- Mobil flották
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz AssAssynn #216219 üzenetére
Nekem ez az egész autódrágulás nagyon mesterségesnek tűnik. "Nincs új autó" - mondják, de az összes kereskedés és telephely tele van velük, ugyanúgy a hahu-ra is visszagyűltek már az eladó autók. Szerintem bár bőven megértünk az árcsökkentésre. Na, de most nem ez a lényeg.
Az sem mindegy, hogy milyen új autót milyen használttal hasonlítasz össze.
7-8M egy új autó és mellé raksz egy használtat mondjuk 2M-ért aminél lehet amúgy 1,7M lenne a reális ár. A kettőnek nincs nagy kapcsolata azért.
Én ha eladnám a B autót szívbaj nélkül kérnék érte 1,5-1,7-t és elvinnél mivel kora ellenére keveset futott, nagyon jó állapotban van, reális értéke pedig 1,3-1,5 körül lehetne. De a piacon kevés ilyen van.
Ha a 7-8M-s új autó mellé rakod a használt 1-3 éves kiadását ott láthatsz árcsökkenést, mivel ezeket tényleg adták a szalon autó árában még 1 éve is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz AssAssynn #216236 üzenetére
Igazabol jogaban all annyiert hirdetnu amennyiert jonak talalja. A forint sem er annyi, mint amikor 500ert adta az 1M-s autot.
Amugy van jo par auto a parkolomban es olyan 70% az cserelodik hetek alatt, szoval annyira csak nincs beallva. Max bizonyos tipusok/arak.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Vismajor01
addikt
-
IOX
tag
válasz AssAssynn #216255 üzenetére
Nekem ez a megoldás működik egy ideje. Turbó nélülibe, berakni a gázt. Dízel nyűgök elfelejtve, hibrid macerás karbantartása is. Hibridet vásárlása előtt betoltuk márkakereskedésbe egy átvizsgálásra, semmilyen infót nem tudtak adni a hibrid rendszer állapotáról.
[ Szerkesztve ]
-
-
IOX
tag
válasz AssAssynn #216283 üzenetére
Csak kérdés, ne válaszolj. Stressz mentesen tudsz közlekedni egy 2008-as kocsival? Ott azért már beeshet minden problémaként amit nem tudmi mennyiért javítanak. Egy fiatalabb, hitelre? Tudható mennyi a kiadás havonta, O.K. kopó-fogyót cserélni fogsz, cserében nem kell arra gondolni, h mikor esik be egy nagyobb kiadás. Úgy tudom a gázt is be lehet rakni hitelből. Korábban megoldható volt.
-
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #216286 üzenetére
Nálunk (kollektíve az egész családban) sosem volt szempont a későbbi eladás, addig használunk egy autót, amíg nem történik vele valami végzetes. A WagonR pl. már lassan 20 éve megvan, újonnan vettük, első tulajos. A svájci frank alapú hitelnek köszönhetően kifizettünk érte ~5 milliót (2004-es listaára 2,6M), most meg ér vagy 800-at.
De erről jut eszembe az is, hogy az én MiTóm hiába a legöregebbek közül való (2009-es), mégis értékesebb valamennyi fiatalabb, kevesebb km-es példánynál, mert elég jól felszerelt, bőrbelsős és a legeslegjobb motor van benne (1.4 T-Jet 155 pacival, a második legerősebb a palettán, de megbízhatóbb is, nincs MultiAir, illetve a 120-assal ellentétben nem repedős a turbó sem).
Előélet: Ha nem is teljes terjedelemben, de elég jól nyomon követhető a Jazz és a MiTo német, illetve svájci élete. Tű a szénakazalban esete, de nem lehetetlen ilyen külföldi autót találni, bár elsősorban az ársáv felső harmadában vannak ezek. Mondjuk ez a két típus itthon sosem volt túl népszerű, a kínálat jelentős része eleve nem magyar.
[ Szerkesztve ]
-
válasz AssAssynn #216213 üzenetére
Megvette e nepper drága euróért és nem akar rajta bukni, a piac meg megállt.
Én is látok többet 8-10 hónapja, de hívtam és nem akar engedni az árbólEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AssAssynn #216435 üzenetére
Ami nem az Accord-ból és/vagy Cvicből való benne az nehéz/költséges beszerezni. Amúgy patent autó. Itt egy nagyon jó összefoglaló típusteszt, érdemes megnézni: Honda FR-V használt teszt
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #216457 üzenetére
Érdemes bújni az eBay-t, Litvánia kb. bontó nagyhatalom, nagyon sok mindent lehet találni ritkább típusokhoz is. A Jazz-be pl. én éppenséggel egy FR-V-ből származó ablaktörlő kapcsolót rendeltem onnan.
(Nem azért, mert elromlott volna, hanem mert azon szabályozható a szakaszos törlés időköze, és plug&play működik, az összes ehhez szükséges elektronika a bajuszkapcsolóban van.)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz AssAssynn #216462 üzenetére
Ebben nem lennék olyan biztos, a tipikus FB csoport látogató képtelen “outside the box” gondolkodni. Szokott lenni minden csoportban néhány bontós arc, aki eleinte nagyon reklámozza magát, aztán ha már bejáratott a neve, mások is mindig megjelölik őket kommentben, és ennyi. Ha náluk nem találnak valamit, akkor meg is állt a történet. Legalábbis a Jazz csoport 100% ilyen.
Pedig nem kellene, hogy így legyen, én több európai országból rendeltem már mindenféle bontott és új alkatrészt, sőt Japánból is importáltam már 2x. A lehetőség adott mindenki számára.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AssAssynn #216469 üzenetére
Nem ismerem a típust, de újonnan vették, és nemrég kellett csak komolyabban belenyúlni talán üzemanyag rendszerbe bő 300e km után, common rail viszonylatban ez már a tartós kategória szerintem, nameg akkor már egy darabig nincs rá gond. Nem beszélnélek le róla, nagyon rá sem, de igazából az a fő kérdés, mennyire szokott széthullani a motor mögötti összes többi rész, ahhoz meg már konkrétabb ismeret kéne.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz AssAssynn #216469 üzenetére
De viccen kívül most már valami üzembiztos járgány kellene, ártól függetlenül.
Lehet, hogy gonosz leszek, de Astra F, x16szr motorral. (És mintha nem ezt a kategóriát keresnéd.)
Egyterűnél Galaxy/Sharan/Alhambra/S-Max (legalábbis nekem bejövősek)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vzsryl
nagyúr
válasz AssAssynn #216481 üzenetére
A Picasso 4470, a Grand Picasso 4590 mm. A B Zafira 4467 mm, tehát még egy picit kisebb is. Amúgy mindkettő kompakt egyterű, tehát kompakt autó padlólemezre épített, felfújt lufi. A Picasso C4 alapokon nyugszik, a B Zafira pedig H Astra alapokon.
A 140 lovas 1.8-as (Z18XER) nagyon megbízható, jól megy (B Zafira-hoz is elfogadható) és még a fogyasztása sem extrém. Opel topikban keress rá, rengeteg szó esik róla. Az őskövület C16NZ motor után a legjobb Opel benzinmotor. Ezenkívül a Z16XER (1.6@116Le) is nagyon jó, de az már gyenge a kasztnihoz. Az R nélküli, 105 lovas híresen olajzabálós. Az utóbbi időben a B Zafira ára nagyon elszállt, mert sokan rákaptak. Amikor elkezdődött az árrobbanás, akkor a H Astra megmaradt a kb. 1,5M-s kategóriában, de a Zafira elment 2M fölé (mármint a jobb példányok).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hobizoli
nagyúr
válasz AssAssynn #216489 üzenetére
LPG-s autonal az aktualis muszaki vizsga elott kell egy gazbiztonsagi szemle, ami 8k, meg kb 5perc alatt keszen van
egy gazdetektorral korbeszagoltatjak a tartalyt, a reduktort meg az alapjaraton jaro motornal az injektoroknal nincs-e szivargas, es ennyi
az a kiallitasa napjatol 30 naptari napig ervenyes, azon belul kell a muszakinak megtörpénnie
egyebkent nagyon nincs mas dolgod vele
2-3 evente vagy 30k km-kent ajanlott egy gazszuro csere
meg 10(?) evente nyomasprobaztatni kell a tartalyt
CNG nem nemtom ettol mennyire ter(het) el, de LPG-snel ennyi az extra dolog
az LPG 306 fabatka, a 95-s meg 600
OK, hogy tobbet zabbant belole literben, de azert nem dupla annyittöbb drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AssAssynn #216523 üzenetére
Lehet hatósági műszaki kellene az újra forgalomba helyezés miatt, ebben nem vagyok 100% biztos. Amikor pl átírás elmulasztása vagy biztosítás hiánya miatt hivatalból kivonják a járművet, akkor le kellene adni a rendszámot, ez így valid. Ha nepper, akkor virítanám a lóvét, ügyvédi letét, ha nevedre íratva megkapod a forgalmit+kulcsot az előre kialkudott összegért, akkor övé a pénz és tiéd az autó, ha nem jön össze, akkor meg marad a forint nálad. Bízz rá mindent, csak kérdés mennyivel lenne úgy több, de úgyis tudni fogja
-
hdanesz
senior tag
válasz AssAssynn #216523 üzenetére
Engem sokkal jobban aggasztana a 2021.09. havi bukott műszaki. Két hiba ami miatt alkalmatlannak minősítették (1. Engedély nélküli átalakítás./ Túl kicsi a távolság a jármű forgó vagy mozgó alkatrészeihez, illetőleg az útfelülethez képest. / Vezetőfülke, bukókeret nem megfelelő. / Vezetőfülke, bukókeret korrodált sérült, deformált. / Éles, veszélyes szélek a vezetőfülkében, bukókereten, 2. A motor működési jellemzői - A biztonságot, vagy a környezetet érintő módon engedély nélkül átalakított motor. / Olajszivárgás / folyás) illetve négy komoly hiányosság.
De nekem ez eléggé felejtős ez alapján, plusz amiket te is írtál.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AssAssynn #216528 üzenetére
Ha muszakin atmegy azt az okamanyiroda nem biralhatja felul. A kerdes, hogy atmegy-e muszakin vagy sem. A bukott muszaki alapjan nem.
Illetva ha megis attolod attol meg barmelyik sarkon leveheti a rendor a rendszamod ha lathatoan hulla a kocsi. Engedd el inkabb.
#nincsbennetarcsi
-
hdanesz
senior tag
válasz AssAssynn #216528 üzenetére
Ha hivatalból vonták ki ideiglenesen a kocsit, akkor az nem sok jót jelent. Sokféle oka lehet, de ha nem rendőr veszi el, hanem a közlekedési igazgatóság még akkor is lehetnek érdekes dolgok a háttérben.
Mivel említettél rendszám leadást, akár ez is lehet az ok:
saját eljárása során vagy a közlekedési hatóság értesítése alapján észleli, hogy a
járművel a külön jogszabályban meghatározott hatósági engedély nélkül végeztek
közúti közlekedési szolgáltatást, vagy a hatósági engedély több mint 30 napja lejárt és
a különleges rendszámtábla leadása nem történt meg (kivonás időtartama: hat
hónapra); -
molnarpeter
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AssAssynn #216535 üzenetére
1: nem vennem meg muszakival sokkal tobbert eladna. Sanszosan masodajar okosmuszakin ment at.
2: haegalaisan atmegy a muszakin, ahova te viszed es az okamanyirodaban is atirjak akkor elvileg ok. Egyutt elviszitek muszakira onnan az okamanyirodaba ha atirjak akkor kifizeted ott helyben.#nincsbennetarcsi
-
AssAssynn
őstag
válasz AssAssynn #216550 üzenetére
Közben még az is eszembe jutott, hogy itt parázok, de ennyi erővel egy olyan autóval is lehet gond, amit normál körülmények között veszek, mert akkor elvben annál is kiderülhetne az eredetvizsgán, vagy az okmányban, hogy valami nincs rendben vele, nem csak ennél.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
hdanesz
senior tag
válasz AssAssynn #216552 üzenetére
Valóban van rá esély. Az eredetvizsga elvileg kicsit mindig rizikós. Ugye megegyezés kérdése, hogy ki fizeti (eladó vagy vevő) illetve mikor végzik el a vizsgálatot, az adásvételi aláírása előtt vagy után.
Nekem az eddigi autóim során egyetlen egyszer sem volt gond eredetvizsgán. Sem papírral, sem az autó azonosító adataival. Én a saját vérmérsékletem alapján hanyagolnám ezt a Zafirát (hangsúlyozom csak az én véleményem, ettől lehet jó), nekem túl sok vele a bizonytalanság és a kétség/izgalom/rizikó. Főleg ha ott maradok rossz esetben valami jogi 'loophole'-ban....vagy bürokratikus szeánszban....és akkor aztán nézhetek.
Lehet, hogy fenntartásokkal kell kezelni a JSZP-t, de támpontokat azért adhat. Számomra bizalomgerjesztőbb egy legalább papíron (JSZP-n ) tiszta és követhető autó. Nem hagyok ott egy autót azért, mert JSZP-n mondjuk azt látom, hogy baleset résztvevője volt. Vagy mert 7-8 hónapja áll egy kereskedőnél, kivonva a forgalomból. De a Zafira esetében kicsit sok a jóból.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
- Synology NAS
- Milyen videókártyát?
- Kés topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen TV-t vegyek?
- Mobil flották
- Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs