- iPhone topik
- Mobil flották
- Galaxy Buds Core nevű fülesen dolgozik a Samsung
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Csúcstámadó és kompakt tablet is érkezett a Xiaomitól
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Új hozzászólás Aktív témák
-
PALEDOG
kezdő
válasz
Deskó74 #2912 üzenetére
Ez a probléma asszem nem nagyon érint. Amibe szánom egyikbe sincs 10-15 tank. Hacsak Árpi azóta nem maszekolta fel a környék összes tüzifáját a 621-el
Talán a kaszám ami 4 éves a neccesebb ilyen szempontból. De az sem baj, mert a szerviz hálisten közel van.Úgyis kíváncsi voltam a Kawasaki duplatorkos karbijára.
-
PALEDOG
kezdő
válasz
Deskó74 #2887 üzenetére
Ismerve a kereskedői árréseket kb 4-4500 ra tippelek.
A legjobban annak örülnék, ha a MOL meglátná ebben a piaci rést és minden kuton elérhető lenne emberi áron MOL alkilát üzemanyag. Azért sem lenne harag ha nincs 1:50-es keverék. Szerintem lenne rá kereslet. Hamar befutna.Arra azért kíváncsi lennék milyen hatással van az aspen a katalizátorra.
-
PALEDOG
kezdő
válasz
Deskó74 #2881 üzenetére
Pont ez a felhasználás lenne a cél. Erősen elgondolkodtam. Sógoroktól hozatok egyet sógorral. 😀 Ott 6800ft az 5 liter a hornbachban a sima. És van literes kiszerelés is. A magam által használt olajjal teljesen meg vagyok elégedve. 1700 volt egy liter. Kellemes nem szúrós a kipufogó gáz. Füst szinte 0. Ha enyhén érződik is a ruhán az pár óra múlva nem érezni. Nem úgy mint anno apám ha hazajött egy napos fűrészelésből kocsival szombaton akkor még kedden is érezte az ember az autóban a tipikus "láncfűrészes szagot". Egy életre belémívódott a pirosstihl szaga. Ezer közül is megérzem. 😅
-
PALEDOG
kezdő
válasz
Deskó74 #2729 üzenetére
Kicsit késve de válaszolok, de engem érdekel az aspen üzemanyag. Erősen gondolkodom csak a tiszta üzemanyagán. Nekem van olyan gépem nem láncfűrész, ami van, hogy egy évig nem is megy. De a Komatsu-ba sem vetném meg.
Amit hozok benzint összel már stabilizálóval adalékolva teszem el. Mindig van itthon 10 liter 100as. Bilétára írom a tankolás dátumát. 3 hónapnál régebbit nem is keverem be.
A legjobban az érdekel, hogy keverhető e a két üzemanyag. Mondjuk elrakom a gépet tele aspennel és a következő 10-20 tank 100 as benya és mikor tudom,(nálam ez elég kiszámítható egyes gépeimnél) hogy pihi lesz ráöntöm az Aspent és atjáratom a rendszert és pihi. Akkor mi van? -
Satya82
lelkes újonc
válasz
Deskó74 #2774 üzenetére
Szia. Én nem rakom bele éjszakára, mert mindig elfelejtem. Ezért csak belerakom egy tálba és addig rázom, amíg látom, hogy jönnek fel a buborékok a szegecsek mellől. Így gyorsítok az eljáráson, hogy legyőzem a felületi feszültséget, ami meggátolja, hogy az olaj az apró résekbe jusson. Szerinted, így is jó lesz?
-
kopepe
aktív tag
-
kopepe
aktív tag
válasz
Deskó74 #2764 üzenetére
Nem szabad?Talán erre is van egy paragrafus?Van 1 barátom aki kb 10 éve azt mondta,
hogy "PEPE te egy akkurátus barom vagy"!Erre azt válaszoltam,hogy "igen,veled ellentétben"
Idén már elmondhatom,hogy 28 éve használok láncfűrészeket...
Mindegyik túlélte a velem való találkozást!
És soha nem lazítottam vissza a láncot,még karácsonykor sem,még ha két hétig álltunk is !!
És soha egyik gépnek sem volt erre vonatkozó problémája.
Áztassátok olajba a láncokat egy éjszakára,és tegyétek az éjjeliszekrényetekre.Mert
a horkolás rezgése által jobban beveszi az olajat !Sokkal jobb lesz a lánc!!!! -
Stihl024
junior tag
válasz
Deskó74 #2735 üzenetére
Kedves Desko 74-a törvény paragrafus-nevezzük bárminek amit írt azt hiszem pont erről szól -leírta. Joga van a szerviznek megtagadnia garanciát ha nem azt az olajat használod amit előír-erre írtam én ha ezt így elmondja a szerelő itt egy embernek aki bevitte a gépét -nincs neki garancia így járt .. szerintem nem járok messze a valóságtól én legalábbis nem elkullognák lehajtott fővel. Az emberek 80%-a nem azt az olajat használja amit előírnak. Nem hiszem el, hogy megtudják állapítani-nem laboratóriumi körülmények között én milyen olajat használok-kvázi rámondják és nekem el kellene fogadnom. Kíváncsi lennék rá, hogy neked milyen ötleted lenne ha bevinnéd a gépet és a 23 éves suhanc közli -megszűnt a garancia mert ő ezt eltudta dönteni. Azt se tudod milyen hibával vitted be mondjuk nem értesz hozzá csak leállt és nem indul. Ezenkívül semmit nem tudsz. Elfogadod-elkullogsz veszel egy másik márkát. Az okosabb elmegy megkeres egy embert aki ért hozzá majd szembesül azzal a gépnek semmi komoly baja nincs amit ne lehetne javítani és semmi köze az olajhoz sem. Akkor kinek van igaza-és kié érvényesül? Az egyszerű embernek van igaza de a szerviz akarata érvényesül. Te elfogadod az ilyet én nem ,nem kell egyformának lennünk. Ezek konkrét esetek nem fantázia, pont ez benne a lényeg. A történet mögött emberek vannak és nem mendemondák. Mi itt délen olyan ősöktől származunk aki folyton a Törökkel hadakoztak-ilyenek vagyunk ezt örököltük. Nem kútúra kérdése. csak nem hagyjuk palira venni magunkat .Másik fórumon évekkel ez előtt úgy kiosztottál első vagy második napomon amit ott eltöltöttem, hogy pislogni sem tudtam-nem kell a rizsa
-
Stihl024
junior tag
válasz
Deskó74 #2611 üzenetére
Örülök neki, hogy sikeresen végig nézted a videót. Brutálisan meglepődtem én is-én se látom az időt a felvétel alatt -kaptam is kommentben az első vágáskor nem volt éles a lánc. Simán elképzelhető, hogy András gépe az átlagtól jobban el volt karburálva-nem jól rakták rá a lehatárolást. Még meleg időben került hozzám akkor aránylag jól ment. Jött a mínusz 2-3 c fok és nem akart menni 100-as friss benzinnel. Megvettem hozzá az Oleo prosint olajat nehogy az legyen szar olaj miatt nem melegszik a motor. Annak ellenére , hogy mindehol azt hallom fölöslegesen szedem ki nem lesz észrevehető a különbség. Videóban elfogom mondani-várom megmérettetésre a hasonló gyári gépeket ha valaki be meri vállalni. Nem volt még 42cc gép a kezembe -beleértve a Stihl 024-is! ami így menne mint ez most. Egyébként itt a Dolmar 5105 gépem ami kat mentesített és itt a Makita ps 5000 ami gyári -össze lesznek mérve.-ugyan az a motorjuk .Nem állítottam egy pillanatig sem ,hogy minden gépnél ekkora a változás-ennél a gépnél brutális lett . Fuxinál pl nem sokat hozott a kat mentes kipu-ott portolni kellett de azt meg alig engedte a henger. Egyébként most néztem az 50 éves jubileumi Gs451 indítást -ahogy melegedett már ott is észrevettem az a jellegzetes torpanást. Érdekes ,hogy jég hidegen nem csinálják csak ha elkezd izzani a katalizátor-számomra rejtély de meg kell figyelni több videóban. Egyáltalán nem akartam és akarom bántani az Oleo gépeket mert van minőség ,de egy Zsigulit (ami szintén egy jó gép volt) nem lehet eus normák közé szorítani 2022-es katalizátorokkal úgy hogy az Zsiguli is maradjon.
-
Tanaka 4501
újonc
válasz
Deskó74 #2611 üzenetére
Azt hittem, hogy vágod, hogy a henger kipufogónyílása és a kipufogban lévő fojtólemez nyilasa közötti arányról fogsz beszélni, meg ilyenek.
Azt vágom, hogy le kell fojtani, különben elszaladnak a pacik, de valami ökölszabály biztos van rá, mondjuk hengernyilas X, fojtólemez 2/3, kipufogó kimenet 1/2.
És a hengernyilas és a fojtólemez között a dugattyú szélessége kell legyen.
Azt vágom, hogy ez egy rendszer és össze kell komponálni,hogy faszán működjön.
A makita a régi mufflert faszán hozzákomponálta.
Az oleo is a régi, kati nelkulit megkomponalta.
Oké, rendelsz gyárit és fasza.
És ha nincs?
Az,hogy kiszereled a katit és majd lesz valami, az ilyen vak tyúk is talál szemet cucc.
Pl valamelyik oleonak a gyári kati nelkuli kipufogójaban a fojtólemezen 3 db függőleges téglalap a nyílás, felületre sokkal kisebb, mint a kör alakú kerámia betétes kati.
Simsonnál se talalomra szűkül-vastagodik a kipuf.
Az öreg szívódízelemen is funkciója van a dobnak a vékony cső után, azzal a motorral az az arány hozza az ideális teljesítményt.
Ilyeneket vártam, bocs, hogy csalódtam XD -
Stihl024
junior tag
válasz
Deskó74 #2573 üzenetére
Azt értsd meg ez egy konkrét eset Oleo Mac gs451-a szóban forgó eszköz. Erre az 1 fűrészre 100% ban igaz ,hogy legalább 2x jobb a vágási teljesítménye átalakítás után. Bárkivel lefogadom, legalább 2x annyi fát összevágok vele így mint előtte ugyan annyi benzinből.. Ezt azért tudom .-mert kipróbáltam. Értem én ,hogy nem ez a megszokott narratíva nem ezt sulykolják a fejekbe de aki cáfolni szeretné az hozzon egy átalakítás nélküli gépet és tegyük próbára. Simán előfordulhat, hogy más gépeknél teljesen más a teljesítmény növekedés. Ez egy adott gép ,aminél bizonyítom ugyan az a fa, ugyan az a lánc előtte 8.3 sec utána 3.2 sec .Ha ezt szeretnéd megcáfolni várom a gépedet ,de bárki benevezhet aki kételkedik. Alakítottam már át hasonlókép más fűrészt amire ez az arány nem igaz. Ennél brutális a különbség és még egyszer-csak az cáfoljon aki tud és mer próbának alávetni gépet-elméleti fizikusok-kíméljenek.
-
Tanaka 4501
újonc
válasz
Deskó74 #2592 üzenetére
Inkább a munkaidról rakj be képeket, videókat, leírásokat.
Árpi pont azt csinálta, amit mondtál.
Kiherelte a kipufogót, karbit utánállította.
És azt,hogy 500-zal csökkent a végfordulat, azt méréssel állapította meg.
Ne feltételezd mindenkiről, hogy dilettáns, mert nem igaz.
Inkább az együttgondolkodásban segíts, hiszen itt közös a mánia. -
Misi87
csendes újonc
válasz
Deskó74 #2590 üzenetére
Igen mert ahogy én visszaolvastam az előzményekről lemaradtàl
És nem hihetetlen vagy egyedi esetről van szó mert anno nekem is ezen esett àt szintén Oleo csak a régebbi 410es. Akkoriban eladàsra volt ítélve mert nekem így nem tetszett, ugyan ezeket módosítottam én is és màra a kedvenc kis gépem lett!
-
Grafy12
aktív tag
válasz
Deskó74 #2570 üzenetére
Mert nyomorult kis gép le van fojtva egy katalizátorral és ezt a fojtást egy elszegényített keverékkel kénytelen leküzdeni! Azért van elszegényítve, hogy maradjon oxigén az égéstermékben ami a katalizátorban segíti az égést.Ha nem így lenne, csak teleköpné a katalizátort és eldugulna, nem izzana fel. Az energia jó része erre megy el! A háromszoros idő kis túlzás volt, igazából durván két és félszeres a vágási idő. Tehát egységnyi fa vágási ideje ennyivel növekszik és a gép ÜZEMIDEJE is miközben zabálja a benzint! Nekem és Árpinak is feltűnt, hogy nevetségesen kevés fát tudtunk elvágni egy tank benzinnel! Meggyőződésünk, hogy ezeknek a gépeknek nem a kipufogón kibocsájtott károsanyagát kellene időhöz kötve mérni, hanem mondjuk egy köbméter fa felvágásához! Az eredményt [ITT] tudod megnézni!
-
Stihl024
junior tag
válasz
Deskó74 #2556 üzenetére
Azért írtam le ki vagyok mit csinálok-hogy én bizonyítottam-nézz utána ne értetlenkedj. Ha cáfolod amit állítok szívesen állok bármilyen teszt elé de ha csak dumálsz mert van pár fűrészed és besorolod magad valahová-az nekem kevés. Az Ő fűrészéről van szó 1 bizonyos típusról nem hiszem, hogy neked olyan van .Ne csak 2 oldallal olvass előre aztán leszűröd amit leszűrsz, kicsit légy körültekintőbb , ez nem az a fórum ahol olvasol valamit és kérdések nélkül kiosztod a tudásodat-kéretlenül.
-
kopepe
aktív tag
válasz
Deskó74 #2550 üzenetére
Erre ezt a válasz idézném,ami egész találó,szerintem. :
"Ami bosszantó, hogy ez az egész környezetvédelmi baromság egy humbug! Valaki kitalált egy számot egy irodában és ráerőszakolják a gyártóra, hogy ezt tartsd be! Lehet hogy a kibocsátás csökken, de az üzemidő, munkaidő a két és félszerese(sőt!) a vágási idő majd' 3szorosa és a bemelegítést még nem is számolom ami itt sok időt vett igénybe , az elhasznált benya meg a duplája lesz! Magyarázza el nekem valaki, hogy ebben mi éri meg Európának?"
-
Stihl024
junior tag
válasz
Deskó74 #2550 üzenetére
Szia! Bíró Árpád vagyok-Youtuber-láncfűrész rajongó, hobby szerelő. Minden amit leírtál egy sablon mások által unalomig hangoztatott lufi amit szana -szét tudok cáfolni-tapasztalat ,videó-bizonyítás .Ez a sorrend és ugyan így cáfold meg ha tudod. Beírod milyen láncfűrészed van, hogy tesztelted le katalizátorral és anélkül stb... varázsolsz egy történetet mert se a Kiotói egyezmény se az nem érdekel senkit mit hiszel el.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- BMW E39 - 540i V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Netatmo Weather Station
- Corsair TC100 RELAXED gamer szék jóformán új
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest