Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hapakj

    őstag

    válasz Pikari #61 üzenetére

    oké :D

    Mint kérdeztem, hogyan csinálod meg CPU szinkronizálás nélkül :D a glGetTexImage vagy glReadPixel flusholja a GPU queue-t, készrefuttatja és szinkronizálja a CPU-val. Nincs is jobb módja ennél jobban egyszálasítani és szinkronizálni a CPU, GPU végrehajtást :D

    Most lehet ácsolni, hogy technikailag több agyonszinkronizált threaden menjen a render, de értelme 0.

    A modern API-k (és a D3D11 is korlátozottan) azt teszi lehetővé hogy több szálon, teljesen aszinkron építs egy GPU által majd a dependenciák figyelembe vételével helyes sorrendben végrehajtó render queue-t. Ezt nevezzük manapság multi thread renderingnek.
    S ugye a célja az, hogy csökkentsünk a CPU overheadet.

Új hozzászólás Aktív témák