- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutszi
veterán
válasz Moleman #2836 üzenetére
Hát igen.. Persze az amerikaiaknak viszik a 2.5 turbót... Mert ott más számokhoz vannak szokva. Itt meg a fogyasztáson meg emisszión megy a pöcsölés. Aztán a másik oldalon meg odavágunk neki... De ez már más téma.
Csak az a kérdés, hogy ezt az átprogramozást kivel lehet biztonságosan elvégeztetni. Amíg garancia él, addig ez kevésbé opció.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Moleman #2838 üzenetére
Mondjuk a 165 ló az amúgy nem rossz. Ahogy nézem a CX-5 1,3-1,4t között van súlyban. Esetleg az alaktényezője(033) számíthat még ilyenkor. Ha ezt nézem nem is rossz. Elvileg jól kéne mozgatnia a bódét.
Stinger az egy más műfaj.Én kicsit más irányba agyalok. A jelenlegi 1.6-os 3-as 105 (elméleti) paripáját azért sokszor érzem kevésnek. Most azon megy a matek, hogy meddig tartsam meg. Gondolkodtam BL 3-ban, ott is inkább MPS-ben. Azt sajnálom, hogy a 2009 utáni második generációs 6-ból meg nincs MPS, de a korábbi generáció meg már régi. De legalább van ~170 lovas verzió. Viszont jól néz ki egy GTA-s változat. Csak kellene találni belőle, egy nem lepattant verziót.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz Moleman #2840 üzenetére
CX-5 egy halovány pillanatra nálam is felvetült, mert hát lehet bele pakolni... de nem élem annyira ezt a SUV-os világot.
Skyactiv 3-as is csak 2L-es sima szívó benzin. Sokat nem segít rajta a chip. 165-ről indulva nem tudom mennyi a teteje biztonsággal de nem sokat lehet lépni előre.
Csak benzines 170 lovasokat néztem GH-ból, kézi váltóval. Kombi/nem kombi kérdésen még nem jutottam dűlőre, de ahogy magam ismerem mire aktuális lesz ténylegesen a téma, addigra nézhetem újra a kínálatot...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Topikgazda
válasz Moleman #2864 üzenetére
Bocsi, ez a szabály, én vagyok a topikgazda, ezt vállaltam, ez a kötelességem, így is hagytam 2 napig.
Alternatív legális megoldás: Csináld meg a hirdetést hardveraprón vagy máshol, és tedd be a linket az aláírásodba ahogy én is.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
aleister
veterán
válasz Moleman #2895 üzenetére
Megnéztem a videót. Köszi!
Ez alapján amolyan mindenből jó, de igazándiból semmiből sem kimagasló megoldásnak tűnik nekem ez a "full range look-up clutch" nevű megoldás. Legalábbis, amikor ecsetelik, hogy ötvözi a DSG sima váltásérzetét a CVT takarékosságával, akkor ez jött le.
Azért kérdem, mert több szakmai cikk is úgy nyilatkozik, hogy a modern automaták, akár takarékosabbak is lehetnek, mint a manuális váltók. Ellenben spritmonitoron a valós fogyasztási adatok rendre 0,5-1 liter többletfogyasztást jeleznek CD150 és CD175 esetén, illetve a benyásoknál is.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz Moleman #2899 üzenetére
Értem.
Ez szerintem szoftveresen, programozással orvosolható.
Továbbá, ha lehet hinni a szakirodalomnak, és maga az áttétel váltás gyorsabban megtörténik egy automata esetében, mint kézivel, akkor a kormányon lévő váltófülek használatával tán valóban gazdaságosabbá lehet tenne, de így kvázi kiheréli az automatát az ember.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
sutszi
veterán
válasz Moleman #2927 üzenetére
Akkor itt vannak különbségek rendesen a Skyactiv felé haladva...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
blu79
addikt
válasz Moleman #2938 üzenetére
Köszi, még van 2-3 hét a tényleges vásárlásig addig hátha találunk megfelelő benzinest . A diesellel mi a gond , hogy nem annyira megbízható?
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
blu79
addikt
válasz Moleman #2940 üzenetére
Hát ez komoly.. a DPF-ről azt tudom h költséges... de a motorra nem gondoltam h ennnyi gond lehet vele...
Mindenesetre köszönöm a tanácsokat¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
aleister
veterán
válasz Moleman #3144 üzenetére
Ha rendeltetésszerűen használják a dízelt, akkor pont olyan tartós, mint a benzines. Ráadásul a turbó nélküli, 145 lovas benyás ekkora önsúlyhoz nem lesz túl pörgős.
Egyedüli hiba a korai modellek olajpumpa hajtáslánc szakadása, de ezt már írták a többiek. Ráadásul csak GJ-ig áll fent. GL és utána már nem para.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz Moleman #3261 üzenetére
A CX30-ban nekem egyedül a Skyactive X tetszett volna, de amíg a nyomorék veszprémi márkakereskedésben még csak tesztvezetni sem lehetett elvinni, úgy gondoltam, hogy használtautó kereskedők fogják megkapni a pénzem, és így is lett egy gyönyörű 6-os személyében.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Topikgazda
-
aleister
veterán
válasz Moleman #3319 üzenetére
Nekem azért mentette már meg az életem a tényes nappal a tompított. Igaz városon kívül. Feltehetően pont azért, mert irányított fénysugár, és láttam, hogy jönnek szembe. Ellenben egy helyzetjelző vagy menetfény elveszett volna a napfényben.
szerk: Ellenben esőben a led nagyon fos. Rosszabb, mint a régi, hagyományos izzószál. Szinte teljesen visszaverődik a fénye a vizes aszfaltról. Emlékeim szerint a xenon is ilyen volt az Alfában, de azt én szereltem be utólag, így nem adtam sokat erre a tapasztalatra.
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
-
#30610944
törölt tag
válasz Moleman #3408 üzenetére
Hat nem tudom hallod.
Hasznaltam rengeteg autot az evek soran es egynel sem jelentkezett rozsdasodas ilyen hamar mint itt.
A masik amit meg sem emlitettem, az a szelvedo gyengeseg. Rengeteg kavicsfelverodes csinalt kart mar a szelvedomben. Olyan alig lathato (de en eszre veszem) nagyon pici serulesek lettek a masfel ev alatt, hogy az hihetetlen. Ugyanarra vezetek minden nap, ugyanazzal a sebesseggel, mint a korabbi autoimmal es ott negyed ennyi baj nem volt. Ezt is termeszetesen azutan gugliztam meg miutan mar megvolt az auto.
Mindegy legkozelebb jobban utana jarok a dolgoknak mielott veszek autot. De ezt a markat szerintem pihentetem.
De hogy jot is mondjak, a fogyasztasa olyan hogy egy ket dizeles auto megirigyelne, a valtoja nagyon sportos es minosegi es a kormany merete, sulya tekereskor tokeletes es ilyen kenyelmes ulesben meg nem ultem mint ezek."Kar erte, kivalo ugynok volt"
-
NY_A
őstag
válasz Moleman #3487 üzenetére
A ledes világítás ellenállása nem szívja le az akksit.
Pár hét állás miatt bármelyik akksi képes lemerülni, a gyári riasztó simán lemeríti.
tobias40
Sok autó jelzi, ha merül benne az akku. Van amelyik nyitáskor többet villant az irányjelzőn, van amelyik spontán néhány dudálással jelzi, van amelyik a műszerfalon kiírja. Ha cellazárlatos az akku akkor az kivédhetelen, azt nem tudja időben jelezni az autó. Én többször jártam így. Egyik pillanatról a másikra ment tönkre az akku. Úgy tudod kivédeni, ha nem várod meg a végét. 4-5 évnél nem igazán szoktak többet bírni. Ha 5 évesen kicserélsz egy működő akkut akkor azért kihasználtad már rendesen, és kivéded az esetleges hibájából fakadó kellemetlenségeket. Szerintem.
Én amikor vásárolok egy "új" autót akkor ha nem volt igazoltan 1-2 éven belül akku csere benne akkor mindig újat teszek bele nem érdekel, hogy az éppen működik-e vagy sem. Rohadtam én már meg autópálya pihenőjében cellazárlatos akku miatt. Nem volt kellemes élmény a családdal felcuccolva.mm00
A start-stop rendszer csak a megfelelő körülmények mellett lép üzembe. Ha elég meleg a motor, nincs túl sok működő extra fogyasztó, és van elég feszültség az akkuban. Simán lehet, hogy már egy olyan stádiumban volt az akku amivel még használható volt az autó, de a start-stop rendszernek már kevés volt.
Márkakereskedésben vásárolt alkatrész mindig drágább lesz. Mások a beszállítási láncok, a raktárkészlet, az árrések. Elvileg a gyári jelzéssel ellátott akkuk tartósabbak is mint a többi, legalábbis régebben ez a hír terjedt. Az autógyárak más tűréssel dolgoznak, így a hozzájuk érkezű alkatrészek is más minőségűek. -
SzaboZE
addikt
válasz Moleman #3487 üzenetére
A can buson történő kommunikáció zavarása és az akkumulátor lemerülése/tönkremenése semmilyen összefüggésben nincs egymással, hidd el Nekem is zavarta be a canbust hibás bekötés, tudom miről van szó.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Debilon
addikt
válasz Moleman #3544 üzenetére
GY-ban mikor vettem szét volt húzva, nem csipogott, össze dugtam.. ebben pl. 8-10 km/h felett kezd csak el csipogni, addig kussban van
gondolom az újabbakban is hasonló elven működik (más márkánál tuti így van alapból)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
lemmy71
őstag
válasz Moleman #3594 üzenetére
Az enyém is plüss, 2004 -es zsír újonnan vettem 200 ezer van most benne üléshuzat sosem volt rajta, semmi baja Ja és 10 éve a nejem használja és még mindig bírja
Van egy 65 -s wv bogaram, 22 éve újítottam fel egy kárpitos cimborám csinálta az üléshuzatokat, bőr plüss és bútorszövet keverékéből, olyan mint az új, igaz évek óta csak a garázsban áll(#3596) rosatamas
Bocsi de ezt most így nem vágom -
sutszi
veterán
válasz Moleman #3614 üzenetére
Ne már...hogy erre van külön modul?! Ez hogy..? Egy dobozka amit csatlakoztatsz valahová...?(ugye nem OBD-s?)
Hát ez szomorúMondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
tag
válasz Moleman #3616 üzenetére
En is kerestem erre megoldast, de a kinai csodak eleg intruzivnak tunnek... Nem vilagos, hogy gyujtas nelkul mirol kapja a tapot az aramkor, ezert inkabb hagytam (foleg hogy volt ra par panasz korabbi modelleknel, hogy neha "magatol" lehuzta az ablakokat roviddel zaras utan)
-
SzaboZE
addikt
válasz Moleman #3616 üzenetére
Az ajtóban van a zár is, tehát amikor be van zárva, akkor tudja a kütyü, hogy zárás volt 12V fix vagy oda kell vezetni vagy van már ott (szokott lenni, főleg a tükörbehajtás, helyzetjelző fény stb miatt.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest