- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #210154 üzenetére
Renault Twizy?
Vagy ami még eszembe jutott: nagymamám járgánya.
Alapból 4-500k Ft-tól indulnak, ha orvos kiírja, akkor támogatással kb. 90k, de én 73k-ből megoldottam neki. Ez a szomszéd özvegyasszonynál állt 7-8 évig, és azt mondta, hogy ha életet tudok lehelni bele, 30-ért odaadja. Sikerült 2 régi autóaksival önerőből megmozdítani, úgyhogy megköttetett az üzlet, aztán kapott a vas 2 belevaló aksit 40-ért (tipp: egyes szünetmentes tápokban is ilyen fajta van, és úgy olcsóbb, gyógyászati segédeszközös boltban legalább 1,5x annyiba kerül), meg raktam bele egy másik kulcsos kapcsolót, mert az eredeti kulcsok elvesztek, illetve a tükröket egy-egy csőbilinccsel fogattam fel, végül jöhetett egy mosás, és kész is volt.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz AssAssynn #210157 üzenetére
Amikor a TopGear-ben teszteltét a Twizzy-t, kijött a hátránya. Összehúzták a méretét, amennyire csak lehetséges, már-már a használhatóság rovására és ugyanúgy araszolt a forgalomban, mint bármelyik négykerekű. Gyorsabb nem vagy vele. Méreteiből fakadóan parkolni könnyebb vele, de ugyanúgy autóknak fenntartott helyen autóként. Ez pedig egy autószerűbb autóval is meg lehet csinálni, pl villanySmart, eUp. A parkolási, töltési kedvezményeket is egyre több helyen vonják meg.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz AssAssynn #210165 üzenetére
Még egy gondolat a linkelt mopedautóval kapcsolatban... Mopedautó, ha igaz, ugyanúgy mehet, mint egy moped, azaz segédmotoros kerékpár. Tervezett legnagyobb sebessége 45 km/h, ami a valóságban jó, ha 60 km/h. Ezzel Hungárián, hidakon, stb elvérzel. Beletaposnak az aszfaltba, vagy baktathatsz a külső sávban. Autópályára nem mehetsz fel.
Ott, ahol egy kicsi, elektromos autó spórolást jelent szaladgálós munkakörben, ez elvérzik.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz AssAssynn #210167 üzenetére
Budapesten majdnem mindenféle közlekedési eszközt használok, így robogózok is. Kevés az a 60 km/h is sok helyen. A kocsival meg egyszerűen nem vagyok hajlandó a belvárosban felszínen parkolni. Általában nincs hely, előre megnézem, hol van a közelben parkológarázs.
Szegedről költöztem fel, az utolsó 3 évben bérletet sem vettem, egy 10-es gyűjtő 2-3 hónapig elég volt, sokat sétáltam. A városban az autó csak cipekedéshez kellett (pl nagybevásárlás), vagy vidéki utakhoz. Nagy város, de be sem melegszik a motor, nemhogy a bódé télen.
Falun nőttem fel, kocsival csak az járt, aki lusta volt biciklizni, vagy napi teendői elszólították a faluból.szabonagyur: Tudtam, csak nem sejtettem.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz AssAssynn #210172 üzenetére
En egyetertek veled, Budapesten az atlagsebesseg 20-30 km / h alatt van ha nem hetvegen mesz be. Hungarian is mire elersz a kovetkezo lampahoz allnak az autok, mindenki feltart mindenkit, teljesen mindegy milyen gyorsulas van, vagy mennyivel tudsz menni. Kar, hogy magyar penzen az ilyen autok dragak.
-
válasz AssAssynn #210263 üzenetére
Ránéztem, a 70 lovas (69) az a HTP korábbi generációs 64 lovas volthttps://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz AssAssynn #210265 üzenetére
Én biztos, hogy 1,4- el venném, 86 lovas, az már elég jól mozgatja, nekem volt egy seat ibiza sport, meg egy ST ezzel az 1,4 es motorral, szerettem.
Volt 1,2 HTP motoros skoda fabia-m, utáltam, nagyon gyenge motor, többször kerültem vele veszélyes helyzetbe a gyengesége miattEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz AssAssynn #210267 üzenetére
Lánc átugrós, szelep átégetős, autópályán túlmelegedős, ezért kokszolódó motor. Ebből a lánc átugrást 2009 után javították, tőlem vegye meg nyugodtan
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz AssAssynn #210269 üzenetére
Van két fajta 1,2 -es a 6V és 12V
A 6V hengerenként 2 szelep, ebből volt 54lovas, majd 60 lovas,
a 12V hengerenként 4 szelep, ebből volt 64 lovas, majd 70 lovas. A cikkben ezek a motorok szerepelnek. A wiki szerint 2009- ig gyártották, de ez nem igaz, mert a 2013- as vw poloban is ez van.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz AssAssynn #210431 üzenetére
ha cseres volt a szelvedo lehet ott is a problema, hogy nem sikerult a melo tul jol
vagy ha tetoablakos, akkor ott isvagy csak az esoviz elvezeto jarat van eldugulva es mas uton kerul be a viz
pl mk2 Punto-nal az ablaktorlok alatt van ket fuggoleges jarat, abba evek alatt sok-sok apro level meg kosz tud osszegyulni, ami blokkolja a viz lefolyasat
meg lehet venni szilikagep tasakokat 100-200gr-s meretben, az is sok vizet magaba tud szippantani
pl: [link][ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
_drk
őstag
válasz AssAssynn #210431 üzenetére
Ha nem találjátok meg a beázás forrását akkor veszett ügy. Nagyon nem is tudsz vele csinálni semmit, viszont a műszerfal és elektronika felé tegyél valami törölközőt mert a lefolyó víz bárhova bemegy. Lámpa kapcsolómba befolyt, jól ki is égett.
Nekem a vezető oldali hátsó ülés előtti taposó volt mindig vizes. Azt hittük ajtóról vagy felülről vagy valahonnan lesz vizes. Majd mikor elkezdett az alja nagyon rozsdásodni jobban meg lett bontva és kiderült, hogy amúgy alulról ázik fel. Víz elvezetés vagy egyszerűen az alulról felcsapódó víz ott megáll. -
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #210728 üzenetére
Valamelyik nap én is belebotlottam egy 1.2-es, közel alap Jazz-be másfél milkáért ([link]), aztán elgondolkodtam, hogy az enyém mennyit érhetne most a piacon, ha meg akarnék válni tőle. Igazából nem tudom, volt már törve elöl-hátul, de szépen helyre lett hozva, szerintem mondhatjuk, hogy egyben van, és ugyan a linkeltnél 2 évvel idősebb, de 25k-rel kevesebbett futott. Meg sokkal jobban felszerelt az enyém, beleértve mindent, ami gyári, és azt is, amit én tettem hozzá, + big blockos is...
Mindegy, a lényeg, hogy korábban is túlárazottak voltak a Jazzek, most aztán meg pláne.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #210729 üzenetére
Hibrid felirat a két első sárvédőn, más hátsó lámpa, jobb anyagok az utastérben, a motorháztetőn a díszcsík ezüst, cd-s fejegység, nem megálló km óra. Ezek az fl ismérvei. Volt, szerettem, de ezek már nem érnek ennyit, az akku javítás is lassan problémás lesz, egyszóval benne vannak a korban.
-
válasz AssAssynn #210739 üzenetére
Szerintetek 2 év múlva már nem lesz többlet kereslet, és drasztikusan le fognak menni a használt autó árak?
Én valahogy nem gondolnám ezt, sőt szerintem most télen lehet kicsit olcsóbban autót venni, hiszen most eléggé megcsappant a kereslet a rezsiárak miatt.
Ettől függetlenül 1-3 km-es utakra mamataxinak tuti én is egy Xsara Picassot vennék. -
válasz AssAssynn #210707 üzenetére
Inkább, mert olyanok veszik akik keveset mennek, ezért nincs rutin. 281mm az első tárcsa és 1150 kg az autó, jó a fék
Pl fb csoport 3év 15ekm hiba nélkül és hasonlók[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz AssAssynn #210775 üzenetére
500000- nél többet adtak el
Akkor még az lehet, hogy kis pénzüek vették, mert olcsó, nem kötöttek cascot és nincs pénz megcsináltatniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Biqci
aktív tag
válasz AssAssynn #210952 üzenetére
Ez az olasz műszaki vizsga adatlap. Én is ilyet kaptam a motoromhoz, mert még nem volt honosítva, nekem kellett. Elfogadták a hivatalban minden gond nélkül. Bár ez néhány országgal nyugatabbra történt...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
zgospel
őstag
válasz AssAssynn #210959 üzenetére
Amiben én ültem (2-ben ültem, az egyik ismerős volt, a másik taxi) az mindkettő borzasztó volt. Kézivel sokkal finomabban és enyhébben tud váltani még egy enyhén fakezű sofőr is szerintem. Nagyokat rántott, durva volt a kapcsolás a fokozatok között. Főleg a taxiban, ami nem csoda, gondolom meg volt már gyalázva rendesen De az ismerősömé sem volt sokkal jobb emlékeim szerint (mondjuk nem ma ültem benne, az tény).
Közelében sincs egy hagyományos olajos automata komfortjának. Após 23 éves Volvojában az olajos Aisin a mai napig olyan finoman működik, hogy elképesztő, pedig abban van egy olyan 400 ezer km, plusz amit előtte visszatekertekhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
stephan0s_
csendes tag
válasz AssAssynn #210980 üzenetére
Szia! Nálunk a családban 2 db (Corolla) Verso van, egy 2007-es, 1.8-as benzines manuális váltós, meg egy 2011-es 1.8-as benzines automata váltós. 4 éve használjuk őket, kb. 30-35e km-t tettünk mindkettőbe, 128-130e km van bennük. A manuálban ennyi idő alatt egy gyújtótrafót kellett cserélni, a kopó alkatrészeken kívül, az automatában egyszer a generátorban romlott el vmi, nem töltött, de nem volt drága javítani. Évente egyszer átnézetjük őket, ennyi a tennivaló. A manuál fogyasztása olyan 8-9 liter, az automatáé városban 10, pályán 9-10, szóval nem olyan jó, de ezt tudtam előre. A manuálváltósban csak 5 fokozat van , ami pályán hátrány, 130-nál 4000-et forog. Az automatás az 6 fokozatú, az csak 3000-et ugyanitt. Ja, mert ez nem ugyanaz a 2 széria, a 2007-esben 129Le motor, a másik 2011-esben 147Le motor van. Szerintem az 1.6-os motor gyenge ebbe a kaszniba, de ha spórolni akarsz a fogyasztással, akkor válaszd azt, de az csak manuállal van. Mi 5 fővel használjuk a kocsikat, mindkét kocsi 7 üléses, de a 2 kihajtható hátsó csak olyan 150-160-cm-ig jó, rövidebb távra. Mi elégedettek vagyunk velük, van elég hely még benne, de városban is könnyebb a parkolás. (Anno mikor néztem 2017-es új Versót, kb. 5.8 millió volt az ára, most ugyanez 100e km-el 6 évesen 7-7,5 millió.) A többi kiválasztottadat nem ismerem, de hátha ez segít a döntésben.
A Honda FR-V-t is néztem anno, azt azért vetettem el, mert csak 2004-2009 között gyártotta a cég, utód nélkül, arra gondoltam, a Versóhoz mindig lesz bontott alkatrész ha neadjisten kellene valami sérülés/elromlás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
JackFeryll
őstag
válasz AssAssynn #211006 üzenetére
Ilyenkor azért korrigáljunk inflációval.
2022 bruttó medián: 402200, 2014-ben 200 alatt volt.
IT-ben nálunk szerintem 2018 óta duplázódtak a fizetések. Előrántok egy 18-as árlistát 8M volt egy 2.0Tdci Focus Titanium, ma ugyanez 12M. Kiragadott példa persze.
Mindeközben a forintunk is megzuhant keményen, arról meg nem az autóipar tehet.
Ne fektessetek (nem gyűjtői) autóba -
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #211115 üzenetére
Nagyon. Ez az autó avanzsált át engem japánosból olaszossá. Viszonylag ritka konfig is volt, Platino felszereltség bőrülésekkel és 90 pacis, változó geós turbós 1.3 Multijet (még gyárilag DPF nélkül), imádtuk benne ezt a csipetnyi egyediséget.
Sajnos gtk lett hála egy kiásnak, aki jó ötletnek gondolta féktávon belül az 50-nel haladó előtt balra kanyarodni. Anyumnak ideje sem volt fékezni, de szerencsére pár zúzódáson kívül nem esett baja.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #211118 üzenetére
Úgy az egész autó hangulata, különlegessége. De igen, nem vitás, hogy a saját szopóbenzines Honda Jazzemhez képest jobb vezetési élményt is nyújtott.
Anyumnak inkább a szíve fáj az autó után, minden más sérülése már elmúlt december 2-a óta.
De
holnapma ha minden jól megy, meglesz az utódja. Erről majd később jelentkezem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- LEGO klub
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS ROG Ally
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Politika
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen