipufogód tele van olajjal talán lehet egy kis teljesítménycsökkenés, fene tudja mekkora. Olaj jön a kipufogód végéből? -
pini1020
tag
válasz
GodHeart #2212 üzenetére
MIért lenne szabálytalan? Amikor hangosan megy a kocsiban a zene és igazoltatnak ,akkor is csak megkér a rendőr hogy halkítsd le! A sisaktartót meg arra használod amire akarod, ha az a valami ami benne van nme illegális!! Ha ott tartja az emberke a csempészett jugó cigijét akkor azért szólnak
-
etnies
senior tag
válasz
GodHeart #2176 üzenetére
Azert egy 125-s nem robogoval lehet menni boszen.
En jovore nekiallok a nagy A kategorianak es egy ilyesmit szandekozok venni: [link]
Ez most regadoval, afaval 650, annyi a gaz, hogy hatul dobfekes, csak elol tarcsas. Viszont vas. Es ez is elfer a sorok kozott, tobbet is lattam mostansag.
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
válasz
GodHeart #1988 üzenetére
Hát nézd, ha én akarnám megvenni azzal kezdeném, hogy lealkudnám a lehető legkisebb összegre, mert a tuning alkatrészek miatt a blokk mondhatni minden egyes eleme megsínyli a használatot.
És bizony nem olyan hosszú életűek ezek a cuccok. Meg sem kérdezném, hogy hány kilóméter van az új alaktrészekben, mert ellenőrizhetetlen.
Szóval egy laikus meg csak azt nézi, hogy szép-e a fényezés, meg hogy jól gyorsul.
Első blikkre 150 000 normális ár számomra. Szigorúan magánvélemény. -
Tigi
őstag
válasz
GodHeart #1972 üzenetére
Jó most így nem nagyon megy de ha a folytás már nem lesz benne akkor csak jobban fog gyorsúlni és kb 70 lesz a vége.
Nem mondom azért kicsit most rossz érzés, hogy a kocsikon kívül a 2 ütemü robik is elmennek mellettem de akkor is hosszútávon míg én 1x állok meg tankolni addig ők a legjobb esetben 2x.
+ még olajat is venniuk kell
Nekem most megfelel ez a tempó, a folytás kivétel után meg úgyis 60 lesz a minimum amivel menni fogok. -
Tigi
őstag
válasz
GodHeart #1947 üzenetére
Egyébként lehet, hogy abban is benne volt még a folytás+bejáratós volt.
Néha próbálgatom, hogy kicsit jobban meghúzom a gázt és azért megindul még így is.
Egyébként nekem is elsődleges a fogyasztás.
Nemtudom, hogy a Typhoonal mi lehetet a gond a magas fogyi miatt, de már arra is gondoltam, hogy az autómata szivatója lehetet rossz és azért evet sokat, mert 1 tank benyával nemtudtam elmenni vele 100 KM-t. -
Tigi
őstag
válasz
GodHeart #1854 üzenetére
Normális dolog ez a mocidnál?
Mert öcsém Suzuki Sephia-ja is ezt csinálja de ott semmi olaj fojdogálás nincs viszont azt is vagy 30x bekel rugni míg beindul.
Nekem amíg megvolt a Typhoon volt, hogy 1 hétig állt, igaz, hogy az akksi lemerült , de a berugóval fél pöccintésre beröffent. -
golyani
őstag
válasz
GodHeart #1791 üzenetére
szerintem meg az van h meg fogom nézni a variot kaptam tippet hogy szeggyem luftkulcs nélkül. ha benne van a gyűrű kiszedem oszt ollé.
ha nincs akkor meg ez van.mert minden kivan szedve bőlel látszanak a nyomok...
egyedül a vario maradhta ludas...
az aeroxok elektronikája meg nyitott... chip meg legfeljebb az injektoros motorokba van.
jameg 12 ezert tuti nem forog mert nem 70-es alu henger.
olyan 9 ezer körül foroghat de amikor padlózom már rezonál az egész motor.
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
válasz
GodHeart #1779 üzenetére
Van ICQ-d? Azon gyorsabb lenne.
Mindegy. Az az igazság, hogy nem tudom, mennyiért csinálja meg. Illetve 15 000-ben mi van benne? A szétszedés+ összerakás+csapágy? Mert ha jól dolgozik, úgy talán okés. Viszont ha ő mondta, hogy ki kel hézagolni a hajtókart, mert van oldaljátéka, akkor kutyaütő. Írd le pontosan, hogy milyen állapotban van most az egész motor ebből a szempontból. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
GodHeart #1774 üzenetére
Hááát, nem tudom, milyen szerelőd van, de oldalra lehet játéka, csak ha megcsavarod a hajtókart akkor nem szabad érezned, hogy bármit is mozog. Szóval ez a szerelő még nem látott ilyet? A gyári 3KJ-s blokkokban alap, hogy ekkora játéka van oldalra. A lényeg, hogy csavaró mozdulattal nézd meg. Azonkívűl, mivel a hajtókar alsó tűgörgőjénél ''csipkés'' kialakítású a hajtókar alja, úgyhogy oda alátétet nem tudsz rakni. Ha meg főtengelycsapágyas, akkor szét kell húzni a blokkot, + két csapágy. Nem tudom mennyit kérhetne el ezért. Elég nagy meló, szóval az is lehet, hogy 15 000 a szét és összeszerelésért normális ár. Ha becsületesen dolgozik, persze.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
GodHeart #1766 üzenetére
Felújítás 15 000? Az annyiból áll, hogy szétszedi a ''sonkákat'' kiszedi a tűgörgőt, belerak egy újat, meg egy új hajtókart? Ezen az áron lassan tényleg vehetsz egy új főtengelyt, meg hajtókart. Esetleg hozzáraksz egy kevés pénzt, de az legalább új.
Az alsó tűgörgőd ment szét?
Mondta a szerelő, hogy mitől van ez? Esetleg széria főtengely lett bennhagyva a 70-es hengerhez?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Home server / házi szerver építése
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Majdnem mindenki a TSMC 2 nm-es node-jára vágyik, de van egy nagy probléma vele
- Kempingezés és sátrazás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- sziku69: Szólánc.
- Gitáros topic
- Építő/felújító topik
- PlayStation 3
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Szerezd meg a tökéletes házat most!
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Xiaomi Redmi 9A 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest