- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Galaxy Ring lett az S25 Ultra hátuljából
- Képek az Asus Zenfone 12 Ultráról
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Élőben is megcsodálható a Vivo V50
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Teodor52 #193573 üzenetére
Ha megnézed a TC-os mesterkurzust ami erről szól kb megválaszol mindent. Összefoglalva:
MPI motor esetén: szívósor kokszosodás nincs emiatt nem kell, EGR (ha van) nehezebben kormolódik le, elvileg jobban keni az injektort az adalékos de ha nem magasnyomású akkor kb nem számít érdemben, nem nő tőle az élettartam (mert eleve előbb rohad szét minden más körülötte).
FSI: szívósor kokszosodási hajlam erősen csökken, injektort jobban keni, ha magas nyomású még akár érezhető élettartamnövekedés is lehet, egr-t segít tisztán tartani (ha van).
TDI: CR rendszer meghálálja, halkabb egyenletesebb működés, DPF lasabban telik meg és ha van EGR az is hosszabb életű lesz.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos cigaretta 🔞
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Házimozi belépő szinten
- Háztartási gépek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- nVidia tulajok OFF topikja
- Mercedes topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest