- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 9 és Pixel 9 Pro összehasonlító gyorsteszt
- Vízben és fagyban verné a Vivo hajlíthatója a Z Foldot
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
MunezXBK #269388 üzenetére
Nem is értem aki teljes nyitott rendszerrel megy, ott mi van.
Viszont ha nincs kivéve fojtás nem lesz ennyire hangos. Nem mindig szeretem amúgy a hangját így, van mikor a legjobb ez a csörög jelző, az spec nem hiányozna, nagyon jól kell tudni rendszert építeni, ha igazán jót akarsz, de ez inkább a kísérletezés.
-
válasz
MunezXBK #269382 üzenetére
Kizárt dolog én azt nem tudom.
Vettem korábban egy 6-os leömlőt E90 alól, de hiába ugyanaz az N52B30, nem fért el és még a rögzítő pontot is vágni/forgatni kellett volna, hogy illeszkedjen. - kb ki kellett volna venni a motort hozzá.
Így visszament a gyári, de bevilágítva látszott, hogy sok idő nincs benne, így mielőtt eltömődik és megáll alattam…
Mikor vittelek vele már így volt. -
-
válasz
MC Pite #268811 üzenetére
Mondjuk én szívtam is meg… pl Ikea, megvettem a kanapét, aztán nem fért be mert az anyós ülés nem rendesen dönthető az I3-ban, a két ülés között meg nem fért el az összes cucc. Illetve nyitott csomagtartóval ment volna, de másik negatívum I3-ba az ajtóban van a lámpa, pályán azért így nem mennék 110-120km-t.
Focus (mk1) jó volt, csomagtér ajtó felcsap lámpák látszódnak, azzal sokat mentem így a nullason. -
válasz
MC Pite #268803 üzenetére
Mint nálam, mikor vakarja valaki a fejét, ez meg mit akar itt ezzel a kocsival.
Vittem vele 2 zsák térkitöltő habot, ülések koppra előre tolva, az ugye 1m3, na az neccesen fért be, egyik zsákot ki kellett bontanom és beönteni egy részét a hátsó lábtérbe.
Ott én is azt hittem fel kell adnom a dolgot.- raktáros nagyon röhögött. Kép van valahol, de most tuti nem túrom elő.
-
-
+5,5le vagy azt is írhatnám végre lett egy becsületes fűnyíró
motor ebbe a villanyos kacatba.
A héten volt benne 12 zsák készbeton, vittem vele 6 zsák kvarchomokot, meg grátisz alap betonozós kertrendezős cuccok, mint pl talicska.
Mondjuk az is biztos, hogy mindkét helyen ahol vásároltunk/béreltünk néztek ferde szemmel.
Ki mit pakolt be, vitt el, ami nem átlagos szállítmány? -
válasz
focvis #267662 üzenetére
Bakker sajnálom.
Én tegnap a kertet túrtam, szokás szerint, auto ki rotakapa ki, majd találtam pár akác tönköt - sosefogyel [kép] - balta elő, adtam neki, majd sietősen mennem kellett, garázsajtó résnyire fel balta bedob, lecsuk, elhajt, hát este mondanom se kell, rutinból beálltam a garázsba, hátsó kerékkel át a baltán. A rohadt mák, hogy párhuzamosan volt a kocsival és megúsztam. Szóval apró faszság is elég, hogy meglegyen a baj… -
Sajnos igen, megint az a nagy büdös valóság, hogy a lakosságon verik el a port, aki indirekt csak a szennyezés töredékéért felelős. Persze ha nem kellene ennyi kacat az embereknek, nem kellene ennyi nem honos élelmiszer... meg termék, meg elektronika... nem lenne mit szállítani ezekkel az amúgy brutális károsanyag kibocsátású egyéb eszközökkel.
Ezért sem lehet megdönteni ezt a csekély felső réteget akik miatt a giga lobbik úgy mennek ahogy, akitől valójában bűzlik az egész koncepció, mert az emberek nem tudnak lemondani dolgokról... és a középréteg nem mer nemet mondani a kenyéradójának. A hazai helyzet is erről szól... egy maréknyi embert kellene "csak" leváltani, de valójában aki megtehetné sose fogja, mert ettől a maréknyi embertől kapja a megrendeléseit, munkáját. -
válasz
bulikavagyok #267006 üzenetére
A Ford Explorer EV is totál hasonló.
-
válasz
focvis #266034 üzenetére
Egyetértek, a Z4-et úgy vettem, gyári gátlók eibach ültetőrugókkal, na az gyorsan ment is a levesbe, ráadásul 17”-os felnikkel, konkrétan a hátulja is annyira lent volt a műhelybe alig bírtunk leállni vele a rámpán, össze vissza kellett deszkázni. Embertelen rossz volt közlekedni vele, na meg gyári már beült toronycsapágy is segítette a dolgot… bitang jól nézett ki, de szerencsére eleve készültem, hogy az kuka egy az egybe. Persze 4 rugó olcsó ültetés… de normális ember nem teszi. A rugó vágás meg még ezen is túl van…
Ti se alszotok sose? -
-
válasz
Peter.70 #265735 üzenetére
Meg a szakadó esőbe automata lámpával közlekedőket akiknek fingjuk nincs, hogy csak elől világít az auto, meg a sok majmot aki ködlámpát is felveri mert fél, hogy csúszik az út, illetve a nullas 3 sávos részén nem talál ki a középső/belső sávból 80-90-el, ha esik főleg nem, mert sávot kell váltani és biztosan megpördül keresztbe mert vizes az út. A csukám tele az elmúlt 4-5 esős nappal meg az emberek vezetési alkalmazlanságával.
-
válasz
kisza25 #265314 üzenetére
Itt a környéken én csak pislogok... egyik mosó olyan szar lett, nem visz le semmit, másik annyira drága, hogy "talicskával kell vinni az aprót" ha eredményt akarsz.
Pont azt látom sajna én is, hogy 1500-2000 Ft egy mosás... és ez semmi, 1 százas hab, majd egy bogároldós samponos, meg utána egy foltmentes. Semmi waxos csoda, meg felnikefe, meg ilyenek. Persze ki kell termelni a befektetést, meg a kiadásokat... de havi 10-13e Ft autómosásra nem kevés pénz, az otthoninál olcsóbb, az mondjuk biztos. -
válasz
kisza25 #265310 üzenetére
Mondjuk 6-800 Ft-ból nincs mosó ahol 5 percet kapsz és tiszta is lesz, de 400 Ft 2,2 perc vagy valami ilyen elcseszett idő...
Én most voltam többször, autópályázás után, tehát csak az eleje volt bogaras... elvertem 800 Ft-ot és nem lett tökéletes, pedig nem is volt igazán koszos még az autó... -
-
válasz
molnarpeter #263328 üzenetére
Lehet előre 2,4 hatra meg 2,5 lesz a nyerő.
-
válasz
MunezXBK #263326 üzenetére
225/40R18 és 255/35R18 a gyári méret, annyi extrával, hogy elől is meg hátul is szélesebb felni van, elől +0,5J hátul meg +1J. Szóval jobban kiterül.
2,3-on kezd jó lenni, 2-2,2 bár a gyári érték elől-hátul (1 fővel, 2 fő + csomag +0,1 bar az alap értékhez)… lehet bepróbálok 2,4-et körbe. -
válasz
simonjoe #263318 üzenetére
Betyáros kör egy napra, valamit meg is néztetek??
Fogyasztásban az tényleg baráti…
Mi egy Haltelek/Tatai-tó kört nyomtunk, életében először aludt el a kiscsaj babakocsiban, egy hatalmas sétával ünnepeltük meg. Most is csak az autós ülést felpattintva a vázra sikerült… (mózes/hordozó nem jatszik)
167 km - 32 kWh betöltve, tehát:
19,1 kWh / 100km tippre I3 fogyasztási ranglista végén lehetek… persze attól függ melyik oldalról nézzük… de tuti nem a gazdaságos tojás a pedál alatt kategória vagyok.Más:
Guminyomással szokott valaki kísérletezni? Ez most spec Z4. Gyári érték nekem sokszor kevésnek érződik, van erre valami ökölszabály? Fölé szoktam menni, nem sokkal, de érzésre kell bele +1 tized bár. -
Ma lejárt a -30 Ft-os MOL kuponom, így elszaladtam tankolni a Z4-el, hát bakker… 20 perc alatt voltam meg… I3-at előbb megtöltöm mint ezt kivártam…
Persze tűzoltó auto is volt előttem… szóval “rosszkor” érkeztem, de nem gondoltam, hogy délelőtt 10-11 között így rá lehet faragni hétköznap. -
válasz
pècsimunkás #263148 üzenetére
Magában a navigáció appban lehet állítani. (legalább is waze esetén biztosan, gondolom máshol is)
Illetve másik lehetőség az autóban hallgatod, de akkor ugye nincs rádió, csak ha a telefonon megy valami. -
válasz
pècsimunkás #263143 üzenetére
BT automatikusan csatlakozik?
-
Új egyéni vmax rekord meg fogyasztási maximum, német autópályán, a speed maraton jegyében, 112km, 100%-ról indulva, 11%on értem vissza.
Forgalom függvényében képen levő tempomattal, kerek 100km a pálya a teljes útszakaszból.
Fogyasztás kb: 25,5 kWh/100km többre számítottam, gondoltam vissza már inkább csordogálás lesz. -
válasz
bandus #262474 üzenetére
Racionális auto az MG… szerintem itthon is fog teret nyerni, többek között mivel versenybe kerül a kis köbcentis új benzinesekkel árban. Innentől meg sokaknak csak egy lépés villannyal menni.
Tesla még mindig azoknak való, akik megunták a 10-14l-es sportosabb autókat etetni… de ragaszkodnak a sportos élményhez. Én most a jelenlegi kínálatból YLR-t vennék, 2 évesen 30-50e km-el, német gyártásút. Ehhez mondjuk be kellene szántanom a Z4-et, meg az I3-at, meg rátenni egy “kis” plusz pénzt, de nem visz rá a lélek. MG-meg kb kijönne szőrén, de akkor az élmény faktor oda. -
-
Egyszer élném meg, hogy a nulláson legalább ha az eső esik és 60-nál nem mernek többet menni, akkor kimennek a szélére…meg ha kanyarodó sáv nyílik jobbra, akkor besorol egyből, nem csak 200m múlva mikor már kezd megszűnni a sáv… mennyire szép is lenne a világ.
-
válasz
bulikavagyok #262334 üzenetére
Ez tényleg 2,4T?
persze az elektromos autók nehezek…
Amúgy ez a fogyasztás tényleg meglepően jó. -
-
válasz
MC Pite #261958 üzenetére
Köszi, meglesem, I3-ba jó lenne nagyon, igazából a waze a kijelzőn… elég lassúnak néz ki viszont. Körbejárom.
Más, végre a közelben elindult az ingyenes Lidl töltés, ma gyorsan ki is próbáltam, szerencsére a taxi hiéna társaságnak ez nagyon kint van, 2 hete megy, eddig egy autót se láttam tölteni. 22kw dc - jön is ennyivel [kép] , 30 perc ingyen, egy bevásárlás alatt, közel 100km-t be tudok hajítani. Bőven van otthon napelem termelés, de nem vettem 11kw-os töltőt se csak sima 10A-es van ami ugye lassú (ac-n a legtöbb auto amúgy is csak 11kw-ot tud felvenni), mert az is közel 400e Ft telepítéssel, mindennel együtt, itt meg ingyen lesz valameddig a 22kw, ha csóró, de gyors akarok lenni. Nullásra kb 3-4 perc alatt kiérek. Fillér “cseszés” lvl100 mondjuk, de jó néha ha van.
Após 2 utcára lakik innen, járok heti többször is erre, nekem kapóra jön.
Hazafele kicsit mentem keresztbe, eddig nem is forszíroztam - mert keveset enged így volt a fejembe, a sima Traction módban, de ha elég agresszíven taposok és kanyarba alátekerek totál jól kidobja, ugyan idegesítően kattog az elektronika, de jót kellett ellenkormányozni.
Van roller mod, “titkos” menüből, akkor már majdnem mindent kikapcsol, de ott elvesz sok mást is, abs, szervó is más, meg nincs rekuperáció se, közúton ezt inkább nem erőltetném. -
válasz
dellfanboy #261838 üzenetére
Elektromos auto töltő is drágább a pályán, kihasználják, hogy senki nem akar +15-20 percet kerülni tankolásonként. (meg ha kapu van, még az is idő)
-
válasz
Tothgera30 #261818 üzenetére
2 hónap alatt nem mész 200km-t? Jól értem?
Tényleg ki mennyit megy évente?
-
válasz
szőröscica #261703 üzenetére
Mert mindenki bevásárol...
én balga, 3 helyre is mentem... armageddon... raklapon vannak a termékek és ott "panaszkodtak" a dolgozók, hogy ki se kerül a polcra, elviszik arról az összeset és csak holnap lesz a hajrá.
-
válasz
focvis #261652 üzenetére
Németek nem szeretnek külföldre küldeni… állandóan futárral kell nekem is megoldani, ha valami nagyon kell..
Auto töltőt akarok venni már mióta… de egyik se küldi, a vége az lesz megint odamegy a futárcéges kontakt aztán elhozza. Itthon 130+fa, kint meg 100-110k, mert túlkínálat van belőle. -
válasz
Tsebacsi #261320 üzenetére
A hész-ben meg senki nem tudja mi van… pl hány autót lehet hogyan tárolni… meg kötelező garázs, x alapterület esetén. Pl 120m2 felett 2 autónak kell garázs a ház szerkezetén belül 90m2-ig az autok 50%-nak a telken belül kell helyet biztosítani… azokban az utcákban, ahol szinte elvétve van önálló ház gyalogosan babakocsival alig férsz el az úttesten, mert kétoldalt végig autok állnak, járda az elmaradt… mert inkább több telket osztottak ki, vízelvezető árok meg nem is volt így a belvíz borítékolható.
Utána meg megy a fight, kb minden második helyen tábla “ez nem a te helyed”… sok panelszökevény akik ezen szocializálódtak és teljesen normálisnak tartják.
Előző ingatlan 5 lakásos sorház volt, nekem volt egyedül privát telekrészem, a telek legvégében (elsőként így vettem), a többiek össze tudtak veszni ki hol áll meg és telken belül képesek voltak parkolást gátló lakatos szerkezeteket letenni. A végén meg tőlem akarták elbitorolni a telket tárolónak, mikor már nem bírtak egymással, de a 30e Ft-ot nem tudtak összedobni közjegyzőre.Illetve 5 háztartás nem tudott kigazdálkodni egy elektromos kapunyitót 10 év alatt. Közös lónak…
-
válasz
barnam_ #261303 üzenetére
Nem sajnos, ezen már túl vagyok… közel 300m2… ami előttem van. Nem offolom szét ezzel a témát tovább.
Kiváncsi vagyok, végre beüzemelték a Miklósi Aldi elektromos auto töltőit (első 30 perc ingyenes), mikor jelennek meg a taxis betyárok. Elsuhantam csak a főúton, 4-6 állás lehet, zölddel felfestve. 2 db AC-t, meg 2 db 22 kWh DC-t ír az app. Mondjuk így se volt elég a parkoló, lesz itt nemulass…
Reggie0
Persze, csak 300m2, az nem 1,5-2m sáv amit karban kell tartani, hidd el tömény szívás. -
válasz
Vismajor01 #261289 üzenetére
A probléma, hogy én tartom karban, szedem a szemetet, az eldobált sörös/rakétás uvegeket, a kutyaszart, ha fúj a szél az építési szemetet, nyírom, hogy ne legyen méteres gaz, amit be is kell zsákolni és elvitetni, a kanyart levágják mert kátyús a kereszteződés, széttúrva a területet, pl beton szállító rendszeresen ezt játsza… mert lusta tekerni a kormányt, is ha esik retek sár minden. Múltkor majdnem átmentek az ágvágón, míg a metszőollóval épp a bokrokat igazgattam…
Az önkormányzat meg telibe tojik az egészre, ha már az én kötelességem, és nem ezt a levágott gazt akarom örökre nézni, szeretném megelőzni, hogy a jöttment emberek, akik a 3,14csányi telkekre épített iker/sorházak előtt már nem tudnak/képes megállni, az ne ide szocializálódjon. Mert teszem azt gyomirtózok, majd felrotálom, elegyengetem, teszek füvet, kavicsot, pici terülő növényeket… (amire előbb engedélyt kell kapnom, tudja bánat milyen alapon…) akkor nem szeretném, hogy átjáróház legyen és a temérdek idő/pénz a levesbe menjen, ennyire nem érek rá. Családi házas övezet, álljanak be az udvarra, meg a saját házuk elé, ahova érkeztek. Én ha ilyen helyen állok meg megkérdezem, hogy nem baj-e… de ha nem akkor is meghúzom magam nem ilyen suta disznó módon. Múltkor is itt volt egy auto, masnap reggel meg a helyen maradt 2 fél doboz sültkrumpli, meg az üdítős flakon. Na ezért… és ha otthagyom, engem néznek trehánynak. -
Károkozás messze áll tőlem… csak egyszerűen nem értem. Beáll mind az útra merőlegesen, egymás mellé, kereszteződéstől 3-4 méterre nincs velük baj, de ez így…
F_Zolee
Oda kintre nem tehetek semmit, sövényt biztosan nem, max valami lágy szárú dolgot, pl árvalányhaj vagy levendula.radi8tor
Közteres?alkalmatlanok itt bármire is…
z0d1@Ku$
Az eszembe jutott, hogy rotakapával+lapáttal gyorsan körbekerítem őket egy pici árokkal. -
Imádom ezeket a vidéki sutyerákokat… nem tudnak megállni a ház előtt ahova jönnek, beállnak elém mind az 5-en, de úgy mint az ökörhuggyozás, a jobbkezes kanyarba nem látni be tőlük és az arra sétáló 4-5 éves kislány is azt mondja a szüleinek, hogy ezek meg hogy álltak ide. Szerencse legalább a kapuba nem álltak be, hogy tudjak közlekedni.
Már most fejtörést okoz, hogy fogom megszüntetni ezt… mert tervben van a parkosítása és nem szeretném ha a munkámat szétbarmolnák. Ilyenkor értem azokat akik kitesznek betontömböket, szikladarabokat. -
válasz
brumi1024 #260881 üzenetére
Jó vétel volt, meg tartós is… szóval ezeket nézve nem nyúltam mellé, sose csúsztam túlzottan meg miatta, de hidegben a dsc a barátom.
Viszont egyre kevesebbet megyek, akkor viszont ha lehet jól jönne az extra tapadás, az is lehet, ha kicsit megpörgetem a felső réteget javulni fog, legalább is hátul.A zaj nem zavar annyira, a Z4 is hangos.
-
válasz
Petyyyyy #260878 üzenetére
Nekem assy3, Nálad? Melegben jó, meg ha picit rámelegítek, de többnyire nem tapad meg eléggé, első 1,5-2 évben volt nagyon tuti, de most inkább eladnám… és vennék bármi újat. Mondjuk inkább a slick irányba mennék, akár egy Nankang NS-2R (sose volt nem “márkás gumim) Persze leginkább Toyo R888R kellene.
-
válasz
focvis #260873 üzenetére
Mindegyikkel lehet csapatni, totál mindegy melyiket veszed, nem versenypályán vagyunk.
Nekem jóév eagle f1 van rajta, azt ne vegyél… ugyan nem kopik, de nem is tapad - legalább is lehetne sokkal jobb, 10 fok alatt egyenesen botrány, cserébe az első gumi amit vettem a Z-re… lehet csak azon nevelkedtem, hogy a gumi drága, vigyázni kell rá. -
-
válasz
szőröscica #260863 üzenetére
Olvassák hát, mi vagyunk a célközönség, én is ezt tenném.
- be is lépek pár kismama Fb csoportba
Annyit kell csak beírni, hogy a Z4 jobb roadster mint az MX-5, aztán már jönnek is elő…Fb-on rendszeresen ez szoba kerül, már jön is a komment.
-
Napifogyi
32km - nagy szél sietős, mondom sietős
Indulás 100%, érkezés 72%
Fogyasztás 9,9 kWh, 100km-re vetítve: 30 kWh
Picit más mint a tegnapi.
Nagyon cudar idő van… össze-vissza ténferegtek a nullason az emberek… annyira nem tudnak a nagy szél miatt ellenkormányozni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- KATONAI ÜTÉSÁLLÓ!!! Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Felújított laptopok Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged