Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz
salieri. #146776 üzenetére
A Téma összefoglalóból: Használtat külföldről? Így úszd meg az átverést! és egyebek. A németből hozott autóknál még az alját is át kellene nézni vétel előtt, mert erősen korrodálhatnak is akár.
matyi012345 Pontos árat nem lehet mondani, mert ahány hely, annyi ár lehet, látod az alkatrész árakon is. Ha normálisan karbantartott autót veszel, akkor vélhetően elég lesz rá annyi, de összes szűrő és összes folyadékról lenne szó, ezen ne akarj spórolni. Vagy 2 részre is lehetne osztani, előbb a fontosabbak, majd 1-2 hónap után vagy ahogy lehet, akkor a többi részét. Több helyről is ajánlatot kellene kérni, hogy anyagköltséggel vagy anélkül mennyiért vállalnák, és így könnyebb lesz eldönteni, hogy melyik verzió a kedvezőbb.
-
#94529552
törölt tag
válasz
FrankMonzano #146756 üzenetére
1.6-os a cél a Focusban is? Akkor legalább a jelenlegi autódnál jó pár évvel fiatalabb, és ne 3-400k-t futott legyen.
-
#94529552
törölt tag
válasz
matyi012345 #146728 üzenetére
Nem kell félni a 206-tól. Ugyanúgy állapotfüggő, mint mindegyik használtautó. Szerintem ne 50k-val számolj, mert ha a vétel utáni kötelezők(vezérlés, vízpumpa, összes szűrő, összes folyadék cseréje, teljes átvizsgálás, fék ellenőrzés, stb.) is több lesz, ha nem magad csinálod.
-
#94529552
törölt tag
válasz
LógaGéza #146694 üzenetére
Nem öregednek, csak használódnak, mert sokan azt hiszik, hogy sportkocsi, közben csak sportos. Karbantartás meg nuku, csak ha már elkerülhetetlen. Persze tisztelet a kivételnek. De ha meg sportkocsinak hiszik, akkor nem 30-40k km-enként kellene olajat cserélni például, ahogy néhány szervizfüzetben ez látszik is.
-
#94529552
törölt tag
válasz
pilóta #146655 üzenetére
Ilyeneket senki nem mondott, amiről beszélsz. Csak annyi volt hogy rozsdásodhat attól is, ha évente egyszer megmeríted a sólében. Nem tettem = jelet az 1 és 120 közé, és nem minden autóról, csak a Mazdáról volt szó. Még az osztrák-német viszonylatban se törvényszerű, hogy mind rohad egyformán, csak szelektálni kell. Akár 10 éves rozsdamentes Mazda is előfordulhat éppen, azt se zárjuk ki.
-
#94529552
törölt tag
válasz
pilóta #146649 üzenetére
1x is elég neki. Ha mondjuk nem mosatod le róla teljesen, és hónapokig rajta marad, aztán a köv. években újra és újra, akkor megkezdheti könnyen a rozsda. Ezért jó már szűzen dinoloztatni, mint régen ahogy kihozták a Ladákat meg a többit a Merkúrtól, egyből vitték sokan egy fullos alváz és üregvédelemre, sőt még utólagos burkolatok is voltak hozzá.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
outsiders #146157 üzenetére
A városi(luxus) "terepjárók", valódi terepre nem valók, egyik-másik 2 tonna feletti saját tömeggel!, és drága fenntarthatósággal bírnak, és ha automataváltós vagy ha különleges rugózással vannak, gondolni kell a javításukra is, mert ami elromolhat....főleg a 3-400k km-t futottak. Kéziváltóval pedig nem venném. Egy sima kombi szerintem ésszerűbb lenne.
-
#94529552
törölt tag
Használtat 800k-ért, csupán a link maradt le.
az előbb.
-
#94529552
törölt tag
Használtautó vásárlás 800k-ért a Fehér úti neppertanyáról.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Luck Dragon #145851 üzenetére
Vezettem már 1.4 PD-t(3 hengeres) de nekem nem szimpi, inkább valami 1.6 HDI motoros autót néznék.
-
#94529552
törölt tag
válasz
pècsimunkás #145554 üzenetére
Ez a GDI saját fejlesztésük, vagy megvették a Mitsubishi licencet és a technológiáját?
-
#94529552
törölt tag
Nem igaz, nem kezdtem semmit, és senkit nem sértegettem, csak véleményt írtam. A szakmaitlanságot nem tudom mi alapján pont te döntenéd el?! Nem írtam semmilyen szakmai dolgot vagy leírást oda, hogy mérlegelni kelljen. Sőt, nem mondtam rosszat egyik technikára sem, és nem szidtam egyiket se, mint itt szokás.
KornelGratulálok hozzá!
-
#94529552
törölt tag
Hagyjuk már ezt a sértegetést, és személyeskedést(pont egy moderátortól furcsa az ilyen szabálysértés,), ez egy fórum, ahol mindenki leírhatja a saját véleményét, ha tetszik neked, ha nem.
Egyébként ha olvastad volna amiket írtam, látnád, hogy én nem mondtam egyikre se hogy rossz motor, csak hogy nincs olyan, hogy valami nem romolhat el.
Én is mondhatnám, hogy sztem lehet te nem értesz hozzá, és te osztod itt az észt a guglis és fórumos írások alapján, de inkább nem veszem fel a kesztyűt, és nem személyeskedem, szóval hagyjuk egymást békén, és csak a témáról írjunk inkább. -
#94529552
törölt tag
válasz
Kornel #145512 üzenetére
Hagyjuk már ezt, jó? Olyan, hogy valami nem romolhat el ilyen nincs.
Most mi értelme ezen rugózni itt?
Ha jól emlékszem nálad is voltak/vannak gondok, meg másoknál is, és drága a javítás, te magad írtad. Akkor meg? Ennyi.
Hogy miért vette, az nem volt kérdés, az a magánügye mindenkinek.
-
#94529552
törölt tag
válasz
runner 125 #145509 üzenetére
Ok, azt tudtam, hogy volvós (meg talán hondás is)vagy. A Murphy törvény szerint, ami elromolhat....
1 db a sok eladott közül nem sokat számít a statisztikákban, de ott is csak akkor jelenhet meg, ha márkaszervizben javíttatod.
-
#94529552
törölt tag
válasz
runner 125 #145506 üzenetére
Olvass utána inkább te, hogy van-e ami elromlott ezekből. Ha nem kapta meg a törődést, bármikor bekrepálhat, akár gyűrűtörés és bármi komolyabb dolog is előfordulhat nála. A másik, hogy még a jósok is tévedhetnek.
-
#94529552
törölt tag
válasz
tresh #145430 üzenetére
Más meg 1.9Misit nem adna a b5.5 passat-ra, de ha vernék, még akkor se.
Azt azért csak megérted, hogy nem mindenki akar egy nagyobb méretű, magasabb kategóriás, és drágábban fenntartható Passatot, meg aztán dízellel se akar mindenki járni közülünk.
pocokxx Lehet, és ennyi idős autónál, már inkább az lenne a csoda, ha sérülésmentes lenne. A km-t esetleg érdemes lehet lekérdezni a márkaszervizben az alvázszám alapján. -
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz
Tsebacsi #145252 üzenetére
A Mondeo nem is az Octavia kategóriája, ezt is összekeveri.
LuckyL: A kérdező Octaviáról beszélt, te meg Mondeot említettél, ennyi. Ha már Ford vonal, akkor a Focus lenne a hasonló méret, de mindegy.
Kornelka, Persze lehet kövér, pl egy Superb, vagy S Merga, vagy Q7 is felőlem
.
-
#94529552
törölt tag
A második nagy győzelem ez az óratekerés és más autópiaci csalások ellen folytatott harcban. Azt írja, hogy Citroën-re, Peugeot-ra és Ford-ra is részletes adatokat szolgáltatnak egy cégnél.
-
#94529552
törölt tag
válasz
!Overdose! #144766 üzenetére
Most írták előtted, hogy a futómű nem tartós, és ezt a többi Alfáról is olvastam már itt.
-
#94529552
törölt tag
válasz
szabonagyur #144727 üzenetére
15e egy év alatt már ingázásnak számít?
Nem, az ingázás az, amikor naponta x km-t utazik valaki oda-vissza egy másik városban lévő munkahely miatt.Amúgy, pedig mindenki másképp csinálja, nem? Más nem megy haza, és nem ingázik, mert otthon van, és helyben melózik, és a szülők is helyben laknak. A nagy átlagról beszélünk, akik havonta 1x csinálnak egy bevásárlást például, stb, stb. Nem az itteni sokat autózó tagokról van szó, ne vedd magadra, te sokat mész kocsival látom.
-
#94529552
törölt tag
válasz
zgospel #144651 üzenetére
Valószínűleg nagyrészt pálya lehetett szerintem is.
Néhány vélemény: Vannak ott kétkedők, valaki 300k km-t javasol tartós tesztnek, amit kapásból elhárítanak, és egy másik szerint is semmi a 100 ezer km: 100,000km is nothing. Most fords start dying before 200,000km a good engine lasts well over 300,000km. -
#94529552
törölt tag
válasz
vzsryl #144245 üzenetére
Érdekes, ahogy frissítettem, nálam is az Opel jött be a linken, talán a hírdetés feladója módosíthatott, vagy bugos a rendszer
. Ilyen csodálatos narancs Astra F talán a Magyar Közútkezelőnek volt régen. A linken korábban egy Megane 1-es frissített verziója volt, ami a havas háttéren egész jól mutatott.
w333Ok.
Ennyi 406-ost találtam.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Pokskill #143966 üzenetére
Nem több, mint a többi márkával, ez inkább állapotfüggő dolog, de 206-ost én se találok olcsón, max ilyen 106-os lenne, de ki tudja milyen állapotú. A jófogáson is lehet Swifteket találni. Pl. 1, 2, de a vételáron felül tartalékolni kell még majd az átírási költségekre, és a vétel utáni karbantartásra is, mint a vezérmű csere, valamint összes szűrő és folyadék csere(motor és váltóolaj, fékolaj, fagyálló esetlege kormányszervo..), és a továbbiakat meg szükség szerint. Egy nagyobb autónál, mint a 626-os is, az egyéb költségek, és a fenntartása is jóval nagyobb lesz.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Luck Dragon #143893 üzenetére
Hmm. Ezzel most nem mondtál semmit, még szép olyat választ, amit ő szeretne, ezt minek ide írni?!
-
#94529552
törölt tag
válasz
Luck Dragon #143890 üzenetére
Az Astra hasonló technika, de sokkal jobb és szebb kivitelben. Semmi indok nincs a Daewoo-ra.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Kornel #143876 üzenetére
Hát, elég szokatlan forma, mondjuk úgy.
Rendszeresen karbantartott, vezetett szervizkönyv A Reifenzentrale Rieger + Ludwig GmbH, vagyis egy gumis cég szerviz bejegyzései inkább elriasztanak, mint hogy pozitív jelzést hordoznának a 35 ezer km-enkénti olajcserékkel...
Luck Dragon A Lanosnak nagyon gyenge a beltere azokkal kopogós műanyagokkal. -
#94529552
törölt tag
válasz
!Overdose! #143796 üzenetére
Bocs, de azt se tudtam, hogy van-e benne
. Nekem inkább a km és a szervizek, olajcserék nem tetszenek rajta, amit tisztázva kb. 10x jobb lenne a benyomás róla.
-
#94529552
törölt tag
válasz
!Overdose! #143793 üzenetére
Én is csak kérdeztem, hogy van-e benne, mert mások erre is szoktak figyelmeztetni. Ha van, hát nem árt, ha tudja az érdeklődő. Vagy talán tilos a fórumon beszélgetni az autókról, most komolyan nem értelek
. Máshol nem láttam, hogy rákérdeznél, ha valaki leír egy hiba lehetőséget egy autóról. Ezért van a fórum, nemde?!
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
footy #143763 üzenetére
Hát sajnos valós adatokkal leinformalhato eletu auto az nem jellemző manapság, de ha igen, az még annyira fiatal és drága vétel lenne, hogy sokaknak felejtős. Amúgy a használtat mindenki inkább okosba szervizelteti itthon, és nagy részüknek fogalma sincs, hogy olajat kell cserélni az automatában, de ezt sztem te is tudod. Dexron III-ról azt se tudnák, hogy eszik vagy isszák. Az automata váltóval foglalkozók szerintem bőven el vannak látva melóval. Így hal meg az automata váltó. Hasznos tippek[link].
-
#94529552
törölt tag
válasz
footy #143731 üzenetére
Ezeket gondolom nem tapasztalatból mondod, se a DSG-ről, se a hagyományos automatákról.
Nem bíznék meg abban, hogy rendesen cserélik az olajat egy használt automata váltósban is, ezért néhány kilót ott is érdemes az esetleges meghibásodásra félretenni. A fiatalabb 200-250k-t futott DSG-s autók pl a németből származók meg szerintem általában inkább hosszú autópályás utazásokkal tettek szert annyi km-re, nem városi használatban, és azért nem mindegy.
Nem mondom, van ára ennek is: Bei DSG-Fahrzeugen verstärkte 6 auf 7-Scheiben DSG-Kupplungfocvis Hát igen, de lehet, hogy még 20 év múlva is ugyanezekkel riogatják az érdeklődőket, mint ahogy ez a becsnepper barom is ezt teszi, de hogy a szoftvert most miért említi egy kérdezőnek? ez a két literes CRTDI egy jól sikerült motor, csak csalni nem kellett volna a motorvezérlő programmal. Most komolyan, ez noooormáááális?
.
Már csak az hiányzik a válasza végén, hogy vegyen inkább mindenki Honda Jazzyt az ő kereskedéséből.
-
#94529552
törölt tag
Akkor ezek szerint az automatát meg kell fizetni vételkor, és 250-300k után is? Végül is a kényelemnek ára van.
Az Y megfordulásnál miért is fontos annyira sietni, ha nem üldöznek? Itt láttam, hogy a DSG-t is meg lehet erősíteni, és úgy 40%-kal tartósabb lesz, 1-2 lamellát hozzárakva. Úgy akkor már 350k km-t ha kibír, az elég jól hangzik, normál km futásnál az kb. örök élet. -
#94529552
törölt tag
válasz
molnarpeter #143646 üzenetére
Itt például a DSG-t is felturbózzák a 2.0 TSI-hez, így már jobban bírja?
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz
maxxenergie #143574 üzenetére
Golf kategóriát keres, a Mondi picit nagyobb. Így utólag ezért mégis jobb ajánlás az újszerű Pezsó városi használatra
. Vagy marad a Golfnál.
-
#94529552
törölt tag
válasz
LuckyL #143081 üzenetére
+1 Grat hozzá!
Így van, jobb kimélni a gépet, nem széthajtani. A másik fontos dolog a szabályok betartása. Előbbi és utóbbi is sokba fájhat. Meg ésszerűen csak a büntetéshatárig 135-ig hajtani, hogy a traffi hoppon maradjon.
Lesz rajta vétel utáni karbantartás, vezérlés csere, összes szűrő, fékek meg minden más ellenőrzése? -
-
#94529552
törölt tag
válasz
kovacsroli #142375 üzenetére
Hello,
Egyik ismerősnél is van már jó néhány éve 206-os, és nála nem romlottak el ezek a dolgok rajta. Semmi extra, csak a kötelezők, meg a kopó alkatrészek voltak cserélve nála. De mondjuk minden dolog csak állapot, és használat függő.
-
#94529552
törölt tag
válasz
concret_hp #142280 üzenetére
Kényelmesen biztos nem, jóval praktikusabb lenne egy kombi.
-
#94529552
törölt tag
válasz
szabonagyur #141553 üzenetére
Ízlések és pofonok, de szerintem semmi gond az Astra belsejével.
-
#94529552
törölt tag
válasz
molnarpeter #141352 üzenetére
Jah, a neppereknél van a kapugarancia.
Én a weltautóról azt hallottam hogy normálisan működik is, nemcsak a nevéban van ott, hogy garancia. A feltételek pedig mindenütt számítanak, nem állítok mást én sem.
Milyenek vannak még? -
#94529552
törölt tag
válasz
Théodore #141338 üzenetére
Van 1-2 helyen a Weltautó néhány kereskedésben, ahol fél vagy egy év garanciával adják el az autókat. Az árakat nem néztem meg, hogy mennyire jók náluk. Vagy esetleg a jófogáson magánszemélyektől néznék autót, inkább mint a hahun a sok átverős neppertől, mert némelyik még magánszemélyként is árulja a portékát.
CsakEgySrác
Lianátnem vennék. Azt vegyék csak a nyugdíjasok, olyan csúnya. -
#94529552
törölt tag
Mondani lehet, de szerintem nincs ilyen direktíva, mint ahogy már a háztartási gépeknél sincs x évig taró kötelező alkatrészutánpótlás. Kihalófélben lévő márkát ne vegyünk inkább. Nemcsak jogutódlással lehet céget venni, és azon felül is létezik csőd, felszámolás, stb, bármi.
Tsebacsi Csak leírtam, ami felett átsiklott vilike, most ne rajtam kérd számon a kérdező indokait. Amúgy meg miért ne lehetett volna egy sz.roller Alfája, ha már azt írta, amit?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- AKCIÓ! Asus ROG Flow Z13 +ROG XG RTX 3070- i9 12900H 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3050Ti 4GB + RTX 3070 W11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest