Hirdetés
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
probizz
tag
Az én módszerem:
1. Megkérdeztem a márkaszervizben, hogy hozott cuccokkal (minőségi, pl. Mann szűrők, Mobil olaj) megoldható-e az olajcsere náluk, mert ezeket már megvettem. Mivel a szervizelésen is keresnek, ezért örülnek nekem, hogy oda viszem az autót olajcserére és persze hogy megoldható "hozott anyagból" is. A szerviz munkadíja meg nem annyival drágább, hogy ne érné meg odavinni.
2. Hogy mi ennek a lényege?: Olcsón megvett cuccokkal odamegyek, normálisan leszervizelik és kifizetek egy normál összeget a munkadíjra -> lesz ismét márkaszerviz bejegyzésem a végig vezetett szervizkönyben + bejegyzés hivatalosan az ő rendszerükben is, hogy ott jártam x km állásnál. (Eladásnál is sokat ér.)
3. Már ott járunk (mert a 3. olajcsere óta így megy), hogy legutóbb felajánlották, hogy ők is adják nekem annyiért az olajat és az alkatrészeket, mint amennyiért én szoktam venni (egyébként full jó áron). Azaz legközelebb csak menjek és intézik nekem. Mondjuk már jó haverságban is vagyok velük. Pl. bemegyek a szerelőkhöz szerviz közben, tanulom a szakmát tőlük, mert érdekel.(Egyébként van ezen kívül egy márkafüggetlen szervizes barátom is, akihez szintén szoktam járni. Mindent elmagyaráz, még úgy is, hogy sokkal többet kérdezek, mint az átlag.
)
[ Szerkesztve ]