- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz
Declare #102904 üzenetére
Nyilvan a hozzaallas hibas, mert egy szilent barmikor kimehet, behal az aksi, stb. Tisztaban kell lenni vele, hogy az auto alapvetoen a luxus, de noknek ezt nem tudod megmagyarazni, ok annyit latnak, hogy ez egy fiatal auto, amibe csak tankolni kell.(azt is ritkan mert diesel)
A masik temanal nemileg arnyalja a helyzetet, hogy az auto korabban bedobja a szervizlampat, ha sokat fut hidegen az auto. Nomeg vannak olyan tipusok is amibe meg 15e km-kent kell olajat cserelni.
Alapvetoen viszont egyetertek veled, riziko mindig van a hasznaltautovasarlasban
A fenti volvo helyett en tuti Kia Ceed-et neznek, a motorja kevesbe kenyes, nincs kettostomegu, 15ezres az olajcsere intervalluma, van belole 2 ajto ami jol nez ki Proceed neven. Ausztriaban van is belole elado boven olcsobb, valoszinuleg jobban felszerelt modellt tud kifogni belole.
-
footy
addikt
válasz
#27813376 #102901 üzenetére
Nezegettem Volvo V50/S40-et ilyen motorral, a karaktere nem rossz, de a nemet forumokon mindenki eltanacsolt tole. A gyari olajcsereperiodus betartasaval nem egy hosszu eletu motor. Nyilvan az elso gazdinak nincs gondja vele, mert 100-150ezret szinte barmilyen motor elmegy meg ridegtartassal is, de hasznaltan en nem vennem meg. Egyebkent emlekeim szerint a 90 lovassal(nvg turbo?) kevesebb volt a gond mint a 109(valtozo geos turbo) loerossel.
-
footy
addikt
válasz
Declare #102897 üzenetére
Azert bevalt motorral egy atnezett hasznaltauto nem olyan nagy lutri. Viszont az 1.6HDI nem egy bevalt motor
-
footy
addikt
válasz
parandroid #102847 üzenetére
Egyébként szerintem sokkal szarabb ha a középkonzol(pohártartó környéke,klímavezérlő,fejegység,stb) zongoralakk, mert azt gyakran babrálja az ember és hamar ganén néz ki.
(#102849) sasa134
Az a kocsi ami 20ezer km után ilyen, az fos, gyenge minőségű autó. Van nyilván olyan példány ami jobb, és van ami rosszabb állapotú. Ez van.
Ennyi a lényeg, függetlenül attól, hogy tetszik-e az autó. Bármelyik fenti modellből tudsz olyat találni amit 20ekm alatt lerúgtak -
footy
addikt
válasz
parandroid #102839 üzenetére
Nem ártana ha elolvasnád mire válaszoltam. A fórumtárs vezetett egy Fiat 500-ast aminek lógott a bele, ez alapján eldöntötte, hogy mindegyik szar.
Erre írtam a golfos példát. Mikor autót kerestem nyilván találkoztam szarral is, ettől még nem írtam le a típust, sőt most is Golf 5-öm van.
15 éves pedig nincs belőleui.: A műszerfal színe alapján válogatsz barátokat ?
-
footy
addikt
válasz
sasa134 #102826 üzenetére
Vezettem olyan Golf 5-ot ami balra huzott. Akkor a Golf 5 szar auto?
Mallorca-n hasznaltam egy hetig Fiat 500-ast.Nem tapasztaltam az altalad leirt hibak egyiket sem. (Pedig nem egy nagynevu kolcsonzobol volt az auto.)
A belter kinezete izles kerdese, ezen nem vitatkozok. Viszont ami a minoseget illeti, ugyanaz a kopogos muanyag mindketto, az 500asban viszont nehol szinezve van. Ennyi -
footy
addikt
válasz
parandroid #102798 üzenetére
Ezt nem ertem, mire irod. Nekem mar volt olasz autom, semmi gond nem volt veluk es ar/ertek aranyban nagyon jok(hasznaltan). Az hogy nem tetszik az masik dolog.
Szerk.
Jah mar latom FFF(#102807) sasa134
1 db berauto alapjan iteled el a kocsit ?
A fentebb linkelt Polo pedig egy full fapad DSG-vel. Csak azert irom, mert onnan indult a tortenet, hogy a kerdezo minosegi/hangulatos belteret keres kis autoban. A polo pedig a highline(aminek vicc az ara) felszereltseg alatt 1 sotet tejfolos doboz. -
footy
addikt
válasz
parandroid #102786 üzenetére
Ja, meg arra is gondolnom kell, hogy kevesebb, mint 4 év múlva a nagyobbik lányom elkezd vezetni.
Vagy inkább:
Meg egy ok az Abarth/Fiat Twin Air 500 mellett
-
footy
addikt
válasz
raczger #102756 üzenetére
Diesel kelett mindenkepp, mert naponta 50-52km-et megyek palyan. A mazda eladas ota eltelt idoszak alatt kb 1600eurot sporoltam az adon es az uzemanyagkoltsegen. Szoval azt akkor el kellett adnom.
Most viszont lehet hogy a melohelyhez kozelebb koltozunk es napi 15-20km-en tuti nem fogok dieselezni.
Neztem egyebkent az ujabbik szerias(2008-tol) 6-ost, a kulso tetszik, de a beltere az 1gen M6 Fl-nek jobban tetszik(bar a zongoralakk fekete nem tul halas).
Igazabol mostanaban Bravo T-jeteket nezegetek. Erre nem veszes az ado es van nyomateka is. Ezen kivul van belole valasztek is, nem ugy mint benzines mazdabol.(#102765) hobizoli
Szerintem keveri a modelleket -
footy
addikt
válasz
raczger #102749 üzenetére
Elkepzelheto, hogy benzines autoba kell a kozeljovoben visszaulnom, szoval elkezdtem nezegetni hogy mit lehet talalni benzinesbol ennyiert. Nagyon elgondolkoztam egy E90-es 318-ason. Ez ugye a 2.0(125LE) lefojtott valtozata, aminek van azert mar van hasznalhato nyomateka (190NM). (Oszinten szolva a mazdanal kisse nyomatekszegenynek ereztem a motort. 141LE@178NM)
Szoval rakerestem milyen 318-at lehett 8e euro korul kapni es egyszoval tudnam jellemezni: siralom.
Full fapad auto, aminek a muszerfala elmegy(persze ez izles kerdese, de en a korabbi BMW-k "ramborulo" muszerfalatol rosszul voltam), amiben nincs 1db pohartarto, az alap ulese gagyi, az alap kormanya gagyi. (meg csak nem is boros, pedig a BMW allitolag premium)
Amiben benne vannak a fenti dolgok inkabb 9e( itt egy 9 eves autorol beszelunk), viszont a nepiteletek alapjan nem kerulik el az elektromos gondok es kisse kenyes a futomuve.
Szoval lehet megint Mazda lesz(Ebben ugye alaparon, boros multikormany, nagyon jo ulesek, jol hasznalhato pohartarto)
-
footy
addikt
válasz
parandroid #102688 üzenetére
Digót nem néztél?
Alfa Mito 1.4 turboval?
Abarth 500? -
footy
addikt
válasz
parandroid #102675 üzenetére
+1 A Honda Jazz-re. Kifejezetten jó ülései vannak és el lehet férni benne. Szerintem az I gennek a motorja is kellemesebb mint a 2 generációnak.
-
footy
addikt
válasz
Declare #102533 üzenetére
Hatranyat en nem erzem, ha gyengebb lenne a motor akkor 6 fokozattal jobban be lehetne osztani az erejet.
(Multkor kiprobaltam egy CEED-et 6-os valtoval 90 loval es egyaltalan nem erzet gyengenek)
Egyebkent nalam nem csak az 5. fokozat hosszabb, hanem a 3. 4. is.(#102536) TaaT
Ez megint a peniszmeregetes uj mertekegysege. -
footy
addikt
válasz
Declare #102518 üzenetére
A sebssegek szama nem hatarozza meg a vegatetelt. Nekem bluemotion Golf 5-om van most es 140-nel 2400-at forog 5-os valtoval.
#102517) Buster17
Mennyi futasra keres? Hol hasznalna? MIlyen meret kell?
Ha valami kisebb benzines, akkor a kia rio-t/hyundai I20-at tuti megneznem. -
footy
addikt
válasz
szőröscica #101351 üzenetére
A váltóról és az elektronikáról hallottam/olvastam inkább rosszakat.
(#101345) hdman
Terhelés függvényében változik a vízhőfok(a mutatón nem látszik), ez is ilyen takarékossági feature. (legalábbis VW-nél)(#101359) hurenzon
Az árat nem tudom, hogy jó-e de az a kocsi azzal a motorral nagyon kellemes.(volt ilyen a családban)
Pályán 140-150-nel simán toltam -
footy
addikt
válasz
szőröscica #101340 üzenetére
abban tul sok a renault
-
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz
VegyesTamás #100626 üzenetére
Jah, nyilván mindenre elég az ebay-s adapter, homályosítsd már majd fel a szakszervizeket is hogy eddig rosszul csinálták. Gondolom a Novoth Tibit is te korrepetálod.
-
footy
addikt
válasz
VegyesTamás #100573 üzenetére
Te mirol beszelsz?. Az ebay-s szutykokkal csak a motorvezerlot lehet kiolvasni es meg abbol sem lehet a teljes hibat sem a kuszobertekeket. A komfortelektronikara, ABS-re stb eselyed sincs, mert ezek gyartospecifikusak.
-
footy
addikt
válasz
tomiii. #100341 üzenetére
A Mannol olaj engem is erdekelne. Eddig annyit talaltam rola, hogy 2 tesztet megnyert.
-
footy
addikt
válasz
zsolt19900 #100251 üzenetére
Ha a Lupo eleg volt meretben, akkor miert nezel ekkora autokat? Egyebkent a ket veglet kozott is van elet.
-
footy
addikt
(#99568) Dare2Live
EUs szinten a 10év garanciát mindenre, átrozsdásodásra 15öt, ha meg vki eltitkolja, hogy biztonsági hibás autót nem hív vissza mert A*B>A*C olyan bünit szabnék ki, hogy soha többé nem jutna eszébe.
Az allamokban ez mukodik is.(#99570) Typhoon47
Na ezaz hogy felarert es a 4 ev meg mindig nem 7 ev amit mondjuk egy Kiara adnak. -
footy
addikt
válasz
Dare2Live #99563 üzenetére
Jah igy mar csak a kokszolodas marad es a futomuproblemak. Divat fikazni a toyotat mert beismerik a hibakat, ugyanakkor a nagy nemet gyartok ugyanazokkal az alkatreszekkel szerelt autokat nem hivjak vissza.
A VW is europaban ad 2 ev garanciat, kinaban pedig 5-7 ev van ra. Ennyire leszarjak az europai piacot az europai gyartok. -
footy
addikt
válasz
Sátán44 #98723 üzenetére
Amikor en vettem a Mazdam, ebben a forumban tudtak segiteni a szerviztortenettel kapcsolatban-
-
footy
addikt
válasz
Sátán44 #98721 üzenetére
Nem terulet hanem eladofuggo. Becsben a hasznaltauto kereskedok kb 90% torok-szerb-alban. Ok szivbaj nelkul tekergetik az orat. Maganszemelynel ez azert ritka. Szvsz Ausztriaban nem olcsobbak az autok mint Magyarorszagon. (Kivetel az idos nagy hengerurtartalmu, esetleg serult auto)
-
footy
addikt
Lehet hogy ausztriaban veszek anyamnak autot. Van erre valami kisokos, hogy mire kell ilyenkor figyelni?
2 nyelvu adasveteli az gondolom alap? Vehetek egyaltalan az o nevere autot? Vagy kell valami extra meghatalmazas hozza? -
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz
!Overdose! #97192 üzenetére
En meg anyamnak keresek autot, a Jazz tetszene neki, de 1,7M-et szanna ra es annyiert nincs 2007-es vagy attol fiatalabb 1.4-es Jazz. A Ceed is kiesik sajnos, mert a Leontol kisebbet akar mutter.
-
footy
addikt
válasz
alázógyík #96994 üzenetére
Most latom, hogy irtal a kerdesemre.
Nagyreszt 1 szemelyes varosi hasznalatra lenne, szoval az ero nem hiszem hogy keves lesz.
Muszaki hiba nalatok nem jelentkezett? 2008-as evjaratokat nezegetunk ugy lattam annal mar nem irtak semmilyen tipushibat.(#97001) !Overdose!
A te Puntod mikori gyartas? -
footy
addikt
Szerintem abban a történetben a BMW hozzáállása volt a legnagyobb probléma. Aki állítólag prémium gyártó.
(#97053) Typhoon47
S8 nem, de a többi megvolt. Nekem nem volt kicsi a GS sem, nem vagyok se dagadt, se kosárlabdázó. Ez a szarfosozás amúgy elég unalmas már. Senki nem mondja, hogy szar a diesel, nekem is az van. Európán kívül mindenhol úgy gondolják, hogy a prémium autóhoz nem illik a diesel kerregés és én osztom ezt a nézetet. /OFF] -
footy
addikt
válasz
Typhoon47 #97037 üzenetére
Túl felült pozicionált?
Mihez? Az átlag fizetésekhez? Ahhoz szerintem már egy 3-as BMW vagy egy A4 is.A diesel motorok hiányát én nem érzem hátránynak, sőt egy felsőkategóriás autó ne kerregjen meg kormoljon már.
Más részről akinek van pénze majomra, annak legyen pénze banánra is. -
footy
addikt
Fiat Grande Puntoval van valakinek tapasztalat? 1.4 8V-vel erdekelne.
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz
Morris #96944 üzenetére
El ne hidd ezeket a 4,5literes fogyasztasokat. A spritmonitor kozeperteke sem szentiras, de durva elteres eseten kamura illetve muszaki hibara kell gyanakodni.
-
footy
addikt
válasz
Typhoon47 #96887 üzenetére
En is evi 30 korul megyek, de ha az allapot es az ar passzol, akkor nalam nincs kulonosebb jelentosege.
Nem mondom, hogy nekem egyaltalan nem lenyeges a futas, mert egy 250e km feletti futasu autot en sem vennek meg, de amikor autot keresek nem is a kinalat aljan keresgelek.Masreszrol ha azt nezem, hogy a Seatot tavaly vettem 100e km-rel es a vezerlest szinte rogton csereltettem, most pedig majd joval olcsobban fogom tudni eladni 128e km-rel. Ebbol kiindulva most egy sokkal jobb vetel (valakinek) mint amikor en vettem.
-
footy
addikt
válasz
jozefgucci1 #96879 üzenetére
30e km kulonbseg az valakinek donto tenyezo autovasarlasnal?
-Szerk-
Annyit tudok elkepzelni, hogyha valaki 150e-ig allitja be a keresot, akkor nem esik ki a talalati listabol. -
footy
addikt
válasz
kovacsroli #96761 üzenetére
Nem feltetlenul a hely mennyisegere ertettem. Egy kategoriaval feljebb mar kenyelmesebb a futomu, jobbak az ulesek, kevesebb a szelzaj. A hosszu tavu utazasnal ezek mind tenyezok. A legjobb az lenne ha ki tudnatok probalni egy 40km-es szakaszon.
-
footy
addikt
válasz
kovacsroli #96759 üzenetére
Szerintem napi 80 km-t utazni kicsi a Yaris. 80-as temponal mindegyik auto nagyon keveset eszik. Nekem 6.3 korul volt 2.0 benzines mazda6-tal.
Inkabb egy Corolla 1.4 vagy Mazda 323 1.5 -
footy
addikt
A fiat 1.9 szivod-t nem probaltam de nem is arrol volt szo feljebb. A peugeot 206 1.9 szivoval nem mernek nyugodt szivvel elozest bevallalni,mert a gazpedal lenyomasara nem tortenik semmi. Eltekintve attol hogy igy minden elozes egy kihivas varoson kivul, varosban is van boven olyan helyzet amit csak egy kis dinamikaval lehet megoldani. De ha megnezzuk a fogyasztast, akkor is fel liter kulonbseg van a peugeot es a stift kozott.
Egy varosi auto ritkan fut 10-12e kmnel tobbet egy evben tehat kb 24 ezer forintot nyersz ha semmilyen extra koltseget nem szamolsz a diesel uzemeltetesenel. Cserebe budos, telen megfagy benne es nem megy.
Megeri?-szerk-
Jah a Puntoval 6.2 volt az asszony atlaga. Ez nem csavarodik jobban mint a 206, van alatta rendes futomu meg fek es megy. -
footy
addikt
Szándékosan elsiklasz a tény felett, hogy nem egy modern benzinessel hanem egy korabelivel hasonlítottam össze.
Szerintem nemis 0-100 sprintre lett ez tervezve hanem varosi autonak,
A stift 1.0 az 1/4 mérföldre lett tervezve? Jah és akkor még nem is írtam a kedvenc belépő autómat a Punto2-t 1.2 60 loval (mert hobizoli már megtette), ami körbehugyozza minden téren a 206-ot. -
footy
addikt
Azon mi butaság hogy nem megy?
Ez nem egy tézis alátámasztása,hanem egy tény.
Nem egy mai modern turbóssal hasonlítottam össze hanem egy korabeli 50 lóerős szutyokkal és még az is jobban megy. Akkor hol a dízel előnye? A koromban? -
footy
addikt
Golf 5 Bluemotion 1.9PD@105LE 2400-on
-
footy
addikt
Szerintem nem, a tomegautok kozott mindig volt ilyen es lesz is, eleg ha egy beszallito elront valamit es mar is nagy szamban jelentkezik a problema. Szerintem attol korrekt egy gyarto, hogy ilyen esetben a sajat koltsegen kartalanit valamilyen formaban (lasd motorcsere). Az amit pl a BMW is csinalt hogy a 3.0D lancnyulasat leszarta nekem boven eleg indok lenne hogy ne vegyek toluk autot. Ha mar Toyota es BMW, akkor ha jol emlekszem amikor kirobbant a Toyota gazpedal botrany akkor volt emlitve hogy a BMW is ugyanazt hasznalja, csak ok nem hivtak vissza miatta autot.
-
footy
addikt
válasz
Kornel #93452 üzenetére
A willhaben.at-t nezd, bar a helyzet hasonlo mint nemetorszagban. Ami meg hozzajon, hogy az 1000euros kategoriaban rozsdamenteset kifogni elegge sci-fi. Salzburg kornyeken vannak jo vetelek, de az meg nem sokkal kevesebb mint tavra mint nemeto.
-Szerk-
En a helyedben kivalasztanek 5-6fele (benzines)tipust es amelyikbol jobb allapotut talalok a kornyeken azt vennem. Szerintem ekkora osszegnel nem erdemes nagy utakat szervezni, mert a vegen a jarulekos koltsegek viszik el a raszant osszeg nagy reszet. -
footy
addikt
válasz
EQMontoya #93352 üzenetére
Na ezaz, hogy aki ideteved tanacsot kerni az nem nyomatekgorbevel jon, hanem joesetben annyit tud hogy hany loeros a motor.
Szemely szerint nekem sokkal jobban tetszik egy szivo benzines karaktere, mert nincs kesedelem a gazreakcioban nem lesz "nyulos" a gyorsulas a turbo lag meg es a kettostomegu miatt, stb.
Viszont ha egy atlag kerdezo beleul egy turbodieselbe (szivo benzin utan) akkor annyit vesz eszre hgoy 2000-nel mar "huz". -
footy
addikt
válasz
EQMontoya #93319 üzenetére
P=M*omega
Ez mi a tokomet mond el egy laikusnak a vezethetosegrol?
(#93320) ReSeTer
A mazdanal akarhanyat visszakapcsolhattam nem volt 250NM nyomatekom, csak 180NM az is a 4500-as fordulat korul.(#93340) 8th
Egy motorba erő kell NEM lóerő mert az önmagában csak egy szám amivel segget lehet törölni.
+1 -
footy
addikt
válasz
ReSeTer #93300 üzenetére
A lóerő és a nyomaték együtt azért meghatározóbb. Nekem az előző autóm 140LE+180NM volt, a mostani pedig 105LE és 250NM és nem érzem gyengébbnek, sőt. (A súlyuk egyébként hasonló)
(#93309) maglew
A prius akkumlátorai nem az elromlásról híresek, 10 éves kor előtt csak baleset miatt kell hozzájuk nyúlni. Ha cserés, akkor sem kell az egészet, hanem elég a hibás cellát cserélni.(kb 15E huf)
Városi használatra nincs jobb autó a priusnál. (Bár a vezetési élmény felejtős) -
footy
addikt
válasz
kovacsroli #92911 üzenetére
Punto 1.2 8V . Igazabol ekkora tavra valam diesel lenne jo, de ennyiert nem hiszem hogy kapsz epkezlabat.
-
footy
addikt
válasz
parandroid #92878 üzenetére
Nezd meg mennyibe kerul az E-UP.
-
footy
addikt
Nem az oregsegevel van baj az autonak, hanem sok volt torve es nem volt rendesen megjavitva, mert az alu elemeket nem tudja a szomszed Jozsi bacsi javitani. A masik pedig a ridegtartas, hiaba jo motor meg rendesen osszerakott az auto, 10eves ridegtartast ezek sem birnak.
Nekem is van kereskedo ismeros, pont o mondta hogy viszik kifele az A2-ket.
Egyebkent mikor en neztem 1-2 eve 7e euro altt nem is volt. Most latok egy parat 5 korul, de ezeket azert nagyon meg kellene nezni mielott megveszi az ember. Aztan ha minden passzol akkor is 1,5M + adok-ban van egy tizeneves kis auto. -
footy
addikt
válasz
fokukac #92755 üzenetére
Teny, hogy az ausztriai autok aljan hamarabb megjelenik a rozsda. Az asszony Jazz-en is van a futomu egy reszen feluleti rozsda. Ennek nem sok jelentosege van szerintem egy 10eves autonal es nem is igazan meglepo. Ha egy auto viszont nem kapja meg a minimalis torodest(garazs es/vagy neha alvazmosas), akkor bizony elkepzelheto hogy Fredi-Beni modra is lehet hajtani 10-12 eves korara.
Ezzel el is erkezunk oda ami szerintem inkabb a problema, hogy a lerugott/elhanyagolt autokat viszik a nepperek magyarorszagra mert azon van a nagy haszon.
Nezd meg az arakat a gebrauchtwagen-en meg a willhaben-en. Azok az autok amik jok nem sokkal, vagy egyaltalan nem is olcsobbak mint nagyarorszagon.Most vettem egy Audi A2 TDI-t közvetlen Németországból. Amilyen rozsdásak alul a vasból készült részek, az minden képzeletet felülmúl.
Az Audi A2 nemetorszagbam az un. Kultwagen kategoria, amit "megeri" behozni az tuti szar. Az elmult evekben vagonszamra vittek az A2-t magyarorszagrol nemetbe.A jazz-re visszaterve, szerintem eleve halott elkepzeles nemetbol hozni. Ott is a hazai az olcso.
(Japan autot nemetbol???)
Persze tuti vannak alkalmi vetelek ott is mint mindenhol, de azt a nepperek kaparintjak meg, vagy ismerosok kozott megy el. -
footy
addikt
válasz
parandroid #92737 üzenetére
Ennyi.
Ps: multkor 59-cel keszult rolam celfoto
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bezámítás! Lenovo Thinkpad T14 Gen 5 üzleti - Ultra 7 165U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN11
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest