- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Declare #47454 üzenetére
Ez már kicsit túlzottan erőltetett próbálkozás, és még "Az igen"-ezel, meg kifigurázol, úgy hogy 1 ember ad neked igazad, többi mind ellened van, még az általad ajánlott gumis topikban is...
Ez így elég nagy öngól, és vicces is, de rád hagyom.
Annyit hozzátennék, hogy jegyezd fel azért azt is mások is azon a véleményen voltak mint én a leírtak alapján, szóval még elég sok embert irkálj fel...:/
Szerk:
"ahogy erzed
legközelebb en is hasznalt gumit veszek csak minimum 4 eveset, ekkora öngol utan...jah nem
"
Gumis topikban is add elő...
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Declare #47442 üzenetére
nyári*
*=téli
Akkor átírva, lényegtelen. +: 2% nem pár méter féktáv, hanem mérési pontatlanság, aminek a pontosságához közelébe érsz pl te sem, mert profi pilóták végezték a tesztet, ha jól emlékszem. Ergo nálad pl semmi különbség nem volna valószínűleg.(#47447) B-L-A-C-K: Imádkozok érted és a forgalomban körülötted levőkért.
---------
Más, azt hiszem Novemberben átírás és műszaki, a téli találkozókra már feltudok nézni szerintem. Kop-kop. [kép]
Bár még most is folyamatosan "drasztikus" fejlesztések vannak, mikor kezdeném felújítnai a féknyergeket és az összes szilentet polyurethánra cserélni, ha nem akkor, amikor kész az autó, de legalább mindenhova új szilentet vettem a nyáron, de mindegy. #szétmindenmegint
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Declare #47442 üzenetére
"nem gondolkozunk egyforman....veled plane nem"
Akkor magadban keresd hibát, ne bennem, mert gumis topikban is az első két válasz (nem jött eddig több) az volt jól döntöttem megvettem.
Az a baj te úgy állítod be most itt ezt az egészet mintha egy 20 éves noname agyonhasznált sz@rt raktam volna a kocsira, és azt próbálod bizonyítani mi rosszul döntöttem, és a biztonságról hogy leadok, mert nekem nem számít kb, csak az hogy zsebemben maradt ~150 ezer.... Közbe meg ha kocsiit reálisabban gondolkodnál, az lenne a véleményed mint a többieknek. Vagyis ha többség nekem ad igazat jó döntés volt, még gumis topikban is, akkor nem fogok leállni veled vitatkozni hogy márpedig neked adok igazt, és valóban mellé lőttem.
Részemről téma lezárva, és azért köszi a véleményed.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Declare #47423 üzenetére
Ezzel a teszttel most semmit nem mondtál, indoklom:
A tesztben is ott van, hogy a 3 és 7 éves gumi esetében 2% eltérés van az egyik párnál(ezt tudod, hogy hívják? mérési pontatlanság), jah, hogy pont egy olyan esetet kellene nézni, hogy neked legyen igazad? Alapból egy rakás gumiforgalmazónál ki van téve, hogy 3 éves új gumi, megfelelő tárolás mellett még tökéletes. Kiviszed az új gumit és szerinted nyár végére akkor kuka? Meglehet vizsgálnia gumit még mindig, nem netes szakértők vizsgálják fórumról, hanem akiknek ez a szakmája évtizedek óta és, ha valakinek emiatt balesete van, akkor mehet a börtönbe. Lehet 10 gumiból csak 2 jó, de ha normálisan bevizsgált helyről veszed, akkor jó.
Ennyi
Ausztriai 4 éves dologról meg akkor keress egy hiteles dokumentumot, de mondjuk felesleges, mert németországban meg az autópályán nincs sebességhatár, akkor ezt is vegyük figyelembe és mehetek én is amennyivel akarok itthon? Nem mérvadó.
Autóipari cégnél, ahol gyakornok voltam, ott is volt egy mérnök, mindenhez volt hozzászólása, mindenhez értett, aztán egy hüvely esetén mit akart először csinálni? Központot fúrni, Hiába lett elmondva, hogy hüvely, neki kellett az a központ. És akkor hidd el, amit mond. (egyébként a debreceni egyetemről jönnek ilyen jó képességű mérnökök) Itt is ezt érzem.
Meg kell vizsgálni az adott gumit és kész.
(7-8 éves gumikról van szó ugye)
Kár, hogy nem vegyipari mérnöknek tanulok, ez jó szakdolgozat téma lenne.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Declare #47423 üzenetére
Kár hogy ám blokk a gumikra írja, nincs benne hogy csak télire vonatkozik vagy csak nyárira, vagy hol láttad ezt?
"teljesen ertetlenül allok en is neha emberek gondolkozasi modjahoz"
Látom már szerinted is akkor kurvára mellé lőttem hogy megmertem venni maximum 2 szezonra (szabonagyur, és te említetted csak hülye ötlet volt, többiek nem), lehet hülye a felfogásom, de ~200 ezret nem szánok egy téli szettre, helyette inkább megmertem venni az elvileg hibátlan állapotú, minőségi, erősített szélű, ~ 4 éves gumit.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #47329 üzenetére
Hát így is eggyel több autóm van mint az szükséges lenne és +1 mellé már sok lenne. Leginkább anyagilag. BMW nem az én stílusom/világom. Vezettem 750i-t meg 330Ci-t, ültem sperres 540i-ben tetszettek de vhogy egyik se váltott ki belőlem birtoklási vágyat.
Bögre: Ne vedd meg, mert ha ezután ülsz át az RS-be egy ványadt csigának fogod érezni.
Felesbe?Bár akkor inkább egy BRZ/GT86-ot vegyünk.
rvilike: Igen ezt már másoktól is megkaptam, hogy ezt amíg élek el nem adom.
Max gombokért. Attól meg többet ér (nekem). A H6-ot meg drága lenne mozgásban tartani. Nem csak a benyó költség meg a vezérlés és társai de ugye ebben gyári Blistein futómű van meg Brembo fék. Na azok felújítása se lenne 2 fillér... Már pedig ezek kopók, nem úszod meg és 180k km után sanszos hogy ha nem is azonnal de záros határidőn belül kell rá költened. Sokat.
-
norrberth
addikt
válasz
Declare #47068 üzenetére
Köszönöm!
Gyárilag jöttek ki, 225/45R17 mérettel a tankajtómon is írja [link]
Viszont ami érdekes 1.9 Bart ír, mindegyik méretbeHát azért látszik úgy mintha fent lenne a segge mert jól kivan szélesítve sárvédő ezeken a 4 es golfokon [link] pl egy 6 os Golfon már nincs ennyire [link]
De simán elnyelni ezeket a kereket. Alatta van nem látszik olyan nagyon nagynak.Ültetni kéne akkor sokat javulna a helyzet mint pl TaaT nak is volt [link] De gyári futóművel ilyenek [link]
Túl kiszélesítették hátul és hát ronda.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #46409 üzenetére
Van kikapcsoló gomb de a hirtelen ébredő nyomatékrengeteg miatt semmire nem megyek vele. 4motion kéne inkább helyette akkor le is tudná rakni az útra ezt az erőt.
Vízhőfokmérő, esetleg olajhőfok? Ilyennel nem terhelik a usert. A végén még nem hajtja meg hidegen és akkor túl tartós lesz a technika.
Ezeket már az 1 bites usereknek tervezik.mod:
Aggregátor: DSG, nincs kuplung. Pont ez a bajom, ha tudnék pl 2-esből indulni nem lenne gond de ha áll az autó akkor nem enged csak 1-esből indulni.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #46392 üzenetére
Igen, ezt alapvetően nem is vitatom, városban vannak szituációk, amikor tényleg jobb.
Feltéve, hogy alacsony fordulaton nem jelentkezik nagy turbólyuk, mert akkor semmivel nem vagy előrébb, mint egy szívóval, amikor vissza kell váltani.
De azért ezt ma már reményeim szerint meg tudják oldani, még ha nem is mindenkinek sikerül.
Viszont sajnos kokszosodni fog tőle, ami némelyik mai konstrukciónak eléggé rákfenéje.Mágus: a 320nm nem cibálja nagyon a kormányt szarabb (akár nedves, akár kavicsos, egyenletlen) úton?
Kicsit esős időben már ezzel a szűk kétszáz ványadt nyúlmókussal is megyek bárhol keresztbe, néha még véletlenül is. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #46015 üzenetére
Nincs jogállami kultúra itthon. Rádhúzza a kormányt a piros 7-es sofőrje max lesz belőle egy index cikk meg egy gyalázkodó FB poszt és helló. Tőlünk nyugatabbra meg akkora kártérítési pert varrnak a nyakába a sofőrnek, hogy még az onokája is azt nyögi.
mod:
Csaó-t csak poénból írtam nyilván, ott a vigyori a végén.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #45997 üzenetére
"A KGFB szolgáltatása
Személyi sérüléses károknál a káreseményenkénti kártérítési limit 1.600 millió forint, dologi károk esetén káreseményenként 500 millió forint összeghatárig térít a biztosító. A szolgáltatás egységes és minden biztosítóra kötelező." - [link]
Nincs csak a kötelező felelősség bizitm.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Declare #45956 üzenetére
Köszi!
Ilyenkor amugy a serülesed miatt kapsz karteritest is valami alapjan?
Persze. 2 körből áll majd a kártérítés. Először az anyagi kárt fogják kifizetni (motor + ruha - 1,5-1,6M Ft), majd később a nem anyagit (súlyos sérülések, visszamaradó dolgok, X nap kórházban fekvés, munkából/iskolából kiesés, nem tudtam elmenni nyaralni, -1 év családi pótlék, stb). Ezt nem tudom, hogy állapítják meg, de összesen olyan 5-6 millióra számítok.
(#45960) Qru: Nekem nem pont ezt mondta a kárrendező. Vagy csak én értettem félre.
Mindegy, azért lett megbízva, hogy ő intézze a dolgokat.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #45513 üzenetére
Nem fogod szvsz az önvezetö autokat sem a mai atlag 5-10 millios auto aron tapogatni a jövöben sem
De-de.
Az autóipari árak zöme már jelenleg is K+F költség.
Nyersanyagban 1-2m egy átlag mai autó, egy prémium mondjuk 3. A többi a k+f költség.És ez vezet oda, hogy a dolgok egyre olcsóbbá, standarddé válnak: ha már kitermelte a k+f költségét, utána jóval olcsóbban is gazdaságosan gyártható, főleg, hogy az idő előrehaladtával a gyártástechnológia is fejlődik, olcsóbb lesz ugyanazt gyártani. Ráadásul ha már nagyobb mennyiségben forgalmazzák, aránylag még olcsóbb gyártani.
Ezért szivárog le szépen a navigáció, a több zónás digit klíma, a turbós motor, és minden hasonló, "bonyolultabb" dolog a középkategóriába, meg mostanság már az alsóba is.
Az önvezető autós fejlesztések is évek óta zajlanak, eleinte nyilván prémium kiváltság lesz, de pár év alatt le fog csorogni az átlag autók szintjére is.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #45500 üzenetére
Szerintem ez kb. 20 év.
Bár nekem már az is kérdéses, hogy mennyire fog megmaradni a privát autó fogalma.
Mert önvezető autókkal simán működhet az a koncepció is, hogy csak kérsz egyet, jön, elvisz B-be, fizetsz, és kész.Azért elég komoly probléma jelenleg, hogy az autóink az idő 90-95%-ában egy helyben állnak, cserébe döbbenetes mennyiségű helyet foglalnak a városokban.
-
Evil Snowman
őstag
válasz
Declare #45485 üzenetére
Persze, nem volt helyes, amit csináltam. Elismerem. Többet nem tervezek ilyet tenni. De akkor és ott betelt a pohár. ISmétlem ez nem mentség a viselkedésemre.
RRR videókat meg napi szinten nézek, Stop a Douchebag videókkal karöltve. Vannak ott érdekes dolgok.
Egyik kedvenc: Tracksuit and AK-47. 1:20-tól a lényeg.
-
Evil Snowman
őstag
válasz
Declare #45479 üzenetére
A kettő között szerintem lehet különbségetde tenni, de visszagondolva valóban nem volt korrekt a viselkedésem.
De nem árt látni az ok és okozati összefüggést szerintem. Nem lett volna semmi, abban az esetben, ha akkor és ott kiszáll, amikor nekem tolatott. Megbeszéltük volna. Nagyon jól tudtam, hogy nem lett semmi baja az autómnak mert egy b@szott vastag lökhárító va rajta. Pedig a formának vonóhorga volt.
A probléma ott volt, hogy konstatálta, hogy neki tolatott valakinek, felvette a szemkontaktot a "károsultal", majd egy laza vállrándítás keretein belül leszarta a dolgot és elhagyta a helyszínt. Nos az ilyen gátlástal kis férgeket (elnézést a szóhasználatért), amíg valaki nem teszi helyre, addig ugyanezt fogják csinálni. Pl.: szarni fog rá, hogy neki tolat valakinek, mert vonóhorga van. Aztán elhajt. Az, hogy másiknak horpad a lemez, leugrik a fényezés az kit érdekel. Majd megcsináltatja a balfasz alsóhangon 50-ért.
-
-
aero.
veterán
válasz
Declare #45007 üzenetére
Unokatesóm Primerajaban is a nagyobb van, ő esztergált rá egy fémgyűrűt, és azt húzza a transmitterre. A Mercimben is a nagyobb van, én egy csík kétoldalúval körbehúztam a transmittert, majd papírragasztóval ráfogtam, így nem lötyög.
Nem tudom létezik-e erre adapter, szerintem nem, mert pár mm a különbség.
-
válasz
Declare #44991 üzenetére
A haverom aki tőlem vette a Vectrát, idén cserélte ki a gyári xenonokat - 10 év, 220 ezer km után és még nem lilult be a fényük, de már érezhetően gyengébben világítottak (pl. az én autómmal összevetve).
Osram Classicot vett, 2 db volt 24 ezer Ft.(#45003) Declare: pontosan, gyárilag rövidebbre állítják be a fénykévét az optimálisnál. Kicsit szabad rajta feltekerni, de csak óvatosan, hogy ne vakítson.
-
rbalint88
addikt
válasz
Declare #44824 üzenetére
kiákba is rendelhető (optima, carens, sorento, soul, niro, talán sportagebe is)
amit montoya írt, tényleg az kellene az alap legyen és a beltéri anyagok minőségén, zajszigetelésen lehet még trükközni a prémiumság felé, meg persze sokhengeres motorokkal, de szerintem egyre kisebb a rés a prémium és az alap között. -
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #44702 üzenetére
Mondjuk a mai prémium autókban nem tudom, mi a prémium.
Nagy napfénytető, ipod csatlakozó meg hűthetű ülés egy tisztességesebb családi egyterűben is van, attól sem lesz prémiumabb, hogy mégegy turbó lóg a négyhengeres kerregő dízelen...Azért ha 4-es Golfból vagy E11 Corollából átült az ember egy E46-ba vagy IS200-ba, és ment vele 500 métert, érezte a különbséget.
Ma mi történik, ha egy Paszulyból vagy Mazda6-ból átüllsz egy A4-be? Hát, talán kicsit szebben van varrva a bőr. Hurrá. -
Integrale
veterán
válasz
Declare #44680 üzenetére
Tudom, hogy melyik BMW melyik szeria, de akkoriban az E34-ben nem volt ilyesmi, de meg az E32-ben sem, eloszor az E38-ban volt navigacio.
A Hondas peldak akkoriban nagyon egyedulalloak es innovativak voltak, nagyreszuk csak Japanban volt hasznalhato extra (pl a muhold/helyzet alapjan vezerelt valto)
A szoval az a baj, hogy minden szarra raaggatjak, es a luxus szinonimajakent hasznaljak, holott csak egy kis plusz a kommerszhez kepest. Ezert irtam multkor, hogy almat almaval, Egy E46-ot a B Vectrahoz lehet merni, ha mind a ketto tok alap, akkor is tobbet kapsz a bimmertol, nem kell egybol masszazsulesre gondolni, foleg, hogy a luxus kategoria (Rolls, Bentley stb) sokszor meg kevesebbet is ad mint mondjuk egy 7-es.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Declare #44680 üzenetére
Ez elég meddő vita, nem nagyon tudnánk olyan gyártót felhozni szerintem, aki előremutató konstrukciókkal, újításokkal ne lendített volna sokat az autóiparon vagy ne alkotott volna ikonikus autókat.
Snoop-y: de még a Type-R-nek is.
Nem lennék meglepve, ha a 160 lovas MX-5 NC megenné egy kanyargósabb pályán. -
Integrale
veterán
válasz
Declare #44672 üzenetére
Legendet nem hasonlitottam semmihez, csak a korabbi kijelentesre reflektaltam.
A BMW ha tetszik ha nem, egy preimum gyarto, ami meglatszik az arcedulan, az apro finomsagokon, es az alkatreszek aran is, na meg persze a szervizen.
A 3-as nem felso kozep, hanem kozep (D szegmens) elobbi kategoriaban az 5-os van (E szegmens) a 7-es pedig F.rvilike: Egyik 320D-n volt cserelve 2 eve, a masikon nem, ez teny. A veszelyesen eles az O dolguk, nem vagyunk napi kapcsolatban, csak nagyapam Peugeotja es a Lancia egy kalap szar,csak akkor jok, amikor szervizben van a BMW...
316-ra, marmint a kicsi motorra, az Irorszagi adozas miatt van szukseg.lenko: nem rohadasrol van szo, hanem repedesrol, es kiszakadasrol.
-
válasz
Declare #44647 üzenetére
10+ éves autóval nekem még nincs bajom, ha nem prémiumról beszélünk
Persze ha valakinek tv-re, meg bose-re van igénye és hajlandó kiperkálni a prémium felárat a szervizben annak hajrá
Nekem köszönöm szépen jó a fapad ülés, manuál klíma, meg a kopó alkatrészek monoton cseréje
-
lenko
aktív tag
válasz
Declare #44647 üzenetére
3M-ért olyat veszel ami még legalább 7-8évig autó. Rohadás, és hibák nélkül.
Szilenteket meg ki kell hányni belőle, gumikat cserélni, még mindig jobb bármelyik max 5éves autónál.(#44650) Mágus2 Egyetlen amit megvennék, és japán az ez(honda_accord_2.4_type-s_my._06), de az ülés ebben is siralmas.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #43442 üzenetére
Általában ilyenkor a tulaj vagy egy szemtanú hívja a 112-t. A katasztrófavédelem kivonul, kiszedik a kocsit és keményen kiszámlázzák a költségeket (ha saját hibás a dolog). Ebben az esetben biztos, hogy jobban járt volna ha otthagyja a kocsit a folyóban.
Nagyon vastagon fog a cerka, cucc avulása, kivonulási költség, munkabér, stb... mindent rávernek. Ez itt milliós tétel lesz.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Declare #43395 üzenetére
Az elsődlegest amit néztem azt írtam visszamondtam, azóta meg ez lenne esetleg ami talán jó lehetne, de egyszerűen nem találok embert hozzá aki érti is a dolgát, és eltudna velem jönni megnézni (már írtam 3 nagy facebookos alfás csoportba, más fórumokra de senkit nem találtam.). Helyben mondta a kereskedő bárhová vihetem, de ezt nem akarom mert lehet mindenki ismeri így azt mondanak rá ott amit akarnak, BP-re meg nem hozhatom fel egy szakszervizbe állapófelmérésre...
EQMontoya: ~2 hónapom van rá hogy vegyek valamit, Astra kb az utolsó helyen van most, azt szinte tudok venni bármikor normálisat a meghatározott ársávomban, viszont ha jön egy kihagyhatatlan hirdetés onnan is, jó ha látom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #42717 üzenetére
No igen azok durva arcok.
Pedig egyszerű lenne a megoldás. Ha az autópályás rendőrök nem csak a höküket vakarnak egész nap, hanem dolgoznának is elég hamar rendet lehetne tenni a fejekben és a pénztárcákban is.
Az elfogó autók is kb csak dísznek vannak...rvilike: Mk1-es 116i-k úgy suhantak el a belsőben hogy csak néztem, ha nem is 2 kilóval de 180-al tuti mentek.
deicide: Igen, erről már beszéltünk a múltkor. Szerencsére már nem járok arra, az ottani projekt kifutott végleg. Egyszerűen folyamat agyf@szt kaptam a tötyögőktől.
Melack: Most milyen van benne? Mert keverni nem szabad. Ha le is engeded az olajat marad benne pár dl a régiből. Na most a félszintetikus meg a szintetikus ha találkozik az felhabzik könnyen ami kenési problémához vezet rgo szétcseszheted a motort. Szóval ha most szintetikus van benne akkor ne tegyél bele félszintit.
Egy sima Castrol, Mannol szintetikus jó bele ha nem elég olcsó a gyári.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #42708 üzenetére
Én a rendőrautót itthon is megelőzöm 140-el is akár, úgy sem csinálnak semmit.
Bajoroknál voltam, ott is van limit less szakasz. Nyilván egy S3-al nem állok le izomzni de ez egy 1,6-os H Opel kombi volt.
Persze a kis fity-fütty 116i-k is pödörtek 200-al.
Összességében kevesebb a komplexusos ember kint, meg eleve máshogy vannak szocializálódva én ebben látom a fő különbség okát.
-
deicide
veterán
válasz
Declare #42699 üzenetére
Mennyi ilyen szar@pel megneelőzzönmár-ral találkozom pályán (javarészt SUV és sztereotip márkák). Utolérem 150 körül belsőben, de nem akar félreállni, inkább elkezdni nyomni. Aztán némelyik 180 körül, némelyik csak 200 után jön rá, hogy ő tulképp ennyivel nem akar menni és félreáll. Van a bunkóbb fajta, az meg felgyorsít, míg úgy érzi, hogy az neki már elég, de nem áll félre, azokat sajnos jobbról kell megelőznöm...
Szóval igen, a pályázáshoz is kell egyfajta magadra erőszakolt nyugalom, hogy ne harapd ketté a kormányt fél óra után. -
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- E-roller topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- BestBuy topik
- macOS PC-re
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest