- One mobilszolgáltatások
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
rbalint88 #138661 üzenetére
Na igen, 1.8 Civic-kel kifejezetten élvezet emelkedőn indulni. Vagy odalépsz neki és bőg a motor, ugrik a kocsi (és jól megtalálod az előtted lévő seggét, ha mégis megáll), vagy pedig imádkozol, hogy ne fulladjon. Általában képtelen vagyok normális módon indulni (de csak a Civicnél van ez), de esélyes, hogy ez csak az én fogyatékosságom.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
B-L-A-C-K #138596 üzenetére
Akkor megnyugodtam, hogy nem csak nekem furcsállja a gyomrom ezt a színvilágot. Egyébként az alap kék színnel szerintem még szép is lenne.
Én most színekből "passion red pearl" árnyalatra vagyok ráállva.
-
BigBlackDog
veterán
Az én ízlésemmel van gond, vagy ez a színvilág másnak is erős?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
#43301120 #138335 üzenetére
Mondjuk biztonság terén a régi swiftet én sem tartom feltétlen a legjobb választásnak. Ha ennyi a keret, akkor szerintem meg lehetne próbálni keresni egy szép állapotú, !nem! rohadó F Astrát, pl. 1.6-os motorral. Fenntartása nem nagy történet és saját tapasztalatok alapján nem is szokott nagyon baja lenni.
Talán ebben az ársávban még pl. a Puntokat láttam ajánlva, de azzal saját tapasztalat nincs, majd mások nyilatkoznak.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #138076 üzenetére
Jobban belegondolva ezt alá tudom támasztani teljes mértékben.
Anno, mikor F Astra után átültem az A Zafirába, akkor rögtön felfigyeltem, hogy mennyivel jobban ül az úton, mennyivel feszesebb a futómű. A Civic után átülve a Zafirába pedig olyan érzésem van minden kanyarban, hogy ez mindjárt felborul és folyton jön elő bennem a kérdés, hogy ez miért himbálódzik össze-vissza?
És szerintem menetdinamikában is előrébb van egy mezei kompakthoz képest 80-90 km/h alatt, csak 3500 felett kell tartani a fordulatot!
-
BigBlackDog
veterán
válasz
#64118272 #137979 üzenetére
"...fogyasztástöbbletet én kell álljam..."
Ez pontosan mit jelent? 100 km-ként mekkora gázolajfogyasztást térítenek? Mihez képest számolják a többletet?Ha benzines is szóba jöhet, akkor szerintem kitágul a lehetőségek háza. Méretre van valami alsó korlát (pl. MK4 Swift megfelelne)?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
#64118272 #137976 üzenetére
Kis pénz, kis foci. Legyen 1m körül, meg 10 év alatt, meg dízel. Ezek után nem tudom, hogy mi a gond a G Astrával. Jó, nem egy szépség, de na, azért olyan nagy gond nincs vele szerintem.
Egyébként annyiért a H-kat szerintem felejtsd el! Többnyire csak az 1.3 CDTI-vel látom őket a jelenlegi kínálatban. Amit eddig élőben láttam a kora nyár folyamán 1.7 CDTI-vel ilyen árban, eléggé gatya volt.Ez a Kia benzines. Akkor nemcsak a dízel jó?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #137967 üzenetére
Szerintem természetes, hogy mindenki a leghatékonyabb megoldásra törekszik. Valószínűleg minél jobb a befektetett anyagiak/kapott érték arány, annál több időt kell szánni a lehetőség megtalálására. Gondolom, hogy vannak olyan, akik képesek nagyon sokat várni a Lehetőségre.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
#64118272 #137956 üzenetére
Miért muszáj váltani, ha szabad kérdezni? Ha a kocsi jó, akkor felesleges szerintem egy "új" használt, aminek ki tudja, hogy milyen hibája van. Ráadásul újabb autókba több kacat is van, ami általában több nyűggel is jár. Szóval csak az életkor miatt nem cserélném le, főleg, hogy 1m Huf körül keresel max. 10 éves dízelt.
-
BigBlackDog
veterán
Félre...
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
killzone1987 #137723 üzenetére
Mire használnád az autót? Hányszor és milyen hosszú utakon járnál vele havonta? Mihez kellene?
Nekem kicsit alacsonynak tűnik az a 200e Huf ahhoz, hogy normális állapotú kocsit sikerüljön találni...
-
BigBlackDog
veterán
válasz
lenko #137628 üzenetére
Ezt én is így gondoltam, de megcáfolnám. Civicemnél hasonló volt a helyzet. Két darab álló, homályos kép kívülről. 36e km 8 évesen. Azt kiderült, hogy csak nem foglalkoztak vele, mert már 3 hónapja megjött az új 3-as bimmer és a Civic a garázsban állt. Igazából azért volt csak "sürgős" az eladás, mert a harmadik autóval (7-es bimmer) az utcán kellett parkolni.
Persze, ha nem a szomszéd településen lett volna, én sem megyek el megtekinteni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
huliganboy #137620 üzenetére
A Civicem is hasonló minőségben volt fotózva eladó korában és hasonlóan hihetetlen alacsony futásteljesítménnyel volt feltéve. Ennek ellenére valós volt a futásteljesítmény. De simán el tudom képzelni, hogy azért mentek ilyen keveset vele, mert volt valami gond (pl. motorcsere, vagy folyamatos garis javítások, amikkel nem sikerült kijavítani). Nézd meg, ha útba esik, de alaposan vedd szemügyre szerintem!
Ha nem magánszemély és nem itthoni vásárlás, akkor hagynám a fenébe...
-
BigBlackDog
veterán
válasz
huliganboy #137564 üzenetére
Azért magánember nem nagyon vett szerintem paszulyt 2.0 TDI-vel. Aztán lehet, hogy tévedek.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Tothgera30 #137558 üzenetére
Egyébként K Astránál hogyan sikerült megoldani, hogy az 1.4 101 ló, az 1.4T pedig 125. Az a turbó csak 24 lovat jelentene pluszba?Látom, hogy van 150 lovas 1.4T is. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Tothgera30 #137554 üzenetére
2011-es évjárat, 140e km. Szerintem nem drága összességében a J Astrákhoz képest (és most nem az egyéni fizetési hajlandósághoz mértem).
De! Hátsó kurblis ablak, térdlégzsák nincs, középső kartámasz nincs. Ha már J Astra, akkor ezeket legalább igényelném bele. Persze, ha nagyon szép és megkímélt az állapota és nincs más, akkor valószínűleg nem ezek tántorítanának el.
Meg aztán ez a 116 lovas, Euro 6-os motor nem tudom mennyire életképes egy ekkora J Astrába... Egyébként ez az EcoTec még mindig az olajzabáló EcoTec?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
odrif #137422 üzenetére
Igen, elvileg így megy a dolog. A teljesítményadót (súlyadó emlékeim szerint már nincs, legalábbis mifelénk) mindig az fizeti az adott évre, akinek a nevén van a jármű az év elején. Én csak a biztosítás lemondásig jutottam el eddig, de igen, ha nem íratja át a kedves vevő az autót, akkor a Nálad maradt adásvételi példánnyal tudod igazolni, hogy mikor adtad el a járművet. Ezért fontos, hogy ne csak dátum, hanem időpont is legyen rajta.
Nem esküszöm meg a fentiekre mind, de majd valaki kijavít, ha bolondságot írtam.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
B-L-A-C-K #137334 üzenetére
Igen, ez mondjuk jó alap lehet. De amilyen történeteket hallottam ezekről a kisméretű, turbós VAG motorokról, simán el tudom képzelni, hogy alig van lehasználva külsőre, belsőre, motorikusan meg már valami eget verő (rejtett) hiba van vele. Én szívóbenzin párti vagyok. Ha gyenge, akkor csak túl kicsi, nem kell oda turbó!
-
BigBlackDog
veterán
válasz
B-L-A-C-K #137330 üzenetére
Echte deutsche kereskedő; "Hüseyin Sariman".
Pedig a hammi környék még talán relatív normálisabb is.
Azért nekem nincs pozitív tapasztalatom a német nyelvterületen élő török származású emberek, csoportok szocializáltságával, legalábbis ezt tapasztaltam régebben, rövidebb ideig tartó kint lét alatt. Persze, simán lehet, hogy alaptalan ez a hozzáállás, de én óvatosabban közelítenék az ilyen üzletekhez.Egyébként nem kevés az a 122 lovacska egy ekkora kocsihoz?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
haddent #137318 üzenetére
+1, csak egy dolgot tennék hozzá. Ha valaki közlekedésre keres autót, és nem pedig hobbiként akarja (el)tartani, akkor véleményem szerint racionálisabb választás az Astra, mint egy Civic. Mai viszonyok között sincs szerintem különösebb szégyenkezni valója a H generációnak és a J-t sem mondanám kifejezetten előrelépésnek. A váltójával sincs gond, pl. a régi (MK3) Swifthez képest én kifejezetten jónak mondanám.
De az érzés, amikor a Civic váltóját 3-ból 4-be két ujjal átklattyantod, megfizethetetlen!
(#137319) huliganboy: MK3-ból csak benzinest néznék, MK4-ből már talán a dízelesekkel sincs nagy gond. De majd a többiek kiokítanak.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
haddent #137308 üzenetére
1.6 helyett 1.8 (8Gen Civic).
H Astrával (1.7 CDTI) van hosszabb távú tapasztalatom. Nem rossz autó az sem, a G Astra családhoz képest (konkrétan A Zafira) kifejezetten előrelépés szerintem komfort, vezetési élmény tekintetében. De!
Hiába vannak H Astrák már ~1.5m Huftól, UFO Civicek meg ~2m Huftól azért nem ennyire egyszerű a történet. H Astrából megkímélt példányt, ESP-vel, tempomattal, függönylégzsákkal, középső kartámasszal alig találtam. Ha mégis volt egy-egy eladó, akkor azt jóval 2m Huf felett próbálták eladni. Az meg nekem sok egy H Astráért. Civicben meg ugyanennyiért van már minden, ami a kívánságom volt, plusz digitklíma, ülésfűtés, elektromosan behajtható tükör, 6-os váltó is. És kényelemre is más világ, nem csak azt érzem, hogy A-ból B-be eljutáshoz alkottak egy autót. Azt a "káoszt" pedig, ami van a kormány körül, el nem cserélném egy H Astra/Golf 5/Focus II műszerfalára.
Az úttartás, menetdinamika, kormányreakciók tekintetében meg tényleg más történet a Civic az Astrához, vagy a Golf családhoz képest (benzines motorral szerelve). A Civic váltója szerintem példaértékű az eddig próbált Opel botokhoz képest. És azért a Civic belső méreteit tekintve is más világ. Elől ugyan nem nagy az érezhető különbség (ugyan szerintem szélesebb a hely), de hátul és csomagtartóban is bőven más világ, mint egy 5 ajtós Astra vagy Golf. Ráadásul a felhajtható ülőlap is hasznos tud lenni.
Persze ez mind csak saját vélemény, nem szabad kőbe vésett igazságnak tekinteni!
-
BigBlackDog
veterán
válasz
#94529552 #137282 üzenetére
Nálam azért estek ki, mert gyakorlatilag üres halmazt eredményeztek a futásteljesítmény-árkategória-évjárat attribútumokkal szemben támasztott elvárások.
Egyébként ez "kisautót könnyű vezetni" sztereotípia szerintem nem állja meg a helyét, legalábbis számomra a sedan MK3 Swifttel való tolatás sokkal nyűgösebb volt, mint egy A Zafirával végrehajtott ugyanilyen műveletet. Nálam, mint kezdő vezetőnél, sokkal többet számított az, hogy jól belátható legyen a kocsi eleje, oldala, hátulja és a tükrök sokat mutassanak, mint maga a méret. Ilyen szempontból mondjuk az UFO Civic hátsó ablaka sem egy főnyeremény, de már hozzászoktam, nem zavar annyira, mint amennyi panaszt olvastam róla eddig.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #137280 üzenetére
Kényelmesen tartja, azzal aztán nincs is gondom, nem szidom én a Civicet.
De ültem néhányszor az egyik kollégám Mondeojában (2012-es, 2.0 dízel motorral). Szóval azzal tisztában voltam, hogy az egy jóval magasabb szint, nem is arra vágyok, árkategóriában is magas nekem egyelőre, de valahol a Civic és Mondi között félúton elhelyezkedő zajmennyiséggel békésebben együtt tudnék élni. Nem a motorzaj a gond, hanem a 110-120 környékén megjelenő kerék- és szélzaj.
Így visszaemlékezve mintha a H Astra kicsit talán jobb lenne ilyen téren. Ott mondjuk a motornak már olyan a hangja, mint a nyúzás közbeni kutyának. A Civicnél legalább az relatív kellemes számomra (persze nem egy V6 ez sem).
-
BigBlackDog
veterán
válasz
#94529552 #137276 üzenetére
Inkább szerintem a kompakt méretkategóriában nézegetett. Nem alaptalanul mondtam egyébként azt a két batár dögöt. Nekem is az első, aktívabban használt járművel a jelenlegi Civic. Oké, kicsi, könnyű parkolászni, városban szaladgálni tök jó, de a heti 10*15 km pályahasználat miatt részben bánom, hogy nem egy Accordot (2.0 vagy 2.4), vagy egy benzines 2.0-ás Mondeot választottam. Dízeltől féltem én is, de a pályára sokkal kellemesebb egy ilyen "hajó" és még átlagos városi körülmények között is kezelhetőek bőven szerintem (nem kis szűk utcákra gondolok).
(#137277) Aggregátor: +1, ember legyen a talpán, aki azt a távot levezeti havonta többször is pl. egy 1.4-es Jazzel vagy Astrával, 140 km/h-s utazótempóval.
Mondjuk ezek alapján tényleg dízel lenne az optimális, de ha nem akar félni a kettőstömegűporlasztóturbó sátántól, akkor marad a nagy köbcentis benzin.
-
BigBlackDog
veterán
Mondjuk, ha sokat pályázol (az előző hozzászólásodból csak az jött le, hogy 40 % város, de a többit inkább országútnak hittem), akkor lehet, hogy valami nagyobb benzinest mondanék. Kisebb benzinessel hosszabb távon nem élvezetes annyira a pálya véleményem szerint. 10-20 km-en még elmegy, hogy üvölt a motor, miközben repesztesz 140-150 km/h-val, de szerintem ez 50-100 km után már eléggé fárasztó.
Benzines Mondeo, Accord nagyon kiesik?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
huliganboy #137184 üzenetére
Japánokat nem nézegettél (pl. Accord)?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
huliganboy #137181 üzenetére
Egyébként mi tetszik benne (tényleg kíváncsi vagyok, hogy Téged mi fogott meg a B6-ban)?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Revoltek #137105 üzenetére
Az utakon is halnak meg emberek, mégis kimegyünk vezetni.
Szerintem az F Astra még mindig jobb a korrózió szempontjából, mint egy 15-20 éves átlagos japán konstrukció.
Családban a harmadik F Astra van nyúzva, a jelenlegi már kései évjárat (2001-es), pezsgőszín. Az előző kettő ilyen korára már rég rohadt elég durván (mindkettő fehér volt, ha számít), a jelenlegin alig van valami (az is csak inkább ott, ahol némileg sérült a felület), pedig nincs kímélve, havonta ~1500-2000 km belemegy 4-5 éve folyamatosan. Nem azt mondom, hogy örök élet + 1 nap rozsdamentesen egy ilyen autóval,de azért nem vetném meg.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
haddent #136922 üzenetére
Ok, megértem, hogy Suzit nem feltétlen akar. De akkor tessék félretenni 100-200e Hufos keretet a különböző javításokra!
Ha megveszitek, mondván, hogy jó állapotban van és úgysem lesz semmi komolyabb baja a ~20 éves autónak, elég kemény meglepetések érhetnek, amik aztán rendesen el tudja venni a kedvét az embernek, ha nincs rá felkészülve.
Szvsz egyébként egy ilyennel jobban járnátok hosszabb távon, szerintem még alku is beleférhet. Ha tényleg első tulajtól eladó, akkor talán még a futásteljesítmény is valós közeli állapotban lehet.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
haddent #136919 üzenetére
"...olcso megbizhato kis autot..."
Az Omegáról sok mindent hallottam eddig, de a fenti három szó közül még egyiket sem (feltéve, ha nemcsak a vételárat, hanem a fenntartási költséget is számításba vesszük).
Viszont egy MK3-as Swiftet miért nem néztek? Ennyi pénzért abból már szépet lehet kapni szerintem. Másik tipp egy F Astra lenne, 500e Huf környékén véleményem szerint esélyes, hogy ki lehetne fogni egy rohadásmentes példányt is.
-
BigBlackDog
veterán
Erről mi a vélemény? Érdemes nézegetni, nyálcsorgatni, vagy van valami, ami miatt egyből el lehet felejteni?
(#136853) naot: Szerintem olyan árban eléggé leharcolt példányt fognál csak ki Astrából. Persze, ha látsz szép példányt ennyiért, akkor az sem rossz választás szerintem, csak fenntartásban egy kicsit nagyobb teher talán (de még így is az egyik legolcsóbban fenntartható típus az F Astra véleményem szerint).
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Speeedfire #136692 üzenetére
Itt 130 km/h-ra van kalkulálva, illetve az áttételek is meg vannak adva a legtöbb típushoz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #136647 üzenetére
Erről kicsit tudsz írni bővebben?
Megéri egyáltalán?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
rbalint88 #136643 üzenetére
Akkor szerintem egyelőre marad. Igazából 13 éves kora ellenére számomra is meglepett, hogy mennyire egyben van. Belül csak nagyritkán hallani valami apró zörgést és véres torka sincs (az elmúlt egy év alatt csak egy kicsit szivárgó hűtőt kellett cserélni rajta). Köszönöm a válaszokat!
-
BigBlackDog
veterán
Csak úgy érdekességképpen felmerült, hogy a szülőknél, illetve családilag használt Zafirát -1.8 benzin- érdemes lenne-e lecserélni valami komfortosabb járműre. Nem sokat van használva, havi szinten kb. 250 km megy bele 20-25 km-es darabokban, illetve 2-3 havonta ~2*250 km. Megbízhatóság terén nincs gond vele, állapotra is teljesen rendben van, futásteljesítménye 130e km környékén tart. Extrákban sincs hiány (digit klíma, tempomat, stb.), szóval minden szép és jó.
Csak annyi a probléma, hogy 90-100 felett már ordít a motor a rövid váltó miatt. Meg aztán nem mai darab és mindenkiben benne van a félsz, hogy elkezdi majd igényelni szépen a költségesebb alkatrészeinek cseréjét is a kopó-fogyó részein kívül. Szerintetek van értelme cserélni és plusz pénzt rászánni valami szintén egyterű (magas ülés miatt kell), benzines, 6-9 éves példányra? Ha igen, akkor mit lenne érdemes nézegetni? -
BigBlackDog
veterán
válasz
Johnny198612 #136538 üzenetére
Ez most valami találós kérdés a kocsi/motor pontos típusára vonatkozóan?
Ebben az esetben szerintem a két linkelt képen látható motor típusa megegyezik...
Esélyes, hogy ha tudnál dobni egy-egy linket a két autó hirdetésére, akkor esetleg többet lehetne segíteni. Egyébként, ugyan nem tudom, hogy milyen idősek a járművek, de eléggé tiszta mindkettőben a motortér.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
huliganboy #136536 üzenetére
Igen, készült 105 lovas változat is. Volt talán 115 és 131 lovas változat is. Én a leggyengébbet venném, átlagos használatra bőven elegendő az is szerintem és legalább nincs annyira kihasználva, mint a nagyobb teljesítményű változatoknál (élettartam szempontjából valamennyire előnyösebb).
Szerintem az Audi is ugyanazt a VW fejlesztette 1.9 PD TDI erőforrást használta.
Mondjuk fenntartás terén lenne jobb választás is véleményem szerint.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
huliganboy #136533 üzenetére
Emlékeim szerint a "jó öreg" 1.9 PD TDI az újabb Passatokba már eléggé ritka, sőt 2009 utániakban talán már nem is volt. De azért, ahogy látom, található, relatív fiatal paszulyban is ilyen.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
kalapacsolok #136523 üzenetére
"...benzines - és magánszemélytől..."
Készülj fel a hosszú és kegyetlen szenvedésre!
-
BigBlackDog
veterán
válasz
kalapacsolok #136513 üzenetére
A 6 sebességes váltóval kapcsolatban nekem az alábbi a tapasztalatom. Én is úgy kerestem autót, hogy legyen 6 sebességes váltója (pályán minél alacsonyabb fordulat miatt). Aztán rájöttem, hogy attól még nem lesz egyértelműen jobb nekem.
1. Simán lehet, hogy a motor alacsonyabb fordulaton gyenge ahhoz, hogy bármit is csináljon az ember, emiatt van esetleg csak 5 gang és magasabb sebességnél nagy fordulat.
2. Megeshet az is, hogy megvan a 6 gang, de a végső áttételezés mégis ugyanakkora, mint egy ötsebességes váltóval szerelt autónál. Emiatt csak többet kell váltogatni (gondolnám azért van ilyen, mert bizonyos motoroknál kisebb a hasznos fordulatszám tartomány, így a sűrűbb kapcsolás lesz azTehát ezek után úgy pontosítottam magamban az elvárásokat, hogy minél alacsonyabb fordulaton pörögjön a motor autópálya tempó mellett (Ezen az oldalon a legtöbb autónál be vannak írva a váltó áttételek, illetve egy kalkulált fordulatszám 130-as tempónál).
Értelemszerűen, ha van 6. sebesség, akkor saját tapasztalat szerint a fogyasztás is kisebb lesz 100-130-as tempó mellett, mint 5. sebességben (ha nem erőlködik a motor). Igaz, ezt az elvárást általában a 6 sebességes váltóval rendelkező típusok jobban teljesítik.
2.5m már eléggé tisztességes összeg, szerintem itt már nagy a választék. Jó lenne tudni, hogy merrefelé akarsz elindulni (huligánkodnivalót akarsz, vagy valami néma csendben suhanó bálnát)? Milyen extrákra tartasz mindenféleképpen igényt?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
fagylalt #136495 üzenetére
"...kellőképp sportos..."
Na ezzel akkor le is szűkítetted a kínálatot rendesen, hirtelen a Civicen kívül nem is tudnék mást mondani, ami megfelel a feltételeknek.
Egy G Astra, vagy Focus mennyire számít Részedről sportosnak? Szerintem a fenntartásuk azért tűrhetőbb, így nem kell feltétlen az alkatrészárak felől aggódnod. Értelemszerűen, ha az autóra szánható havi összeg is arányaiban reálisabb, akkor a 7G Civic sem rossz véleményem szerint, de azzal a típussal kapcsolatban is olvastam már néhány típushibáról.
Viszont, ha van még tartalék a javításokra, akkor semmit sem szóltam.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Tsebacsi #136433 üzenetére
Mondjuk az utólagos fekete pettyek nekem is feltűntek, de azért annyira nem fapad; villanyablak !hátul!, szenonszem, visszagurulás-gátló, tempomat, rablásgátló, térdlufi és első tulajtól eladó. Bár lehetséges, hogy ez is valami külföldről behozott példány lesz, mert a magyar forgalomba helyezést nem írja... Vagy ezek az extrák a Subarunál alapfelszereltségbe tartoznak?
És gondolom, hogy ez a 2.0 benzin még szívóbenzin, nem pedig valami turbós okosság.
-
BigBlackDog
veterán
Ha már Subaru, akkor erről mi a vélemény? A márkához és az évjárathoz képest olcsónak tűnik számomra (egy 3 évvel idősebb és gyengébb motorral szerelt Civicért többet kérnek), de gondolom van valami turpisság...
-
BigBlackDog
veterán
válasz
DuDieHUN #136373 üzenetére
Ennyi pénzért sajnos azért karosszéria merevség tekintetében nem fogsz kifejezetten masszív példányt kapni szerintem, de azért nem annyira szörnyűek a kilátások véleményem szerint.
Amiket én nézegetnék, azok a következőek.- Astra F
- Mazda 323
- Nissan Almera (N15)G Astrából, Fókából ennyiért nem fogsz normális állapotút találni szerintem.
Lényeg, hogy figyelj a rohadásra, különösen a japánok ilyen idősen már kifejezetten szeretnek szép intenzív rozsdafoltokat növeszteni, ahogy észrevettem.Kisebb kocsiból találnál fiatalabbat is ennyiért (pl. szerintem egy benzines Punto nem a pénztemető kategória), csak ott ugye a méretek azért nem egy kombiéval vetekszenek.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #136268 üzenetére
"Nem működik, mert a számítógépe meghibásodott."
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
tboy93 #136205 üzenetére
Ha külföldön lett felokosítva a km óra, akkor szerintem nem sokat ér. Meg persze, eddig mindegyik magyar eladótól azt hallottam, hogy "ez tényleg csak ennyit futott külföldön", meg "km garancia", meg "lekövethető futásteljesítmény". Ez szép és jó, de mindig az volt az érzésem, hogy vagy a kedves eladót is nagyon átejtették a palánkon már a külföldi vételnél és ennyire jóhiszemű, vagy csak ő próbálkozik engem átejteni, de nagyon csúnyán. Persze, vannak kivételek, csak valaki segítsen már találni néhányat.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
runner 125 #136200 üzenetére
Jól gondolom, hogy ez nem magyar előéletű?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
runner 125 #136189 üzenetére
Igen, tisztában vagyok vele. A jelenlegi állás szerint a Civic a jobb választás, mivel a napi 2*30 perces autózásból kb. 20-25 perc a pálya, 5-10 perc országút, a többi meg falu/város. Utóbbi helyen meg kényelmesebb a kisebb tengelytáv, kisebb méret. Viszont komfortban -menetzaj, kényelem- gondolom azért még egy 12-13 éves Volvo (S60, S80, V70) is előrébb lenne, nem?
(#136190) Qru: Nem, nem akarok venni, egyelőre jó ez a Civic.
Bár nem mondom, hogy nem cserélném, ha esetleg jelentősebb veszteség nélkül át tudnék ülni valami másba, de egyelőre még van izgalom az élet más területein is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
rbalint88 #136187 üzenetére
Jaja, szarhonda ám!
Végül is csak 1 év különbség van a kettőnk Civice között, szóval gondolom, hogy akkor nagyon másat Ő sem gondol róla, mint én.
Egyébként azért jött elő bennem csak ez a kérdés, mert anno még fent volt a listán az S60/S80 is, de szigorúan csak a turbó nélküli benzines erőforrásokkal. Aztán próbálom emésztgetni a helyzetet, csak néha-néha előtör belőlem a "mi lett volna, ha..." érzés...
-
BigBlackDog
veterán
Csak kíváncsiságképpen megkérdem; melyik és mennyivel lenne kockázatosabb vétel (melyik a potenciális "szopóroller");
a) 2007-2008-as UFO Civic (1.8 benzin)
b) 2001-2004-es Volvo S60/S80 (2.4 benzin, esetleg automata) -
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz
hobizoli #136107 üzenetére
Az a baj, hogy az eredetiségvizsgán sem biztos, hogy ki fogják szűrni a lopott autót, ahogy észrevettem. Legalábbis szoktak írogatni ilyeneket.
Pl.1, pl.2, pl.3
Szóval én nem tekintenék úgy az eredetiségvizsgára, mint valami égi csodára. Egy szükséges plusz kör, ami minimálisan megnyugtat az autó származását illetően. És szerintem ez még mindig közös megbeszélés tárgya, mivel tényleg nem kötelezi semmi az eladót ennek a megcsinálására és úgyis az átírásnál kérni fogják a vevőtől az okmányirodában, ha ő intézi az átírást. Ha meg valakire rábízza az átírást, akkor meg abban sem lehet biztos, hogy tényleg meg lett csinálva az eredetiségvizsga.Emiatt én úgy vagyok, hogy inkább szopatom magam a vásárlás előtt és csak magánszemélytől próbálok venni, akin látszik, hogy régebb óta gazdája is volt az autónak, nem csak a nevére íratta. Szerintem, ha a vásárlás során az eladó személyiségére is szelektálunk és leellenőrizzük a motorkódot, alvázszámot, személyes iratait, akkor azért már jelentősen kisebb eséllyel lehet ilyenbe belefutni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
smiti #136089 üzenetére
Tudomásom szerint nincs szabályozva. Mivel az átíráshoz a vevőtől fogják kérni az okmányirodában az eredetiségvizsgán kapott papírt, így az ő érdeke (=kényszere) lesz, hogy meglegyen. Egyébként meg igen, bevállalhatja a kereskedő a költséget, aztán majd annyival lehet kevesebbet alkudni az autó árából.
Érdemes esetleg még átírás előtt megcsináltatni. Ha minden rendben, akkor fizeti a vevő, ha gond van, akkor meg fizesse az eladó.
-
BigBlackDog
veterán
VW-t kilőném, ennyiért szerintem leharcolt példányt találnál csak.
Civicből ilyen árban csak 6. gent kapsz, ahogy látom, amit a kaszni merevsége miatt zárnék ki (pl. G Astrával szemben). Hasonló igaz a hasonló korabeli japánokra is. Meg aztán a rozsda is meg szokott ezeknél jelenni.
G Astra szerintem jó választás lehet, mellé még bevenném esetleg a Focust is a körbe (utóbbival nincs személyes tapasztalat, a leírások alapján viszont pozitív vélemény alakult ki bennem, viszont talán kicsivel magasabb költségekkel jár a fenntartása, mint az Astrának).
Én néznék egy G Astrát, 1.6-os motorral (ebből szerintem a "hosszú váltós", 8 szelepes 75 lovas változat is teljesen használható, nem olyan, mint a mai Euro VI-os csodák).
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz
MurdR #135656 üzenetére
Én néznék esetleg valami Avensist (ha facelift utánit ki tudsz fogni, az előnyös) 1.8-as -vagy nagyobb- motorral.
Vagy talán még próbálkoznék Mondeoval, de csakis benzines erőforrással.
Opelből esetleg B Vectra jöhetne szóba ebben az ársávban, de méretre nem tudom, hogy mennyire férsz benne el. C Omegák mellett eddig nem éppen az alacsony fenntartást hozták fel első érvként, emiatt azt kiejteném.
Vagy, ha dízel is játszik, egy jól megválogatott 1.9 (PD)TDI Passat? Mondjuk utóbbit normális állapotban ennyiért szerintem nem nagyon lehet már kifogni.
De első körben kipróbálnék egy Focust, egy G Astrát, egy Corollát is, hátha valamelyik mégiscsak megfelel méretre is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
HwAdokVeszek #135483 üzenetére
Szerintem akkor a Jazz inkább. MK5-ös Swiftben ültem már elől, de hátulra szerintem nem fértem volna be magam mögé, pedig csak 170 cm körül vagyok. Jazzel nem volt még komolyabb kapcsolatom, de kinézetre szerintem több a hely benne. Milyen évjáratokat nézel?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Vesztor87 #135375 üzenetére
Ez ilyen sajnos, szerintem nem feltétlen drága az az ársáv. Ha esetleg úgy van, valakivel beszéld le itt a kiszemelt kocsikat, hogy nézze meg előre sacc/kb. Azzal azért lehet nyerni időt, költséget.
Ha esetleg van kiszemelt Budapest környékén, dobj egy pü-t, lehet, hogy valamit majd tudok segíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest