- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen GPS-t vegyek?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
H-Zol
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #5005 üzenetére
"jokeph" kolléga teljesen megválaszolta
, csap alján egy kis gyűjtő pohár , látszik is a képen a karburátor alja ( pohara ) hatamögött van !
-
jokeph
nagyúr
válasz
BLUE TORNADO #5005 üzenetére
Gondolom egy szűrős kis gyűjtő kupak a csap alján, ami egyben ülepítő is. Kb. mint az MZ/ETZ üzemanyag csapoknál.
-
jjohn
aktív tag
válasz
BLUE TORNADO #5002 üzenetére
Szia! Van benne egy kondenzátor? Ha van akkor azt kellene kicserélni. Nálam ugyan nem ez a kimondott gyújtás volt, de egy hasonló készüléken, ott a kondi volt elöregedve.
-
H-Zol
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4955 üzenetére
Sajnos más ország más tanítás , kevert nyelv , itt azt mondják , hogy hazátlanok vagyunk , nállatok sokszor megkaptam , hogy Románok , de köszönjük jól vagyunk
( sok topikban ki kaptam már , de figyelek és tanulók , ezt megjegyzem
) !!
-
jokeph
nagyúr
válasz
BLUE TORNADO #4925 üzenetére
Jó gondolat. Kár, hogy gyárilag nem perselyezték már be.
Az alsó kettőhőz azt gondoltam ki, hogy vékony (1mm-es) közös acéllemezt méretezek rá teljes hosszban, a műanyagot meg átbököm az alkalmazandó perselymérethez, de úgy hogy szorosan illeszkedjen és be is ragasztom.
Visszabontom a tankrészt, és megmérem mennyi a hézag a műanyag felület és a felette lévő alugépház test között (az olajtank van a csavarok felett).Az oldalsó zsákfuratokat így nem tudom megoldani, oda is persely lenne a tuti, azt talán úgy kéne, hogy a perselyeket megforrósítom és beleolvasztani.
Laptopnál ez működött, de ott nincs is ekkora mechanikus dinamikus terhelés.Az oldalsóknál lehet teszek egy próbát P5 helyett P6-os csavarral, hátha elegendő lesz.
-
renegat1
tag
válasz
BLUE TORNADO #4921 üzenetére
Szia!
Féktisztítóval megfújtam a szimeringeknél. Nem állt le. Annyit haladtam vele. hogy vettem karburátor tisztító spray-t. Ez kihozott még egy csomó koszt a karburátorból.. Eddig csak féktisztítót használtam hozzá.. Egy hangyányit jobb lett. Holnap újra kap egy adag spray-t. Ha nem lesz jobb. akkor szerviz ultrahangos tisztításra. -
H-Zol
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4906 üzenetére
Neked ígértem egy képet a kombájnról , itt van
[kép] , ez egy békebeli Román kombájn ami hat sor kukoricát tört csövesen ( pár éve már csak ott áll) !!
Azon gondoskodok , hogy tavaly vettem egy erősített vezetőt két lánccal , plusz egy kuplung harangot a tűgörgős csapágyal, és három gyújtó gyertyát az öreg Husqvarnába , és anyit fizetem mint egy ilyen Hyundai csoda, de szerintem ezek a töredékét vágnák össze mint amit az öreg Husqvarna 15 év alatt összevágott !!
Majd egy kipufogó kelleni fog , mert szét van égve , most vettem észre a tegnap ! -
jokeph
nagyúr
válasz
BLUE TORNADO #4906 üzenetére
Origi kínai "Straus" gyerekbetegségeit megorvosoltuk (fél tank nem ment ki belőle dobozból összerakva pár éve - impulzuscső leesve, olajzás megbízhatatlan) + megkapta a kínából rendelt HD légszűrő KIT-et, így nem szedi be a port, megbízhatóan megy és nagyon megy.
Azért kíváncsi lennék, mennyi lehet a valós teljesítménye. -
jjohn
aktív tag
válasz
BLUE TORNADO #4906 üzenetére
Már az lesz furcsa ami nem kínai.
Ami nekem van az is kínai, de 2.5 Le és tudja. -
jokeph
nagyúr
válasz
BLUE TORNADO #4881 üzenetére
A 029 AV Super meg az Oleo Mach 956.
Múlt héten befejeztem egy félhalott MS170-est (2022-es gép, de így agyoncsapva gépet nem mostanában láttam), úgy kellett összemókolnom, a jobb deknit több helyen is ragasztani kellett, többek között az olajpumpánál.
A 024 AV tegnap sikeres vágásvizsgát tett száraz akácban, Hecht 958 szintén - ezen csak az elfuserált gyári légszűrőt cseréltük konzolostól HD papírosra - a gép megtáltosodott, semmi nem lett rajta eltekergetve, kipu is origi állapotban (katis).
Haverral Straus-t is megcsináltuk még tavaly, orvosoltuk a gyerekbetegségeit, ami kellett, kipótoltuk a főtengelyhibás Benson-ból (szintén kínai), csak a blokkot és a karbit nem kellett bántani.
Légszűrőt itt is cseréltük konzolostól papír HD-ra.
Futó projektek nálam (alkatrészre várakozás miatt áll): Husquarna 51 - gumibakok,
Husquarna 136 - ledobtam róla az utángyártott gyújtásmodult, félgáz felett durrogott össze-vissza, visszakapta a szerencsére meglévő eredeti modulját, rögtön jó lett... ez a gép majd 7 évet állt, előtte nem sok sikerrel lett javítgatva. Sanszos, hogy az utángyártott modul nem kompatibilis a 3 mágnes szegmenses (gyári) lendkerékkel.
Még ellenőriznem kell és lehet állítani is rajta, egyelőre jónak tűnik.
Olajzását még tavaly megcsináltam, karbi (utángyártott) ledobva, 7e-ért gyári karbit (Walbro) kapott.Talon CS38A01 - ma sikeresen életre keltettem, karbiba minden is csere (Walbro WT774)
, olajzása jó, próbavágás, egyelőre okés. Szét kell majd vennem, észrevettem, hogy az olajpumpa-olajtartály között van pici szivárgás, benyacsöveket kicserélem, a primer pumpa karbira menő ága már enyhén taknyosodik.Gardenmaster (kínai, de a jobb féle): csak beöntésre indult, most már elindul, ki is pörög, ejti is, de az alapjárat bár nem áll le, erősen hullámzik.
Ezzel még majd foglalkoznom kell.Ha nagyon solk időm lesz, van még 2 érdekesség:
Castor A55? - talán, nincs rajta semmi amiből kiderülne hogy melyik - szikra eltűnt, megszakítós/kondis gyújtású.
Partner R417 - itt csak azt tudom, hogy ősrégi, a gyújtása még megszakítós/kondis, az R417 csak a berántófedélen van rajta, ettől ez lehet még jó pár más típus.
Ccm-re lehet 55-100 között valamelyik.
Motorja átfordul, kapott kis benyát, megröffent.
Viszont, a szikra eltűnt, megvan-nincs meg. Remélem csak letestel valahol a lendkerék mögött.
STOP kapcsolót kiiktattam, ugyanez. -
H-Zol
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4882 üzenetére
Holnap lefotozom neked az egészet
!!
-
jokeph
nagyúr
válasz
BLUE TORNADO #4874 üzenetére
Kár érte, kiváló ügynök volt. -
H-Zol
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4877 üzenetére
Nem , nem talált
, az egy Román 6 soros kukorica kombájn , ami csövesen tudja a kukoricát törni , és húz maga után egy pótkocsit , és arra viszi rá egy felhordó !!
Ez egy volt Tsz állat farm , ahol most van vagy 15 külön gazda , és nekünk is van ott egy rész ( úgy mondom a tanya ) , a kombájn a szomszéd tulajdona !! Nekünk egy Claas dominátor 108 SL Maxink van ( 1993-bol ) !! -
H-Zol
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4873 üzenetére
Hát az ára az tényleg apró pénz , de már szállítással az húzós !!
Nekem is a 345E 15 év körül van , és van vele vágva , a múlt héten jött két nagy pótkocsi körös fa , még jön kettő meg két pót nyárfa , az 6 pótkocsi , ahogy tavaszodik azokat össze fogom vágni !!
ez 1 pót körös és ijen lesz 4 és kettő nyárfa , és ennél többet ősze szoktam vágni évente , és ez már 15 éves gép !!
-
jokeph
nagyúr
válasz
BLUE TORNADO #4861 üzenetére
Engem nemrég az impulzuscső viccelt meg, szakadt az nem volt, csak ki volt nyúlva a karbi felőli vége a 024AV-n. Mivel megvettem a benzincsövet is, nekibuzdulva kicseréltem azt iss, ha már egyszer bontanom kellett.
Előtte meg az olajvezeték szivatott meg, eredendően problémája volt ("darabosan" olajzott) az olajzás, és nem a szivattyú volt problémás, hanem az olajvezeték szivattyúhoz csatlakozó része volt durván megnyúlva, teljesen felvette már a szivattyú csatlakozó kupos-tányéros alakját, olajvezetéket kicserélve újra azonnal jó lett ez is. -
H-Zol
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4861 üzenetére
Akkor nem is volt olyan nagy baj a baj ,
Ezt a gépet ahogy írtad , hogy megkímélt , ezt még nagyon sokáig kéne hajtani , ezek nem a mostani tömeg gyártásban gyártották!! -
H-Zol
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4856 üzenetére
Szerintem a karburátor lessz pedig a ludas , nekem is volt ilyen a 345-nél , és egy karburátor javító készlet megoldotta a problémát !!
-
vendingo
veterán
válasz
BLUE TORNADO #4827 üzenetére
Meg a légszűrőház, az anyaghasználat, összeszerelési minőség... tegyél egy gs371-et egy gsh400 mellé, aztán meglátod.
-
H-Zol
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4819 üzenetére
Akkor 20 év van közöttünk ( öregszem
) , a K-701is jó gép , de olyat nem vezettem , de a Rábát megunásig
, mind öreg gépem van , 2000 rés gyártású a kocsim ( Honda ) , 1986 gyártású a motorom ( az is Honda
) , na pont a minap írtam , hogy a háti motoros permetezőm ki kopott , henger dugó gyűrű, és még főtengely is kellett volna bele + pakolasok csapágyak , szimeringek és addig matekoltam , hogy egy kicsit megtoldottam és lett egy új Stihl, de az már nem fog anyit elmenni ( azt is Kínában hozták össze ) !!
-
H-Zol
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4816 üzenetére
Sajnos ezek már nem olyan tartósak , mint amit 10-15-20 éve csináltak
, de ez mindenre igaz ( fogyasztó társadalomban élünk , sajnos ) , !!
250-es RábaSteigerrel dolgozok ( 1983 ) , de egy kis odafigyeléssel kimegy a világból, a Csili Vili külföldi csodákra meg vasvillával hányják rá az eurót !
-
H-Zol
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4796 üzenetére
Legyen hozzá szerencséd
, ha van kompresszió akkor ez egy jó döntés volt , a többi az kopó alkatrész , lánc , vezető, kuplung , esetleg karburátor membrán , de ha jól megy akkor vágni kell vele !!
Nekem újév utánra ígértek a 4 pótkocsi kemény fát , az jövő télire lessz, kettő nekem , kettő anyuméknak , és tavasz felé még jön egy kis nyárfa is !! -
H-Zol
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4793 üzenetére
Szerintem meg veheted ( pláne , hogy hartól lessz ) , nekem 345e van 10+ éve , már a harmadik vezető van rajta , vagy 5 láncot megevett és kuplung csésze és tűgörgős csapágy is lett cserélve , de más semmi ( megy mint a zsebóra ) !!
Ja a karburátorba cseréltem membránokat egyszer egy pár éve ! -
csiga8
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4759 üzenetére
-
csiga8
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4752 üzenetére
Szia!
Ha a katalizátorors kiput nem cseréltétek le, még időben tegyétek meg.
A melegre így szokott reagálni, ha túlmelegszik a gyújtásmudul, vagy a gyertya a végét járja.
( Egyik sem drága, a kínai mudul jó bele) [link] A piacon is pont ezt megvenni.
Gyertyából az NGK BPMR7A--t ajánlom [link]Meg lehet csinálni harapósra az 510-et is.
bemutatás 1. rész [link]második rész, itt vágok vele: [link]
Mindent elmondok mit érdemes csinálni és hogyan.
Kérdésedre a válasz. Nekem volt Husi 135-öm, amit eladtam, maradt az Oleo 410CX, DE!! ki kell szedni belőle a drótgubancot ( katalizátort). Egészen más, sokkal használhatóbb lett!
Használtan vettem, így nézett ki: [link]
Ide használtam: [link] , [link]
Szóval ó pont gallyazásra való.
Most pont akciós: [link]
Minimum egy Motul710-et vegyél hozzá, ne hagyd magad rábeszélni más csoda olajokra. [link]
Katalizátormentesítés után elég az Elf moto2 tech is. [link]
A kipufogóban lévő drótgubanc kb 800C fokon izzik, bődületes hőterhet adva a dugattyúnak, ami ettől sokkal hamarabb erodálódik, használódik el.
Másrészt a nyitottabb kipufogó miatt könyebben jár a gáz, nincs fojtás, érezhetően jobb lesz a gép.
Az én 410-emen néhány év után membránszettet kellett cserélni, ez lehet a másik opció nálad is az 510-nél.
Szimering milyen került bele? -
#20584850
törölt tag
válasz
BLUE TORNADO #4755 üzenetére
Nagyon ragaszkodsz hozzá akkor, Einhell GC-CS 85 E most 12eFt az alzánál.
Megvétel utána egy új lánccal megnézném, hogy jók-e 2 oldalra a szög jelölések és a távolság a fogaktól egyformák-e
Nem lenne az akkor visszaküldöd. -
#20584850
törölt tag
válasz
BLUE TORNADO #4755 üzenetére
-
#20584850
törölt tag
válasz
BLUE TORNADO #4752 üzenetére
Kínai fűrészek nem a könnyű tömegükről híresek szerintem ezt a vonalat is engedd el.
ECHO CS-3510ES 3,7kg élmény lehet vele gallyazni.
[link] -
#20584850
törölt tag
válasz
BLUE TORNADO #4752 üzenetére
Most olyan fontos az a láncélező, hogy nem várhat?
-
Hawk02
aktív tag
válasz
BLUE TORNADO #4415 üzenetére
Nekem is hasonló jelenség volt egy Stihl gépemnél és olajcső csere megoldotta a szivárgást.Márka szervizben cserélték.A szivárgás megszűnt viszont kérésemen kívül kicserélték az olajszivattyút arra hivatkozva,hogy próba során nem szállította az olajat.Mielőtt bevittem a szervizbe tökéletesen szállította az olajat.Ennyit a szakszervizekről.Így nyúlják le a tulajdonost,sajnos.
-
csiga8
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4415 üzenetére
Szedd le a kuplungot, szedd le az olajszivattyút az olajcsővel együtt. Megtakarítod ( olajmentesre) és olajálló pasztával teszed vissza a gumicsövet. 90%-ban ott folyik.
Leállításkor kicsavarod az olajsapkát, ezzel megszünteted a ( hő és tágulás miatti) nyomást az olajtankban.
-
lemmy71
őstag
válasz
BLUE TORNADO #4250 üzenetére
Én is ettől tartok
-
dellfanboy
őstag
válasz
BLUE TORNADO #4227 üzenetére
örömmel olvasom soraidat. én még nem találkoztam az általad említett hibával.+ a régi lánc alatt mit értessz? 1,5 éves?15 , esetleg 150éves múzeumba való stihl láncra gondolsz?
-
Butcher82
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4171 üzenetére
Az, hogy a GS mennyire "olasz" még, nem tudom, az Emak-nak két gyára van Olaszországban és kettő kínában. Többek között övé az Oleo Mac márkanév is.
Egyet viszont tudok, ötödik éve használok egy GSH560-ast (Efco MTH5600) és idén is felkuglizta a 10m3 akácot minden gond nélkül, gagyi kínai ide gagyi kínai oda. -
Butcher82
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #4169 üzenetére
Szia,
a GSH510 és GSH560 az a régi japánról (Zenoah) való koppintás, ha erre gondolsz. A GSH400 szerintem saját kreálmány.
-
dellfanboy
őstag
válasz
BLUE TORNADO #4165 üzenetére
en szetszedném a gépet, megnézném hogy1 helyen lyukas-e a benzintank, aztan megfeleloen zsirtalanitanam, ragasztanam es hagynam hogy kosson akar 1 hetig is szobahőm.korulmenyek kozott
-
dellfanboy
őstag
válasz
BLUE TORNADO #4163 üzenetére
2komp ragaszto?
-
Pillerb
kezdő
válasz
BLUE TORNADO #1259 üzenetére
Igen élező, Stihl FG2
-
Stihl024
junior tag
válasz
BLUE TORNADO #1206 üzenetére
Amit boltban vettem idáig Epoxit kétkomponensű ragasztót még egy sem vált be de szó szerint semmire.Pedig nagyon drágák. Cégtől szoktam hozni ipari epxitot amit kenhető burkolatként használunk,na azt bekevered kis homokkal nincs olyan amit ne ragasztana meg.Láncdekni ketté volt törve belül megcsiszoltam ,összeillesztettem majd rétegesen üvegszövet-epoxit 4 réteg .Száradás után csiszoltam lefújtam a mai napig tökéletes.Husqvarna tankot hasonlóan ragasztottam meg,belülről rétegesen üvegszövet -epoxit kívülről meg epoxit-homok azt ennyi .Akkora darab hiányzott a tankból mint a fél ujjam.Boltival mind egy szálig befürödtem én is.
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #1181 üzenetére
Up.
Sikerült vennem egy bontott, új állapotú tankot 11 körül postával. Hiába ragasztottam meg epoxi ragaccsal, szart nem ért -
kopepe
aktív tag
válasz
BLUE TORNADO #1181 üzenetére
Gépet szétkapod,tankot csontra kiszárítod.
És egy forrasztópákával körbe összesütöd.Ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nagyon erős ajánlattá kezd válni a SteamOS
- Továbbfejlődött a Keychron egéralternatívája a Logitech MX Masterre
- A Bosch szerint Európának nem kellene az AI-t a halálba szabályozni
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kerékpársportok
- Fájdalmasan gyenge kijelzőt válaszott a Switch 2-höz a Nintendo
- One mobilszolgáltatások
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Eladó Honda Forza 125
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- Baby design smart sportbabakocsi
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- AKCIÓ! Dell Alienware M17 R3 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN10
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged