- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz MC Pite #261958 üzenetére
Köszi, meglesem, I3-ba jó lenne nagyon, igazából a waze a kijelzőn… elég lassúnak néz ki viszont. Körbejárom.
Más, végre a közelben elindult az ingyenes Lidl töltés, ma gyorsan ki is próbáltam, szerencsére a taxi hiéna társaságnak ez nagyon kint van, 2 hete megy, eddig egy autót se láttam tölteni. 22kw dc - jön is ennyivel [kép] , 30 perc ingyen, egy bevásárlás alatt, közel 100km-t be tudok hajítani. Bőven van otthon napelem termelés, de nem vettem 11kw-os töltőt se csak sima 10A-es van ami ugye lassú (ac-n a legtöbb auto amúgy is csak 11kw-ot tud felvenni), mert az is közel 400e Ft telepítéssel, mindennel együtt, itt meg ingyen lesz valameddig a 22kw, ha csóró, de gyors akarok lenni. Nullásra kb 3-4 perc alatt kiérek. Fillér “cseszés” lvl100 mondjuk, de jó néha ha van.
Após 2 utcára lakik innen, járok heti többször is erre, nekem kapóra jön.
Hazafele kicsit mentem keresztbe, eddig nem is forszíroztam - mert keveset enged így volt a fejembe, a sima Traction módban, de ha elég agresszíven taposok és kanyarba alátekerek totál jól kidobja, ugyan idegesítően kattog az elektronika, de jót kellett ellenkormányozni.
Van roller mod, “titkos” menüből, akkor már majdnem mindent kikapcsol, de ott elvesz sok mást is, abs, szervó is más, meg nincs rekuperáció se, közúton ezt inkább nem erőltetném.
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #262334 üzenetére
Ez tényleg 2,4T? persze az elektromos autók nehezek…
Amúgy ez a fogyasztás tényleg meglepően jó. -
cOxeR
Ármester
Egyszer élném meg, hogy a nulláson legalább ha az eső esik és 60-nál nem mernek többet menni, akkor kimennek a szélére…meg ha kanyarodó sáv nyílik jobbra, akkor besorol egyből, nem csak 200m múlva mikor már kezd megszűnni a sáv… mennyire szép is lenne a világ.
-
cOxeR
Ármester
válasz focvis #262462 üzenetére
Nem véletlenül mennek az okosságok, kintről hogy kell behozni, hogy a támogatás is meglegyen, meg ne legyen új auto se… megy a sok csikicsuki… itthon megint ha valaki legálisan venni akar, rosszabbul jár, mint kint bárki. az amúgy magasabb átlagfizetéséből
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz bandus #262474 üzenetére
Racionális auto az MG… szerintem itthon is fog teret nyerni, többek között mivel versenybe kerül a kis köbcentis új benzinesekkel árban. Innentől meg sokaknak csak egy lépés villannyal menni.
Tesla még mindig azoknak való, akik megunták a 10-14l-es sportosabb autókat etetni… de ragaszkodnak a sportos élményhez. Én most a jelenlegi kínálatból YLR-t vennék, 2 évesen 30-50e km-el, német gyártásút. Ehhez mondjuk be kellene szántanom a Z4-et, meg az I3-at, meg rátenni egy “kis” plusz pénzt, de nem visz rá a lélek. MG-meg kb kijönne szőrén, de akkor az élmény faktor oda. -
cOxeR
Ármester
Új egyéni vmax rekord meg fogyasztási maximum, német autópályán, a speed maraton jegyében, 112km, 100%-ról indulva, 11%on értem vissza.
Forgalom függvényében képen levő tempomattal, kerek 100km a pálya a teljes útszakaszból.
Fogyasztás kb: 25,5 kWh/100km többre számítottam, gondoltam vissza már inkább csordogálás lesz.
-
cOxeR
Ármester
válasz pècsimunkás #263143 üzenetére
BT automatikusan csatlakozik?
-
cOxeR
Ármester
válasz pècsimunkás #263148 üzenetére
Magában a navigáció appban lehet állítani. (legalább is waze esetén biztosan, gondolom máshol is)
Illetve másik lehetőség az autóban hallgatod, de akkor ugye nincs rádió, csak ha a telefonon megy valami. -
cOxeR
Ármester
Ma lejárt a -30 Ft-os MOL kuponom, így elszaladtam tankolni a Z4-el, hát bakker… 20 perc alatt voltam meg… I3-at előbb megtöltöm mint ezt kivártam…
Persze tűzoltó auto is volt előttem… szóval “rosszkor” érkeztem, de nem gondoltam, hogy délelőtt 10-11 között így rá lehet faragni hétköznap. -
cOxeR
Ármester
válasz simonjoe #263318 üzenetére
Betyáros kör egy napra, valamit meg is néztetek?? Fogyasztásban az tényleg baráti…
Mi egy Haltelek/Tatai-tó kört nyomtunk, életében először aludt el a kiscsaj babakocsiban, egy hatalmas sétával ünnepeltük meg. Most is csak az autós ülést felpattintva a vázra sikerült… (mózes/hordozó nem jatszik)
167 km - 32 kWh betöltve, tehát:
19,1 kWh / 100km tippre I3 fogyasztási ranglista végén lehetek… persze attól függ melyik oldalról nézzük… de tuti nem a gazdaságos tojás a pedál alatt kategória vagyok.Más:
Guminyomással szokott valaki kísérletezni? Ez most spec Z4. Gyári érték nekem sokszor kevésnek érződik, van erre valami ökölszabály? Fölé szoktam menni, nem sokkal, de érzésre kell bele +1 tized bár. -
cOxeR
Ármester
válasz MunezXBK #263326 üzenetére
225/40R18 és 255/35R18 a gyári méret, annyi extrával, hogy elől is meg hátul is szélesebb felni van, elől +0,5J hátul meg +1J. Szóval jobban kiterül.
2,3-on kezd jó lenni, 2-2,2 bár a gyári érték elől-hátul (1 fővel, 2 fő + csomag +0,1 bar az alap értékhez)… lehet bepróbálok 2,4-et körbe. -
cOxeR
Ármester
válasz molnarpeter #263328 üzenetére
Lehet előre 2,4 hatra meg 2,5 lesz a nyerő.
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
Napifogyi:
Bp-Győr 120km, 7,8l/100km (120 tempomat) 1,5 óra
Győr-Bp 120km, 11,3l/100km (az összes tempomat) 1 óra
Ez mindent is elmond a visszaútról: [link] sebzett vad szindróma, a popsandbang megint ledurrantotta a végen levő popszegecset[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kisza25 #265310 üzenetére
Mondjuk 6-800 Ft-ból nincs mosó ahol 5 percet kapsz és tiszta is lesz, de 400 Ft 2,2 perc vagy valami ilyen elcseszett idő...
Én most voltam többször, autópályázás után, tehát csak az eleje volt bogaras... elvertem 800 Ft-ot és nem lett tökéletes, pedig nem is volt igazán koszos még az autó...[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kisza25 #265314 üzenetére
Itt a környéken én csak pislogok... egyik mosó olyan szar lett, nem visz le semmit, másik annyira drága, hogy "talicskával kell vinni az aprót" ha eredményt akarsz.
Pont azt látom sajna én is, hogy 1500-2000 Ft egy mosás... és ez semmi, 1 százas hab, majd egy bogároldós samponos, meg utána egy foltmentes. Semmi waxos csoda, meg felnikefe, meg ilyenek. Persze ki kell termelni a befektetést, meg a kiadásokat... de havi 10-13e Ft autómosásra nem kevés pénz, az otthoninál olcsóbb, az mondjuk biztos.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Peter.70 #265735 üzenetére
Meg a szakadó esőbe automata lámpával közlekedőket akiknek fingjuk nincs, hogy csak elől világít az auto, meg a sok majmot aki ködlámpát is felveri mert fél, hogy csúszik az út, illetve a nullas 3 sávos részén nem talál ki a középső/belső sávból 80-90-el, ha esik főleg nem, mert sávot kell váltani és biztosan megpördül keresztbe mert vizes az út. A csukám tele az elmúlt 4-5 esős nappal meg az emberek vezetési alkalmazlanságával.
-
cOxeR
Ármester
válasz focvis #266034 üzenetére
Egyetértek, a Z4-et úgy vettem, gyári gátlók eibach ültetőrugókkal, na az gyorsan ment is a levesbe, ráadásul 17”-os felnikkel, konkrétan a hátulja is annyira lent volt a műhelybe alig bírtunk leállni vele a rámpán, össze vissza kellett deszkázni. Embertelen rossz volt közlekedni vele, na meg gyári már beült toronycsapágy is segítette a dolgot… bitang jól nézett ki, de szerencsére eleve készültem, hogy az kuka egy az egybe. Persze 4 rugó olcsó ültetés… de normális ember nem teszi. A rugó vágás meg még ezen is túl van…
Ti se alszotok sose?[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
Sajnos igen, megint az a nagy büdös valóság, hogy a lakosságon verik el a port, aki indirekt csak a szennyezés töredékéért felelős. Persze ha nem kellene ennyi kacat az embereknek, nem kellene ennyi nem honos élelmiszer... meg termék, meg elektronika... nem lenne mit szállítani ezekkel az amúgy brutális károsanyag kibocsátású egyéb eszközökkel.
Ezért sem lehet megdönteni ezt a csekély felső réteget akik miatt a giga lobbik úgy mennek ahogy, akitől valójában bűzlik az egész koncepció, mert az emberek nem tudnak lemondani dolgokról... és a középréteg nem mer nemet mondani a kenyéradójának. A hazai helyzet is erről szól... egy maréknyi embert kellene "csak" leváltani, de valójában aki megtehetné sose fogja, mert ettől a maréknyi embertől kapja a megrendeléseit, munkáját.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- DXRacer használt szék eladó
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest