Hirdetés
- MWC 2025: Mit várunk idén?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- OneSport OT07 - szevasztok, hollandok!
- Fairphone 5 - majdnem örökre
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Android szakmai topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
Elég jó minőségűek a műanyagok, még nem törtem el semmit, de én is próbáltam inkább melegben bontogatni, pont ilyen megfontolásból.
Itt találsz egy nagyon részletes javítási útmutatót, én nagyon szeretem, hogy jelzik minden elemnél, hogy milyen fülek-patentok tartják, és milyen irányba kell feszíteni. -
Moleman
addikt
Én igen. Dokumentálva sajnos nincs, de tényleg egyszerű, ha csináltál már ilyet. A biztosítéktáblából vettem áramot ezzel, fontos, hogy mini kell, hiába micro a gyári biztosíték, különben nem fér oda. Rá egy USB táp (ez a fajta jó, ez hulladék). Ha szivargyújtózni akarsz, akkor még egyszerűbb, főleg, ha 2 külön kamerát tervezel. Én nem szeretem a szivargyújtót, úgyhogy mindent ilyen USB táppal szoktam megoldani.
Az A oszlop burkolatát könnyű levenni, ott vezettem fel a kábelt (a légzsák mögött, hogy ne legyen útban), a tetőkárpitot meg se kell bontani, van elég hely.
Hátulra a küszöbburkolatokban vezettem el a 12V-t, a pótkeréköbölben van a táp, abból 3 méter USB fel az oldalsó műanyag burkolat mögött, a plafonból már dughatod egyenesen a kamerába is, én átvezettem a csomagtérajtóba, ha már úgyis meg volt bontva a helyzetjelző miatt (hogy legyen hátul is világítás a DRL mellett).Ha ezt az utat választod, lefényképezhetem a biztosítéktáblát, hogy melyik lukakba kell dugni, hogy jókor jöjjön áram belőle.
Ha gyárilag duplakamerás szettet veszel, akkor vagy ugyanígy a küszöbben tudod hátravinni a kábelt, vagy érdemes utánanézni, hogy van-e valahol ragasztva a tetőkárpit, mert ha nem, fölötte lenne a legkényelmesebb áthúzni.
-
Moleman
addikt
válasz
lemmy71 #4668 üzenetére
Ha jó állapotú a gyári lengőkar, én csak a szilentet cserélném, vagy ha a komplett lengőkart választod, akkor gyári minőségűt. Bár kérdés, hogy meddig akarod még megtartani az autót.
Az előző kocsimon kellett lengőkart cserélnem, a közepes minőségű utángyártott 6 év alatt szétrozsdásodott, most megint cserés lesz az új tulajnál. A másik oldalon a 17 éves gyári lengőkar még mindig makulátlan. A féknyereggel ugyanez történt, az 5 éves utángyártott rozsdás és szivárog, a többi gyári hibátlan.
Én végülis jól jártam, nálam így kisebb költségként jelent meg, de bosszantó, hogy csak ennyit bírtak, és termeltem jópár kiló vashulladékot. -
Moleman
addikt
válasz
#21346560 #4657 üzenetére
Ugyanaz van mindkettőhöz, sőt, a Hyudai-Kia is ugyanazt az anyát használja minden felnihez. Én csak azért vettem új készletet az alufelnihez, mert a régiek már kezdtek rozsdásodni. Bármilyen M12×1.5 jó hozzá.
#4658 Gustavson
Én feltételezném, hogy minden kerékanya kúpos. -
Moleman
addikt
válasz
jdaniel1993 #4654 üzenetére
Nem tudom, mennyire vannak hőre érzékeny dolgok a környéken, lehet, hogy egy sima 5 wattos T5 sem okozna gondot. De mindenképpen biztonságosabb megoldás a led, vagy ami még praktikusabb, T5 foglalatú led panel (nekem is az van, bár én kicsit túltoltam 6 panellel
).
-
Moleman
addikt
válasz
Uyuarasy #4643 üzenetére
Á, értem. Lemérem, hogy mennyire áll ki, ha legközelebb a kocsi felé járok.
Itt legalább van valamennyi hely, emlékszem, anno a II-es Focusnál mindig hozzáértem a klímapanelhez, mikor hármasba váltottam.
A csendes/nem csendes témához: a Mazdákat nem tartják csendesnek, egyrészt valóban lehetne jobb a szélzajszigetelés, másrészt jobban beengedik a motorhangot, mert a japánok szerint az jó zaj. Valahol egyet is tudok érteni, engem nem zavar, főleg hogy lassan 10 éve a kategória leghosszabb váltói vannak minden Mazdában, csak akkor hallod a motort, ha szándékosan forgatod (a CX-5-ben 150 fölött kezdem el hallani a motort, az 3400 rpm, alatta teljesen elnyomja a szélzaj).
A szélzajhoz keményen hozzájárul a szép nagy külső tükör is, de inkább hallgatom a szelet, minthogy kevesebbet lássak hátrafelé.
A dynamat szerintem nem segít ebben az esetben, az a kasztni és a futómű zajait tudná csillapítani, de az amúgy sem hangos. -
Moleman
addikt
válasz
Uyuarasy #4630 üzenetére
Nekem ez a fajta van mindkét autóban, a régebbi már 3 éves, bevált. Bár épp most váltottam nagyobb/nehezebb telefonra, ez alatt már zörög kicsit, de még mindig stabil.
-
Moleman
addikt
válasz
Gyufaaa #4610 üzenetére
Ilyen célra szerintem is csak benzinest. Pici, könnyű autó hosszú váltóval, lehet nem is eszik többet, mint egy Prius.
Én is Mazda 2-t néztem az asszonynak, végül újabb 1.2-es Swift lett, 4.8 liter vele eddig a valós mért átlag, pedig még csak most kezdett vezetni, ha meg én használom, szeretek az indokoltnál dinamikusabban haladni. -
Moleman
addikt
válasz
Gyufaaa #4608 üzenetére
Én az 1.3-asra szavaznék, ha jól emlékszem, a 75 lovasnak hosszabb a váltója, valószínű kevesebbet eszik, mint a többiek. Vezetni nem vezettem, nem tudom melyik mennyire megy jól.
Nem mindben volt ESP, és a hirdetésekben szeretnek hazudni, annak érdemes utánajárni (lámpamagasságállító mellett DSC off gomb).Az 1.4 dízel PSA motor, nem Mazda, de magához képest az sem volt nagyon problémás emlékeim szerint.
-
Moleman
addikt
Nekem a CX-5 1-3 decit csal lefelé, eddig még csak egyszer volt, hogy 6.9-es kiírásra 6.82-t tankoltam.
A 2 liter 2WD benzin óvatosan elvan 6 liter alatt, pályán 140 körül viszont már 7.5 liter. Egyszer sikerült 7.95-öt megetetni vele, abban már sok 150-160-as autópálya volt.
-
Moleman
addikt
válasz
bazsimano #4518 üzenetére
Nem feltétlen, lehet, hogy ilyen volt benne gyárilag is, de nem árt, ha a legnagyobb kapacitásút veszed, amit a méretkorlátok engednek. Olvastam olyat, hogy elvileg a generátort kicsit jobban terheli, de nekem még nem volt gondom belőle.
+1 az Exide-nak is, én is mindig mindenbe azt veszek.
-
Moleman
addikt
Nem tudom, mik a szempontjaid, én a CX-5-ből inkább 6-os kombiba, vagy akár 3-asba vágynék, ez túlságosan billeg kanyarban, én meg szeretek gyorsan menni (ezért is vettem rá Michelin Pilot Sportot).
De tény, hogy nagyon praktikus, már kétszer költöztem vele, és valahol szerencsém is van, a 6-os már nem férne be a mostani garázsomba.
-
Moleman
addikt
-
Moleman
addikt
-
Moleman
addikt
Ha 10 alá esik, akkor már nehéz hosszan tartó életet lehelni bele, a robogóakksimmal már eljátszottam.
A lidlis töltő már nem tudott mit kezdeni vele, a generátor még fel tudja nyomni, pár km után hibátlanul indítózik, de pár óra állás után minden töltést elenged.
Az a régi Exide amúgy belevalónak tűnik, nekem is EL604 van most benne (60Ah 520A), 2.5 éve cseréltem. Sokszor állt több hétig mozdulatlanul, azután picit hosszabban tekert, valóban nem szereti a hosszú állást, de sose volt komoly gond vele. Mióta minden héten fut 280 km-t autópályán, sosem hezitál.
Nagyon idős nem lehetett, nálam a gyári akksi szűk 6 évet és 138 ezer km-t bírt. -
Moleman
addikt
Alig drágábban akár 2019-es benzines is van már. Egy ilyen akár a nyakamon is maradhatna.
-
Moleman
addikt
válasz
Gustavson #4391 üzenetére
Persze, van olcsóbb is, de a kolléga szerintem ezt nézte ki.
#4392 fasyrt
Ha hosszú távra vennéd, én is azt javasolnám, hogy sikítva menekülj, de 6000 km alatt nem fog meghalni alattad egy szinte új autó.Ha jobban szereted a dízeleket, ebben az esetben minimális kockázattal jár, főleg ha sok autópálya lesz abban a 6000 km-ben.
-
Moleman
addikt
AA először a 70-es FW-ben volt, lehet az 56-os a baj, hogy hiába telepíted fel utólag, valamiért nem megy.
Az említett kábelköteg is lehet ludas, de elvileg AA-t lehet hekkelni a gyári csatlakozóval is, a Carplay-hez kell mindenképp az új csatlakozó.
Ha biztosra akarsz menni, akkor új kábelköteg és 70-es verzió is kell.
-
Moleman
addikt
válasz
SzaboZE #4347 üzenetére
Még mindig nem a fojtószelepről beszélgetünk, hanem az örvénycsappantyúról.
A kiiktatás tökéletesen működik (itt se volt szó ledugózásról, simán csak kiveszed a műanyag flepniket tengelyestől), a károsanyagkibocsátás nem hiszem, hogy romlana, csak alacsony fordulaton lesz kevesebb a nyomaték.
-
Moleman
addikt
válasz
SzaboZE #4327 üzenetére
Valóban, a Mazda motorokat használta a Ford, nem fordítva, de a lényegen nem változtat, ugyanaz a motor van mindben.
#4328 Újgyerek
Az SCi a közvetlen befecskendezésű változat, Mondeoban biztos volt, Mazdában szerintem nem. A Mazdákba kerülő motorokat valószínűleg kivétel nélkül Japánban gyártották, mert ott szerelték össze a hozzánk érkező autókat. -
Moleman
addikt
Na, most már én is tudok olajcserés árat írni, maszek szervizben átvizsgálás, gyári motorolaj, gyári váltóolaj, fékfolyadék csere, olajszűrő, pollenszűrő 43k.
Az már kevésbé vidám, hogy szakadozik az első lengőkarok hátsó szilentje, zsebbenyúlós lesz.
-
Moleman
addikt
Simán lehet, hogy csak olyan helyen lett nagyon meleg, ahol eddig nem volt, és ráégett a lerakódott kosz/rácsöppent olaj. Mikor új autót kezdek használni, először nekem is mindig büdös, mert az előző tulajok általában nem forgatják ennyire, aztán megszokja.
Füst mondjuk még sose volt.
-
Moleman
addikt
válasz
KoVee84 #4268 üzenetére
A gyári motorolaj átcímkézett Total Quartz 9000 Future GF5 0W-20, a gyári automata váltóolaj Total Fluidmatic MV LV.
A gyári gyertya NGK ILKAR7L11, itthon kb beszerezhetetlen volt 2 éve (most pont találtam pár helyen, darabja 8 ezer), ha a Mazdánál vennéd, 60 ezret is elkérnek 4 darabért, ezért én Bosch VR7NII33X-et használok, az csak 2500 ft és semmi változást nem tapasztaltam a gyárihoz képest.A vezérlés láncos, csak akkor kell cserélni, ha már hangja van vagy csekkendzsinel, 2-300 ezer km előtt kétlem, hogy bármelyik bekövetkezne.
-
Moleman
addikt
válasz
#21346560 #4225 üzenetére
93k még semmi ezeknek, ha nagyon meg akarsz előzni bármi lutrit, előre lehet hozni a 120 ezernél esedékes gyertyacserét (én 142-nél cseréltem, még szépek voltak), lecserélni a váltóolajat, a fékfolyadékot és legközelebb csak 11 évesen kell hűtőfolyadékot cserélned.
A fékfolyadék vicces dolog, nemrég lapoztam át az összes márkaszervizes munkalapom, kiderült, hogy a 8 éves autóban még a gyári fékfolyadék van... Ezek szerint nem szeretik cserélni. Ezzel elég rossz emlékeim vannak, az előző kocsimban szintén 8 évesen forrt el a fékfolyadék, 2200 méteren lefelé a Großglocknerről.
-
Moleman
addikt
válasz
snorbi82 #4222 üzenetére
+1.
GH-ból én inkább csak a 2.5-ösöket nézegetném, a 2.0 motornál gyakran előforduló hiba az örvénycsappantyúk fáradása.
Vagy ha van rá lehetőség, érdemes lehet 4 millióig bővíteni a keretet, abba már beleférhet egy újabb fajta Skyactiv.
-
Moleman
addikt
válasz
#37910784 #4217 üzenetére
+1, elég autópályázni, 160-nál kb 3200-at forog hatosban, és ahogy előttem is írták, 4000 fölött van csak butítva a nyomaték, hogy teljesítményfennsíkja legyen 120-nál.
Szerintem sokkal megbízhatóbb egy Mazda, mint bármilyen VAG autó. Az enyém 8 éves, a kasztnin semmi rozsda, a futóműelemek felszíni rozsdája meg nem zavar.
A tükörrel nálam nincs gond, de én kézzel hajtogatom.
-
Moleman
addikt
2008-2010 körüli Mazda 2-vel (DE) van valakinek közelebbi tapasztalata? Típushibákról nem találtam semmi infót, mit kéne alaposabban szemügyre venni?
Mindenképp 1.3-ast keresnék, mert jó hosszú a váltója, de nem tudom mi a különbség a 75 és a 84 lóerős verzió között.
Köszi!#4203 expander
Ha rendeltetésszerűen használod, ahogy írtad, hosszú utakon, szerintem nem kevésbé megbízható, mint bármilyen más dízel, persze közel sem annyira garantáltan problémamentes, mint egy benzines. -
Moleman
addikt
válasz
Uyuarasy #4190 üzenetére
Benzinesnél is kéne üzemanyagszűrőt cserélni? Eddig sose cseréltem, az előző kocsimon se, mert csak komplett szivattyúval együtt adták volna soktízezerért, most 210 ezer van abban.
Nagy kockázatot nem érzek benne, mindig jó helyen tankolok (az utóbbi időben csak 100-ast, mert 3-4 hónapig kitart egy tank), és ritkán apasztom le teljesen a tankot. -
Moleman
addikt
válasz
gabigyerek #4185 üzenetére
Nekem már 5 éve is felületi rozsdásak voltak a futóműelemek a 2013-as CX-5-ön, de a kasztni maga rozsdamentes, így nem foglalkoztat különösebben.
A már említett ajánlott váltóolajcserét (automatánál 80 ezernél, de manuálisnál is illik 120-nál) leszámítva valószínűleg hibátlan lesz az autó.
-
Moleman
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #4163 üzenetére
Ah akkor azért. Néztem, hogy van-e valami kiskapu, de ugyanúgy nem fogadják el a német rendszámot/biztosítást sem, ha osztrák állandó lakcímed van.
-
Moleman
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #4161 üzenetére
Ez jól hangzik, szintén Ausztria? Nekem mindig 2500-4500 eurós ajánlatokat dobtak a kalkulátorok, igaz Voll-ra. A németeknél töredéke lenne.
-
Moleman
addikt
válasz
tobias40 #4152 üzenetére
Az előző autóm a Groupamánál volt, azon nem volt casco, de a Mazdával ott megfizethetetlen lett volna valamiért, ezért átmentem az Allianzhoz, úgyis ott volt már az összes motorom.
Évi 105 ezret fizetek, 100.000-10%.
Egyelőre nem volt rá szükség, de ad egy kis nyugalmat.
Viszont ha sikerülne végre kiköltözni, és honosítanom kéne Ausztriában az autót, ott már nem lennék hajlandó 2500-3000 eurót fizetni évente.Ami a szélvédőt illeti, ha szerencséd van, rá se néznek az autóra, nekem úgy kötötték meg, hogy soha senki nem látta a kocsit.
-
Moleman
addikt
válasz
Gustavson #4104 üzenetére
Nem feltétlenül kell mindent cserélni, majd bontás után kiderül.
Nekem (valós) 160 ezernél lett csapágyas a váltó, és a szerelőt is meglepte, hogy a gyári kuplungszerkezet teljesen újszerű volt, nem cserélt a csapágyakon kívül semmit. Azóta már 210 ezer van benne, a kuplung még mindig hibátlan. -
Moleman
addikt
válasz
tobias40 #4094 üzenetére
Ha nem számít a pénz, akkor szerintem Pilot Sport 4. Nem annyira végtelen a kopástűrése, mint a gazdaságos Michelineknek, de brutálisan jól tapad minden körülmények között.
A Conti Premium Contactoknak is jó híre van, de személyes tapasztalatom nincs velük.Mikor a Michelint vettem, egy barátom ajánlotta még a Nokiant, van Powerproof és Wetproof kb egyforma áron (az egyik sportosabb, a másik kényelmesebb mintázat), jóval olcsóbb, mint a Michelin.
Ha nem tervezel nagyon sportosan közlekedni, talán a Wetproof lehet a legjobb vétel, a marketinganyagában azt mondják, hogy kifejezetten a kelet-európai rosszabb utakra tervezték.
-
Moleman
addikt
válasz
tobias40 #4092 üzenetére
Külső átmérőre majdnem ugyanakkora, csak 1.1%-kal nagyobb a 19-es, viszont súlyban jelentős a különbség, a 19-es kerék sokkal (azt hiszem, több mint 5 kilóval) nehezebb. A kisebb oldalfal miatt nagyobb kanyarsebességet tudhat, viszont pont emiatt jobban rázhat, plusz a nagyobb rugózatlan tömeg is a komfort rovására mehet, a futóműelemeket is jobban megviseli rossz úton, amúgy is kicsit rázósnak tartják a 6-os futóművét. Ha sűrűn jársz rossz utakon, inkább a 17-est javaslom, 19-es jobb utakra, dinamikusabb vezetéshez lehet megfontolandó.
De szerintem a gumi számít a legtöbbet, a hatalmas oldalfalú 235/65-ös Pilot Sportokkal is meglepően tud kanyarodni a CX-5, minden dülöngélés ellenére. A rugózatlan tömeg csökkenése is érezhető volt a csillapításon, pedig a 17-es alufelni csak pár kilóval könnyebb a 17-es acélnál.
-
Moleman
addikt
válasz
ZeroX92P #4089 üzenetére
Országa is válogatja, hogy mit fogadnak el egy autón. Ausztriában a CX-5-re például tehetsz 225/65R17 helyett 235/65R17-et hivatalosan, hiába nagyobb, viszont az ugyanakkora 235/60R18 már nem elfogadott.
Itthon nem tudom, mi a helyzet, belekötnek-e a 235-ösbe műszakin. Májusban kiderül, vagy addig fent hagyom a 225-ös télit.
-
Moleman
addikt
válasz
tobias40 #4084 üzenetére
Olvass utána a kerekek anatómiájának, mert amíg nem érted az adatokat, nem tudsz jó felnit választani, mert nagyon fontos mind.
Top tipp bármilyen gyári 6-os vagy CX-5-ös felni, azok biztos jók rá. A 3-as, CX-3, CX-30 18-as felnijei nem jók, mert túl keskenyek. Gyári 18-asból csak a CX-7 és a 6-os MPS jut eszembe, amivel lehetne próbálkozni.
Nem értem, hogy lehet 18-as a kézikönyvében, a 2014-es GJ-khez csak 17-es és 19-es volt gyárilag, felszereltségtől függően.
-
-
Moleman
addikt
válasz
phanzetomox #4057 üzenetére
Pontosan, azért olcsó, mert dízel, nem problémamentes ez a motor, főleg, ha rosszak a felhasználási körülmények.
Ha sok autópályázásra, napi sokszáz km-re vennéd, akkor így is megérheti a dízel, de minden más esetben a 2 literes benzines a tuti tipp. -
Moleman
addikt
válasz
Moleman #4045 üzenetére
Na, most csináltam meg, utcára még nem mentem vele, majd kiderül, hogy tényleg működik-e. Látszólag továbbra is kapcsolgatható az istop.
Viszont talán nem télen kellett volna megcsinálni, a zártakaró műanyag mindkét füle letört.
Bár sok funkciója nincs a füleknek, nem tud elmozdulni, mert tartja felülről az a patentos elem.
-
Moleman
addikt
válasz
Uyuarasy #4046 üzenetére
De jó, ezek szerint az újakon már van csatlakozó.
A régieket még csavarozni kell.Én is megszoktam már, hogy nyomkodom a gombot, viszont éjszaka minimum fényerő mellett zavar a világító narancssárga.
Szeretem a sötétet, az előző kocsimban még a rádió gombjainak a háttérvilágítását is kimaszkoltam, úgyis tudtam, hol kell nyomni, és a kijelzőt is elsötétítettem 3 réteg lámpafóliával. -
Moleman
addikt
Automatában ha jól tudom, 80-120 ezrenként érdemes cserélni az olajat. Gyárilag sokszor örök életűnek hazudják, de érdemes lecserélni, nem nagy pénz.
A startstopot vagy minden induláskor kinyomod, vagy a gombot kiékeled egy darab papírral/műanyaggal, hogy nyomva maradjon, akkor kinyomja magát minden induláskor.
Kevéssé elegáns, de legalább működik.
-
Moleman
addikt
válasz
ADAM1337 #4036 üzenetére
+ 19-es felni, Bose, talán tolatókamera, sok minden függ az évjárattól is. Azt sem tudom, hogy mikortól lett radaros tempomat, nem hiszem, hogy 2013-ban már lett volna.
De azt hiszem, hogy pont a bőr volt az, amit meg lehetett rendelni külön is, csomagtól függetlenül, ellentétben minden más extrával.
Nekem bő 2 éve van meg a CX-5, de előtte 3-4 évig bújtam a Mazdákat, amíg nem tudtam eldönteni, hogy 3-ast, 6-ost, vagy CX-5-öt vegyek.
Vicces infó pl, hogy a 3-asban az Attractionhöz sima xenon jár, csak a Revolution lesz kanyarkövető. A 6-osban és a CX-5-ben nincs sima xenon, Attractiontől egyből kanyarkövető. Viszont a szintezés tesztelésekor fordítva mozognak, az egyik befelé kancsalít, a másik kifelé.
Na, ez abszolút feleslegesen foglalja a tárhelyet a fejemben, mert halogénes a CX-5-öm.
-
Moleman
addikt
válasz
#21346560 #4029 üzenetére
Jól sejted, ez egy Attraction.
Külön vicc, hogy még a gumiméretet sem sikerült rendesen leolvasni, 225/55R17 kell rá, Revolution-ön meg amúgy is 19-es felni lenne.
Nem tudom, hogy hülyének akarnak-e nézni, vagy ők ennyire hülyék. Láttam én már Revolutiont is Emotion-nek hirdetve.
-
Moleman
addikt
Angliában egy barátom dolgozott Mazda szervizben, volt egy néni, aki óramű pontossággal 9 havonta vitte kuplungcserére a 2-esét.
Pár évente lecserélte a kocsit is, de évjárattól függetlenül minden 9 hónapban megevett egy kuplungot.
Könnyű tönkretenni minden kopóalkatrészt, ha a sofőr nem tudja, mit csinál.A futással egyetértek, ennyi km csak autópályán jöhet össze, az meg hazai pálya a dízelnek. Ha sokat kéne pályáznom, lehet én is ilyet vennék.
-
Moleman
addikt
válasz
tobias40 #4001 üzenetére
Ez jó kérdés, gyakorlatban sosem kerültem közel a chiptuninghoz, csak fórumokban nézelődtem, hogy mik a lehetőségek. Mondjuk ha 120 lovas 3-ast vettem volna, azt biztosan megcsináltattam volna, nála éri meg a legjobban.
Ha a BMW-vel elégedett voltál, akkor szerintem viheted ugyanoda, legalább már ismered.
-
Moleman
addikt
Igen, pakolási szempontból a CX-5 jobb, hiába rövidebb, ezt az egy hasznát találtam eddig a magasabb építésnek.
2 asztali gép, 2 monitor, 2 nagy tévé, 2 szett ágynemű + memóriamatrac, 10 gitár, porszívó, meg még néhány apróság.
#3998 tobias40
A 150 lovashoz 200 ló környékét láttam, a duplaturbóshoz 210. -
Moleman
addikt
válasz
#21346560 #3993 üzenetére
A 165-ösnek sokkal rövidebb a váltója, 6-osból én is a 145 lovast választanám, autópályán kevesebbet eszik.
Ha pedig kevés lenne az erő, szögre ugyanaz a két motor, egy átprogramozással 180 lovat biztonsággal tud bármelyik variáns, autótól függetlenül, nálunk 120-145-160-165 lóval lehetett kapni őket. Az MX-5 184 lovas változata már más tészta, ott sok alkatrész különbözik.Az igaz, hogy következőnek én is legalább valami 2.5-3.0 turbót fogok venni, bármi is legyen az, de a még több erő utáni vágy nem az autó hibája.
-
Moleman
addikt
Van több típushibájuk, ha visszaolvasol, párszor volt róla szó az elmúlt hónapokban.
Én inkább benzinespárti vagyok, azokra nem jellemző a meghibásodás, és csak autópályán eszik számottevően többet. Ha az automatától sem idegenkedsz, a 2.5 benzin is jó lehet.
Persze ha kizárólag hosszú távokra használnád, autópályán, akkor még így is megérheti a dízel.
-
Moleman
addikt
válasz
Safranek #3950 üzenetére
Én nem hordtam márkaszervizbe, egy kis futóművesnél szervizeltettem az autóimat, én vittem az olajat is, szűrőt is. Nagyon ajánlom, olcsó is, profi is.
Bajban is vagyok most Sopronban, minden szerviz tele van negatív értékelésekkel.#3951 TayRol
Gratula!Ami a fényezést illeti, külföldi fórumokon rendszeresen panaszkodnak a vékony festékre, hogy pattog, eleinte csak a pirosat emlegették, volt is visszahívás, de idővel már kb az összes színre volt példa. Angliában ingyen fényeznek újra a márkaszervizek akár öregebb autókat is, ez nálunk nyilván nem fog megtörténni.
De ha megnyugtat, ez máshol is probléma, pl a Stinger fórumokban is. -
Moleman
addikt
válasz
lemmy71 #3947 üzenetére
Persze, filléres cucc.
-
Moleman
addikt
válasz
szokeherceg #3945 üzenetére
Az osztókör és az ET jónak tűnik, viszont kelleni fog egy tehermentesítő gyűrű, 54.1-ről 56.6 mm-re, az Opel felni középfurata nagyobb.
-
-
Moleman
addikt
Van ott rugalmasság, csak vissza kell váltani hozzá, akár hármat is.
Nekem CX-5 2.0 165 ló manuál van, nagyon ritka az a szituáció, amikor ne lenne elég. 4000 fölött már elég jó, 5500 fölött csodát tesz.
Ahol nem elég, oda 300+ lóerő összkerék kéne. Ezért szeretnék 3.3-as Stingert következőnek. -
Moleman
addikt
válasz
troland26 #3923 üzenetére
Én nemrég vettem le az akkusarut fél órára, úgyhogy friss az élmény (2013 CX-5): elfelejti a napi számlálót, a fogyasztási értékeket, a rádió beállításait, és az ablakemeló végpontjait (!).
Ne ijedj meg, ha nem működik az automata ablak, amíg nem engeded le és húzod vissza az összes ablakot manuálisan a végpontig.
Csúnyán nézett rám a határőr, mikor nem tudtam egyből leengedni az ablakot neki.Ha van akksitöltőd otthon, érdemes feltölteni, mielőt belerakod az autóba, nem biztos, hogy teljesen tele érkezett.
-
Moleman
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #3898 üzenetére
Nálam jó dolguk van a kocsiknak, amíg be kellett járni, robogóval jártam munkába, kocsival évi 10 ezret megyek kb, azt is hosszú utakon. A nálam töltött idő 4-5%-át töltik szabad ég alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Nők, nőügyek (18+)
- Elektromos cigaretta 🔞
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Politika
- Hardcore café
- BestBuy topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest