- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
rbalint88 #44825 üzenetére
Valoban van a KIA ban is
Hat ez a sokhengeres motor, ez nekem olyan autoskartya feelingü...igazabol az atlag ember az esetek 99% ban pont letojja. Nagyjabol en is. Vannak bravurosan jol sikerült 6 hengeresek, valoban szebben is duruzsul az alapjarat, kihuzatva picit szebb hangja van, de egy 4 vs 5 hengeres között pl minimalis a különbseg. Egy e46 320i valoban szepen szol, ha ki van forgatva....de azt a teljesitmenyt meg kenterbevagja egy 1,4 tsi es en pl ikabb ülök egy rugalmasabb, nyomatekos 1.4 tsiben a mindennapokban. Palyazni, hobbybol, elmenyfaktor gyanant nyilvan a 320i t vennem inkabb (ebben a peldaban), ahol nem erdekel mennyit fogyaszt, 3500 ala nem engedem a fordulatot, a kocsi hangjat fülelem stb...de a mindennapokban minden szempontbol jobb a kis turbos tsi szvsz.
(vagy pl ami a tegnapi v90 volvo tesztebn olvastam a TC-n. Csak 4 hengeres....na es? Le van irva, hogy gyönyörüen szigetelt, pont az a lenyeg, hogy csendes legyen, finoman valtson a valto...szerintem nincs olyan leendö volvo tulaj, akit erdekel, hogy amikor benyomja jobb oldalon azt a pedalt, akkor azt a 235 lovat es 480 Nm-t 4 / 5 vagy 6 hengernek köszönheti)
Vagy amin azert en is szomorkodom, pl a bmw nek ez az elsö kerekes iranyvonala...ott is olvastam egy cikket ezzel kapcsolatban...egyszerüen az atlag felhasznalot nem erdekli a hatso kerek hajtas, söt inkabb nem szereti. Nyilvan a sportmodellekben megvan es meg is marad, de mitöl lesz különb egy 3 as bmw a passattol, meg a skoda octaviatol, ha eljutunk oda, hogy kivesszük a hatso kerek hajtast, mert ugy az auto könnyebb lesz es 3 decivel kevesebbet fog enni es teli vezetestöl sem fog ockodni senki (holott kb lassan europaban eltünik a ho telen, a bmw k elektornikaja, meg most mar ott tart, hogy egy 7 eves gyereket is majdnem elvisz mindenhova telen is, ahova az elsö kerekes)...
(ja de tudom, premium...mert bmw...mert draga...huuuuhuuu)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg