- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nubia Red Magic 10S Pro - újratöltve
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
addikt
válasz
d.tiborz #179476 üzenetére
Poénnak szántam, azért van ott a smiley is.
Ezek szerint a VW kap, a Skoda nem.
Talán BBD érdeklődött anno, hogy állunk, szóval 7500 km után kb 4-5 mm a nívón... 30e km-re kevés lesz.peterkeT: Mazdát szépen rajzoltak mindig, de a belseje pl. az 1-2. 6-osnak nem gyerebe. Kollégámnak van egy elég fullos kettes, de kicsit káosz az a beltér, ellenben rohadt nagy, ami náluk nem hátrány, mivel ő 206 cm. Szerintem a mostani 6ostól szép a múszerfal, de a 3-as fb nekem most sem adja. Állandóan a Carmageddon stock car jut róla eszembe, mint az 1-es Leonról.
-
6030D
addikt
válasz
d.tiborz #179470 üzenetére
A Skodákban vagy megbíznak, vagy nem fér bele az árba az 1 liter olaj meg a szütyő.
EÜ csomagot kaptam, meg 2 láthatósági mellényt.
Talán a BMW 550i tesztben van, hogy a csomagtartó oldalzsebében is ott van a flakon, szóval ez egy bizonyos ár fölött a benzineseknél úgy néz ki szériatartozék. -
válasz
d.tiborz #179084 üzenetére
És mellé szép lassan széthullik. A fiesta messze a legrosszabb autó a Fordnál, nálunk rendszeresen probléma van velük. Arról ne is beszéljünk, hogy a legtöbbnél idővel kicsit érdekesen működik a vészfék asszisztens, elég sokszor besegít 1-1 sima fékezéskor is, aminek hála még a sofőr is előre bukik. Ford szerint ez nem bug, hanem feature.
-
#89309696
törölt tag
válasz
d.tiborz #158042 üzenetére
Alkalmazkodom a többiekhez jellemzően, ha ők épp 50-nel mennek akkor én is, ha 65-tel akkor én is. Ez a legkomfortosabb, legdinamikusabb, legbiztonságosabb, ha beilleszkedünk közéjük. Ha senki nincs akkor meg valahol a kettő között megyek.
Kint ugyanígy. Nem azért kutatjuk az első büntetőhatárt, mert annyival akarunk mindig menni, hanem ha engedik a lehetőségek akkor addig ereszthetjük el. Mert hát ki nem szereti, ha lobogtatja haját a szél. -
Gaben92
őstag
válasz
d.tiborz #158050 üzenetére
Ennek pont semmi köze a közlekedési kultúrához. Kis túlzással nálunk 90%-ban úgy viselkednek az autósok egymással mint ha egymás régi cimborái lennének. Pályán ha beállsz 120-ra (az a limit) te vagy a leglassabb. 127-nél villan a vaku, mindenki 123-125 között közlekedik. Belváros 55. És ez GPS szerinti, szóval nekem óra 130/60.
A sebességhatár nem az ami a táblán van, hanem az ahol villan a vaku. Itt ha beállsz 125-re megtörténhet, hogy 200km után ugyanaz a 8 autó lesz körülötted, mindenki külsőben, belsőt meg arra használjuk ha a külsőben kamion van, vagy a maradék 10%-ból valaki, aki nem tud normálisan vezetni emiatt fél 100 fölé menni.
-
kisza25
félisten
válasz
d.tiborz #158042 üzenetére
1.,Röviden, mert lehet
2., Én azt is büntetném aki 50 helyett 30-35-el megy egy 7-8km-es szakaszon, ahol előzni tilos, vagy 110-el kibérli pályán a belső sávot.
3.,Az idő az ami olyan szinten korlátozottan áll rendelkezésre, hogy nem lehet pótolni, vagy vissza adni.
4., Én pl azért megyek óra szerint 59-60-al, mert ott már ebírja az 5.- et, így 7-8 dl kevesebbet eszik, mint 50-el 4. ben, ha meg pályáról jövök le és már teljesen meleg a motor a 6.at is elbírja 60-al, a fogyasztás ilyenkor 6.-ban 3liter vs 5.-ben 3,7-4 vs 4.-ben 3,9-4,5
A legtöbb autó amúgy annyit csal, hogy
Óra szerint 55 az a valós 50
95 a 90
135 a 130
VW még többet csal.
Autópályán 140- nél halkabb, mint 130-nál, vagy 120-nál, valószínűleg, mert közel nyomaték csúcson autózok ilyenkor.
5., Kb 80% időre megyek és pont azok miatt kell mindenhol a büntetés határon mennem, akik óra szerint mennek 50-90-130-al, vagy annyival sem, így a GPS szerinti átlag sem jön ki, mert vannak szakaszok ahol fel tartanak. -
Reggie0
félisten
válasz
d.tiborz #158050 üzenetére
Igazabol nem viccbol irtam, olvastam errol par tanulmanyt 7-8 eve, csak most nem talalom. Apamon viszont 1-1ben megtapasztaltuk ezt.
Ahogy en emlekszem ra, regen is ez volt, csak nem volt ennyire latvanyos, mert szarok/lassuak voltak az autok. De az igenyt boven jelezte mar akkor is az erdi lejton lefele versenyzo ladak es trabantok stb..Mondjuk szerintem nincs kulonosebben nagy baj a kozlekedesi morallal, a nemetajku protokolldroidokat leszamitva ugyan ez megy kb. mindenhol.
-
válasz
d.tiborz #158045 üzenetére
Most erre milyen választ vársz?
Kb soha senkin nincs számonkérve az (óra szerinti) 50-90-130, pont nulla visszatartó ereje van a semminek. És mindenki mindig mindenhova siet. A jó ég tudja miért...
Inkább az a kérdés, hogy miért van ekkora ráhagyás a traffiknál.. Mert akkor ugye eleve lejjebb lőné be az ember a tempomatot.De nem, nem szabályos, nincs rendben, huligán vagyok én is, és velem együtt a hétköznapi közlekedésben résztvevők 70%-a.
Szeretünk veszélyesen élni!
(De halál komolyan mondom, hogy nagyobb kockázatot érzek abban, ha betartom a sebességhatárokat, mintha kicsit átlépem. Egyszerűen alkalmazkodom kell.) -
Reggie0
félisten
válasz
d.tiborz #158042 üzenetére
Lehet oreg vagy. A kor elorehaladtaval a szabalykoveto viselkedes nagyobb aranyu endorfintermelessel jar.
Masok meg probaljak az adott szituaciobol kihozni a legjobbat amit lehet. Ez is ilyen, optimalizalni kell mindent.Nyilvan addig erdemes, amig nem jar szignifikans extra kiadassal.
(Az abszolut sebesseghatarok tobbsege amugy is tulmernokolt hulyeseg.)
-
válasz
d.tiborz #158042 üzenetére
Van feletted eggyel nagyon jó aláírás..
Én is képtelen vagyok óra szerinti 50-et menni nappal, normális forgalomban (mivel az valós ~46), legjobb esetben GPS szerinti 50 (az óra szerint 55-57), ha sietek, akkor simán óra szerint 65-70, ami még mindig 'csak' 57-63 valós.
Főúton a 90 az nálam nincs 84 sem. Persze autó és kérekméret függő, hogy mennyit csal az óra. De ha 50-nel megyek, letolnak mindenhonnan.Szóval röviden, az én szemszögemből a fenti aláírás alapján: igen, tötymörögsz
Éjszaka viszont betartok mindent. De akkor általában valódi forgalom sincs, nem kell alkalmazkodni..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okos Otthon / Smart Home
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos autók - motorok
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- További aktív témák...
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Klarstein Aero Ring Smart 9000 BTU Mobil klíma
- Segway Ninebot F40i - elektromos roller
- Eladó Philips EP3510/00 3100 series Automata eszpresszó kávéfőző, klasszikus tejhabosítóval
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 11 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2132
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest