- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Apple Watch
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz CactuS #152174 üzenetére
Azert ez a "nem engeded be" is egy olyan dolog, amitol nagyon kivan a f...om.
Az MTA parkoloja felol szoktam kihajtani a Szechenyi Istvan terre. De sokszor ugy, hogy a pesti also fele megyek, tehat at kell verekednem magam azon a soron, amelyik a lanchidra tart.
Na ezt konkretan kozepszintu pofatlansag nelkul NEM LEHET megoldani. Mindenki annyit lat, hogy "itt a cabrios kocsog, be akar jonni elem jobbrol a buszsavbol".
Amivel annyi a para, hogy a parkolobol csak a buszsavba tudok kihajtani, es nem ele akarok bemenni, hanem atjutni a belso savba, amelyik nem megy fel a hidra. Kirakod az indexet, megallsz, varod, hogy majd valaki beenged, es nem. Ott oszulhetek meg, soha a budos eletbe nem fognak beengedni. Szoval ilyenkor jon az, hogy odamesz es elehuzod. Egyszeruen nincs mas valasztas, mert kulonben ket napi hideg elelemmel kell elindulni.Felreertes ne essek, en is utalom azokat, akik buszsavban meg az autopalya leallosavjaban pofatlankodnak elore, es meg a szivatasukat is megertem. Csak ezt is annyira sikerult mar tultolni, hogy soha, senkit nem engednek be meg ott sem, ahhol az illeto abszolut nem akart pofatlankodni, csak szeretne normalisan besorolni a forgalomba.
Same rules apply!
-
MrSealRD
veterán
válasz CactuS #152166 üzenetére
Az M3 felhajtó az kegyetlen. Relatíve gyakran járunk arra... Annyira nem értem, hogy mit gondoltak amikor tervezték. 1 sáv...komolyan? Biztos belehaltak volna még egy sávba. A felüljáró előtt is ahogy jönnek be a vágány utca felől... hát katasztrófa. És akkor csodálkoznak, hogy áll a sor a Honvéd kórházig sokszor...
És akkor megjelennek a pofátlankodók... Rendesen fel vannak háborodva kivétel nélkül, hogy nem engeded be őket.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
barnam_
nagyúr
válasz CactuS #152166 üzenetére
Nem éreztem akkora koccnak, meg ugyanúgy magamat is szívattam volna az esőben (nincs nálam betétlap, bár már alkalmazás is van). Sajnos, vagy szerencsére már nem szűz az autó (26 év), így nem húztam fel magam kifejezetten.
A 6-os + M0 felhajtó környéke katasztrófa, párszor már én is tapasztaltam. 7-esről szoktam felhajtani, de mióta csinálják az M0 déli szektorát, elkerülöm.
-
válasz CactuS #152161 üzenetére
Hazafelé szintén mindenki türelmetlen volt. Azért az új negatív rekord volt, hogy a pofátlanul besoroló (vagyis csak akaró) autós ledudált, mert nem engedtem be.
Az ilyeneket én is imádom. Időben besorolni derogál, utána meg tolja be az orrát, és még neki áll feljebb, ha nem engedik be...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
MasterMark
titán
válasz CactuS #151970 üzenetére
Azért mert ti többen mondtok mást, még nem automatikusan nektek van igazatok.
A fenti példa is ilyen ahol egyszerre lehet megfordulni tábla meg útburkolati jel szerint, de a lámpa szerint meg nem. (Vagy de, és átmehetsz a piroson ha megfordulsz. De nyilván ezt figylemen kívül hagyjátok, mert nem passzol a mantrába.)
Ja és egy érvelésben mikor már a személyeskedésnél tartunk, akkor ott valami nem stimmel már...
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #151952 üzenetére
Ilyen kiegészítő jobbra zöld, felül telipiros lámpa van itt a világ végén is. [link] Viszont azt most hirtelen nem tudom, hogy ilyenkor a balról jövő keresztirányúnak piros-e vagy zöld nekik is. Eddig akárhányszor kanyarodtam itt jobbra a piros lámpa, zöld jobbnyílnál, a bal oldal tök üres volt, így nem nagyon tudom hogy ők amúgy álltak volna-e vagy el kell őket engedni .
-
MasterMark
titán
válasz CactuS #151958 üzenetére
Ha azt vesszük amit ti írtok, akkor pont nem, mert a lámpa csak a balra fordulást engedi ami nálatok nem lehet megfordulás.
És a lámpa erősebb mint az útburkolati jel.
Csabroncka: [link] Itt a tábla hozzá, de a lámpával ez sem egyezik. És a lámpa ennél is erőssebb.
szerk.: Sőt a lámpa csak a balra fordulást tiltja, vagyis megfordulni piros lámpánál is lehet?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #151948 üzenetére
Szerintem ő ennél kisebb kereszteződésre gondolt. Egy ekkorában már nem kivitelezhető biztonságosan. Itt a külső balra kanyarodó sávból ha meg akar fordulni a belső balra kanyarodós fellöki, mondjuk nem is akarna a külsőből senki megfordulni szerintem . A belsőből annyira nem para talán, csak a bal oldali jobbra kanyarodót kell elengedni.
Mondjuk így már érthető miért tiltott mindenhol alapból, csak akkor a Kresznek ezzel foglalkoznia kellett volna, hogy több helyen engedélyezi ahol amúgy biztonságos lenne. A rendőrös videóban szerintem teljes mértékben kivitelezhető biztonságosan a megfordulás.[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz CactuS #151948 üzenetére
Milyen szembejövő autó? Azokra gondolsz akik jobbra kanyarodnak balról? Simán kanyarodási szabály szerint elengedem őket, mert kisebb ívben jönnek.
Fordultam már meg így a Nagyvárad térnél is az Üllőin, amikor még nem volt lámpa a Hallerről érkező autósoknak akik jobbra mentek. Semmi nem volt, elengedtem és kész.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
válasz CactuS #151884 üzenetére
Tudomásom szerint ez úgy működik, hogy mindig meg kell adni ajánlatkérésnél, hogy mikor okoztál utoljára balesetet. Tehát ha nem is mindegy, hogy 2-3 évig "üresjáratban" voltál, de kockázati tényezőként akkor is szerepelni fog a kalkulációban. Hogy milyen mértékben, az változó, de ne 2-3 évvel, hanem 6 évvel számolj, ugyanis ha 5 éven belül balesetet okoztál, akkor már rád kerül a stigma...
Esetemben ez úgy néz ki, hogy a B04-es idei bónuszfokozatom mellé a 2016-os baleset (ami 3 év ugye) bevallása / nem bevallása így számít éves, utalásos díjfizetésnél:
Union: 24 ezer / 33 ezer
Groupama: 29 ezer / 37 ezer
Allianz: 31 ezer / 58 ezerNyilván itt a bevallás lényegtelen, mert ha véglegesíteném az ajánlatkérdést, úgy is lekérdezik, és látni fogják, hogy valójában okoztam balesetet, tehát az ajánlat érvénytelennek lesz minősítve.
Ebből csak azt lehet leszűrni, hogy egy 3 éve okozott baleset alsó hangon 8 ezer forintos, vagy más szóval cirka 30-40%-os "büntit" jelent éves fizetésnél B04-es szinten.
A történet egyszerűbben: ha nem fizeted ki a kárt, illetve átviszed az asszony nevére az üzemeltetést, az egyben azt jelenti, hogy nagyjából 5 évig nem lesz opció a saját nevedre való (üzembentartói) vétel, és ha ez még nem elég, egy jövőbeni CASCO esetében is tényező lehet.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
MrSealRD
veterán
válasz CactuS #151886 üzenetére
Tavalyról volt meglévő casco, lakás...aztán szóltam az alkuszomnak, hogy kaptam egy ilyen díjat. Oldjuk már meg valahogy. Aztán mondta, hogy semmi gond... nézzünk egy kockázatit... és akkor valamit egyezkedett a központtal.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
MrSealRD
veterán
válasz CactuS #151884 üzenetére
Nálam az volt a megoldás, hogy kötöttem egy faék kockázatit. Így a 88-ból lett 44. A kockázati meg 62... Így kvázi 18-ért van egy évre kockázatim... Ha már fizetni kell legyen értelme. De ez elég egyedi ajánlat lett. Mert már volt casco-m, lakás, is mellette.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
MrSealRD
veterán
válasz CactuS #151881 üzenetére
Az nem kifejezés, hogy mekkora genyó dolog... Az így ebben a formában annyira túlkapás... Főleg, ha csak valami enyhébb kárt okozol...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
MrSealRD
veterán
válasz CactuS #151873 üzenetére
Írtam róla korábban. A0-ból elég gyász lett volna M2-be fordulni. Így kifizettem az 55K-t.
DE! Ezen felül rádkerül egy károkozói szorzó(korrekció) Mert, hogy bekerülsz a nyilvántartásba. Ami 2-3 évig tart. Így a biztosítók egy 20-40%-os korrekciót fognak alkalmazni rád. A mértéke biztosító függő. És ez teljesen külön történet a bonus-malus rendszertől.
Így történt, hogy az A0-s kedvezményekkel megtűzdelt 39K éves díjamra kaptam egy 88K-s ajánlatot a következő évre B1-be...
Szóval csatlakozva Cifu javaslatához, hogy szerintem várd meg a kiküldött levelet, aztán kalkulálj díjat mert az jó fogja mutatni a nagyságrendi változást... és 2-3 évre ez elég nagy összeg lesz...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
válasz CactuS #151870 üzenetére
A súlycsökkentés az tény, de ez már akkor látható volt, hogy a karbonváz nem lesz használható tömeggyártásban. Amíg nem kell hozzányúlni, addig hibátlan.
Miért ne lenne használható? A sorozatgyártás működik, repülőgépeknél is évtizedek óta használják. Csak rohadt drága...Hát, én biztos nem fizetem ki a kárt, mert a Lada elég jól széthullott, le sem tudta csukni a csomagtartót, plusz ő is bambult és a kapott lendületből belegurult az előtte lévőbe, így az első lámpái is sérültek.
Azért várd meg a biztosító levelét...
...szóval 0-ból indult, így valószínűleg ő lesz az üzembentartó akkor.
Hát ha alacsonyabbra tudtok kötni fordulóra, akkor megéri.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
válasz CactuS #151861 üzenetére
Az i3/i8 egy tech demo, egy eyecandy, nem több. Azon túl, hogy rohadt drága gyártani és nem javítható, semmi nem indokolta a karbon utascellát.
De, a súlycsökkentés. Alternatíva a különféle könnyűfém-ötvözetek, de azok szintén bírnak negatív jellemzőkkel. Hogy techdemo, az tény, de ettől még volt egy merész húzásuk vele, mert ha beválik, akkor indulhattak volna ebbe az irányba. Most feltehetően mégse teszik, tehát az előnyök oszlop feltehetően rövidebb lett a kiértékelésnél, mint a hátrányok oszlop...
Asszony ugye nemrég lekoccolt egy Ladát az Aurissal, ami az én nevemen van. Elvileg kettőt ugrik majd lefelé a kötelezőm? Ezt el lehet valahogy sunnyogni vagy 2 évig tuti szívás lesz? Már arra is gondoltam, hogyha horror árra emelik a kötelezőt, akkor átírom asszony nevére ezt az autót is. Lehet még az is olcsóbbra jönne ki.
Függően a biztosítótól jön egy értesítő, hogy ha a megállapított kárértéket kifizeted, akkor nem romlik a bónusz besorolásod. Én 2016-ban csúsztam bele egy Toyotába, 60 ezer forintot állapított meg a Groupama, amit nem fizettem be, gondoltam, oké, hogy drágul majd a kötelezőm, de nem ennyivel. Tévedtem. Ha azt az összeget akkor kifizettem volna, akkor 2018-ban már megtérült volna a kötelező árában...
Ha a köteleződ emelkedik jelentősen, nem kell az egész autót átíratni, mert az valóban horror lenne, elég üzembetartónak bevezettetni a párodat. Viszont függően attól, milyen bónuszfokozatban vagy, esélyesen így sem éri meg, hiszen ő A0-ból indul, te meg gondolom azért nem annyira esel be a végébe...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #151861 üzenetére
Jól mondtad. Szerelem soha nem volt, csak egy ronda nő aki jól főz. Juhász Jenőnél beszéltem egy Otlanderes gyerekkel és ő is pont azt mesélte, hogy már lefoglalózták a kocsiját és inkább visszavált egy P3 pluginre. Én Pirusra biztos nem fogok, annak a külseje és a belseje is taszít. Próbáltam magam meggyőzni, hogy jó lesz az meg elfogadható a külseje, de amikor ránézek a belső képekre, meg kollégám P+ kocsijára, mindig rosszul leszek
Arra elég lenne az i-Miev, hogy beleférjek, de egy vásárlást már nem tudnék bele rakni. Volt amikor a Mitsuba alig fértem. LEAF 2 meg Tekna alatt mind gáz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Integrale
veterán
válasz CactuS #151119 üzenetére
T25-ös Avensis egészen más, a T27 a kifutó, és az minden csak nem tartós megjelenésű pláne nem érzetű. Bármihez nyúlsz, azt érzed, hogy vékony, sérülékeny, karcolódik, recseg. A 3-as Octaviában jobb a minőségérzet több év elteltével is. Ami, tekintve, hogy nem is egy kategória a két autó, elég érdekes.
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz CactuS #151064 üzenetére
Az összetaposott, jeges / vizes latyakon elindulás volt cumi; olyankor megindult oldalra a feneke. Illetve paráztam a letaposott havas, meredek lejtőn.
@FFarkas: 1950 kg a forgalmi szerinti önsúlya. Villannyal 200 Nm, ami ugyanakkor nulláról jelen van (max. 640 Nm).
Az előző tulaj mondta, hogy lehet farolni vele télen. Nekem viszont nem volt hátsókerekes autóm 20 éve, az is farmotoros (kispók, kb. 4 évszakosnak megfelelő "Y mintás" Stomil gumikkal ).[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz CactuS #150266 üzenetére
Pl ha en a szeretomhoz megyek, valaki pont utanam jon dashcammel vegig, nem kovetek el sem.szab.sertest, sem bcs-t, de ezt a felvetel keszitoje kozzeteszi es a felesegem meglatja es borul a hazas eletem, akkor ugye nem vitas, hogy a szemelyisegi jogaim serultek. A hazassagtores meg nem jogszabalyba utkozo (legfeljebb a _kersztyeni_ ertekeknek nem felel meg, mint a jóga.)
Kb ilyen peldak miatt nem lehet kozze tenni a felvetelt.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
gzbotii
nagyúr
válasz CactuS #150150 üzenetére
Vitara még az 1.6 szívóval is elég babán lép (sport módban). Simán kéne.
Az egész egy svájci óra érzetét adja. Volt szerencsén jópárszor hozzá. Amennyire meg jött be kinézetre, annyira megfogott utána. Duster fasorban sincs.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #150111 üzenetére
Melyik a vasaló meg a gombóc?
A 4-es Swift már autónak hívható ami 2005-ben vagy mikor jelent meg, alatta nem hívható annak. Viszont fullon van vele az apró, a bontó meg minden is. Ez a hatalmas előnye mondjuk ahhoz a Mazdához képest amivel szemezek, meg minden máshoz képest is. -
grizlisandor
veterán
válasz CactuS #149890 üzenetére
Végignézték a szélvédőket, meg a lámpákat végigkapcsolgatták és kaptam egy papírt, hogy részt vettem a vizsgálaton. Megállapították, hogy be kell állítani a tompítottat és a távolságit. Ezt eddig is tudtam, azért jelentkeztem be erre a programra és egy fényszóróállításra. Fényszóróállítást most ők nem tudják megcsinálni, leghamarabb jövőhét kedden érnek rá. Szóval mehetek megint, hátha akkor már beállítani is ráérnek...
Magyar Autóklub helyi kirendeltsége volt, ki volt rakva a váró részben, hogy tilos a dohányzás, a Jabba cosplay-es főnök meg ott dohányzott.
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #149890 üzenetére
Le tudtam kérdezni, elvileg 2019-es gyártású az autó, március végén került először forgalomba, az unokatesóm meg május elején vette át 532 km-rel.
Nem kizárt, hogy tényleg az aksi a ludas, de az autó korából kiindulva nem erre gyanakodnék elsősorban. Pláne, hogy nem is nagyon állt egy helyben sokáig.
Másfél hete csinálta először, akkor (is, meg most is) tréler vitte az itteni márkaszervizhez. Ezek szerint nem sikerült megtalálni és elhárítani a problémát.Egyébként B14NET, ha valakit érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #149763 üzenetére
Ja. Már egy idege gondoltam rá, de nem volt kedvem egy autó eladásával és egy másik vételével járó nyűgökkel vacakolni. Ehhez nem igazán volt életenergiám, viszont most télen én is jobban ráérek, ismerőseim is jobban ráérnek, jön a karácsony talán könnyebb eladni, meg ha megkapom az év végi bónuszt azt hozzátehetem az autó pénzhez stb. most van rá a legmegfelelőbb alkalom lecserélni.
-
MrSealRD
veterán
válasz CactuS #149791 üzenetére
Te is tudod, hogy ez nem ilyen egyszerű.... parttalan vita, mert felsorolhatnánk még sok tényezőt. Ráadásul a saját példádból húzni egy általánosítást... ez sem túl okés.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
gzbotii
nagyúr
válasz CactuS #149779 üzenetére
"ja, lehet sznob vagyok, de a pisa és sz*rszagot sem bírom. Az meg egyre jobban jelen lesz, ahogy az alkesz csövesek behúzódnak a vagonokba melegedni. "
+ordítozó drogos pannon indiánok[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
rbalint88
addikt
-
veterán
válasz CactuS #149763 üzenetére
Abból a szempontból támogatom, hogy a bővebb belvárosban nem lehet már közlekedni, se parkolni.
És előre elnézést kérek az érintettektől, de részemről kívánatosnak tartom, hogy a nem budapesti lakosok fizessenek a behajtásért; ők nem itt fizetnek adót*, de használják a közlekedési infrastruktúrát. Ők amúgy sem helyi szavazók, ami kevésbé fáj a helyi politikusoknak.* Például gépjármű és önkormányzati adót; utóbbi nekem évi 76 ezerbe fáj, ebből 56 ezret a nem fizető parkolási zónában lévő garázsom után fizetek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CactuS #149323 üzenetére
Egymásnak ellentmondó részek vannak a cikkben; egyrészt a riport részben azt írja, hogy külföldi adatbázisokban is lekérdezi; másrészt a cikk írója rendre a magyar adatbázisokra hivatkozik. Nem tudom, mi a valós helyzet.
Eddig se fizettem se lekérdezésért, se átvizsgálásért, ezután sem fogok. -
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #149167 üzenetére
Ezen nem csak utascella nincs, hanem semmi. A Samarám sem biztonságos, mégis van benne anyagérzet, ebbe ez sincs. A lényeg inkább az, hogy ma ilyet nem szabadna megvenni és akinek van is minden erejével megszabadulnia kéne tőle, ehelyett a hülye magyarnak még tetszik is, mert olcsó meg mert haláli jól ugrik az alufólia kasznival, meg a 7600-on tiltó motorral, meg mert itthon gyártották és mint tudjuk a nép valamiért marhára odavan ezekért a nemzethy dolgokért és ha a Stift itthon volt csinálva akkor az fasza. Az csak hab a tortára, hogy nekem most a családomba bekerült egy ilyen szar. És erre az sem megnyugvás, hogy anyám 60-nal megy, mert mások meg 90-nel... És mások 1200 kilósak, ő meg 800. Féltem őt.
-
EQMontoya
veterán
válasz CactuS #148957 üzenetére
Erre valóban tökéletes, de szerintem nagyon ritka, aki ennyit megy városban/környékén. En szerintem evi 3000-et max.
A problémám pedig az a kis elektromos autókkal, hogy a világ nem erre megy. Car sharingre persze jók, de belvárosi közlekedésre egyre kevéssé használható az autó (próbálj meg bejönni az irodánkba kocsival reggel, Qru is tudna mesélni), ha meg ki akarsz menni a városból, akkor nagyobb kell.
Same rules apply!
-
veterán
válasz CactuS #148340 üzenetére
Az előző tulaj nem tudom, hogy mennyire taposta neki; erre a célra volt egy Mustang V8-a ;azt mondta, járt az autóval tavasszal Korzikán, ill. főleg a felesége használta a szomszéd kerületbe ingázni. ill. a Balatonra.
Keresek egy jó gumist, első körben a Lurdyban próbálok időpontot kérni, az közel van napközben. Remélem ki tudja egyensúlyozni.
Ha nem, akkor veszek egy szett télit, a 4S-t meg eladom. (Örülnék azért ha sikerülne a centrir, tavasszal autócserét tervezek.) -
nagyúr
válasz CactuS #148183 üzenetére
A gyári méret marad télire is, jaja. Itthon nincsenek nagy telek, száraz, hideg aszfalton elmegy ez, ha leesik a hó, akkor meg úgyis a Subaruval járok.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz CactuS #148159 üzenetére
Nem röhögök, ez tény. Előző munkahelyen 2 Pözsó Boxer (2. gen) volt ingázásra németekhez, 500k km fölött adtuk el őket, semmi de semmi bajuk nem volt. Az utánuk jött Opel Movano és Ford Transit is szivatta párszor a sofőr srácot
Tboldi: Hehe ma én előztem meg egy blfsz BMW-st, mert 40-el ment a Thökölin, amikor végre lehetett volna haladni (oké én gci voltam és buszsávban előztem ). Érdekes, hogy amint elé kerültem már tudott jönni utánam, sőt! Kiérve a nagykörútra mindenáron elém/mellém akart kerülni, gondolom elmondani a véleményét, de olyan béna volt, hogy ez addig sem sikerült neki, míg le nem kanyarodtam a Reitter Ferenc-re, ő meg saajnos egyenesen ment tovább, pedig asszony már készült lehúzni az ablakot és felvilágosítani őt, hogy ha 50-el se képes menni a szarával, akkor minek vesz BMW-t (Én nevelésem, büszke vagyok rá, és adjatok hálát az égnek, hogy nincs jogsija ).
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Arcképgyáros
-
veterán
válasz CactuS #147617 üzenetére
+ mp
Lehet, hogy félreérthető voltam: lassú manőverezés közben nyikorgott az aszfalton úgy, mint egy téli gumi tenné meleg időben.Városban 70 lóerő áll rendelkezésre, kevés a torzuláshoz.
Elcseszett egy (gyári) felni van az autón: 8 coll széles, szinte sík az "előlapja"; így alig védi a gumi peremvédője. Tele horzsolással, nem is csoda. De a gumi peremvédője is kapott párszor - összesen 8-10 ezer kilométert futhatott.
-
grizlisandor
veterán
válasz CactuS #147518 üzenetére
Eddig 1/2 glicerin és 1/2 víz keverékével ápoltam, idén szintet léptem, idén Koch Chemie Plast Star Silikonfrei[link] elég jó cucc, múlt heti takarításkor kentem a gumi külső oldalfalára, még mindig ugyanolyan szép.
(#147524) Qru:
Mazda CX-30 -
K Norbi
addikt
-
veterán
válasz CactuS #147518 üzenetére
Gumiápolóval; hangulatomtól függően:
- 1/2 glicerin, 1/2 víz keveréke,
- Sonax tiefenpfleger,
- Wolf's Black Out.Megvárom míg teljesen beissza, aztán megy a pincébe:
- állványra, ha felnin van,
- zsákba, ha nincs felnin, mint ahogy most nem lesz.A glicerinből elég az 1/3 is, de minél vizesebb az oldat, annál nehezebben issza be. Pont ezért tavaly inkább a Black Outtal kentem, ennél a Sonax egy fokkal tartósabb, de télire mindegy, mert a pincében állása közben nem kopik le az ápoló.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz CactuS #147440 üzenetére
En le tudtam jo idoben, forgalom elott (nem mintha messze lenne a moso), mert volt koran egy gyors ugyintezni valom es akkor mar legyen meg rendesen, a teremgarazst is fellocsoltam diszkreten, hogy kevesebb legyen a por (2 auto allt csak bent, biztos mindenki ment unnepeln), ma mar nem tervezek mozdulni, de legalabb bent nyugoban beltereztem is, muanyagapolos ecsettel, stb delutan ugyis kertepites a feladat par lakoval.
Viszont igy, hogy van slag, meg viz a garazsban.... nem, nem leszek azert pronyo (de lennek )
Qru, tegnap en is gyorsan, a bogarakat meg a fakepor nagyjat, de nem volt eleg.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Reggie0
félisten
válasz CactuS #147341 üzenetére
Hat azert nem egeszen, pl. a pipan eleg jol lehet gyakorolni, hogy meg csuszasban befejezd a kanyart es csak az egyenesben tapadjon meg. Csak nem sok kort szannak arra a gyakorlatra. Drivingcamp profi treningjen pedig a nap negyedet-harmadat az viszi el, hogy a rukvercbol 180 fokos fordulatot gyakoroljak, ami azert szinten nem a hetkoznapi nyerjunk vissza a leggyorsabban a stabilitast tipusu gyakorlat. Ezen felul a nagysebessegu kovetesnel(profi treningen mar 130-akat is mentunk mikozben hirtelen savvaltast nyomattak). Eleg sokan driftelgettek is, sot nekem is volt, hogy akaratlanul megcsuszott a kocsi hatulja(erosen hianyzik A4 vegere egy szarny) amikor 70-90-el rongyoltunk bele az eros kanyarba.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CactuS #147335 üzenetére
Ő már kerüli az előttem lévő területet, már csak egy hibbantat kell lerendezni (az is nő) és eljő a nirvána
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ludsimon
veterán
válasz CactuS #147313 üzenetére
Elég szánalmas rögtön közveszélyes idiótának kikiáltani azt, aki az autóját akarja uralni és nem akar egy esetleges balesetben nagyobb bajt, és mindezt egy kietlen parkolóban, vagy helyen akarja kivitelezni, messze mindenkitől, hogy véletlenül se okozzon senkiben és senkinek kárt...
Ennyi erőből aki vezetéstechnikai tréningen részt vesz is egy közveszélyes idióta.
Ja tudom nem, mert az el van zárva a közforgalom elől és akkor már biztonságos.Nem "hülyegyerek" vagyok, de az emberek 99,9%-ára ráférne egy vezetéstechnikai tréning, ez a múlt héten realizálódott bennem mennyi mindent kell gyakorolni.
- Vészfékezés.
- Vészfékezés másik sávba érkezéssel.
- Vizes úton fészfékezés 90-100 km/h tempónál és 90 fokos kanyar bevétele (egyszerre) egy előre meghatározott, bólyákkal kijelölt úton.
- Egy ajtónyitás elkerülése, amit az ott jelen lévők 90%-a elbukott! És nem olyan emberekről beszélek akik fris jogsisak, hanem akik már urai az autónak, vagy legalábbis azt hiszi.Nekem ezek elég jól megvoltak és teljesítettem mindet, de van amit jobb gyakorolni. Nyilván nem 100+ tempóval, azt csak egy zárt repteren lehet, de 40-50-el simán lehet már ugyanazokat gyakorolni.
undefined
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #147316 üzenetére
"Gyerekkoromban" a Mátyásföldi reptérre jártunk ki de már az is off.
Ami még esetleg szóba jöhet az a Tököli reptér ahol a RedSun Fest is szokott lenni meg a Cselőtei Speed Zone a Hungaroringen.
Utóbbi pályán én is mentem már az ottani E46 330i Ac Schnitzer-el, az nagyon baba volt. Szerencse, hogy előbb vettem meg az Impezát mint sem beüljek abba, különben most én is köcsi BMW-s lennék.#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz CactuS #147212 üzenetére
Mind a két 70mai-ban lítium akku van. Viofo-kban mind kondi.
A telefon meg jellemzően nincs napon egész nap az ablakban sok-sok fokban. Amúgy be is lehet venni elrakni, kis kényelmetlenség, de nem akkora gond. Persze a parkolás felvételt így is bukod, mondjuk annak szerintem nem sok értelme van amúgy sem, mert nem fog látszani a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #146955 üzenetére
Én 6 órában dolgozom két éve, majdnem kimeríti az akkor kelek és akkor fekszem részt amikor akarok, de nincs benne akkora extra, hogy erre irigynek kéne lenni.
Na a hobbiból megélés az már inkább. Az fasza. Főleg mikor adják neki a halom cuccot is. Vicces lenne. Bár az is csak akkor, ha jól megy, mert ha nyögni kell a megéléshez akkor az ember a szeretett hobbiját szépen megutálja.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #146948 üzenetére
Ne reménykedj!
Pár hónappal ezelőtt megkért anyum, hogy rendeljek egy Nillkin üvegfóliát az új telójára. Itthon nem kapható, de ő sem akart egy hónapot várni Kínára, úgyhogy kerestem egy EU-s eladót eBay-en és találtam is egy lengyelt. A tranzakció után 24 órán belül elküldte a csomagot, habár tracking numbert nem kaptunk, de gondoltam, sebaj, úgysem fog sokáig tartani. Aztán csak eltelt 4 hét, mire csöngetett a postás... A borítékon volt valamiféle szám, gyorsan be is ütöttem a 17track-be, és kiderült, hogy a lengyel posta egyik raktárában ült majdnem 3 hétig. Ha ezt tudtuk volna, megrendeltem volna inkább Kínából, legalább egy kicsit olcsóbb lett volna.
-
bbubby00
őstag
válasz CactuS #146863 üzenetére
Itt vidéken agresszívből kevés van. Ami inkább nyugtalanító, az a lakosság öregedése, 10ből5autóban 70és a halál közötti ügyetlen, bizonytalan és rettentő lassú vezetők vannak. 10ből 2 pedig a tapló, legtöbbször sötét nagy drága autóban ülő (sztereotípia ON). Tehát a lakosság egyharmada, aki normálisan tud vezetni (max a fele, ha belevesszük az ügyesebb nyuggereket is)
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #146863 üzenetére
Aztán úgy jár mint a győri tanulóvezető. Egy kamion még ha nincs is nagyon túlpakolva bőven 20 tonna feletti. Ahhoz képest a 2 tonnás SUV csak egy gyerekbringa...
De azokat sem értem akik átmennek a vonat előtt (most Vácon pl). Annak még a féktávja is kilométeres.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz CactuS #146810 üzenetére
Errefele lakom amugy. Volt mas is, mert allt a Budafoki, Szeremi, minden. Meg persze a Rakmanyosi hid is, szoval szerintem ott, vagy a Hungaria pesti oldalan lehetett a gebasz, de a teljes XI beallt. Itthonrol a Budai also rakpartot elerni 40 (!!!) perc volt. Gyalog nincs ennyi.
maykol: ma egy E39-et lattam a forgalomban, ami ugyan ennyire nem volt szetrohadva, de a jobb oldalan nem volt rozsdamentes elem. Rohadt a kuszob, a ket ajto, a ket sarvedo... Ami csak tud.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
szabonagyur
félisten
válasz CactuS #146820 üzenetére
Az autónak nincs semmi baja, hibátlan műszakilag így attól nem félek. Szimplán annyi, hogy műszakizni Pesten fog ~2-3 hét múlva, a téligumik meg tőle ~ 300km-re és kb csak utána lesz lehetőség felrakni TS860-ak, újak.
Szóval nem kibúvót keresünk csak, hogy ne kelljen szabit kivenni ezért és utazni 2x300 km-t feleslegesen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Napelem
- Kapja az ívet az új Spider-Manben a DirectStorage, pedig csak teszi a dolgát
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Melyik tápegységet vegyem?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Kutya topik
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest