Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Kornel #137026 üzenetére

    azt hiszed mi?
    nezd mi szerintem tobb turbot ujittatunk fel az evek alatt, mint a topik tobbi latogatoja osszesen

    komolyan, a sokadik utan vettuk ujat, kinaikat, mert annyiba kerult az is, mint a felujitas... vagy meg annyiaba se
    en soha tobbet nem ujittatok fel egy turbot se

    ha rendesen megcsinalnak, akkor talan, de nem

    anno vettunk az angol forumrol direkt mar tuning celbol egy angol ceg altal az autora gyartott uprated turbokat, 6-8eves turbokban is ugy allt a tengely, hogy ilyet en itthon meg felujitoknal sosem lattam
    azokat meg eveket el lehetett hasznalni siman, a magyar felujitottak meg max fel evet birtak ki, vmi csak heteket
    a csucs az volt, ami aznap este szethullott, hogy felraktuk, este 6 utan elkezdtuk felrakni, 7 utan kesz volt, jarattuk a garazsban, lampaval korbe-korbe, hogy nem szivarog-e vhol az olaj vagy a viz, nem, OK akkor probauzem, de 8kor mar lent volt
    5km-t ment vele az auto a forgalomban, megcsak nyomast sem allitott elo, es mar okadta a kek fustot hatul

    a kinaival vegre meg lehett fujni az autot 1.6bar felet is annelkul, hogy azon kene izgulni, szetrobban-e ez is
    eloszor volt 1.8bar, uuuu
    aztan 2 űűűűűűűű
    2.1
    2.2
    programozas kozben amikor veletlenul tul lett tekerve a manualis szabalyzo 2.6...ketto-hat, es ez nem dizelmotornal
    2.6bar, vagod az mennyi? nem a vakuumtol merve (=1.6bar, 260kPa), hanem legkori nyomastol 2.6 (=359kPa)
    akkor mondtam, hogy baeg, ha ez ettol sem hullott szet, akkor semmitol :Y
    megneztuk megint utan par nappal hidegen, a tengely nem mozgott benne sehova ezutan se :C
    kinai szargeci "fruttiert" :R

    nyilvan nemmind1 melyik kinai gyartoerol van szo, abban is vannak retkek, meg a kinai turbo kinai klonja a "csucs" ebben

    a gyorsulasi mezonyben mar a benzinturbos autok 75-80%-a kinai turboval jar
    amikkel kijarunk FIAT-kkal a gyorsulasikra mar csak az enyemen van egyedul nem kinai turbo (de befexik lassan, es az fog kerulni ra)
    es kategoria gyoztesek voltak ezzel is, es evek ota mennek ugyanazzal a turboval, turbohiba nelkul
    elotte meg evente kettot-harmat min fel kellett ujittatni vmelyik koklerrel
    megmagyaraztak, hogy az 1.5-1.6bar ezeknek sok, mert 0.8-ra vannak tervezve, a motor is meg a turbo is
    ez azert erdekes, mert a PuntoGT gyarlilag overboost-ban megy 1.3-n, csak ezzel sokuk nincs tisztaban, es probal vetiteni, hatha megeszed, de mas autokban is van overboost pl, es a PGT-nek 1.5-g meg van irva a gyari ECU-ja is (250kPa-s a MAP szenzora)

    a kinai az meg nem kerdez semmit, es csak siman birja a kikepzest, ahogy azt kene masnak is amugy :K

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák