- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
Most beszéltem a tulaj volt pasijaval , akinek szerelő műhelye van . Azt mondja hogy 127ezernel osszes olaj váltó olaj stb volt cserélve . 100ezer volt bele a központi kijelző. Azért vette meg ezt a csajnak mert jó nevű családból származott a kocsi ,és valóban jó volt. A haslemezt úgy hagyta el hogy pályán ment aztán fel csapott valamit.
Kérdeztem ha úgy van át nézik e S kocsit ,azt mondja 2 hetes előjegyzés van ,de ha úgy van valahogy meg oldja. -
batai15
félisten
Sziasztok! Még mindig keresgélek , viszont le tisztult a kép és meg van a kiszemelt.
[link]
Itt van tőlem ,kb 1kmre voltam már meg nézni , szép állapotban van , mentem is vele szépen vált ,szép hangja van . Elvileg ez egy nagyon megbízható kombo váltó és motor szinten is ,sokat jártam utána a dsgnek , vannak viszonylag olcsó források alkatrész ügyében .
Peugeot sajnos úgy néz ki egy évet bírt az új híddal ,nagyon nincs kedvem megint azt csináltatni .
Viszont tok véletlenül találtam ezt az autót .
[link]
Le kértem , legalábbis mióta az országban van nem volt tekerve , elég keves a km ,3. Gazdas és a története is stimmel .
2 évvel öregebb mint a golf és 800 ezerrel rövidebb .
Szintén van benne automata,tempomat ülés az fűtés ami kívánatossá teszi .
Azért a különbözetből sokat lehet rajta javítani . Még egy két betegsége ellenére is . Ezen a képen látok valami folytast amúgy.
Ugye alapvetően én elégedett vagyok a márkával , valamiért mégsem érzem racionális döntésnek . Annyi hogy sogor Gödöllőn van neki is 407je van , rá néz ha úgy van . Szóval mit mondtok ? -
batai15
félisten
válasz
Luck Dragon #182834 üzenetére
Általában ezek említve vannak az adott típus használt tesztekben .
-
batai15
félisten
[link]
Ismerős nézte ki , szerintem gyanúsan olcsó -
batai15
félisten
válasz
szabonagyur #182722 üzenetére
Melette 3 albérlete van , stb stb. igénytelen minden területen pl ápoltság .
-
batai15
félisten
Azért az komoly .mondjuk én ne m vagyok a használt cuccok ellen ,például váltó vagy kapcsoló be vizsgált porlasztó stb ,de fék futómű ilyenek szigorúan nem, de ugye kis odafigyeléssel lehet szinte újszerű cuccokat szerezni, teljesen új töredékéért az egyéb alkatrészekből.. Mondjuk nekem is van ismerős aki évente inkább felújítja a gatlokat ,mint venne egy újat ,aztán meg 12m van a számláján .
-
batai15
félisten
válasz
pècsimunkás #182718 üzenetére
Ja azt vagom a Suzuki ebből a szempontból szívás pl 195 45 r17 ..
-
batai15
félisten
válasz
CactuS #182703 üzenetére
Hát azóta is megy vele aki meg vette és nincs gondja vele. Ugye itt az átlag autóról beszélünk nem a nagyokrol ,mert ott én is egyet értek hogy akinek olyanra futja annak normális karbantartásra is, mert ott nem annyi paci van .
Viszont átlag autók esetén 20 30k gumi is megfelelő én azt mondom ,illetve tapasztalom . -
batai15
félisten
Hát nem tudom,200 ezer levezetett km után lehet bennem volt a hiba hogy meg voltam vele elégedve mikor az audival 150el kanyarba be estem aztan bírta. Pedig az csak 16 volt darabja. Meg az r16 volt.
Így azt gondolom egy 25 ezres gumi sem lehet rosszabb . Bár én max 17 collba gondolkodom,r18bol lehet ennyibol a hulladék van .
Cactus igen 1 szezon . Konkrétan 3 honap alatt . -
batai15
félisten
Persze egy x5 más kategória , meg a drágák is .de egy hétköznapi autóra nehogy már 600 legyen a gumi ..
Én is fogom a fejem a sok Felnis gumis csoportba mikor annyian keresik a használt gumit ,meg azon is borzongok mikor valaki a használt gumit jó drágán adja.
Én is azt mondom inkább olcsóbb új mint egy használt.
Vehetnék kollégától X5 amúgy , tényleg rendben van mert attól vette akinek javította ,de pont ezért nem nekem való . -
batai15
félisten
Akkor sem feltétlenül jelenti hogy több mint fél milliót kell csak gumira költeni ,főleg nem egy olcsóbb autóra . Ismerős költ ennyit gumira 2 évente úgy hogy Audi a7 3.0 TDI Quattro van a segge alatt .
Olyan számok röpködnek néha hogy lassan politikusi fizetés kellene hogyha az ember normálisan akar élni.
Most nézem ,golf 6ra r17 méretben 225 45 gumi egy normális gumi 25 ezer . Hankook .
Az 4 nyári 100k. Téli is ennyi . Tps szeleppel , felnivel 300 lenne nyári téli szett cakk pakk. Nem 650..
650 maximum úgy tudnék költeni rá hogy még alá csapok egy egy garn. Japán racing felnit is. -
batai15
félisten
válasz
SaNyEe #182686 üzenetére
Senkit nem akarok meg sérteni ,de meg is érdemli aki a legdrágább gumit veszi meg.
Én az audira is 16 ért vettem újonnan darabját, bele tekertem 8000kmet és én elégedett voltam vele.
Ameddig átlag autóról beszélünk fölösleges több száz ezer forintos gumit venni .
Hacsak nem egy linglogot veszünk ,akkor még ha egy olcsóbb gumirol is beszélünk ha azzal nem lehet meg állni,vagy el lehet vele szállni ,úgy akkor a drágábbal is.
Szóval ha így nézem és számolok csak akkor vegyek maximum 2 milliós autót ha egyébként minimum 4 lenne rá ha mindenből a legjobbat. Meg azt is cserélni amit amúgy még nem kell . Kissé el vagyok borzadva.
Én még hiszek az ár érték arányban ,meg az ilyen dolgokba. -
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #182661 üzenetére
Igen nem tudom mi lehetett ez . Tippre ilyen ország járó térképező autó ,de nem biztos.
Most ha nagy utakat tettek vele az jó, kérdés menyire lett szét ütve, meg mennyire lett át alakítva meg vissza .
[link]
Találtam még egy másikat is , tempomat miatt kérdeztem meg hogy van e benne ,mivel leírásban nincs és szinte kizárt hogy ne legyen .
Ez szintén egy cégnél van jelenleg is ,ami autókat nem használnak már eladják .
Közép vezető autója volt , minden javítást meg kapott vezérlést is ,kisebb nagyobb távokat mentek vele.
Mondjuk a faszi hozzá tette hogy amúgy se sok VW van a cégnél , és ő sem rajong értük . -
batai15
félisten
erre gondolok az utolsó műszaki vizsgás képen nincs rajta csak. valamint az ablakon a matrcia is ott van, de a figyelem feliraton többet nem tudok ki olvasni. Egyébként felhívtam , céges autó volt, állítása szerint magyarorgszági forgalomba helyezésű, de azt mondta van egy másik golf is , lehet azzal keveri , illetve meg nézi hogy minden fotó le lett e fotózva a szervíz könyvbe az olaj csere miatt, illetve nem határolódik el ha szervíz át nézi vétel előtt .
bocs kevertem a futás teljesitménnyel a dátumot , mert onnatól kezdőik ,így valid akkor magyar forgalom mivel ha jól tudom új autót elsőnek 4 év múlva kell műszakizni. -
batai15
félisten
LE kérdeztem a rendszám alapján(lxe 642) 2015be lett behozva.
A képek között a tetőn mi az a doboz szerűség? -
batai15
félisten
Ez a 2.0 cr megbízható ?
-
batai15
félisten
[link]
Erről mi a vélemény ? -
batai15
félisten
Hát srácok néztem hahut ,c3 Passat dízel Szedán ,dsg v automata hát egyikért se adnék pénzt .
-
batai15
félisten
Hát még meg is tudnék barátkozni talán egy szép felnivel a p3al ,4 se olyan csúnya de inkább az új Corolla meg camry .na azok szépek.
-
batai15
félisten
Hát ithol ritka ahogy nézem az 1.4 TSI +dsg .
Egyébként kezdek kissé elveszni a kínálatban . Toyota volt kinézve de arról a szerelők le beszéltek .
Nem beszélve hogy nem is olyan jó a fogyasztása , így még nem is térülne meg 30 ezer alatt .
Számoltam hogyha 1200 körülre le menne a havi futás ,akkor 8 liter átlag elmenne kategória lenne anyagilag benzinesből. -
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #182580 üzenetére
Akkor ez esetben talán Passat lehetne ? Vagy milyen típusokat nézzek ? Hahu eléggé halott golf 5 variant automatából .Azért kérdezem tőletek,megy egyre inkább azt látom hogy 2 M alatt még mindig sok a kompromisszum.
Tök mindegy hogy kettős tömegű,dsg stb egyik sem olcsó ,de ha talál az ember egy normális darabot nem feltétlen szopó roller .
Akkor meg inkább automata vagy cvt vagy dsg stb legyen , mert ugye ez nagy vágyam hogy megint legyen egy autó amibe váltani sem kell . Meg eleve jó legyen vele közlekedni ,meg rá nézni stb .
Mint írtam egyébként is lenne még melette zsebbe kis ez ez .
Szóval ha szerintetek 2m alatt felejtős úgy a dízel úgy a tsi kérdés akkor lehet még gyűjtők hozzá. Aztán egy évet napolom a kicsi vételt .
Viszont akkor meg megint ott van hogy akkor meg lenne egy új SX4 scross at árának a fele , aztán ha gyűjtők még vágta új autó is lehetne .de akkor még sokat kell menni,aztán nem akarok még évekig a Peugeotba ülni . -
batai15
félisten
Múltkor ugye annyira lettek ajánlva a TSI motorok . Kicsit jobban bele astam magam , beszéltem szerelőkkel is . Igaz a cr TDI is kérdeztem .
vezettem egy A3 at valamelyik nap ,nem is rossz ez a dsg . Gondolom 2 M alatt esélytelen cr TDI TSI + dsg kombó igaz ?
Igazából akárhogy nézem minden autóban van átlagosan egy két nagyobb hiba lehetőség ami miatt mindent ki lehetne lőni. Viszont egy a TSI +dsg egészen jó alternatíva lehetne (1.4 ) illetve nemsokára eldől a másod állásom sorsa hogy feleződik e ,ez által az éves futás is mérséklődne . -
batai15
félisten
válasz
SaNyEe #182411 üzenetére
Én úgy tankoltam hogy 1 tank benzin 2 tank gáz .így nem volt gazdaságos 11 literes fogyasztás mellett.
Mindamellett lpgs autót nem szabad hajtani legalábbis nekem azt mondták . Illetve benzinnel sokkal jobban ment.
Környéken a gáz 30 forintal drágább mint a mol kúton ez se jött be.
Szedán autóba ha potkerek tartályos akkor annak nincs hely,ha meg tartályos akkor csomag tér szinte nulla. -
batai15
félisten
Ha sikerül faragni a km-en akkor egy focus jó lesz ,ha nem lehet hajtom még egy évet a Peugeotot , aztán valami hibrid lesz lehet .vagy egy SX4 scross ha isten is megsegít.
Aha baj hogy a jelenlegi kerestem mellett egy fiatalabb dízel évi 30 szerel sem fedezi az esetleges nagy költségeket . -
batai15
félisten
Hát most már eléggé gondban vagyok én is autó cserét illetően .
Toyota avensis : brutális alkatrész árak a motorral kapcsolatban
Igaz nincs dpf ,viszont porlasztó bontottan 100k , kettős tömegű vagy 350 , magas nyomású 200 . Szóval az évi 30k km nem termeli ki 5 év alatt ezeket sem ,kicsit elment a kedvem . Hangsúly azon van hogy nem termeli ki ,és a szerelők szerint korántsem olyan jó a Denso rendszer .egyébként is sprit monitor szerint inkább 6.5 az átlag . Akkor még nem sok választja el a benzintől.
Corolla 1.4 2008 előtti a jó utáni bajos.
Tfsi 2m alatt felejtős .Peugeot 407 Siemens rendszer a Boschoz képest nem jó .
Elkezdtem a VW cr TDI felé kacsingatni.
Lehetséges hogy sikerül redukálni évi 15 ezerre a futást akkor meg jó lehet egy normális szívó benya is. -
batai15
félisten
80Lesz az , dízel legyen Szedán és jó kontrukcio. A napokban való hezitálás miatt több ilyenről is le maradtam .
Tegnap előtt néztem egy Corolla 2.0 d.
Első tulajtól ,1363 km .egy napig volt fent ,én meg lemaradtam róla.
Ezt már el döntöttem hogy Toyota lesz , hogy avansis vagy Corolla. -
batai15
félisten
Amúgy a linkelt autóért még adnék is pénzt ha fiatalabb lenne ,nem kombi és erősebb sztem kevés bele a 116 paci.
-
batai15
félisten
Na jó így csak be fogom vonzani a karmat aztán be sz@p0m .
Ismerős így járt. Azt hiszem értelmesen gondolkodó emberkent vásárláskor megfelelően át nézni az autót,meg nem szabad ki nullazni magam.
Nem fogok azon görcsölni ezen felül mi lesz. Audival látjátok hogy meg szívtam ,úgy hogy nézek 2.0 D avansis vagy Corolla aztán ha jó lesz jó lesz ,ha nem akkor meg javitom .de legalább lesz olyan autóm amit sokáig tudunk használni.
Mert ha így nézem autót sem szabad venni,csak már halgatok mindenkire aztán béke zavarodok ebbe az egészben. -
batai15
félisten
[link] pont ezt néztem tegnap mikor mentem vele . Mentem a településre aztán hirtelenséggel csak be ugrottam oda hátha van Toyota bent.
Az eladó készséges volt ,full hidegen pöccre indult .
Km elmondása alapján amúgy valós ,legalábbis szép volt belül is. Alja nem volt rohadt ,motor tér szép . Az első lökös picit más színű ,de néztem pár hirdetést azon is el üt a szín , szerintem a műanyag miatt .
Maximum a kalap tartóba tudok kötni bele , az viseletes volt de amúgy összegében szép . Szépen járt ,bár nagyon minimális rezonancia volt a kormányon ,ez a kettős tömegű jele ? Mert leállításkor nem csattogott , szépen ált le.
Illetve a kuplung volt nehéz ,de állítólag mindegyik ilyen .
Csak azért kérdezem hogyha úgyis hosszú távra venne az ember ,nem lenne értelmesebb egy olcsóbbat venni ami elsőnek rendben van legalábbis teszt alatt aztán később ha meg kijön valami akkor rá költeni ?mert láttam már olyat a használt autón mercit hogy 2.5m volt 800 ezerről volt vissza tekerve. .
Saját képek . Nem ezen gondolkodom mert kombi ,hanem csak azon hogy nem feltétlenül a drága a jobb lehet . Bár már fene se tudja ,minden autóban van hiba .francia elektronika,japán megbízható de ha elromlik drága stb . -
batai15
félisten
Én 185 centi vagyok ,nekem nagyon jó volt ülni benne.
-
batai15
félisten
Viszont ha jól értesültem akkor az euro 4es 1.4 D már problémásabb .szóval 1.4 5gangos a nagyon tuti megbízhatóság szempontjából.
-
batai15
félisten
Nem zárom ki mint irtam, de még nem sikerült egyet sem próbálni.
a peugot gyárilag ugye 90 lovas szintén, de bő 200kgval nehezebb mint a peugeot , és chip előtt a peugeot is elégge gyenge volt.
Na már most ha a bárdi árakat nézem 400k a 2.0 d toyoták kettős tömegűje , ha máshol nézem 150 , úgy meg nem sok difi van a 407 kettős tömegűjével szemben . -
batai15
félisten
ne kezdjük el megint.
Nem egy fillér baszó vagyok hanem normálisan gondolkodom egyszerűen.
Nem fél meg egy literen múlik a dolog, hanem a benzineshez képest viszonyítottam.
az 1.4d valszeg gyenge ebbe a kaszniba ., bár ezt még nem sikerült vezetni, lehet hogy azt mondanám nem is olyan rossz .
Amúgy nem tudom, szerintem skippeltétek hogy most is 2 literes dizelem van.
Volt 1.4 hdi is, kb fél liter volt a difi , és a 2.0hdi klasszisokkal jobban megy. -
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #182145 üzenetére
Corollát még nem néztem élőben ,de tetszettek az avensis belseje , eléggé masszív az autó .
Sajnos amit tegnap előtt néztem egy gazdas Corolla elment kb egy nap alatt le maradtam róla.
Avensisbol nehezebb fiatalabbat találni , corollabol azért sokkal több 2008 utáni van ,és a használt kínálat is nagyobb a 2m alatti sávban . -
batai15
félisten
Egyébként néztem az avensiseket is, 2009ig.
Tegnap voltam egy kereskedésben próbáltam eggyet eléggé masszív.
Bár corollából nagyobb a kinálat.
Ti milyeket választanátok?
2.d corolla szedan vagy 2.0 d avensis szedan? -
batai15
félisten
válasz
LuckyL #181976 üzenetére
Úgy hogy 5 évre tervezek vele nagyon max 6 . Tehát egy 200 ezret futott kocsiban lesz durván 400 ami elvileg a legtöbb dizelnek normálisan használva még elmegy ,ha meg nem minimum 0 leszek egy benzinhez képest ,de ha azt számolom hogy egy benya is kopik akkor még mindig olcsóbban jövök ki.
Ez egyébként a legkedvezőtlenebb forgató könyv ,erősen rajta vagyok hogy a 2 munka helyből csináljak egyet ,meg redukáljam a km-et valamelyest ,vagy még jobban keressek hogy jobban jöjjek ki .
Értem én hogy új autó lenne a legjobb választás ,de sokszor át gondoltuk az autó cserét ,a pug abban a korban van amikor a piaci ára lassan semmi ,és jövőre majdnem rá lehet majd költeni ennyit. (Fényezés , új gumik )
Igy is némi segítség veszek igénybe ,ami nem fog rosszul esni ,mert jövőre babát akarunk ,meg lagzit bár ez nem nagy létszám lesz ,meg még házra is kellene lökni 1 milliót . ,És még maradni is kellene hogy be nullazzam ki magunk . új autó ,tehát egy darabig nem jöhet szóba ,akkora hitelt nem merek be vallalni .Szóval ez az én helyzetem nem egyszerű . A p2 nagyon részegen tudna be jönni ,meg ettől még az 1.4 D Corolla is sokkal fickosabb ,a p3 már egy felessel is tetszik de az messzi van még.Ha már 2 munkám van meg havi van hogy 400 órát is dolgozik az ember legyen az igényeknek leginkább megfelelő kocsi ,ha már az e clast el engedtem ,majd talán pár év múlva lesz egy szám íze szerint kinéző autó.
Corolla legalább tetszik ,méretileg is oké , fenntartás is . -
batai15
félisten
válasz
diegho #181952 üzenetére
Azt írtam hogy 2000kmen sem elhanyagolható.
Csak lehet félre érthető,nem akartam hogy fillér baszo címet kapjak . Ugye sokan úgy mondják leszarom mennyit eszik .hát nekem havi 50 a gázolaj ,számít plusz 5 10k is.
Amúgy 130 ekm városba durván 1000km ,bár elmegy szerintem átlagos használatnak .
Mint írtam aki felhívott annak a faterja taxis ,2.2 dcat ami nem jó mint a másik kettő ,és bele ment 600 ezer km akkor inkább a kettős tömegű, fap sinylik meg ,a motor megfelelő olaj csere melett nem . -
batai15
félisten
válasz
diegho #181948 üzenetére
4A Peugeot is 2literes HDI ,de csak 90 le , gyárilag. Nincs fap , kettős tömegű sem .
Viszont ugye az 1.4 is 90 HP ,egy optimalizálással hozná azt a szintet amit remap után tud a Peugeot is.
Viszont ha meg normálisan megy az ember azért majdnem fél liter minimum a Corolla javára ami azért 2000kmen sem elhanyagolható ,mondjuk nem vagyok fogyasztás fetiszista.
Viszont a 2 literes sem lenne gáz mert sok a viszonylag keveset futott, én meg egyébként is optimális tartományban használom most is az enyémet,illetve nem igazán járok ,csak ritkán echte városi lámpás forgalomban .
Most beszéltem telefonon egyébként egy Corolla sráccal nekik három van Toyota családban az apja taxis avensis el A kettő kettes És 600 ezernél még gyári porlasztók vannak benne. -
batai15
félisten
válasz
SaNyEe #181945 üzenetére
[link] ebbe úgy nez ki valós 136 ezer km van.
plusz ahogy mondod ,
pontosan. Bár 180ért gyári turbó felujítás + olaj csere stb meg , 300 hfre cseppet sokallom főleg hogy tömítés meg síkolás volt... VAgyis inkább jó drágán dolgozik a szervíz, főleg hogy elvileg nekik lehetett közük hozzá.
Elvileg mentek nyaralni , felfort a víze , vagyis elfolyt a pumpa melett , aztán abból lett gond. -
batai15
félisten
jajj nem feltétlen azt a corollát akarom meg venni., csak el lett döntve hogy a pénzünkért valszeg a corolla felel meg a legjobban, illetve ebből cakk pakk 2mig ebből tudjuk a legjobbat meg venni.
Amúgy az eladó beszédes volt , elvileg végig a győri márka szervízbe javították.
Igazbából ha azt nézed hengerfejesen , meg szar turbóval még annyit se ér talán mint amit rá költött ..
[link] és ez? ez nincs messsze.
Bár azt nem tudom, ha 2009 nem kellene hogy 6 gangos legyen? -
batai15
félisten
[link]
Felhívtam.Igazból tökre szimpatikus a srác ,de úgy tudta hogy ő a 3. tulaj.
De igazából 5.nek irja a rendszer.
80 ezer kmel vette, tehát bele tett 80-at pár év alatt. EZ alatt sose volt gondja vele, kivéve hogy a szak szervíz a vizpumpát el rontotta,emiatt egyszer hengerfejes lett , meg turbót is kelett cserélni. akkor összes folyadék stb lett cserélve rajta. kb 3 hónapja 600at költött rá.
Így kb uj turbó van rajta.
Már nem dolgozik ausztria , és marad nekik az ilyen 1.4 benzines corolla ezért eladó -
batai15
félisten
Végül teljesen elengedtem a kinézett autókat.
E-klass: nehéz megfelelő teljesen lekövethető állapotú autót találni, mindamelett az alkatrész árak sem olyan olcsók mint ahogy azt mondták, rádásul azért annyira nem mai darabok, számomra lényeges az évi 30 ezer melett a fentartási költség, valamint a fogyasztás. 4-5 évre vetítve azért 1-2 liter többlet súlyos pénzekbe fáj.
Más kérdés egyébként hogy szeretném le redukálni a 2 munka helyet aztán hátha találok majd valami jobban fizető fő állást aztán nem kell másod állás.
Peugeot 407 hdi: szimpatikus,tetszik is belsőleg külsőleg, de az az igazság hogy a népitélet és egyéb oldalak alapján nagy valószínüséggel előbb utóbb jönnek majd az elektromos gondok is, amik néha vannak a 206ban is, és bosszantóak.ÍGy jutottam el a toyota corolla(e140-150) és avensishez.
Szvsz 2m alatt szép corollákat kapni, méretben és belső kinézetben is tetszetős.
1.4 és 2.0 dizelje nem rossz, valamint elég sok 200ezer alatti km-el van belőlük, és nem midegy ez sem.
Szerintetek?
MOndjuk eddig bosch rendszerű dizeljeim voltak csak, ezekben piezo van, nagyjábót mit lehet róluk tudni? -
batai15
félisten
Most egyébként ki égtem nagyon komolyan .
Ami pugot linkeltem be raktam az FB csoportba hogy valaki esetleg nézte már e.
Erre jön mindenféle válasz hogy ez lehet a baja ,ő ennyit költött rá amaz ezt azt .
Nem értem miért kell az embereknek retardált módon viselkedni , válaszoljanak a kérdésre . Ha valaki nézte írja le a tapasztalatot ha meg nem ,ne szóljon hozzá nem általános véleményt kértem . -
batai15
félisten
válasz
vzsryl #181900 üzenetére
Vágom hogy márka szervízről van szó .. ezért vágtam magam hanyatt ...
Évi 30km megyek durva lenne ha márka szervizbe kellene járni a puggal ...
Halistennek vidéken még nincsenek ilyen durván el szállva az árak ....
Mondjuk ha nagy város közelében laknék akkor meg lehet 2 meloval többet keresnék mint vidéken aztán úgy meg lehet jó lenne . -
batai15
félisten
válasz
vzsryl #181892 üzenetére
Aham . 5 liter total olaj , aktív szenes pollen szűrő ,gázolaj szűrő ,levegő szűrő .
Most csináltam először és utoljára magamnak ,mert amit sz@ptam vele nem jöttem ki olcsóbban mintha a szerelő hoz viszem neki van alkatrész kedvezmény aztán nem kerül sokkal többe nála sem ugyan ez .
Mondjuk most kvázi nagy szerviz volt ,elég 20 ezrenként gázolaj szűrő ,többi meg évente. -
batai15
félisten
hát nem tudom úgyis az én lábam lényeg mert biztos hogy van aki az én autómmal is kevesebbet húznak ki van aki többet én optimális motor fordulatszámon használom az autót mindig szóval nem tudom szomszédoknak mondjuk úgy van egy ilyen mercije lehet hogy megmondom neki hogy adja már egy pár kört aztán meglátom hogy egyáltalán hogy mennyi az annyi mert nyilván hogyha nálam se tetszik annyira kedvezően akkor nyilván el gondolkozz olyan az ember egy tsi is. bár még mindig azt mondom hogy dízellel hat liter alatt járni nem nagy kunszt
-
batai15
félisten
Hát ha hiszed ha nem kolléga 5.2vel jár e220al .
Most úgy nem fogolakozok vele hogy 5 v 6 ,de azért 30 ezer km nem kevés ami benzin v dízel viszonylatban elég sok lesz még ha 1
2 liter is csak a difi 100kmen .
Mint beszéltük privátba azé 800 ezer 800.. bár ha ki tudnék próbálni egy tsit mindjárt másabb lenne hogy nekem mit produkálna.. -
batai15
félisten
[link]
Ebbe mi lehet a bukató? le kérdeztem, km valós jelenlegi tulajok száma 1. eddigi tulajok száma megint csak 1.
Csak mivel 2006os, km sem sok egy ilyen motornak. Jó vételnek tűnik.. -
batai15
félisten
VIssza térve a mercire amit linkeltem, be néztem sajnos csak e200 cdi a maga 122 lovával lófing, még optimalizálással sem nagyon érné el a 220 szintjét bwt, és azért ekkora kaszniba kell az a 150 paci.
-
batai15
félisten
[link]
Nézelődök még a kinézett 2 3 típus okán.
Most felhívtam ezt a hírdetőt, hát nem tudom.
Sok mindent nem tudott mondani róla, igazból csak kopó alkatrészek voltak cserélve, úgy nagy gondja nem volt még vele.
6 éve van nála ez alatt durván 30 km tekert bele , mert csak hétvégén van használva, kb 50km távon, hét közbe neki van céges.Ezért is eladó.
Ez a sok állás nem igazán tesz a kocsinak jót vagy tévedek? -
batai15
félisten
válasz
tboldi #181792 üzenetére
Pont ezt kérdezem a tsibe is van ilyen nagynyomású szivattyú szerű pumpa ,csak ott valami 120bar ,bár nem igazán vagyok a tsikkel képben .
Meg mondom őszintén még nem döntöttem el hogy vegyem e nyakamba az e mercit vagy nem ,ugyan így a a 407es hdin is gondolkodom aztán ezek miatt a TSI egyre kívánatosabb .,vagyis az itt le írtak miatt .
2 M alatt golf variantot vagy jettaból lehet ki fogni szépeket ?
VW kocsikat pont ezért kerültem eddig mint a tüzet ,Tsi miatt . Pár típuson gondolkodtam az elmúlt hónapokban .
Peugeot 407: még azért vannak elektromos hibák .
Toyota Corolla és vagy avensis : kívül még elmennek, belül ronda , dizelbe nem a legjobb maximum 1.4 de az meg gyenge .
Camry : nem igazán akarok bele vágni és a csomag tartó is kicsi plusz gyenge .
Ford modeno: 2m alatt nincsenek szépek .
Az automata váltó témát el engedtem 2 M alatt mert abból már relatív öregek vannak ,nem akarok ismét szívni vele. -
batai15
félisten
Neked is van kvázi nagy nyomású pumpa nem ? Kettős tömegűbe mondjuk igazad van .
Porlasztóval mondjuk nem értek egyet mert bár újonnan valami 125k minimum mondjuk még az én pugomba is ,de 30 körül kapni bevizsgáltat ,50 körül meg fel lehet ezeket újítani . Nem hiszem hogy 50 körül kapni ezekbe a tsikbe befecsit , legalábbis valami 80 körülre emlékszem .
Amúgy ezek a tsik mennyire szeretik ha forgatják őket néha ? -
batai15
félisten
Ja értem. Egyébként valaki felvilágosítást adna hogy legyen szó TSI / bármelyik turbós benzinessel miért rosszabb bármelyik tdi/HDI CDI stb ?
Az én gondolatomban az van hogy kvázi befecskendező =porlasztó ,turbó stb stb van mindegyikben . És igazából a dizellel nem nagyon kell finomkodni hogy 6 liter alatt egyen . -
batai15
félisten
Egyébként a kinézett példányról mi a vélemény ? Eléggé rendben van szerintem . Elvileg minden javítás is fel van jegyezve.
Mondjuk 2003as. Ha már hajlandó vagyok az automatát el engedni ,mert annyi a bizonytalan autó , szerintetek celozzam meg ezt ,vagy inkább valami fiatalabbat más típusból ? (Szedán dízel ) igazából korai miatt kérdezem megjelenés és felszereltség nagyon meg dobbantja a szívemet . Elvileg ezek amúgy nagyon megbízható autók ,sbc állítólag 3 hónapja volt javítja.
Meg mondom őszintén mindig is egy ilyen kaliberű autóra vágytam ,ami most közelségbe került végre. Ezen felül már tényleg csak az automata lenne még vágy álom . Ez talán elég lenne 5 évig ,és nem érezném hogy kellene jobb. Mostani pug ugyan nem rossz fenntartásban , szeretjük mert hálás ,de 29 évesen valami férfiasabb autót akarok . -
batai15
félisten
És tényleg ,az Rezső is másodlagos jármű jelleggel van .
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #181671 üzenetére
-
batai15
félisten
válasz
zoo8800 #181669 üzenetére
Igen eléggé paceknak tűnik ,a Story is hihető .
Úgy esett hogy csak ezek felé húz a szívem ,többi inkább csak racionális döntés lenne. Hibridek stb .
Ez sem tökéletes mert manuális ,de ezekből a a rengeteg tekert autó ,inkább legyen jó állapotú manual mint sokat futott automata.
Azt mondta a gazdája hogy kapta a családtól a rendszámot rá ,majd még erre utána járok .a tulajok száma is elvileg rokonságban volt az autó , ő már egyszer meg vette aztán vissza. Kissé érdekes az akcentusa , székely elmondása alapján ,nem tűnik koxosnak . -
batai15
félisten
Kiegészítés; nekem a legnagyobb bajom az hogy kezdenek igen elszállni az autó fenntartási költségek .
Például az említett Mazda okán : halottam már a turbó dízel verzió okán ,hogy 3 4 éves korában szét ment a turbó ,1.2m!! Javítási ajánlatott adtak rá .értem én hogy modern meg stb , meg akinek ilyenre telik nem fáj annyira ,de azért kérdem én rendben van ? 130 150 ezres szervizekrol olvasok rengeteg csoportban olaj ,nagy folyadékok cseréje okán ..
-
batai15
félisten
Mondjuk ezt nem tudtam . Mondjuk a kulcs csekély összeg , emelő meg hogy jó legyen a típushoz már más kérdés .
Egyébként bocs hogy a kollégának belevau ,de a turbós motor is a sima szívó tokeletesite , a hibridek sem igazán különböznek ettől .
Sőt bwt a turbós motor hatásfoka jobb, mivel kisebb köbcentiből jön ki nagyobb teljesítmény . Ebből a szempontból igen pazarlóak a régi motorok , és nem igazán hallani sem a kisebb turbós motorokról hogy annyira szét akarnak esni ,maximum több törődést igényel ,bár ma már melyik motor nem . A régiek melett maximum a hang szól . -
batai15
félisten
Sziasztok! Ismerős autója, maga a típusról ezzel a motorral mi a véleménye róla ?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/audi/a3/audi_a3_2_0_tdi_attraction_s-tronic_dpf-14803174Linkesítve.
[ Módosította: Qru ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kikristályosodik a Razr 60
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Szólánc.
- Eredeti játékok OFF topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen autót vegyek?
- OLED TV topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest