- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz mert_csokis #248 üzenetére
Nálam Fix60 FPS VSync bekapcsolva, a 60fps meg is van, mégis ugyanazt érzem mint janos666...
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
válasz mert_csokis #248 üzenetére
Szerintem teljesen mindegy, hogy single vagy multi, lassú vagy gyors lefolyású játék, 120 fps-ig szerintem még mindenki ellát józanon, illetve a magasabb fps magasabb mozgóképfelbontást (élesebb mozgóképet) is jelent, nem csak simább mozgást és alacsonyabb késést.
Én arra tippelek, hogy az egérmozgás csak valami alacsony ( <= 60 Hz ) sűrűséggel van mintavételezve (tippre talán 30-al), amitől több kirajzolt képkockán is ugyan ott áll a kamera akkor is, ha egyébként folyamatosan mozgatod az egeret (akár 1000 Hz-es egeret).
Az ilyet egy sima fps limiter nem szokta megoldani, mert attól még nem lesz szinkronban az egér és a kamera, ugyan úgy lesz szaggatás (azért vannak 1000 Hz-es egerek, mert ahogy haladsz "kifelé", mindig többszörözni kell a mintavételek számát, ha nincs szinkronizálás).Igen, láttam már játékot, ahol a fix fps lock feloldása hasonlót okozott, de azok általában olyan játékok, ahol nem is lehet a menüből kikapcsolni a limitert, illetve ezekhez néha készül házilag "mod" fix, hogy ne szaggasson a kamera.
Az egyik ilyen, amire emlékszem, az a DeathCore, és van is hozzá egy mod, ami átteszi az alacsony fps-re fixált fizika-szimulációval mozgó karakter fejéből a karakter feje mögé szabadon, arról leválasztva a kamerát (vagy valami ilyesmi, már rég olvastam), és máris sima a kameramozgás.Csak hát 2023-ban vagyunk, már konzolokon is van 120Hz és VRR, ez nem csak "valami PC gyerekes hülyeség, ami a ''felnőtteket' nem érdekli".
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Gubu0101
veterán
válasz mert_csokis #291 üzenetére
Mire javitjak,addigra vegig jatszom Engem csak azert zavar,mert miota van pc meg jatek azota a nyilakkal iranyitom,sose csiptem a wasd-ot.
Egyenlore igy mar jo,muszaj leszek megszokni.…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
válasz mert_csokis #313 üzenetére
Hihetetlen, hogy a mostani nagy "javítással" sem oldották ezt meg. Én is ezt a programot használtam, de nem hiszem el, hogy egy játékhoz külső féltől származó programot kell használni, hogy a konfigurálható vezérléskiosztás működjön. Pedig rengeteg hibajegy lett beküldve, de mindre csak a semmitmondó válasz érkeztett, hogy gondoltak azokra, akik nyiakat használnak, és ők válasszák azt az előrekonfigurált beállítást. Hát köszi. Addig meg lehet újraindítgatni, ki/be jelentkezni. Azért vicc, mert nem egy indie játékról beszélünk.
-
diablo1984
veterán
válasz mert_csokis #430 üzenetére
nálam a gpu nem volt ennyire terhelva, de a cpu na az 90% körül van(igaz én csak a legelső patch-et raktam fel és azzal toltam végig)
-
sixpak
nagyúr
válasz mert_csokis #430 üzenetére
Mi nem normális?...hogy ez a szégyen PC port valakinél jól megy, valakinél meg rettenetesen szarul?
És utóbbiak vannak többen.
Amúgy, ha nem 100% a gpu usage nálad, akkor ott valami nagy gond van.De mindjárt kipróbálom én is és megosztom, hogy jobb lett vagy rosszabb.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
sixpak
nagyúr
válasz mert_csokis #433 üzenetére
Ja, igazad van, a vsync kimaradt nálam, bocsánat.
Nos, nálam is jobb lett, sokkal.
Gpu usage végig 99%, cpu az 50-70%, ez eddig is így volt nálam, csak éppen szarul futott.
Most viszont simán ment 50-60fps megvan, droppok nincsenek.
DLSS balanced, minden ultra vagy high.
3070ti amúgy.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
nanamii_o
tag
válasz mert_csokis #430 üzenetére
Örülök,hogy neked jól fut. További jó játékot!
-
Nite
őstag
-
félisten
válasz mert_csokis #548 üzenetére
Valóban, köszi! Tehát akkor még 1x...
Digital Foundry 32:10-től: TLOU PC Patch 1.1 analyzed!
Akkor maradt a CPU bottleneck....[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
shotika
őstag
válasz mert_csokis #567 üzenetére
A magas hz-es kijelzők korában használ még valaki Vsync-et?
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Év végén jön a The Smurfs: Dreams
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ldave: New Game Blitz - 2024
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Synology NAS
- További aktív témák...