- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
BigBlackDog #138920 üzenetére
nemtom lattad-e az AutoBild tesztjet 10:17-nel*, amikor szetkaptak a motort 100k km futas utan
az a hajtokar abba az 300Nm-t is megbir, mert jo vastag szara van hozza, nem egy kisujj vastagsagu
* elotte kb 15-20sec-l a hajtokar csesze is lathato, hat az sem fika bennea dugot meg megvedi a benzin(!), csak ne szegenyedjen el sose terhelesen, mindig legyen eleg benzin a levegohoz
valszeg amugy gyarilag is kovacsolt alu a dugattyu benne, es nem proli ontott alu -
hobizoli
nagyúr
azert 205LE 260Nm 1.0T-bol konkretsag
mondjuk nem olcso, de a motort szet sem szedik hozza, se dugo se hajtokar csere nem szukseges, azaz a gyari Ecoboost motor ennyire tul van meretezve -
hobizoli
nagyúr
válasz
mycso #138870 üzenetére
a franciak jo futomuveket szoktak csinalni
a Citroen hidropneumatikusa is eleg jo cucc volt
a Xantia Activa-ban a ket oldalt ossze volt kotve vmi furmanyos megoldassal es az ivkulso oldalt felkemenyitette, hogy hirtelen iranyvaltaskor ne billegjen a kaszni
ezzel elertek azt, hogy egy hirtelen kormanymozdulatra is csak 2-3fokot mozdul a kaszni, mikozben az utazasi kenyelem nem valtozik, es nem kell bele betonkemeny futomuvet csinalni ala ehhezregebben lattam egy videot is errol
a szalompalyan egy Honda Integra ment, meg a Xantia Activa, es a XA szlalom sebessege nagyobb voltpedig a Integra eleg jo, palyaversenyre is alkalmas kettos keresztlengokaros futomuvel rendelkezik, elol-hatul-alul-felul merevitokkel gyarilag...csak az passziv
csak azert azzal utazni 3-400km-t megsem "olyan", mert kb az arnyekokon is doccen -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
a főőőőőőddd sötétségű b+, a kacsáé vett jogsijával
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
BigBlackDog #138594 üzenetére
minden feher felni okadek, meg nyugos
egybol latszik rajta a retek meg tiszta fekpor is lesz foleg elol -
hobizoli
nagyúr
válasz
rbalint88 #138490 üzenetére
ja
amugy en nem ertem ezt a fektelen E30 maniat se
igy sportos meg ugy sportos
benne van egy ilyen elvileg papiron tenyleg eros motor, es egyszeruen megsem mennek vele ugy, ahogy azt az ember gondolna annyi paripatol a kazanfedel alattpont ma beszelgettem errol egy masik forumban egy bimmeressel
E30 318iS 136lo... gyorsul 10sec 100-g
he? hat azert az akarhogy nezzuk nem egy fubazmeg egy ido
Panda 100HP 95lo, 1.4 16v es 9.5sec, -40lo es megis gyorsabb 100-g ez is
320/6 128lo 10.4, de pl az mk2 Golf 1.8 8v 90lo 10.2sec, Tipo 1.6 8v 80lo 11.6
320iS 192lol 7.5es azert messze nem egy vasbalna meg a E30-s bode, hogy azert nem megy, mert nehez, mint a sar
mert ehhez kepest pl a GTI 16v mk2 Golf 1.8 16v 136lo es az csak 8sec kilog
a R19 16v is 8.4sec es 1180kg melle, Tipo 1.8 16v szinten 136lo 8.5sec 1190kg
1.5-2sec az nagyon sok diffi, foleg ugy, hogy a FWD-k szarabbul indulnak, es megis ennyit ravernek 100-g idoben
RWD-t indulasbol nehez megfogniabbol indult ki az egesz, hogy a M42-s 18iS motor az patent, es nagyon keresik, mert nagyon jo sportos menetteljesitmenyt ad az E30-nak (10sec-s 0-100 az mar sportos?
), es 180-200k(!!!) egy olyan motor ECU-val meg kabelkoteggel
200k?
egy 25-30 eves autoba egy kb ugyanennyi idos motor ket kilo?
vicc -
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #138419 üzenetére
en meg mindig azt mondom, hogy nem draga a 7R a direkt ellenfelekhez kepest se, amibol olyan sok amugy nincs is
jo persze magyar keresetekhez kepest nezve igen, de ezeket jellemzoen nem azok veszik, akik szoba konyha panelban alberletben elnek
pont annyiert kapsz most egy 9gen CTR-t is egyebkent, de az csak FWD es nincs DSG se benne ennyiert meg opciosan se, meg 0-100-ban tobb, mint 1sec-l lassabb, ami naggggyon sok ilyen szinten, pedig a CTR a hatso hajtas hianya miatt (is) majdnem 200kg-val konnyebb a 7R-nel
arban annyi a diffi, hogy a 7R-be meg lehet pakolni ezt-azt, a CTR meg kb fullos, de semmi lehetoseg sincs extrazni, max csicsazni a bodet, meg van vmi csomagMitsuek az Evo-val iden tavasszal lealltak (legalabbis vhol ezt olvastam)
a bubuka meg 2.5-s, es annyira azert az sem gyorsabb ezzel se, motorra is fujnak, meg a hatso diffi eleg nyugos dolog azokbanes ahogy lathatod a 4motion eleg jol birja a kikepzest okositva is
ilyen 300LE-s autoknal FWD az felejtos mar
(van annak a HGP-s mukinak egy Passat R36-s biturbo motoros megoldasa is mk6 Golf-ban
az 733lo meg 925Nm, 4motion-nal es DSG-vel
ennyit a evo-k meg a bubuká-k szeria hajtaslanca sosem bir el pl)Focus RS is 12.1M-ol indul, OK, az 2.3 es 350lo, kb pont annyival erosebb, mint amennyivel tobb a ccm, az kb hasonlo ar
egyedul talan a Astra OPC es a Megane RS-hez kepest nezve draga a Golf 7R, de azok is "csak" FWD-k, igazabol ezert nem egy kategoria a ketto
ha csak az FWD-ket es a 4WD-ket nezzuk, en azt mondom, hogy ott inkabb a FWD 9gen CTR a draga, mert a Megane-hoz kepest 40%-l kerul tobbe
es a Nurburgring-n csak 4sec-l gyorsabb egy koron nezve a 9gen CTR az RS Megane-nal +3.5millioert... hat nemtom, az 22km-n nezve nem sok, ennyi akar a gumiban vagy az aktualis idojarasban vagy a safjorban is benne lehet simanahogy lathatod, ami 4WD meg turbos is, meg megy is mint g.ci, az 11-12M barmelyiknel ma mar
a bubu is annyi, az Evo meg lehet tobb is kiviteltol fuggoen, vmelyik 45-50kGBP volt ujan, ami 18-19M fizetotaller volt -
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #138422 üzenetére
annyira amugy nem draga
emlexem a uj VR6 arara 1993-94-bol
6.7M volt egy 2.8VR6 es 7.6M volt egy 2.9VR6 Syncro
inflacioval szamolva, ez a 7R ar ahhoz kepest nagyon "olcso"mennyi volt akkor egy atlagkereset itthon 20-25k?
mk4 R32 is amikor kijott 10-11misi volt vmikor 2001-2 korul, es biztos arra is lehetett szorni extrakat meg
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hobizoli #138416 üzenetére
aztan ezek meg ramentek egy kicsit a temara
480PS 615Nm
0-100 3.2secés a hengerfejet le se szedik róla ehhez
érdemes megnézni a videót is (német nyelvű)
na az a fekete pulcsis muki a videóban, ő maga a cég
25+ éve foglakozik ezzelátprogizza a DSG-t a 4WD-t meg a adaptív futóművet is a motor mellett persze
szóval vmit konyíthat hozzá -
hobizoli
nagyúr
válasz
LuckyL #138415 üzenetére
GTI:
Buyers who opt for the £980 Performance pack gain not just an extra 10 PS of power, but also upgraded brakes and a limited-slip differential. The front differential is a new development, dubbed VAQ. This provides more neutral and agile driving behaviour and allows higher speeds to be carried through curves. The system consists of a multi-plate coupler between the differential cage and right driveshaft, which controls locking torque electro-hydraulically. Visually, vehicles with the Performance pack are distinguished by ‘GTI’ lettering on the red brake calipers and red Gti badges.
R:
Compared to the GTI’s powerplant, the Golf R’s engine has a modified cylinder head, exhaust valves, valve seats and springs, pistons, injection valves and larger intercooler and turbocharger. DSG equipped models also come with an auxiliary oil cooler on the passenger side.
The R uses an updated, fifth-generation Haldex 4MOTION four-wheel drive system. Under low loads or when coasting, the rear axle is decoupled, helping to reduce fuel consumption. Drive to the rear axle can be engaged in fractions of a second via the Haldex coupling, which is actuated by an electro-hydraulic pump. Up to 50 percent of power can be transferred to the rear axle. A brake actuated, XDS+ system mimics a limited-slip differential by applying the brakes to the wheel with the least traction, this is on both the front and rear axles.
The ride height is 20 mm lower than the standard Golf. Golf R models equipped with the optional 'DCC' (Dynamic Chassis Control), offer 3 suspension modes: 'Comfort', 'Normal', and 'Race'. Each mode adjusts the stiffness of the suspension damping, thereby offering drivers a way to change the way the vehicle responds by the push of a button. Comfort mode places the dampers in the softest setting, increasing the absorption of road imperfections allowing for a smoother and more comfortable ride. Race mode stiffens the dampers to their most aggressive setting, reducing body movements and increasing adhesion to the road for more precise high speed driving. Race mode also increases throttle response, firms up the steering for a heftier feel, and alters the shift pattern of the DSG gearbox (where fitted) as well as increases the speed of the Adaptive headlamps (AFS) response time.
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Elektrosokk #138049 üzenetére
a TC motorja meg vagy 8x VB rallyban, a 037 es a 131 is azzal lett bajnok
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #138028 üzenetére
jajma OMG
ha annyira akarnak sporolni, akkor gyari navi helyett szurjanak bele egy ablakra tapasztos TMC-s kivehetot, az nem kerul 300k-ba csak 50-be
ugyanoda elvisz az is, es valszeg frissebb rajta az utvonal adatbazis isamugy VW-nal egy idoben qrva sokan beleszaladtak abba, hogy alapbol meg kazettas radio volt benne, es ha magadtol nem kertel bele CD-s fejegyseget, akkor kijott a jarmu a kazettaval is siman e.tetoablakkal meg legykondival meg a 4e.ablakkal is, mert ugy olcsobb volt a kiindulasi ar
foleg amikor online meg lehetett mar rendelni autot, es a uzletkoto nem szolt, mivel nem volt ott, az emberke meg veletlenul atsiklott feletteIgnis-be is amugy letezett kazettas fejegyseg, de itthon a kereskedoknek volt annyi agya, hogy 2003-ban amikor elkezdetek arulni, mar altalaban nem ugy azzal rendeltek be a gyarbol, hanem a CD-sel
1-2 eve neztem a jofogason volt elado Ignis gyari kazettas fejegyseg elado
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #138018 üzenetére
ez akkoris mindenhogyan proli, egy 5-6M-s autonal az semmi, ajiba megkapod kb
amin eccer rohogtem egy olasz cegnel ugy rendeletek be a Berlingo-t, hogy klima van, de elol is tekeros ablakkal
az mi ruppotlan mar?
vhol le kell huzni a parkolokarytaat vagy akarmit, akkor ott benazol, mint vmi Wartburg-ban 30 evehaladjunk mar a korral ennyit, hogy 2010 utan par evvel egy autonak ahany ajtaja van, akkor alapbol e.ablakos mind melle
amin sirok meg, az a riaszto nelkuli autok tomkelege
pl 15 eves G Astra es kulccsal nyitogatjak
ennyi ido alatt nem volt ra 25k, hogy centralra nyissa egy radios baszas? -
hobizoli
nagyúr
válasz
haddent #137673 üzenetére
a legtobb autot kozepen es alul-kozepen hasznaljak, es oda vannak kalibralva, meg lehetne csinalni ugyis, hogy kozepen-felul menjen
a szivo meg csak fordulatbol tud menni, es hogy legyen ereje, azert megy inkabb felul 4000-4500-tol
a valotozo szelepvezerles egy 35 eves dolog csak, a turbo meg 110
erdekes, nem?
nem hiszem 110eve tulzottan nagy bonyolultsagu dolgokat talaltak volna ki
rem egyszeru a mukodese, egy tengelyen van ket lapatkerek ket csigahazban
wowehhez kepest barmelyik fele megoldasu valtozoszelepvezerles sokkal bonyolultabb konstrukcio
tevesen tul van ez a turbo dolog misztifikalva, meg fude fel van huzva a motor turboval 140lora, mikozben van gyarto ahol az 1600ccm szivo tud 200lovat is
hat az sokkal inkabb technlogia feszegeti, mint a turbosnal a 140lo 1400ccm-bol -
hobizoli
nagyúr
válasz
haddent #137570 üzenetére
azet szerintem tedd be e segged egy mesekorre egy 1.4T-be, aztan csak vigyazz, nehogy elfelejts pislogni
mindig birtam ezeket "a valtozo szelepvezerles ugyanazt tudja, mint egy turbo" meseket
a turbo kozepen annyival tobb nyometkeot es ezzel loerot is tud, hogy csodalkozni fogsz nagyon
csucsban valoban kb ugyanannyi lo, reszterhelesen 3000-nel meg 35-40lo diffi van a ketto kozottazert azt elegge eszre lehet venni
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Speeedfire #137032 üzenetére
150lo meg nem a csucsa ennek az 1.4TJET motornak, az alulol a harmadik kb, kb a kozepe
felette van meg az Abarth meg az Abarth SS is, meg az Abarth Assetto Corse is 200loval, gyarilag, gyari garival
es no para, de a jobb tuningcegek meg azt is fel tudjak okositani, garival perszeesz nelkul meg szet lehet rugni barmit
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #137038 üzenetére
rteam.hu
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #137028 üzenetére
KKR... a pontpontpont a szam, ami a max loerot jelzi 280, 330, 380, asszem van meg 560-s is
es annyit siman tudnak isebay-n van szamos klonja is mar, az "eredetit" egy ismi arulja itthon, o is ezzel versenyezget evek ota
persze nekem sem arulja el a beszerzesi forrast, meg senkinek sem, mert nem hulyesajat kis cege van, ami szilikon csovekkel, injektor tisztitassal, meg kiegeszito elektronikai muszerekkel foglalkozik, ujabban sajat cegneven is arulja mar ezt a turbot
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #137026 üzenetére
azt hiszed mi?
nezd mi szerintem tobb turbot ujittatunk fel az evek alatt, mint a topik tobbi latogatoja osszesenkomolyan, a sokadik utan vettuk ujat, kinaikat, mert annyiba kerult az is, mint a felujitas... vagy meg annyiaba se
en soha tobbet nem ujittatok fel egy turbot seha rendesen megcsinalnak, akkor talan, de nem
anno vettunk az angol forumrol direkt mar tuning celbol egy angol ceg altal az autora gyartott uprated turbokat, 6-8eves turbokban is ugy allt a tengely, hogy ilyet en itthon meg felujitoknal sosem lattam
azokat meg eveket el lehetett hasznalni siman, a magyar felujitottak meg max fel evet birtak ki, vmi csak heteket
a csucs az volt, ami aznap este szethullott, hogy felraktuk, este 6 utan elkezdtuk felrakni, 7 utan kesz volt, jarattuk a garazsban, lampaval korbe-korbe, hogy nem szivarog-e vhol az olaj vagy a viz, nem, OK akkor probauzem, de 8kor mar lent volt
5km-t ment vele az auto a forgalomban, megcsak nyomast sem allitott elo, es mar okadta a kek fustot hatula kinaival vegre meg lehett fujni az autot 1.6bar felet is annelkul, hogy azon kene izgulni, szetrobban-e ez is
eloszor volt 1.8bar, uuuu
aztan 2 űűűűűűűű
2.1
2.2
programozas kozben amikor veletlenul tul lett tekerve a manualis szabalyzo 2.6...ketto-hat, es ez nem dizelmotornal
2.6bar, vagod az mennyi? nem a vakuumtol merve (=1.6bar, 260kPa), hanem legkori nyomastol 2.6 (=359kPa)
akkor mondtam, hogy baeg, ha ez ettol sem hullott szet, akkor semmitol
megneztuk megint utan par nappal hidegen, a tengely nem mozgott benne sehova ezutan se
kinai szargeci "fruttiert"nyilvan nemmind1 melyik kinai gyartoerol van szo, abban is vannak retkek, meg a kinai turbo kinai klonja a "csucs" ebben
a gyorsulasi mezonyben mar a benzinturbos autok 75-80%-a kinai turboval jar
amikkel kijarunk FIAT-kkal a gyorsulasikra mar csak az enyemen van egyedul nem kinai turbo (de befexik lassan, es az fog kerulni ra)
es kategoria gyoztesek voltak ezzel is, es evek ota mennek ugyanazzal a turboval, turbohiba nelkul
elotte meg evente kettot-harmat min fel kellett ujittatni vmelyik koklerrel
megmagyaraztak, hogy az 1.5-1.6bar ezeknek sok, mert 0.8-ra vannak tervezve, a motor is meg a turbo is
ez azert erdekes, mert a PuntoGT gyarlilag overboost-ban megy 1.3-n, csak ezzel sokuk nincs tisztaban, es probal vetiteni, hatha megeszed, de mas autokban is van overboost pl, es a PGT-nek 1.5-g meg van irva a gyari ECU-ja is (250kPa-s a MAP szenzora)a kinai az meg nem kerdez semmit, es csak siman birja a kikepzest, ahogy azt kene masnak is amugy
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Speeedfire #136987 üzenetére
hat a lovak zabbal mennek
azzal a Busso V6-l nem szokott gond lennia GTA is lassan eler arra a szintre hogy mar egyre tobbet fog erni az ido elorehaladtaval
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Speeedfire #136982 üzenetére
147GTA
-
hobizoli
nagyúr
válasz
LuckyL #136916 üzenetére
pl mik?
munkatarsamnak van egy 2006-s Stilo 1.4 16v 6speed-je 375k km van benne
ujan vettek320k km-nel eltort benne a elol az egyik rugo...de 320k km utan ennyi belefer mar
ezenkivul a szokasos kopo fogyo szarokra kellett koltenie
gondolhatod hogy evi 35-40k km korul jarva sokat nem alltbejartak vele egesz nyugat-europat tobbszor is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Jackal2 #136888 üzenetére
azert ha megnezed a Honda eladasait toredeke masoknak
~2500 autot adtak el par eve az osszes tipusukbol osszesenmas gyarto csak egy modellbol tobbet elad a tobbije mellett
meg mibol mennyit hoznak be, VAG csoportosbol sok jon be, sok az elado issokaknak kene a dizel, Jazz-bol pont nincs, csak ket fingoci motorral lehetett venni, es abbolis az egyik kb 5loval erosebb a masiknal, wow
, verszegeny a valasztek minden tekintetben
felszereltseg meg lofutty, extra kimerul a klimaban kb, hogy van, vagy nincs -
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #136540 üzenetére
1.9PD nem volt 90 meg 100lojjal
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Elektrosokk #136305 üzenetére
az árát is nézted?
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #136243 üzenetére
persze, rengetegen allitjak, aztan megis mast latok sajat szemmel
Ignis is 7.5-8 inkabb, mas meg leteszi a nagyeskut, hogy 6 max 6.5
igen, 90-95-nel 5.2-t mutat a BC benne, de ezt hagyjuk mar...megyek igy 4-5km-t max aztan fek, korforgalom, gaz, fek, lampa, gaz, fek, kanyar...nem az egy evben 3x nagytavot jarva az akkori a mervado fogyi semmibol, hanem a mindennapi gyakorlati
-------
Puttorol szerintem sikerult lerugnom a turbot
kicsit olajszagu hatulrol
5 eve is hasznaltan vettem mar ra, meg azota nyilvan kapta a kikepzest is, ahogy kell -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #136180 üzenetére
ja ha van benne orszagut is, kulonben siman keri a 7-t
amugy erdekes ez
van 2-3 munaktarsam 1.9-s dizellel, 12-15km-rol jarnak be meloba, de 6.5 alatt egyiknek sem eszik, max ha hosszu tavon jarnak vele, akkor megy le 6 ala (egyik SzSzB-be jarogat neha az idos szuleihez, masik meg fokent Tolna-ba)
egyik most vette masfel honapja, mar 2x is kijaratta uresre a tankot, mert ugy kalkulalt, hogy aaa ez 5-5.5-t eszik, aztan meg ja nemegyik egy 1Z 90le, masik meg egy AFN 110le Oooodi rajzlap
a 90Le-s aszondja batyam eskudott, hogy neki 5 max 5.5-t eszik, hat nemtom hogyan csinalja, de az enyem ugyanaz a motor meg minden es 6.5 alatt nem jar el, max ha beallok az M3-n 115-120-ra, amikor "haza" megyek vagy onnan jovok, akkor
OK ez meg a regebbi nem geoscsigas meg csak oldschool adagolos dizel, de nekem a 2.4JTD sem megy el nagyon 7.5 alatt, max ilyen zalai turakkal, akkor ~6.5 ~130-l az M7-n (mondjuk 1400kg melle....)
Bp-n meg a kornyeken hasznalva inkabb 8-8.5 az is, szerintem tisztan Bp lenne 9.5-10 ezzel is -
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #136169 üzenetére
az elso szeriasok valoban nem voltak hibatlanok, kezdve pl a futomuvel, meg ilyen elektromos nyugokkel, de a facelift utaniaknal ez meg lett oldva jobb cuccokkal
meg a facelift elottiekben is mostanra mar tuti ki lett cserelve a futomu egyszer, 12-15 eves auto ritkan jar meg a gyari lengokarral hungarisztanban1.2 az fosgyenge
1.4-1.6 az "alapmotor"
1.8 sportosabb menetteljesitmenyeket ad marnyilvan a lovak zabbal mennek, ne varjon senki 6 literes fogyit egy 115loeros motortol 1300kg-s kaszniban, foleg ha rovidtavokon jar vele
-
hobizoli
nagyúr
válasz
LuckyL #136106 üzenetére
miert korrekt ez?
hogy a vevo fizesse azt is, meg még az atirast is melle?
egyszer nekem is probalkoztak ezzel
meg ez a na jo fizessuk felesbe
mondtam neki, hogy akkor fizessuk az atirast is felesbe, na?
ez vhogy nem tetszett neki egybolnevetseges amugy ez, de nehogy mar veletlenul meg vmi koltsege legyen neki is az eladaskor, amikor mar tok free lehet hirdetni is, azert sem kell fizetnie egy ruppot se, regen meg azert is kellett fizetni, hogy a Kepes Auto Express-tol kijottek es lefotoztak az autot meg megjelent 4x
eszem megallirj ra 20k-val nagyobb iranyarat, es akkor legyen meg az eredetvizsga is melle
ez ilyen egyszeruamugy qrva konnyu beszopodni ezzel:
pre-paid SIM kartya egy 20 kezen korbe jart butafonnal, ami nem is az o neven van
egy lopott auto, adasvetelibe beir vmi fake nevet meg fake szamokat, nem nezi senki, vagy elore ki van toltve az o oldala, vagy megbizasival adja el
rarepul a kisjoskapista
talalkozzunk a X aruhaz parkolojaban
megnezi uuu de fasza kiperkalja a lovet
viszi eredetre ott megdol az auto ahogy kell
a SIM kartya meg a mobil mar reg egy kukaban varja addigra hogy ujrahasznositodjon vmi formaban
hiaba hivjak 1000x, be sincs kapcsolva
feljelenti, rendornek mit mond? hat 175cm magas volt meg 80kg kb, magyarul a felnott ferfi lakossag 60%-ra ez raillik egybol... ennek felsofoka, ha hataron tuli muki, aki tud magyarul, na azt ott ki fogja keresni?
emberke meg futhat a penze utan, mert se kocsi, se penz, se elado, se semmidapzs-dapzs,
gratula
annak idejen mentunk az eladoval a TD Tipo-val eredetvizsgara, elottunk allitottak felre az akkor 2-3 eves Toyota Carina E-t, amire mienkkel vegeztek mar ott voltak erte a rendorok
45-50 ev koruli muki, aki megvette, meg le volt sokkolva, hogy a penzet hogyan fogja visszakapni
haaaat nem sok joval bizattak a rendorok se meg a vizsgalok se
nem mondtak meg 1:1-ben, hogy azt bebuktad oreg, csak ugymond probaltak finoman utalgatni erre a lehetosegre -
hobizoli
nagyúr
válasz
BigBlackDog #136096 üzenetére
Amikor a Punto-t vettem, a hitelugyintezo a eladotol kerte be.
Amugy ennyi penze legyen mar az eladonak is, ha mar egyszer hirdetni is ingyen lehet -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #136078 üzenetére
Saab igazabol abban szopta be, hogy nem csinalt kisebb meretu popularis megfizetheto aru modelleket, amikbol sokat lehet eladni, mint anno a 99-bol meg a 900-bol meg voltak neki
a 9-3 is gecc draga volt mar a 9-5 meg foleg
csak ket modellel meg nem lehet a paicon sokaig huzninezd meg szinte az osszes autogyar, ami ugymond jol mukodik, az mind csinal kisautokat is
a VW is a Bogar-bol meg Polo-bol meg a Golf-bol vette meg sorban kilora a hajdan volt premium gyartokat, nem a Phaeton-bol meg nem a Passat-bol
Fiat is a 500-sokbol meg a Ferrari-t is megvette, meg annak idejen a Citroent-t is, Seat-t isa Honda sem a Legend-l meg az NSX-l meg a S2000-l csinal penzt, hanem a kis Jazz-l meg a Civic-l, amibol millionyi fogy
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
!Overdose! #135900 üzenetére
uuuuristen japan szivobenzines utan egy digo dizel?
hova sullyed a vilag? -
hobizoli
nagyúr
válasz
!Overdose! #135891 üzenetére
azért csúnya lett volna, ha egy GTA gyári futóműve is 2-3 havonta lerogyna a gyári 17"-s felni alatt
vki mar hamar kapott volna Milano-ban egy levágott lófejet az ágyába asszem -
hobizoli
nagyúr
válasz
ACAB95 #135880 üzenetére
ez baromsag
mert 3 honapot biramugy nem gagyibol felujitva eveket elmegy
AR156-nak kettos keresztlengokaros ún DW futomuve van, az azert nem szar, versenysportban hasznalnak hasonlot, nagyon jol kanyarodik is tole az autoMarea az McPherson rendszeru elol, ez sokkal elterjedtebb futomu, mondjuk a DW-nel gagyibb is, de olcsobban felujithato, mert csak 1 lengokar van kerekenkent, es kevesbe nyugos is ezert
a JTD motor meg abszolut nem nyugos fajta
az elektronika Bosch benne, ugyanugy EDC15-s ECU van benne, mint a korabeli VW-kben is -
hobizoli
nagyúr
válasz
atos19881101 #135850 üzenetére
mondjuk nemtom, de 3.5-4liter olaj egy szivonal eleg kene legyen
igaz SOHC 8v es nincs hirdotoke se ebben az oldschool "Zastava" motorban
de nekem 4.3liter van benne egy 19 soros olajhutovel egyutt nezve az 1.9-s motorban
es itt van meg turbo is, annak is 6mm-s csove van ami 1m hosszu, eleve abba is belefer vmennyi, meg a olajhutonek AN10-s 10mm-s csovei vannak kb 2m meg az olajhuto is 2.5x akkora, mint a gyari, es igy meg "csak ennyi" megy belea gyari 1.4T-nel nincs meg 4liter se benne es olajhuto meg ott is van csak egy kisebb darab,
a huto nekem is azert lett cserelve, mert eleg ramatyul nezett mar ki 16-17 eves korara, es gondolom belul sem volt mar vmi szep, biztos volt benne szep lerakodas is, meg elkezdett a csove is szivarogni ennyi idosen
Marea 5henger 2.4 es abba megy 5.5liter, de hat az egy "hosszu" motor
-
hobizoli
nagyúr
válasz
atos19881101 #135850 üzenetére
na ez egy jo megoldas akkor, ha van gyarilag nagyobb is, akkor azt kell feltenni ra
amugy szerintem ha kiegyenlitoket egyszer feltolti olajjal es akkor ujra maxra van toltve, akkor nem fgo hianyozni belole az a mennyiseg, ami oda elment, mert nem kell minden inditasnal ujratolteni
de ha el is kene mi van? allo motornal nem fer el benne az a 3 deci? inditaskor meg egybol felszivja azt odaez kb olyan, mint ahol van olajhuto is kulon, es teljesen kopp ures az olajrendszer, akkor fel literrel tobb megy bele, mint kovetkezo olajcserekor, mert elsore egybol feltolti az ures olajhuto koret is, es akkor a csovekbe meg a hutobe elmegy annyi, meg ahnegrfejben is allhat vmennyi, es csak a felesleg folyik le vissza
mondjuk legalabb ennyivel is tobb van benne
-
hobizoli
nagyúr
válasz
atos19881101 #135842 üzenetére
hat ha a 2261ccm-s L3-xx motorrol van szo, akkor nem hiszem, hogy sokat varialtak volna a olajteknovel a kisebb 1.8-s L8-xx es 2.0-s LF-xx motorokhoz kepest
az hogy a loket hosszabb az nem igenyel sokkal tobb olajat, mert csak a hengerfurat feluletre kellhet tobb, de az az olajfilm az nem vmi sok eleve, 11mm hosszabb a lokete meg 4mm-l nagyobb a furata 2.3-snak az 1.8-hoz kepest
a fotengely- es hajtokarcsapagysor meg vegkepp nem igenyelhet sokkal tobbet, meg hengerfej semszerintem a 2.3-ssal az a gond inkabb, hogy 94mm a lokete, ami eleg hosszu ahhoz mar, hogy 6000+-n porgessek
ettol ugyanis nagy lesz a FHP es AHP kozott feluton a hengerfalra hato ero, meg a surlodas a magas dugattyu sebesseg miatt es hordosra kopik a hengerfal feluton, elkezdi ott megzabalni az olajat
a kevesebb olaj meg jobban melegszik, meg elobb telitodik retekkel ispar honapja irta vki itt, hogy a Honda D motorjainal csak az 1.7-sekkel van szopo, es az is 95.5-s loketu
mondjuk a hordosra kopast a ESi-k D-s 1.6-sa is tudja mar produkalni a 90-s lokettel, hasonlo okokbolde minnel nagyobb a loket annal hajlamosabb ra
egyebkent ebbol a 4 hengeres motorbol van meg L5-xx jelzessel 2.5-s is 89-s furattal es 100mm(!!) lokettel
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #135841 üzenetére
longlife is csak bizonyos dolgok teljesulese eseten volt ervenyes, hiaba volt benne olyan olaj
hosszu utak, konstans terheles, 3000rpm folett nem hasznaljuk
igy amugy eleg sok minden mas is elmegy a normal olajjal is 20k km-t, es nem kell hozza felaras olaj secsak az egysegsugaru balfaszkiralynak altalaban annyi maradt meg ebbol, hogy de o longlájfost ontetett bele, mert arc, aztan a sarki kiskozertig is azzal ment le venni egy kiflit
-
hobizoli
nagyúr
válasz
atos19881101 #135827 üzenetére
nem csak az a baj vele
hanem a kevesebb olajban az ugyanannyi szennyezodes az tobb % hamarabb telitodik olyan szintre, ami mar nem egeszseges
meg melle a 20k-s olajcsere sem kene -
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#94529552 #135793 üzenetére
ja elterjed ennek a hire, hogy fizetnek, es masnap ott all 50+ezer masik juzer is, akit ezzel eddig ugyanugy lehuztak
na az szerinted mennyi love lett volna a VAG-nak? tuti tobbe, mint a mostani csalos sw-s solog
mert ott nem csak uj sw-t kellene feltolteni, amit egyszer megirva fel lehet tolteni sok ezer autoba is igy az autokenkenti koltsege kb semmi ennek, meg max berakni egy legterelo muanyag gecit a szivocsobe, ami fruttibol megvan, hanem tobb ezer EUR-okat visszakohogni per auto
es evekig elotte a gazolajra fogtak a hiba okat, ami akkoris elojott, ha a dragabb premium dizelt tankoltad, mert koze nem volt ahhoz, es ami neked megint csak felesleges plusz kiadas volt valojaban
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hobizoli #135789 üzenetére
az az olajszivavtyus tortenet is azert gigaszopo, mert ha megfordul a hatszog abban a szutyok kerekben, akkor nem eleg, hogy 200k az uj olajszivattyu bele, de meg kellhet egy uj turbo, meg fotengely meg csapagysor, meg gyuru meg hidrotoke is....meg motor ki-szet-ossze-be munkadija is
gyakorlatilag ez markaszervizben javittatva kb 7szamjegybe is beleszaladhat
azert menjenek mar a qrvaedesanyjukbakb az a sztori, mint amikor 2.0 PD-kben a Siemens PD elemekkel szopo volt
ismiek kocsijaban is 676k volt a csereje kettonek
1 hettel nyaralas elott gondolhatod mennyire qrvara hianyzott ennyit kikohhinteni (vagy amugy barmikor mennyire hianyzik barkinek)
ez volt ugy julius vegen, es novembertol kezdve meg ezt gariban csereltek mar
koszi
ilyenkor ezt utolag persze nem fizettek vissza ki, mert pereld be oket, te kisemberkent, majd a ceg 20, egyenkent 10x dorzsoltebb ugyvedje, mint amilyenre neked futna a penzedbol, majd meg magyarazza ugyis, hogy ez nem is volt szeriahiba akkor, es neked a szar minosegu gazolajtol volt olyan
szoval jopofa, hogy kicsereltek, csak akik elotte nem sokkal is meg ezt tobb szaz ezrekert a sajat zsebre javittattak a markaszervizben, azok meg "így jártak", es buktadremek ugyfelkozpontusagra vall
-
hobizoli
nagyúr
van egy 1.6-s is, ami hasonlo produkciot tud eloadni, de nem jut eszembe a motorkodja
abbol is volt par, ami siman tunnerolas meg minden nelkul is gyari allapotban kikonyokolget 150-200k km futassal
aztan ott ez a hatszogtengely meghajtasu olajszivattyu tortenet is... bitch plzhat nemtom
de mas gyartoknal miert nincsenek ilyen tobbszazezrekbol javithato taposóaknák, amikrol itt uvolt, hogy azert ilyen, mert ezt a motor elettartamat eleg draszitkusan meghatarozo dolgot (is) igy elruppotlankodtak?mert ehhez kepest egy szetfikazott HDi vagy dCi is egy hibatlan konstrukcio, ha betartod a 15k km-s olajcseret veluk
(30k-val meg mindennel copni fogsz elobb-utobb) -
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #135603 üzenetére
dizeles Szamy csinalta
5perc alatt megvolt, meg is vartam -
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #135587 üzenetére
megoldhato minden gyari alkatreszekbol is
a PuntoGT gyari kuplungja 215mm-s, az UnoTie-e 200, a szivoke csak 190-180
UnoTie-nel is azt szoktak csinalni, hogy a GT lendkereke megy ra a kuplunggal egyutt, es azzal akkor nincs gond 200++lo felett sem
igazabol nem is a LE a lenyeg ebben, hanem a nyomateka a motornak
de 320-350Nm-t atvisz ez a 215-s kuplung isnekem is a tarcsa kevlarozva van, veszelyes 8k-ert csinaltak 4 eve lassan es teljesen jol mukodik egy hekkelt 1.9-s turbomotorral is
a gumikkal tobb a baj, hiaba van rajta a Yokohama Parada2, konnyen elkapar (szoval a kuplung biztos nem csuszik meg)
feltengely nemtom ennel hogyan van megoldva, mert ket fele megoldas letezik
az egyiknel klasszikus modon a jobb feltengely hosszabb a balnal
a masik viszont egy un segedfeltengelyes megoldas
ennel a valtobol a kihajtas egy egyenes tengelyben folytatodik, ami a motor hatuljan egy konzolban van rogzitve, es abbol megy tovabb a jobb1 kerekhez a hajtas egy majdnem ugyanolyan hosszu feltengellyel, mint a bal oldali is (nem teljesen egyoforma a ketto hossza, 20-30mm diffi van koztuk)
ez itt lathato:valoszinu a fikabb szivo motoroknal az elso verzio van alkalmazva, de a konzol helye ott lesz minden motornal
a feltengelycsuklokkal nem szokott gond lenni addig, amig a gumiharang nem serult, a feltengely sem egy eltoros fajta a kepen is lathato, hogy jo vastag a segedfeltengely ismondjuk ilyen 300+ lo meg 400+ Nm korul mar azert volt, hogy a bordazas mogott eltort nyakban a feltengely, de azert ott eleg sok minden mas gyari is mar feladna a dolgot (gyari 130lo 204Nm helyett ennyivel terhelve), meg racce slick-l, ami sokkal jobban visszaterheli a hajtaslancot is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Typhoon47 #135575 üzenetére
jajaja vannak benne jo arak
a Nissan Tiida 540k-s hatso segedvazkerete is jol hangzott par szilentert
BMW/Peugeot 1.6 "Prince" motor
ha a BMW-tol jon a cucc, akkor tokugyanazzal a cikkszammal 3-3.5x annyiba kerul
es persze a Pug sem veszteseggel arulja amugy, meg gondolhatod, hogy amugy mennyiert gyartjak neki isannak idejen halalos nyugalommal bementem a FIAT-hoz, hogy nekem nagyon kene a Coupe 16v Turbo 336cc/min-s injektora
aszondjajaz muki 48k
gondoltam is, hogy ahhoz kepest, hogy hasznatakat arulnak 30-35k-ert nem is veszes
aztan mondta a muki, hogy a 4db az 192k lenneja hogy ennek darabja 48k nalatok?
felmentem a netre, VÁM-lva ÁFÁ-s aron volt USA-ból webshop-bol 41k a 4db zsir uj ugyanekora cc/min kapacitasu
ezt 2007-ben vettem es egy masik autoban meg azota is mukodnekegy masik ilyen a TD Tipo olajhutojenek flexibilis csove volt
27k a rovidebbik 33k a hosszabbik (a ketto kozott van kv 15cm diffi)
ugyanez 4k volt 160bar-s femszovetszalas hidraulika csobol, a gyari az ilyen fikabb, 10-12bar-s textilszalerositesu volt csak ~7x annyiertinjektor O gyuru, 200Ft darabja (8db=1600), hidraulikasnal a 10db volt 160Ft, azert 10db, mert 5db-kent van csomagolva, ez 10x ardiffi
-
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #135583 üzenetére
bazze a karbantartas is egy koltseg, es amikor 2 hasonlo menetteljestimenyu auto kozott 3-4x diffi van ebben, akkor azert az nem mind1
es itt nem 1k vs 3k ardiffirol van szo, mert azt nagyjabol barki leszarna magasrol, hanem egy atlagkeresetbol is meg kifizetheto meg egy konkretan atlagfizuval felero koltseg
ez a szint mar nagyon nem mind1, foleg ha ezzel elore vki nincs tisztaban
aztan ezekbol lesznek ooo hat elbir az meg par ezer km-t, meg a tovabbi ruppotlankodasokbol eredo, es csak egyre nagyobb koltseggel javithato szerelesek-----
ooooo, ez closed deck rendszeru blokkos motor, jo vastag hajtokarral, 200+ lovat siman elbir a gyari bele is fujva
gyakorlatilag egy UnoTurboie motor a turbo olajzo kiallasa nelkul, de azt piti melo megoldani14.-n faterom szulinapja van, meg nalunk nyaron szezonban amugy is melo van ezerrel
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest