- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
Hirdetés
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gzbotii
veterán
válasz Csaby25 #110177 üzenetére
Menj ki a városba és néz szét. Nálunk a Mazda, Honda ritka mint a fehér holló. Minden fele Opel, VW, Ford, Renault. Szerintem sokkal macerasabb hozzá bontott/utangyartott alkatrészt kapni. Ergo ami van az is drágább.
A legjobb haveromnak Mitsubishi SpaceRunnere van, úgy szopik vele mint egy torkos borz. Tavaly volt egy koccanasa, első spoiert nem kapott hozza fel évig, most tálalt, 700 lej. Első lampablokk 1000 lej . 17 eves kocsira. Szerelok azt mondták, ha megomlik a felfüggesztése, vetheti a keresztet, HA kap is hozza, zsebbe nyúlos lesz.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #110259 üzenetére
Ilyen kialakítású váltóval még nem vezettem, minden más járműben, ha városban közlekedem és sokat kell kapcsolgatni, én mindig a váltón tartom a jobb kezem (amíg nincs szükség rá). Meg gondolom, nem minden ilyen kialakítású kocsihoz alap a könyöklő
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz zsolt1225 #110276 üzenetére
Nem kötekedés, csak kérdem, ez mennyire reális ár érte? Nálunk ennyiért (esetleg +2-300 euró) a Typ6L(2003-2010) típusok mennek
(#110284) bitpork:nem kötekedünk a székelyekkel! Bicskám is van ám!
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Na eztán tőle biztos nem vennék kocsit: [link]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz roberto211 #111050 üzenetére
Azert legyunk komolyak. Menyi vas van egy Fastraban es mennyi egy Stiftben. Csak nezd meg a motorhazteto kb 2x olyan nehez...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Barchettaról mik a vélemények? Mennyire megbízható, mennyire megy, alkatrészárak?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
Na szóval, most nyáron megyek melózni Németországba, amit pénzt keresek az a jelenlegi kocsim lecserélésére lenne szánva.
Dilemma a következő: utóbbi időben nagyon birizgálja a fantáziámat egy roadster gondolata. Itt a városban is rengetek a cabrio, nagyon elkapott ez az életérzés. Ezért is kezdetem Barchettában gondolkodni.
Ez k..ra kompromisszumos lenne, tudom. Ugyebár ezt nem is kell fejtegetni (2 fő, jelképes csomagtartó, szoft tető).
Jelenleg 70% városban használom a gépet, havonta-másfél havonta megyek egy hosszabbat (220km x 2) haza, jellemzően 2 utassal - osztódjon a költség. A kocsiban szinte csak ekkor üll 3 ember, amióta nálam van, egyszer ült benne 5, 4en se voltak benne többször mint 3 alkalom, az biztos. Sőt, az idő 80% csak egyedül utazom vele. Egyetem-munkahely-bevásárlás, többnyire ide járok vele, max egy hátizsák utazik velem.
24 éves vagyok, egyelőre család sincs kilátásba.Így, ezek mellet, ti bevállanátok elsődleges - és egyetlen autónak egy Barchettat?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #112019 üzenetére
2000€ korul (plusz beiratas, elso szerviz, stb)
Ahogy neztem, ennyibol kapni epkezlab BarchettatWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #112033 üzenetére
Ez tényleg részletes. Kösz
(#112032) rbalint88: megfontolandó. Kérdés lesz az is, München környékén milyen és mennyiért lesz majd kapható
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz !Overdose! #112077 üzenetére
FWD
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Továbbra is roadster témában:
szerintetek melyik lehet megbízhatóbb konstrukció, olcsóbban fentartható és jobb alkatrész-ellátottsággal rendelkező autó: Barchetta vagy MX5?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz #16514048 #112094 üzenetére
Igen? Alfa 149 is tetszik, de én jobb szeretem ha a kocsi a ház előtt áll és nem a szerelőnél.
Nem azzal van a baj, hogy 2 havonta ki kell cserélni egy 20.000Ft-os alkatrészt, hanem azzal, hogy folyton szopatna, otthagyna, nem mindenki vállalná, alkatrészeket keresni kell a neten hónapokig, stb...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz roberto211 #112099 üzenetére
Nem az zavarna, ha 13L bever városban, mert tudom, a lovaknak enni kell adni.
Az zavarna, ha havonta 3x kellene szervizbe vinni, folyton elromolna valami 2-3-10e Ft biz-baz alkatrész, stbWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Integrale #112107 üzenetére
Olvasgattam a napokban és szinte mindenki azt mondja, Barchetta belül tágasabb. Meg ha Puno1-re épül, alkatrészek (amik kompatibilisek) gondolom gombokért vannak (akárcsak a Corsához)
Amúgy, ment WP OFF-ba egy kérdés neked (is)
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #112120 üzenetére
MX5 kulsore nekem nem jon be annyira mint a Barchetta. NA meg NB-bol amiket neztem Munchne kornyeken, 2000€ az szinte mind rom, de 100% az egesz rozsdazik. Barchettabol mar egesz vallahatok vannak fent abban az arban
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz #76385920 #112159 üzenetére
Kedvencem, amikor látom itt az utakon, ahogy ideiglenes rendszámmal visznek át egyik márkakereskedésből másikba autókat (Loganok, Duster), megyek 80-90el ők meg úgy kielőznek, a huzat majd felborítja az én kocsimat. Biztos jót tesz a még be nem járatott motornak az ilyen. Aztán veszel új autót, szalonból, aminek nem kell félni az előéletétől
Meg pont vasárnap láttam 10 S Classe mercit, amint vitték vissza a szalonba őket (központon voltak kiállítva(?)...én mentem 70+kmh ők meg előzgettek mindenkit szépen melletem
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Nálunk amíg Craiovan volt a gyár szárásig volt Deawoo. Cielo, Lanos de főleg Matiz és Tico.
Mostanra kihaltak, csak a Matizból látni többnyire, de nem voltak problémás gépek. A Matizt tudom konkrétan, hogy eredetileg Corsába szánt motort kapott.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Nekem 1.4 16V 90 pacis van. Lehet vele bátran előzgetni.
Cégautóként több mint 11 hónapig 1.2 16V B Corsával jártam, szerintem nagyon állatul lehet menni vele. Most 1.9 TDI 101ps Golf4-el járok, de még így is azt mondom, az 1.2-es motor nem olyan rossz.(#112902) Firestormhun:mi lenne ezzel a baj? oda mész ahol neked jobb az ár, akármi. Kapitalizmus van
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Merci A140, A160 milyen autó? Mik róla vélemények?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Integrale #112980 üzenetére
Amugy a Barchettarol lehet le kell tennem. A hazai regado 1.8-as motorra, ami Euro3-as kb 900€ lenne (hogy forgalomba krruljon, meg vagy 800€), ezen kivul 2000nel kezdodik egy normalisabb peldany. Igy mar tul sok kompromisszum nekem
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen TV-t vegyek?
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook és Messenger
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs