- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz
Szoszo94 #201321 üzenetére
Ehh elszoktam mar ettol. En mar attol is idegbajt kapok mikor a falu szelen az egyik aknafedo nem millimeter pontosan illeszkedik
Amugy egyik utat itt nalunk is szetbarmoltak (felhuztak egy 100 lakasos telepet) a sok teherautoval. Kb gyok kettovel megyek 200 meteren keresztul...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #201321 üzenetére
Én mondjuk hasonló okokból szoktam a KRESZ által előírt (legalább) 5 km/h-val áthaladni a vasúti átjárókon, szinte mindig le is dudálnak miatta, de más türelmetlensége miatt nem fogom tönkretenni az autómat.
És hasonló tankcsapdát* én is kaptam már el Győrben, a Szent István király úton, és én is félreálltam, hogy megnézzem, nem történt-e baj. Lehet, hogy abban a pillanatban tört el a jobb első rugó, de akkor még nem tudtam.
*”Csak szemétdomb, csak disznóól ez a szanaszétb…ott rock and roll.” - ez jutott eszembe hirtelen.
-
kátú
őstag
válasz
Szoszo94 #200465 üzenetére
Erősebbet nem tervezek, esetleg a Subaru kör dudáit, de azok nem erősebbek, meg a motortér kap egy elektromos légkürtöt, az az igazi
csak az volt a fura, hogy most levettem őket, és nem volt meg a második vezeték, mondom hey, ez mi
A légkürt természetesen külön kapcsolót kap magának -
6030D
addikt
válasz
Szoszo94 #200361 üzenetére
Egyébként egy szép, új világban meg lehetne azt csinálni, hogy 5-10e Ft-tal több lenne a műszaki mindenkinek, de az ilyen alap dolgokat megcsinálják(lámpa, izzócsere), ha nem jó a kocsin. A lelkiismeretes sofőr fizetné a trehány beállítását? Igen. De jobb lenne neki közlekedni? Igen.
Nyilván úgy, hogy az egész autóállományban már csak az lenne a legnagyobb probléma műszaki után, hogy felfelé világít az izzó, vagy nem megfelelő van benne. Bili a kézben... -
6030D
addikt
válasz
Szoszo94 #200358 üzenetére
Én meg a CO/füstkibocsátást is.... oh, wait.
___
Ma egy Omega A indult mögöttem a kereszteződésben, és a vizes aszfalton szépen elrakta keresztben. Egyrészt nem is emlékszem, mikor láttam utoljára Omega A-t, másrészt respect az úriembernek, hogy utána nem rúgta végig cikázva a két sávon, hanem szépen csorgott a tömeggel.Fogyi 5,6.
-
-
BigBlackDog
veterán
-
Manitou
veterán
válasz
Szoszo94 #197645 üzenetére
Akkor kb. hoztad a gyári 0-100 at ? Ha jól néztem 8,4 a gyárija.
Nekem még van mire "gyúrni", mert az enyémnek elvileg 9,2 a gyári, de kettesben nem tudom leforgatni 100-ig, muszáj elváltanom a harmadikat. Itt a váltás miatt sokat vesztek. Nah majd a nyári gumikkal újrapróbálom.
-
válasz
Szoszo94 #196802 üzenetére
Prius II is ilyen volt, vagyis ott indítás után elvileg Pben változtat a keveréken az elektronika, így gyorsan eléri azt a szintet, ami neki már megfelelő. Télen a leggyorsabban úgy kaptam meleget, hogy fűtés nélkül elindítottam az autót, majd amikor leállította magát pár perc után, akkor elindultam vele. Onnantól gyorsabban volt fűtés és jobb is volt a fogyasztása rövidebb távokon.
A legkellemesebb a programozott villanyos autó, ami még a fali töltőn lógva bemelegíti magát.
-
aero.
veterán
válasz
Szoszo94 #196804 üzenetére
Persze persze, de akkor is finom terhelés alatt van. 50-nél nekem is bevált 1000-re. Mindegy, a lényeg, hogy minél kevesebbet járjon a nem üzemmeleg állapotban
Amúgy nem foglalkozik vele, már mondtam neki ezerszer. A pénzét is elkölti állandóan másra.6030D sikeresen teljesítetted az Autós topik vizsgakérdést
-
#89309696
törölt tag
válasz
Szoszo94 #196801 üzenetére
Kommersz butaatókat a kocasofőr sokkal könnyebben összeszedi alulkormányzásból, mint túlkormányzásból. Magamon is tapasztalom. Úgyhogy mindig hátra rakom a jobb gumit. Már csak a fékezés miatt is, mert ezeknél egy nagyobb fékre el is úszik a hátulja.
Jobb futóműnél, súlyelosztásnál, hátsó vagy awd hajtásnál lehet más a helyzet, azokat nem ismerem.Pl. termosztátot én is egy év után cseréltem. Lustaság. Meg mert nem mindenkit érdekel annyira az autó, nekem is csak egy közlekedőedény. A nem létfontosságú szereléseket ki szoktam tolni mire kedvem van hozzá vagy összevárom nagyobb szerelésekkel. Egy termosztát meg olajcsere az pont olyan ami késhet hónapokat különösebb károk nélkül.
-
kátú
őstag
válasz
Szoszo94 #196808 üzenetére
Én se értem ezt a hátul legyen jobb, ha az eleje meglendül, még a 4wd is izzad mire össze szeded, nem hogy egy RWD. Láttam már sok ilyen tesztet és mindig fogom a fejem, hogy csak könyv alapján próbálunk mindent megoldani?
Inkább induljon nyugodtan a hátulja amerre szeretne, azt könnyebben össze lehet szedni, ha az eleje arra megy, amerre én szeretném, elvégre azt a kereket kormányzom. A hátulja hiába van a helyén. Nem kombájn, hogy hátul fordul
Amikor a futó szeretne előzni, az a szebb játék, mert jég foltot fogtálolyan volt már, de a jó téli és a gáz megoldotta, na nem a Hankook szállította a jó télit
-
válasz
Szoszo94 #196801 üzenetére
Világért sem vitatkoznék ebben veled 10+ vezetéstechnikai tréning után... Erre van a sok cikk és videó.
1, eset : visszaveszed a gázt (rwdnél finoman) nem tolja az orrát le az ívről
2, eset : előz az autó hátulja, eközben remélhetőleg nem érsz neki másnak.
Kollégám felesége múlthéten épp nekiért picit egy Ignisnek (B oszlop, küszöb, tető = Megane3 tk)
Ha nem volt éles (nem latymatag kicsit megindul hanem gyors, váratlan kitörés) helyzetben kipróbálva, nem tudod még hogy te is belelépsz e kicsit a fékbe, mint a legtöbben. Ha igen, onnan garantáltan elesel.Ok, úgy jó lehet a fék, sokan bigger is better elvet követik, de pont fordítva sül el egy szint után.
-
aero.
veterán
válasz
Szoszo94 #196802 üzenetére
1500-on sokszorosa, mire bemelegszik, mintha mennél vele. Az felesleges járatás a motornak.
Munkatársam 40e km óta szar termosztáttal jár, az övé sosem melegszik be
puma 2.0 tdci, 296k
Egyszer meg is forralta, beszart a vízpumpája, elszakadt már rajta az ékszíj, ezeket kicseréltette, még megy.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #196590 üzenetére
Ja, nálam is panel filter van a gyári légszűrőházban, és én is úgy érzem, hogy valamivel jobb a gázreakció. Akkor volt igazán feltűnő, mikor a szűrő tisztítása közben el kellett mennem az autóval és beraktam egy hagyományos papír Mann-t ideiglenesen, elég lagymatag lett tőle. Aztán újraolajoztam és visszatettem a K&N-t, és helyreállt a rend.
-
válasz
Szoszo94 #196327 üzenetére
A pontos mérés záloga: bal kézben a kormány, bal szemem az úton, a jobb a fordulatszámmérőn, jobb kézzel váltottam és a telefonon a stoppert kezeltem. Közben a jobb fülembe mantrázta a feleségem* a szokásost, hogy ő kiszáll / többet nem száll be mellém és ezt a hülye haverjaimmal csináljam.
* Már rájöttem, hogy csak a magas fordulatszámra figyel fel, akkor kezd rá. Nyugodt ~200 nem zavarja. Ha tudja is, hogy 180, az se.
-
válasz
Szoszo94 #196281 üzenetére
Nekem nem sikerült megelőzni a hibát, igaz nem megszorult, hanem elsírta magát a bal hátsó nyereg. Az a fura, hogy február elején vettem, akkor kapott friss műszakit az autó. Szerencsére időben jelzett a technika, az alacsony fékfolyadékszintet a kézifék visszajelző állandósult fényével mutatta. A felni belső feléről szépen lemarta a festéket is, mert ahogy takarítottam le a folyadékot, jött vele a fekete réteg is egy darabon. Pár forintos szimering, de szét kell borítani hozzá az egészet. Szerencsére tele a youtube mx-5 videóval, szóval játszottam egy kicsit az ünnepek alatt, felújítottam mindkét nyerget itthon, csak azt nem tudom, vállalnak-e a szervizek fékpadi mérést csak önmagában...
-
sagesz93
addikt
válasz
Szoszo94 #195742 üzenetére
Ó, hétvégén hasonló szitum volt, annyi különbséggel, hogy egymás mellett mentem egy vitarával, egyszer csak a szemem sarkából látom az oldalindexe villog, aztán közeledik felém
szerencse, hogy mögöttem nem voltak, jobbra szalagkorlát + magas padka, úgyhogy duda + fék volt az opció, de visszahúzta az idióta P*csa
(de az anyóson ülő másik P*csa arcát megjegyeztem egy életre amikor realizálta, hogy kb 10 cm van a két kocsi között
)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szoszo94 #194219 üzenetére
Köszi! Picit lehetne nagyobb a csomagtere de amúgy minden oké vele. Mondjuk ez a legkevesebb max bérelek boxot hozzá és kész. Sokkal autóbb autó mint a Skoda. Pl kényelmes az ülése (Skodában már 200 km után fészkelődök), van alatta rendes(en hangolt) futómű és nem pattog el a kanyarokban mint a Skoda...
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Szoszo94 #193389 üzenetére
EBC-ről olvastam némi negatív véleményt mostanában... Meg is van.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #193192 üzenetére
Hát őőőőő… Nálam minden a végállásban van, az ülés leghátul és legalul, támla a legmeredekebb állásban, kormány legfölül, nincs már hova húzni semmit.
Ha a kormányt magam felé húzhatnám még 2-3 centivel, az valszeg megoldaná a problémát, de arra csak a következő Jazz-generáció képes, ebben még csak fel-le lehet. Viszont akkor meg nem a csuklómhoz esne a kormány teteje, vezetéstechnikailag így a jó, ahogy most van.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Szoszo94 #193188 üzenetére
Az elektromos állítású kormányoszlopot komfortállítással el tudnám viselni én is. Most azért kiszállásnál és beszállásnál is centizek, hogy az ülést se sikáljam ki és a kormányhoz se érjen hozzá a lábam (mondjuk a Golf az ülést legalább hátrahúzza motorleállítás után).
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szoszo94 #192246 üzenetére
Nekem csak 5 gangos, 100-nál már 2500-2600-at forog. De mindegy is, 79-el kell mennem, mert 80-nál már vált a vezérlés.
Nyáron voltunk, a fellocsolt pályán porig aláztam mindenki a vadi új 4S gumi + awd kombóval (főleg az AT gumis Foresteres kollégát). Haver az IS250-el (vadi új Conti SC5-ös gumikkal) olyan szépen esett-kelt hogy öröm volt nézni.
Persze szárazon nyilván porig alázott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szoszo94 #192244 üzenetére
Itt pályán már forog a gép de ugye nem a 130+ pályatempóhoz lett igazítva, hanem a kinti korlátozásokhoz, ott meg 120 km/h-nál már lekapcsol a yard.
Cserébe országúton 7-8 literből is kijön. A legtöbb 12,5 volt nekem de az az egész napos vezetési tréning ahol álló nap 0-60-akat nyomtunk gyakrolásból.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3055
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 1 év garancia!
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3034, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest