- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
Hirdetés
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz AssAssynn #211220 üzenetére
Vagy megtartanám a Corsát és mellé vennék egy dízelt a hosszabb utakra, vagy egy 1.4-es szíjas vezérlésű benzines bódéra váltanék. Az sem eszik 6-7 többet 6-7 liternél 100-on, kombi Oktávba minden is befér és 13-14 éves korig 3 férfi kölyök megfér hátul.. amúgy 4 felnőttnek nagyon kényelmes, kifejezetten szeretem a kombit igaz ez 1.6 cr. 10-12 liter/100-as fogyasztású autót nem vennék semmiképp sem, saját magamból kiindulva 6-6.5 liter felett semmit sem vennék nekem az egy határ anyagilag. Nem azért mert nem használnám szívesen, jelen árak mellett az egy határ számomra és a jövő bizonytalan.. 1.6 cr télen 5 alatt eszik nyáron meg 4 környékén ami tárcabarát!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AssAssynn #211220 üzenetére
Számold ki, mennyi pénzt eszik egy olcsó autó ha nem mész vele egy métert sem. Szerintem 1 kocsi jobban megéri, de abba menjen gázszett mindenképp. Kompakt kombi, pl egy Octavia mk1, mostani igényekre, ráérsz nagyobbat venni később ki kellene próbálni, ha TDI nem merül le adott használattal, akkor azt is be merném vállalni.
-
kenwood
veterán
válasz AssAssynn #211220 üzenetére
Ha ilyen keveset mesz vele, akkor erdemi sporolast nem tudsz az uzemanyagon elerni.
a 6-7 es a 10-12 lityos fogyasztas kozott kevesebb,mint 10k HUF a havi difi. Annyi penzbol lassan ket kifli nem jon ki.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
sagesz93
addikt
-
sagesz93
addikt
válasz AssAssynn #211413 üzenetére
Olyan nem lesz, amit új korától le tudsz követni itthon, nagyon keveset adtak el itthon. Ez nekem is parám volt, így elkezdtem nézni az első gen. auris hybridet is, abból többet vettek itthon újkorában. (tudtam is venni egy nagyon jót belőle áron alul, pont dj79 csekkolta nekem vásárlás után ) Csak azóta az is drágult rengeteget, tavaly a priusok ára vihargyorsan emelkedett, az auris később követte le.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz AssAssynn #211410 üzenetére
Persze. Nem sok dolog van ami elromolhat benne, ezért megnézni/ellenőrizni is hasonlóan könnyű. Inverter vagy működik vagy nem, azt nem kell karbantartani se semmi. Motor szintén faék, ha füstmentesen szépen jár akkor azzal se lehet sok kockázat, persze itt azért lehet keresni olajcserék nyomát, etc. Akkut be lehet méretni, tisztitani. A többit egy átlagos átvizsgáló is megtalál: Feszes e a futómű, lóg e valami, rugók feszesek, hátsó fék nincs e berohadva, fékmunkahenger nincs e berohadva.
A kilométertől nem kell félni, 4 prius lenne a családunkban ha én nem adom el az enyémet És egyiksincs 300e alatt. Az enyémet 330e-vel adtam el, 299 999 km órával De karbantartott, nagyon jó kis autó volt. Máig sirok, hogy eladtam, mélybordó szinben+alulfeni+bézs bőr ülések+androidos hangrendszer beépitve+ülésfűtés.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz AssAssynn #211418 üzenetére
Viszonylag ritkán látok olyat, hogy 299 999-el árulják, mert vagy még nem jutottak el odáig vagy resetelték, mivelhogy 299 999-el nem megy át a műszakin 2x.
Persze tönkre mehet, anyámnak is tönkre ment autópályán, bécsből hazajövet. Ehhez képest mondjuk úgy, hogy semmiből meg lett oldva, 150e volt mindennel együtt.
Bevizsgáltatást meg ha nem engedi az eladó el kell onnan jönni, kész. Elite autó csepelen is csinálja, De Zsuffa Bélához is kilehet vinni Pomázra ha az van közelebb. Meg nézik biztos máshol is.Elite autótól is lehet am autót venni, ők nagy reputációnak örvendenek a körökben, ezért drágán adják az autókat de legalább segitenek ha vmi szar van vele.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz AssAssynn #211423 üzenetére
Jó, de ilyen alapon talán a km órát leszamitva semmilyen autot ne vegyél mert akármelyik szethullhat akármikor..
Eleg egyszerű matek hogyha van egy autó amiben sokkal kevesebb alkatrész van ami tönkre mehet mint a többiben, sokkal megbízhatóbb mint a többi akkor annak is sokkal nagyobb az esélye h olyat veszel aminek semmi baja.
Plusz ha van baja relative olcsón meg lehet javítani. Szal meg olyan rém sztori sincs h vettél egyet és rád szakadt az ég. És írtam hogyha az ember nagyon fel akkor ott van az Eliteauto. Ha tőlük sikerül szart venni véletlen akkor tuti segíteni fognak. Tesóm tőlük vett aztán másnap nem indult az autó, kiderult sérült volt az akksi kabele. Trailereztek neki a kocsit meg kicserélték egyből.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz AssAssynn #211423 üzenetére
Ja és Volvonal csak a Mátrai Zolit ismertem battarol, elég messze van Budapesttől de amelyik eladót találtam hajlandó lett volna elmenni oda én költségemen természetesen. És amikor eladtam akkor tőlem is Mátrai Zolinal vették meg Priust én klubból vettem és klubba adtam el, ugyh nem volt semmilyen bevizsgalas.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #211439 üzenetére
Így van. A buherált vagy elhasznált akkuk és az utángyártott katalizátorok miatt a p2 kínálat már nem az, ami 3-4 éve volt. Továbbá az is tény, hogy a legfiatalabb is 14 éves, szóval nem gondolom, hogy évekig gondtalan, problémamentes autózást ígérnek. Volt, kedveltem, de amit tudtam, lecseréltem egy fiatalabb Toyota hibridre, a hibridgari miatt. Nemrég volt nálam egy csávó diag ügyben, nagyakku gond, előtte egy évvel bélázták, de ismét befosott a technika.
-
Vismajor01
addikt
válasz AssAssynn #211439 üzenetére
Hát pedig, rohadt sokan ezzel járnak és hidd el, nem véletlen hogy min 14 éves autók is bőven 2 millió fölött érnek. Pedig legendásak lassúak és zajosak is Pont ezért nincs nagyon sok embernek, mert bár elismerik a Prius supremitását, nem hajlandóak/tudnak megbarátkozni az eCVT "váltóval" meg a lustaságával. Én is ezért adtam el
És persze, hogy elromolhat. Nekem pl be volt rohadva a hátsó fék, mert alig használja az autó, és okos japán oda is tárcsaféket rakott pedig dobfék sokkal jobb lenne. Az egy 250 ezres kör volt, eléggé fájt. Anyámnak ugye mutattam, a vizpumpa szállt el, 150e volt meg csomó trailerezés. Pl nekem a 1,5 éves priusos tulajdonom többe került, mint az 1 éves V60 phev tulajdonlás, pedig a Prius hiresen megbizható a v60 meg nem Ettől még szerettem, de megbizhatóságban nálam nem volt kiemelkedő. Sőt, még fogyasztásban sem, mert én 5 és 6 között jártam vele, mig a csoportban folyton 4.x fogyasztásokat linkelgettek. De tetszett a kulcsnéküli inditás, az ecvt működése, a rengeteg hely, az egész egyszerűsége.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
_drk
őstag
válasz AssAssynn #211454 üzenetére
Minek szokott lejjebb menni az ára ha egy bizonyos szinten beragad egy időre?
Persze kocsik öregednek és megy bele a km és ezt árazza is a piac.
De az új autók legalább 3-4 misivel drágábbak, így azok viszik megukkal a piacot.
Persze a jó forint se segít.
Olcsóbbak nem lesznek szerintem, max ha nagyon be áll a piac jobb alkut tudsz kötni nepperrel. -
Vismajor01
addikt
válasz AssAssynn #211457 üzenetére
Nem halottál még róla? Még filmekben is volt Mondjuk főleg az USA-ban, de ja, a csigalassúság szinonimája.
[link]Ezt elmondva, azért az is igaz hogy 50-60ig viszont nagyon szépen ugrik, szal lámpától-gyorsbesorolás az simán megy vele, tehát városba amúgy teljesen jó és király. Nekem nem is ezzel volt bajom, hanem az hogy autópályán viszont elvérzik, 130-nál lepadlózod és WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ de nem megy sehova
Én azt szerettem benne, hogy "űr" autónak szánták a 2000es években, de már akkor is tudták h csúnya. Megbizhatósággal újonnan nyilván nem lehet reklámozni, és a fogyasztás is épphogy elkezdett fontossá válni, úgyhogy úgy fogták meg a vevőket h telepakolták olyan cuccokkal ami akkor csak premiumban volt, 4x elektromos ablak, tempomat, digit klima, tolatókamera, JBL hifi, kulcs néküli nyitás-inditás-zárás. Egy rövid ideig egyszerre volt meg a Priusom és feleségem Pug 206-osa, a 206 2007es volt a prius meg 2005 Erre a Pugban még klima se volt, nemhogy tempomat meg elektromos ablak meg tolatókamera meg automataváltó... Persze ma már 2.5 millióért kapsz újabb kisautót amibe mindez benne van, de 2005-ben ez nem kis királyság volt.
Amúgy 2.5-ért már én se vennék Priust Hármasat amúgyis kerülném, 4-es meg nagyon drága. Akkor már inkább Aurist. Ha meg nagyobb hely kell akkor RX-et, múltkor is láttam egyet 2.7-ért csoportba.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
BigBlackDog
veterán
válasz AssAssynn #211627 üzenetére
+1, mondjuk, saját tapasztalatok alapján, nem is a fővároson kívüli területeken van leginkább baj szvsz a sok autóval és dugókkal. Mondjuk az utóbbi hetekben szerintem Budapesten is egész kellemes a helyzet (feltéve, ha nem esik). Talán 2019 vége felé volt egy erős csúcspont forgalom terén, aztán azután visszaapadt valamennyire (jó, nyári M7-et ne nézzük).
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz AssAssynn #211627 üzenetére
Nemrég váltottam melóhelyet pont emiatt a kialakulandó helyzet miatt, pedig akkor még szó sem volt arról, hogy kivezetik az árstopot.. így 60km helyett csak 15-re járok. Megfelelő üzemanyag esetén megfontoltam volna, utólag kb fenntarthatatlan lenne. Egyik oldala persze az elszegényedés, másik oldalán még mindig tapasztalni hogy hajtanak mint a bolondok vagy csak én szeretek főúton tempomat 95-el járni? Pedig nyomhatnám neki mint a többi, aztán meg csodálkozik a nép jé hogy jön ki a 4.5/100-as átlag télen, az hihetetlen.
Qru: emlékszem mikor még fizetőeszköz volt a papír 200-as, sőt egy doboz cigarettát is adtak érte. +1
-
nesa
veterán
válasz AssAssynn #211741 üzenetére
Pontosan, de előtte kalkulálj az adott címmel hogy megéri-e "oda költözni".
De ha ez nyugtat én az egyik kocsimra fizetek évente B10 be 26992 ez 2.5D 103kw, a másikra meg A0-ba 40771ft ez 1.9D 51kw, szóval sehogy se kevés.
Neked mire milyen ajánlatot kaptál?
[ Szerkesztve ]
-
válasz AssAssynn #211797 üzenetére
Már 3x csökkentettem árat, ennyit az azonnalról
Amúgy az új autó árak is duplázódtak
2021 márciusban vettem 4,45M Ft egy majdnem full új fiat tipot, most az alap 7M Ft[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
vzsryl
nagyúr
válasz AssAssynn #211812 üzenetére
Brutális pénzromlás + még annál is brutálisabb forint romlás + covid miatti gyártás leállások + covid miatti konténer szállítmányozás árrobbanás = teljesen korrekt piaci árak.
Tehát sajnos nem az autók vannak horror áron, hanem mi vagyunk csórók. A piac ezt diktálja, de máshol van kereslet, ne a magyar viszonylatból indulj ki.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz AssAssynn #211899 üzenetére
Nalam a kia reggelente az oviig (1.3km) 17L körüli számot jelez leallitaskor. Tapasztalatom szerint ez a valós fogyasztás alatt szokott lenni kb 1 literrel Nyilvan nem tudom megmondani, hogy tenyleg így van-e, mert utana en bejovok a munkahelyemre is, aztan este haza és a vége 8 körüli érték lesz utána számolva szinte minden alkalommal.
Viszont feleségem C corsaja, amikor csak erre az 1.3km-es ovi tavra van hasznalva akkor mereseim alapjan 9 körül eszik. 1.2 szivo 80 le benzin. Ugyanez az auto hosszu tavon gond nelkul 6 körül kér.
[ Szerkesztve ]
-
válasz AssAssynn #211932 üzenetére
Elindítom az autót, elhelyezem a telefonom, bekötöm magam, kicsit fészkalódok, hogy kényelmes legyen, meghúzom az övet és indulok. Kb ennyi idő alatt körbe ér az olaj, utána már csak rosszat teszel, ha helyben járatod hidegen
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
dj79
senior tag
válasz AssAssynn #211974 üzenetére
Hajjajj…. Touranból van az 1.6mpi, ami nem annyira takarékos, cserébe lomha. Van az 1.6 FSI, meg az 1.4 láncos tsi. 1.6FSI meg 2.0 FSI magas oktánszámú üzemanyaggal gurul felesleges akatrészekkel túlbonyolítva, kolszosodik, a láncos csí meg hát nem igazán városi ide-oda rohangászásra van, cserébe kétes megbízhatósággal bírnak bizonyos motorkódok
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
válasz AssAssynn #211220 üzenetére
Még mindig ez a dilemmám (előzmény a hsz. amire válaszolok). Tényleg elnézést, ha valakit már untatok vele...
Most elém kerültek a Priusok. Korábban már beszéltünk róla, de most valamiért, nem tudom miért, de vonz. Úgyhogy ezzel kapcsolatban lenne néhány kérdésem. Beszéljetek vagy le, vagy rá.
1. Első kérdés, hogy az általam generált felhasználásra (lásd korábbi hsz.-em, sok extra-rövidtávval) jó-e a HSD egyáltalán? Ehhez még az jön hozzá, hogy pont egy dombon lakok, és felfelé egy elég meredek emelkedőn kell feljönni, nem tudom az egyébként gyengének mondott Prius mennyire szeretné ezt, főleg hidegen.
2. Első generációról mi a vélemény, szabad még vele foglalkozni? Ugye ez a legolcsóbb. Van a hahun egy keveset futott magyar példány, amiben elvben cseréltek akksi-elemeket.
3. Harmadik generációból van több, nyíltan felvállalt extaxi, amikbe 500e km van, de cserébe jóval olcsóbbak, még a "fiatal" 10 éves kocsik is. Itt is van olyan, aki úgy hirdeti, hogy akksi elemek cserélve lettek. Ilyen extaxival szabad egyáltalán foglalkozni, vagy alapból felejtős?
4. Második generációból, ami meg lekövethető előéletű, és jobban néz ki, az meg olyan áron van, mint a legolcsóbb hármasok, szóval inkább 3m környékén. Viszont nekem nem fűlik a fogam hozzá, hogy egy 15(+) éves autóért ennyit kiadjak.
5. Ez tehát önmagában egy külön kérdés, hogy inkább egy P2, ami elvben jobb állapotú, kevesebbet futott, cserébe öreg, vagy inkább egy P3, ami sokat futott, de fiatal?Most itt nem is a pénz lenne a döntő, hanem, hogy mi az ésszerű, vagy a logikus.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Vismajor01
addikt
válasz AssAssynn #212087 üzenetére
Az első generációt hanyagolnám, ha nagyon nincs pénz akkor nem rossz, de ég és föld a különbség P2-höz képest.
Ha nagyon szeretnél P3-at ott is meglehet venni az extaxit. Jó eséllyel volt már benne motorcsere, vizpumpacsere, akksi csere. Általában jól dokumentáltak, karban tartottak. Most is raktak fel egyet 2.3-ért a csoportba, "Eladóvá vált volt taxi, gondos gazdától! Tavaly nyáron motor felújítva, vízpumpa cserélve, akku pakk szeptemberben volt a Bélánál. A fólia eltávolítása során kisebb fényezési sérülésekkel, valamint cserélt kék színű lökhárítóval, kulturált belsővel, azt gondolom teljesen korrekt áron...."
Kb havonta jön 1-2 extaxi a csoportba, köztük igen jó vételek. Persze 400e+ km mindegyik, de én simán megmerném venni.
Ettől függetlenül ésszerűbb, ha ugyanennyi pénzért egy keveset futott P2-t veszel. De én se vennék már P2-t ha lenne pénzem P3 alsó szegmensre (3m környékén) és Priust akarnék venni
A hegyekkel-dombokkal semmi baja nem lesz egyiknek se, agyonüthetetlenek ezek a motorok, csak cserélj benne gyakrabban olajat. Anyám full ridegtartásba nyomatja a Priussal, ahonnan elköltözött ott 4 kmre járt dolgozni elég meredek utcákon, éveken át. És olyan tipikusan "az autó az utolsó amire költeni akarok" ember, szegény Prius már 380e km és a belét húzza de még mindig működik és 5 litert fogyaszt Persze már csipegeti az olajat, meg múltkor elszállt a vizpumpa, de mondom, ilyen tartásban elektromoson és priuson kivül már minden széthullott volna alóla
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz AssAssynn #212091 üzenetére
Nem nagyon fogsz igy autót venni
A p3 ami olcsó az sok kilométeres, meg nem lekövethető meg nem lehet eladni,
A p3 ami drága az jó, dehát drága
A p2 ami olcsó az lekövethetetlen, meg nem bevizsgálható, meg öreg is
A p2 ami drága az sok pénz egy 15 éves autóért
A p1 az többet eszik mint bármelyik, nem is megy, szűk is, és a wartburgos botváltójával igazi 90es évek. És persze sose lehet eladni mert lassan OT.Valahogy elkell dönteni mit akarsz Kockáztatni, vagy sokat fizetni. De más tipusokhoz képest itt igyis a legkevesebbet kockáztatod, itt szinte 100% nem szaladsz bele milliós javitásokba mint más, korabeli autókba amik hasonló szinten vannak pl opciókkal. Ha egy lógóbelű sz*rt veszel meg, abba is veszel bontott motort, vizpumpát, bontott akksit ami kell, mind megáll 500e alatt bőven. Ráadásul p2 és P3 is cellánként cserélhető, olyan h egész akkupakkot kell cserélni az millió az egyhez, vagy annyi se.
Már irtam neked sztem, hogyha nagyon parázól az előélettől meg óratekeréstől meg akksitól, akkor menj az eliteautohoz, vegyél drágán egy középszerű P2-t és élj vele boldogan Nem lesz semmi baja, szeretni is fogod, de ha mégis vmi gebasz van vele akkor eliteauto segiteni fog, garanciából vagy méltányosságból vagy kedvezményesen v akárhogy.
De pl olyat is lehet látni nem egyet, hogy Zsuffa Béla matricás az akksipakk-Azon dátum is van. Egy rendes toyota hybrides az vagy járt már Bélánál, vagy olyantól veszi aki már járt. Én is olyantól vettem a lexust ahol rajta van a szellemes matrica Akkor meg minek bevizsgáltatni, ha fél éve és 5 ezer km ezelőtt jó volt, akkor most is az. Plusz szavaidból az jön le, hogy nem sokat mész egy évben, tehát ha veszel egy autót és megcsinálod rajta amit meg kell amikor megveszed, akkor mi baja lenne az alatt a pár ezer km alatt amig nálad van
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs