- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- A Honor 400-ak is beszállnak a számháborúba
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Újabb koreai forrás ír Exynosra épülő Galaxy Z Flip7-ről
- Magisk
- Egyes Galaxy A mobilokon is gombnyomásra indulhat az AI
- Huawei P30 - kell ennél több?
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
Dazsar, Ocean : érdekes egy motor ez a DOHC verzió.
Egy pár autót vezettem, de még a feleségem 1.3-as Suzuki Swiftje is jobban megindul gázadásra 1-2-3 fokozatra értem. Persze a végsebesség megvan (190km/h, szigorúan német autópályán ugye)
, nem hinném hogy gond lenne a motorral.
-
KubanitoS
veterán
Lacival értek egyet: ha itt most valaki a fórumon azt mondja neked, hogy nyomjad neki 6 ezres fordulaton, a motornak meg se kottyan, aztán meg mégis, akkor mi lesz? Miért nem lehet a saját megnyugvásod miatt is kímélni az első 1-2 ezer kilométeren azt a szerencsétlen motort? Ezzel bajt nem fogsz csinálni. Sőt, még a plusz 1500-as olajcserével sem. Az idő előtti kemény hajtással viszont vagy lesz baja, vagy nem. Megéri a lutrit?
-
Robi_73
őstag
Felszereltségtől függően ezeknek az autóknak ki-be lehet kapcsolni a tompított világítását távirányítóval is, ezért kérdeztem hogy távirányítót megnyomtad e. Amennyiben leállításnál rajta marad a világítás, akkor ha zárod az autót és kétszer megnyomod a távirányítón a zárás gombot le fog kapcsolódni a világítás. Nyitáskor pedig az első nyomásra feloltódik a tompított, a második nyomásra pedig ismét elalszik. Ha a világítás kapcsolón van automata állás, akkor azt mindenképpen kapcsold ki, mert lehet az hülyült meg. Drasztikusabb esetben lehet zárlat, kapcsoló, relé vagy BCM hiba (karosszéria vezérlő modul), ebben az esetben szakemberhez kell fordulnod.
-
Robi_73
őstag
Akkor nem lehet levegős a rendszer, simán csak fogy folyamatosan a hűtővíz és azért csökken a kiegyenlítőtartályban a fagyálló szintje. Amennyiben nem jöttök rá a szivárgás okára, végső esetben tehetsz bele hűtőtömítő adalékot is, amit az autósboltokban és a nagyobb bevásárlóközpontokban könnyedén beszerezhetsz. (Wynn's, STP)
-
Robi_73
őstag
Szia!
Álló és hideg motornál leveszed a hűtősapkát, majd feltöltöd a hűtőrendszert fagyállóval. Ha ez megvolt, akkor befogod kézzel (tenyérrel) a beöntő nyílást és megnyomkodod párszor a hűtő tetején található legvastagabb vízcsövet, majd ismét ellenőrizd a vízszintet és ha kell pótold a hiányzó mennyiséget. Ha már nem csökken a vízszint a hűtőben beindíthatod a motort (még mindig nincs feltéve a hűtősapka). Amennyiben csökkenne a beindítás után még a vízszint, akkor pótlod és most már ráteheted a hűtősapkát. Az autót üzemi hőfokra melegíted (folyamatos felügyelet mellet) és amikor bekapcsol a hűtőventilátor leállíthatod az autót. Ha visszahűlt az autód motorja ismét ellenőrizd és pótlod a hiányzó fagyálló mennyiséget a hűtőben és a kiegyenlítőtartályban is. Ha továbbra is csökken a vízszinted, akkor lehet szivárog a hűtőd, vagy a vízszivattyúd, a legrosszabb esetben hengerfejes lett az autód.
-
Dare2Live
félisten
Jelöld be hol áll.
Rakd telire. Jgeyezd meg mennyit töltöttél bele.
Menj 500kmet. Nézd meg mennyit kell rátölteni. Újabb 500km. Megint mennyit kell rátölteni.
Ebből már tudni fogod mennyit eszik.Amúgy milyen motor, melyik évjárat, hány km, újonnan vetted vagy használtan, ha újonnan akkor rendesen max 15kkmenként megvolt az olajcsere?
-
Akula
őstag
Az már nem garanciális, így nyugodtan kókányolhatod. De soha nem lesz olyan, mint egy gyári felszereltség, az biztos. Amúgy youtube-on is nézz szét, főleg orosz átalakításokat, mert ők még turbót is raknak 1.25-ös GDI-re.
Szerintem az autó méretét meg fogod tudni szokni. Ami furcsa lesz, azok a kezelőszervek működése. Pl. ha jól tudom, az ablaktörlő bajusz kapcsoló a Kia esetén felfelé növeli a sebességet és lefelé köd üzem, míg a toyotáknál ez pont fordítva van. -
kisza25
félisten
Tempomat kb 130-150 eFt utólag, mert a kábelköteget, gázpedált és kormányon lévő kapcsolókat is kell cserélni (hyundainál így lehetett i20- ban)
Nekem az i30 kombiban semmi gondom nem bolt a tolatással, de azt utólag szerelhető, nem olyan nagy gond
A benzineseket érdemesebb 2000-3500 között használni, előzéshez meg ~3500- tól 6000-ig -
betyarr
veterán
szerintem,ha ezeket utólag szeretnéd beszereltetni,akkor inkább nézz egy jobb felszereltségű új ceed-et
mondjuk a tolatóradar nem nagy dolog,de a többi már kérdéses az ár szempontjából.hogy milyen hamar szokik valaki hozzá egy nagyobb autóhoz,az erősen személy függő
én skoda fábiából ültem át egy ceed kombiba 2010-ben.szokatlan volt,az biztos,de ha nem vagy mazsola,akkor nem lesz azzal semmi gond
a benzines jobban szereti ha magasabb fordulaton megyek?
mire gondolsz?arra,hogy 3-4 ezer felett kezd el jól húzni az autó?
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Gitáros topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Medence topik
- Projektor topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Csere-Beszámítás! MSI Ventus 3X RTX 4060Ti 8GB GDDR6X Videokártya
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B85-HD3 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest