Hirdetés
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- iPhone topik
- Yepp: korlátlanság és streaming-modell a Yettel adatforradalma
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
rbalint88 #209098 üzenetére
hat ez az, hogy nekem ezt a kuplungtarcsat 8-10 eve egy tizesert csinaltak
koporesz le, masik felszegecsel ra, oszt ennyi
a motor 380Nm-t tudott es nem csuszott meg vele
kisakkoztuk mar a vegere, hogy kb 440-450Nm, amit elbir ekkora atmeron a dolog, mert 2.4bar-n fujva mar annyit tudott az 1.6-s motor
ez felett amr kett volna a 230-240mm-st csak akkora meg nem fer el a valtoharangban, meg masik lendkerek is kellett volna hozza
egyebkent qrva egyszeru, mert 215mm-n a mk3 Supra 2.5 sor6 turbo 1JZ-GTE motorja 363Nm gyarilag
ennek a kuplungszerkezete volt a sargan, mert ennek nagyobb a szoritoereje
ha az at vitte 30+ evvel ezelott ennyit, akkor ma is meg lehetne oldani es hidros mukodtetessel meg konnyu is lehetne a pedal
ja es azert lehetett ra feltenni, mert az illesztocsapok meg a csavarok pozicioi szabvanyos helyekre esnek
ezeket a gyartoik egy kaptafara csinaljak
nem veletlen, hogy 190-215-230-240mm eleg gyakori kuplungatmerok szgk-kban manualis valtoknal, es ha megnezed tarcsak a kozepe ezeknek mindig kulon van osszeszegecselve, hogy az adott gyarto masik meretu bordaszamu nyelestengelyt hasznal, akkor csak a kozepe lesz mas neki
a tunnerebb autokban van 250mm-s annal nagyobb is, de az nyilvan mar ritkabb
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest