- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Magyarított Android alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
ph Pár online áruház nem tudott várni, és már közzétettek néhány hasznos adatot a Granite Ridge és a Strix Point megjelenéséről.
-
One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
ma A Samsung felkészült a hajlíthatók olimpiai startjára, az Android 15 is célkeresztben van.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tanaka 4501
újonc
Sziasztok!
Stihl024 videói alapján találtam ide.
Örülök, hogy van itt japánmániákus meg oleo fan meg bűvölitek a gépeket.
Én műszaki antitálentum vagyok, 5 évesen rengeteg órát szedtem szét, meg szokolrádiókat, az összerakás része nem ment, pedig ezzel nyugtattam öregapám.
A gepparkom most 2 efco, amik működnek, paraszt, tehát farmer üzemmódban. Lovaim vannak, szóval permanens karámépítésben vagyok.
Amik nem működnek, egy hecht 927, ezt szetszedtem és ezen próbálom autodidakta módon tanulni a szerelést. Szétszedni már sikerült! Valószínűleg szimeringes, mert indult, felpörgött, de 5 centis fába belefulladt. Ott a lendkerék leszedese az első probléma, majd segítsetek légyszi!
Meg van 2 tanaka ecv 4501, az egyik egy hónapig ment, a másikat tegnap hoztam, de valami nem tetszik rajta. Kompresszió brutális ( legalábbis nehéz meghúzni a zsinórt), 2 rantasra röff, aztán vitte a láncot. Visszacsavartam a T-t, utána nem vagy nem annyira, gazadasra felpörög, de valami nem tetszik rajta.
Gyertyarol mellékelek képet.
hogy jön le a kipufogó?
A lukak alján szegecsfejeknek látszó objektumokat látok.
a jó állapotú, eredetinek tűnő vezető egy kevés km-es gépet sejtet, de a berantó burkolat kitört darabjai, a fémház durva kopása, a henger hűtőlamelláira raéget patina viszont sok használatról árulkodik.
Előre is köszönöm tanacsaitokat![ Szerkesztve ]
-
-
Tanaka 4501
újonc
válasz
PALEDOG #2045 üzenetére
Szerinted ez jó lehet?
Api tc, JASO fd. Szintetikus.
Ha a japán minősítésben csúcs, akkor nem kell rá Stihl vagy Husqvarna pecsét is. És 1500 ft.
Most mannol félszintetikust használok, mannol agro hsq, az csak API TC, jaso fb. De már kezd fogyni.
A hómotor minősítés meg nekünk irreleváns.
Mit gondolsz, gondoltok? -
Tanaka 4501
újonc
válasz
Stihl024 #2029 üzenetére
Teljesen jó a japán ismertető, a forma adja a terjedelmet.
Annyi hozzáfűznivalóm van, hogy rád értettem a bushit. De kiderült, hogy van harcművészeti előéleted, látszott!
De igazad van, lehet úgy is érteni, hogy a gépre, hiszen voltak névvel és személyiséggel rendelkező kardok is.
És eddig a tanaka, meg egy harmincakármennyi cm³-es Hitachi volt a kezemben, de valahogy másmilyen. Nem tudom megfogalmazni, de tök más érzés.
Külön világ, ahogy a tajima kézifűrész is. -
Tanaka 4501
újonc
-
Tanaka 4501
újonc
válasz
Istvan2020 #2087 üzenetére
-
Tanaka 4501
újonc
Találtam egy blogot, leírja a hibafeltárás menetét és a karbi beállítását. És vicces figura.
"
Jó a beállítás, ha a gép kb ezt mondja: trü rü rü rü, trü rü rü rü, rü rü rü tü tü rü tü
Nem jó a beállítás: Trű, trütű tű tűű- ekkor magas a fordulat
Nem jó a beállítás: trü trü tr hrrrrr - alacsony a fordulat XD"
"keresed az 'üveghangot' , mikor a motor azt ordítja: VŰŰŰŰŰŰŰ"
[link] -
Tanaka 4501
újonc
válasz
Dolmar ps420 #2311 üzenetére
Dolpima az lengyel cég. Volt ilyen lancfuresz a komcsi idoszakban. Meg gyártanak lapot, láncot.
Vagy ezek is Kínában gyártatnak és csak behozzák, mint az extol meg a yato? Tehát nem valódi gyár, csak ilyen brand? -
Tanaka 4501
újonc
Mit gondoltok?
A blokkon van egy repedés, de a működést nem befolyásolja... Oy vey!
https://www.jofogas.hu/vas/Komatsu_zenoah_g_621_avs_lancfuresz_125078869.htm
Érdemes ezen gondolkodni? -
Tanaka 4501
újonc
válasz
Deskó74 #2592 üzenetére
Inkább a munkaidról rakj be képeket, videókat, leírásokat.
Árpi pont azt csinálta, amit mondtál.
Kiherelte a kipufogót, karbit utánállította.
És azt,hogy 500-zal csökkent a végfordulat, azt méréssel állapította meg.
Ne feltételezd mindenkiről, hogy dilettáns, mert nem igaz.
Inkább az együttgondolkodásban segíts, hiszen itt közös a mánia. -
Tanaka 4501
újonc
válasz
Deskó74 #2611 üzenetére
Azt hittem, hogy vágod, hogy a henger kipufogónyílása és a kipufogban lévő fojtólemez nyilasa közötti arányról fogsz beszélni, meg ilyenek.
Azt vágom, hogy le kell fojtani, különben elszaladnak a pacik, de valami ökölszabály biztos van rá, mondjuk hengernyilas X, fojtólemez 2/3, kipufogó kimenet 1/2.
És a hengernyilas és a fojtólemez között a dugattyú szélessége kell legyen.
Azt vágom, hogy ez egy rendszer és össze kell komponálni,hogy faszán működjön.
A makita a régi mufflert faszán hozzákomponálta.
Az oleo is a régi, kati nelkulit megkomponalta.
Oké, rendelsz gyárit és fasza.
És ha nincs?
Az,hogy kiszereled a katit és majd lesz valami, az ilyen vak tyúk is talál szemet cucc.
Pl valamelyik oleonak a gyári kati nelkuli kipufogójaban a fojtólemezen 3 db függőleges téglalap a nyílás, felületre sokkal kisebb, mint a kör alakú kerámia betétes kati.
Simsonnál se talalomra szűkül-vastagodik a kipuf.
Az öreg szívódízelemen is funkciója van a dobnak a vékony cső után, azzal a motorral az az arány hozza az ideális teljesítményt.
Ilyeneket vártam, bocs, hogy csalódtam XD -
Tanaka 4501
újonc
válasz
kemenylegeny #2663 üzenetére
Ez elég messze van a láncfűrész témától ( bár Árpi karcolgatja a használhatóság, tartósság, fogyasztás vs normák és katalizátor kérdésben), de egy barátom rövid téziseit ajánlom, különös tekintettel a 2. pontra.
Egy hülye kifejezés a globális felmelegedés, mert nem ott tartunk.
A szélsőségek növekednek, 20-30 fok különbség lehet két nap között, több hónapos aszály után 2 óra alatt leesik 200 mm ( az éves átlag harmada), nálunk-20, az északi sarkon meg+30.
A rendszer esik szét, nincs normális működés.
Majd beáll megint, 20-50-ki tudja, mennyi idő múlva.
Az írás:
Mit kell (másképp) tudni a „klímaváltozás”-ról?1. Nem nincs, hanem van. Persze eddig is volt, de ez most más.
2. Nem „globális felmelegedés”, hanem a szélsőségek növekedése.
3. Nem „klímaváltozás”, hanem komplex környezeti összeomlás.
4. Nem csak környezeti összeomlás, hanem gazdasági-társadalmi rendszereink összeomlása is.
5. Nem környezet- és/v. természetvédelmi probléma, hanem értékrendi alapú gazdasági probléma, népjóléti és nemzetbiztonsági kérdés.
6. Nem „majd” baj lesz, ha így haladunk tovább, hanem a baj elkezdődött.
7. Nem a CO2 növekedése a baj, hanem az a rendszer, ami létrehozza a CO2 arányának növekedését – és a többi válságjelenséget.
8. Nem a gázokon múlik, hanem a vizeken, tehát a felszínborításon, tehát a tájhasználaton, tehát az ember-Természet viszony értékrendi szintjén. A klímaszabályozás eszköze a víz. A vízszabályozás eszköze a tájhasználat.
9. Nem lehet a bajt megoldani a tünetek /jelenségek kezelésével, hanem a teljes rendszer átlátásával és átalakításával, az értékrend – struktúra – működés szintjein.
10. Nem számít kezelésnek a tünetekről való beszélgetés, akkor sem, ha az nemzetközi konferenciák sorozata, hanem a másképp gondolkodás és cselekvés (tájhasználat) járna gyógyulással.
11. Nem lehet rendszeren belül megoldást találni, mert a baj rendszerszerű, hanem egy másik rendszer felépítése a megoldás. Rendszeren belül hamis helyzetértékelés van és tehetetlenség, rossz és félmegoldásokkal, aminek tünete a klímaszorongás.
12. Nem igaz, hogy nincs megoldás, hanem van: a megoldás egy új rendszer. A katarzis (szembesülés) majd az értékrend (struktúrák, működés) visszatermészetesítése.Balogh Péter, gazdálkodó geográfus, a SZÖVETség az Élő Tiszáért Egyesület elnöke
#tájgazdálkodás #sivatagosodás #tézisek
Link:
https://www.facebook.com/105227571286440/posts/320207563121772/ -
Tanaka 4501
újonc
válasz
Stihl024 #2668 üzenetére
Hiába jó a tankszellőző meg a szimering meg a karbi, ha a torokguminál falsol.
Igen, ha minden más rendben, hőmérséklet, csapadék, mikro-makro tápanyagok, akkor több co2 nagyobb mennyiséget okoz.
Ha minden egyéb tényező ideális.
Csak nem nagyon beszélnek a többi tényezőről, mert azt nem tudják profittermelésre használni. Kvótabiznisz, elektromosautó, stb.
A láncfűrészt is ezekkel teszik tönkre, meg az autókat is. Valahol itt kapcsolódik be a fenntarthatóságba a láncfűrész, és ez a hátránya az olcsó kínai gépeknek, hogy pazarlás rossz minőségű alkatrészekből "eldobós" gépeket csinálni, mert az az erőforrások pazarlása. Nem vagyok olyan gazdag, hogy ócska dolgokat vegyek, hát a Föld se olyan gazdag, hogy bóvlit gyártsunk.
A következő kérdés, hogy egyébként többezer üzemórára képes ( nem tudom, hogy gyári állapotban, mondjuk a Stihl nullás szeriája átlagban hány üzemórát bírt, méretének megfelelő munkában) láncfűrészt, vagy ha autó, akkor fél- és egymillió km futás teljesítményre képes autókat miért kell tönkretenni.
A kibocsátási normák, szerkezeti változtatások a futamidőt csökkentik. A 30 éves isuzu motrom nem ad le 40 lóerőt literenként és ezért 30 éves és nem tudom, honnan tekerték vissza 300 ezerre XD
Az új autóknál meg akár 100 lovat is kihoznak 1 literből.
Ugyanannyi alapanyag és energia egy bóvlit legyártani, mint egy tartós terméket.
Szerintem itt kapcsolódik a fórum témájához a fenntarthatóság, nem a növények kapcsán.
Sőt, másik téma, ahol kapcsolódik, az a fenntartható erdőgazdálkodás, mind környezeti, mind társadalmi fenntarthatóság, az az erdőgazdálkodás.
Szálaló vágás, lékvágás, agroforestry ( agroerdészeti rendszerek), örökerdő-koncepció. A láncfűrész nélkül, gépmonstrumokkal nem működik a kisléptékű, emberi méretű, családi kisgazdaságok profiljába illő erdőgazdálkodás. Lehet, hogy holdkórosnak néztek, de ezek a módszerek kézi láncfűrészt, lovas fogatot, qvadot, 10-20 lovas kistraktorokat igényelnek, sok emberi munkával, kevésbé termelekeny3n, de sok embernek megélhetést adva.
Árpi, küldd már el a számod, beszéljünk a 43 ccm-es gépekről!
Tanaka gyanús nekem, efco 4400 meg alapjáraton lefullad. Magas fordulaton teljesen rendben, pörög, harap, aztán visszaengedem alapjaratra és leáll.
A hatarolót ki tudom szedni a karbi kiszerelése nélkül is, oké, tudok neki adni kicsi naftát.
De 3ddig működött, velelmezem, hogy nem a karbi allitodott el, hanem valami más változás történt.
Ja, érdeklődés, érdekel, mit gondolsz ezekről a témákról, de mivel láncfűrészes körökből vannak követőid, szerintem a gépekhez kapcsolódóan tarthatsz számot érdeklődésre. -
Tanaka 4501
újonc
válasz
Fonti86 #2716 üzenetére
Nem tartom valószínűnek, hogy Árpi helyből törölte. Egyrészt nem rohad a gép előtt folyamatosan, másrészt nem véleménybuborékot akar, hanem korrekt társalgást.
A téma meg frankó, az álláspontja meg egybevág a tapasztalataimmal.
Fizettem csomó pénzt mukiszerelőknek és szar maradt a gépem, miután majdnem otthagytam a gép árát a szakazervizben.
Csomó mindent csináltak rajta, csak éppen jó nem lett. Mcculough gép, Husqvarna szerviz.
Fura, de a kínai földfúrómat meg koppra szétszedték és az meg zota jó.
Szerintem írd ide a véleményed és beszéljük meg!
Ha te egy lelkiismeretes szervizes vagy, akkor nem rólad szól a téma! -
Tanaka 4501
újonc
válasz
Stihl024 #2719 üzenetére
Neked is volt a jonseredes sztorid. Azért szervíz is sok ilyennel találkozhat.
Ha fonti86 egy tényleg lelkiismeretes szervizes, akkor meg neki rosszuleshetett, hogy a szervizesek ilyenek meg olyanok.
Ki melyik oldalról nézi.
Nekem szervizzel is volt rossz tapasztalatom, maszek szerelovel, autószerelőket meg szerintem mindet küldeném a gulágra XD
Ismerek autószervízből 2 jót, hát azok messze is vannak meg nem tudom 3 hónapra előre, hogy mikor lesz rossz az autó XD -
Tanaka 4501
újonc
válasz
Fonti86 #2724 üzenetére
Az utolsó mondatig tök jó volt, amit írtál.
Együttéreztem veled,hogy te a ritka kivételek közé tartozó lelkiismeretes szervizes vagy, aki szakszerűen dolgozik és megbízható.
Még azt is teljesen hihetőnek találtam,hogy trükköznek az emberek, mert tényleg ilyenek.
Rendesen elkezdtem sajnálni,hogy nem ismerek ilyen szerelőt, mint te. Már azon gondolkodtam, hogy elkerem a telefonszámod, mert mindig jól jön egy megbízható szaki.
Erre az utolsó mondat mindent lerombolt!
Az nagyon nem kellett volna, mert abszolút súlytalan és nevetséges a net biztonságos távolságából fenyegetőzni!
Eljatszottad, hogy kompromisszum jöjjön létre, és megbeszéljük, hogy vannak faszkalap felhasználók bőven, rengeteg a trehongya szararc szerelő, szervizes, de tisztelet a kivételnek és örülünk, hogy te nem olyan vagy.
És hasznossá teheted magad, adhatsz tanácsokat a kezdő dilettánsoknak, amivel nem tudnak megbirkózni, azt postázzák neked és megcsinálod.
Vagy mondjuk meselsz a diagnosztikáról, stb.
Árpi egy csomó hasznos tippet adott már, van akkora reputacioja, hogy még a neccesebb kijelentéseit is elfogadjuk, megdolgozott a tiszteletért.
Szerintem aludj egyet erre a felhaborodasra és legyél hasznos tagja az itteni bagázsnak!
Mi elhisszük,hogy te rendes ember vagy, te meg fogadd el a tényeket,hogy rengeteg lehuzos, átverős genya van a szakik között.
Komolyan, ami pénzzel lehuztak meg kárt okoztak nekem szerelők, abból annyi birkát tudnék venni, hogy életedben nem tudnád megenni akkor se, ha csak 21 éves vagy! -
Tanaka 4501
újonc
Takaritashoz kell kompresszor.
Szerintetek egy ilyen oké?
Nincs nagyon rá szükségem, takarítani kell, meg nem baj, ha a kocsi kerekét fel tudom fújni.
Meg szimering hibakereséshez jó ( valami videóban láttam befújt a kompresszorral a torokba és szivárgás sprével látszott, hogy kifújt a azimeringnél)
https://www.unibolt.hu/yato-kompresor-sprezarka-mini-z-lampa-led-250wMire jó még?
Ja, és milyen diagnosztikai eszközök célszerűek?
Fordulatszámmérő, evidens.
Kompresszió mérő, ez ugye henger, dugattyú állapotáról mesél.
Van vákuumpumpa, benzintanknal mondjuk Árpi fecskendős megoldása simán hozza a diagnózist.
Mik vannak még?
Eszközök, módszerek.
@kopepe, fetrengtem, hogyaszongya "biztos vannak megbízható szervizek, csak nem tudjuk a címüket" -
Tanaka 4501
újonc
Uncsitesóm évente tönkrebsz egy hsq láncfűrészt.
Vágja a földön az 5 centis ágat, lánc egy arasz mélyen a földben.
Lancelezes luxus, szerintem reszelője hozzá.
Elég módos a család, de a piros stihl olajjal keveri a benzint.
Amikor nem kell a gép, akkor lerakja, fél évre simán, de ő nem rak bele konzerválót.
Asszem 435 van neki.
Már a harmadik, amióta tanyán van.
Nálam meg ott figyel a 20-30 éves homelite, amit 20 évig használt az apja.
Mondjuk az más világ volt, nem etanolos benzin.
És akkor még az ilyenek, mint a tanyasom, aki faradtolajjal lánckenőzött aztán szedegette ki sorba a szemeket a láncból...
Szerintem meselhetsz még a trehányságról, tanulságos tud lenni.
( Oké, nekem 3 hónapja van a foldfúró az istálló előtt, de nem esik rá az eső, uh elvan XD) -
Tanaka 4501
újonc
válasz
Stihl024 #3169 üzenetére
Mivel lotyog a kuplung, amihez kell tűgörgő, amiből jó minőségű a gyári..
Nem tudom, jó minőségű a viton, de gyári se lehet jobb?
A csapágy csak szetszedes után derül ki.
Szóval szerintem derítsük ki, hogy mi más kellhet hozzá, hogy van a henger, dugó állapota és teljes kép ismeretében megbeszéljük.
Az mondjuk rejtély, hogy az eredetinek tűnő tanaka lap hogy a francba kopásmentes, szinte gyári állapotú.
Nem hinném, hogy visszajártak tanaka lapot venni.
Közben a gépen meg látszik, hogy megjárta a hadak útját.
Karcok, beranto rácsa törött, belül dzsuva.
Igazából nem feltétel a gyári alkatrész, de a minőségi az igen.
Az örökkévalóság a cél, az unokám amikor működőképesen eladja, ebből fog házat venni XD -
Tanaka 4501
újonc
Mondjuk én is vettem hozzá dolpima lapot és a gyári megmarad dísznek XD
Kb annyit fog menni, amennyit Árpi vág vele a videóban.
Szerinted lehet jobb a Hitachi cs45 el gyári csapágy, szimering, mint csapágy boltból a jó minőségű csapágy szimering kombó?
Tehát érdemes ragaszkodni a gyári alkatreszekhez, vagy elég a minoseghez? -
Tanaka 4501
újonc
Tehát vitonos szimering és nachi csapágy a csúcs.
Értettem!
@Btamás hiszek nektek, hiszen nem kiguglizott bölcsködés, hanem tapasztalat.
Főleg, hogy ezek specko cuccok, a gyártó is a piacról veszi a csapágyat, karbit, csavart, stb
És autónál is a gyári is lehet unix sajátmárkás kategória, amit (jó esetben) a szerelő tud. És utángyártott is lehet tartós.
Amúgy ezért beszéltetlek benneteket, mert ez másnak is hasznos.
És ezzel a segítséggel is lehet jól csinálni, én tegnap kaptam egy dicséretet a gazdaboltostól, hogy jól van elezve a lánc, nem bsztam tönkre a géppel.
Az YT videók, fórum és józan paraszti ésszel jött össze.
És valami olcsó einhelles gép, asszem.A másik nagy téma a diagnosztikai módszerek...
Vagy most a sthilpontos, stihlmanias gazdaboltos oltogatott, hogy hagyjuk a félkéses láncot, mert lassú taknyolás.
Oké, harap a sarkos Stihl lánccal, de nem ok nélkül rakta rá az oleo a semi chiselt az efco 137-re.
15 colos vezető, 2,2 ló.
Oké, erre mondja, hogy vegyek 3 lovas stihlt 160-ért.
De minek?
Inkább nem nyirom ki és nagypapisan haladok.
A kapkodás sose jó, meg az egyetlen főnököm a Jóisten.
És félkésessel is összehasonlíthatatlanul gyorsabb vagyok, mint kézifűrésszel 😂 -
Tanaka 4501
újonc
Az egyik tanaka főtengelye el van nyalva, beallt a csapágy és megforgott rajta.
Technoform Kft-nel nincs, kisgepcenteumnal nincs, mivel 2 éve leallt a Hitachi a benzinmotoros gépekkel, megszűnt az alkatrészellátás.
Most ikyenkor mi van? A tanaka cég viszont nem szűnt meg, ők gyártották a Hitachinak a láncfűrészeket, vagy annak is vége?
150 dollár, +áfa, vám, szállítás...
Azt hiszem, hogy technikai kannibalizmus az egyetlen járható út XD
2in1 az egyetlen nem anyagi deficites megoldás.
Így az 50 ccm-es hitachi is elgondolkodtató, kb 5 évig lesz hozzá alkatrész.
B verzió, lehetséges, hogy más, elérhető áron kapható, készleten lévő illetve beszerezhető alkatrésszel pótolható?
Lehetséges olyan kompatibilitás,hogy valamelyik echo, komatsu, Husqvarna tengely jó, vagy ne is reméljem? -
Tanaka 4501
újonc
válasz
PALEDOG #3297 üzenetére
Köszi!
Tehát komatsu gz4000, 420 környékén lehet kutatni.
Meg hol csinálnak ilyen fémszórást és mi a nagysagrend árban?És mi van akkor, ha nem hozzarakunk, hanem elveszünk?
Vagy hülyeség esztergalasban gondolkodni?
Több problémát csinál, mint amennyit megold, mert utána meg specko csapágyat kellene gyartatni?
Mert autónál van főtengely síkolás vagy köszörülés és ott gyártanak ilyen felújító csapagyakat, erről fingom nincs csak autószerelő magyarázott ilyet, amikor a terepjáró főtengelyet lenyalta az ékszíjtárcsa éke és egy Milla lett volna egy vadzsiúj, aztán lett egy fiatalabb, komplett motor 80-ért.
De mindjárt keresek fémszórást neten, ha nem most oldja meg a problémát, akkor is jól jöhet.
Vagy az is kérdés, hogy kell-e nekem kettő egyforma gép, vagy most van egy harmadik a jófogáson...
De bőven elég egy db hadrafoghato ebben a méretben.
Köszi szépen az infót! -
Tanaka 4501
újonc
válasz
PALEDOG #3300 üzenetére
Csepeli céget hívtam fel, a hasamra ütöttem és azt mondtam, hogy 2 cm átmérőjű a tengely és 1,5 cm átmérőjű a csapágy szélessége.
Erre a szaki is a hasára ütött és azt mondta, hogy 10-15+áfa.
Ha nem beszéltem nagyon félre, akkor ő se.
Pestre szoktam járni, meg megkérni is van kit,hogy menjen el érte.
Ez lesz a járható út.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- OLED TV topic
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- PlayStation 5
- Futás, futópályák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Erős asztalláb (Steelcase)