- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- OnePlus 8T – fazonigazítás
Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
Ez jó kérdés, ámbár i20-hoz is kétféle rendszer van, a prémium jelzi ki a nyomásértéket, a sima csak akkor jelez, ha alacsony a nyomás (egyébként a túlfújt kerékért nem szól).
Az enyémben csak a sima van, múltkor jól is jött, mert a hűvösebb idő beálltával már határon voltak a hátsó pacskerek, bár még szokatlan, hogy van ilyen az autómban és a szívbaj jött rám, hogy mi világít...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
IreN!CuS
őstag
A négy izzító gyertya adta meg magát, ezért nem tudta előmelegíteni legalábbis a szakszerviz ezt mondja.
Probléma hogy állítólag belerohadt ezért nem tudják kiszedni, ezért hengerfej le és úgy, viszont akkor kell új hengerfej tömítés meg olaj olajszűrő és a többi és a többi.~240k és akkor a lánc még lehet copo ami +160k kb.....tavaly októberben kértem hogy nézzenek rá mert winter is coming meg minden, megnézték mind a négy jó volt kapott feszültséget ilyesmi.
Szóval most icipicit ideges vagyok.....
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
Az lesz, ezt most ráköltöm mert vacak állapotban nem akarom eladni, aztán nyár közepén végén eladom, még 200 alatt lesz, talán az a lélektani határ ahol még megnézik. Igazából ez az első komolyabb javítás amit elkell végeznem a kocsin szóval nem panaszkodom.
149e km-nél zokszó nélkül kaptam új műszerfalat, bal hátsó ajtót, 3 vagy 4 éve cseréltek két izzító gyertyát egyiknél sem kellett fizetnem minden garanciális volt.
Néztem már pár 2015+os faceliftes cee'd csak 90% automatás.....biztos volt valami olyan csomag akció amiben adták az automata váltott csak nekem meg sajnos olyan nem kell.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
Szerinted ennek van piaca, nekem elsőre furcsa, de lehet igazad van.
Eleve ilyenkor ugrik a granacia, vagy nem?Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
Én csak kérdezem, hogy ilyenkor mi lesz a garanciával, mivel nincs tapasztalatom vele.
Kérdés elég-e a gyári kézikönyv vagy itt is színre lép a jó kis magyar bürokrácia.
Elektronikusan mo-n is letudják kérdezni, vagy neked kell vacakolni vele előző tulajdonoson keresztül?Csak mert nem rég pont te írtad:
"Magyarországi legyen, szervizkönyves, különben nincs gari"
Más,kb ilyet elfogadnék azért sima 6os váltóval.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
-
IreN!CuS
őstag
Helyesbítek, feltörekvő maffiózó viszont a sötétítés jól állna neki és nem is drága. Persze ha cserélni akarod nem biztos, hogy megéri.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
Csak hülyéskedtem ne vedd már komolyan, sincs semmi gond az autóval tetszetős, szép és a felni is csak dobott rajta.
Viszont ha ügyfeleket kíséred/viszed visszavonom a sötétítést az 99% nem működne.Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Bogyó bá'
nagyúr
Köszi! Remélem nem fogom megbánni a dolgot...
Regisztráltam a Ceed fórumra, de ott sincs élet....
Viszont pár hasznos leírást, linket, szerelési tanácsot találtam azon az oldalon.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
1,4 benzines, 109 lóerős. Gyorsulásban alig jobb 100-ig, mint az ezres Yaris volt, teljesen ugyanaz a karaktere: előzéskor 90-nél vissza harmadikba, teljes gáz üveghangig, 120-nál váltás negyedikbe (üveghangig... ), majd csak az előzés befejezése után jöhet az ötödik. Így megy, egyébként meg nagyon nem.
szerk: a kis Yaris is ugyanilyen volt, számomra nem szokatlan (és nem kellemetlen) a dolog. Sok ilyen előzéssel jött ki a 6,9-es fogyi, szóval semmi pánik. Most cseréltem a gyertyákat egy fél órája (így már csak az olajcsere marad a szerelőnek - egyszerűen nincs hol megcsinálnom sajátkezűleg), csodaszépek amiket kivettem belőle. Szóval ennek a motornak ez a normális üzemmódja szerintem.
Viszont a Yaris 110-nél már qrva hangos volt, ez meg csak 130 fölött kezd hangosodni. A kényelmük meg egyszerűen összehasonlíthatatlan. Sajnos van egy porckorongsérvem vagy 25 éve, így már a kisautó nagyon megviselt hosszabb utakon.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mettyuz
tag
Köszi szépen, neked is @ IreN!CuS
Az 2/20.000-ret úgy értettem, hogy 2 év vagy 20.000 kilométer használat után mik a tapasztalatok az autóval. Gondolom már elmúlik az újdonság varázsa, és az ember reálisan fogja látni a dolgokat.
Az elmúlt egy évben volt szerencsém ~1.200 kilométert tenni egy 1.4-es Ceedbe bérelt autóként, pályázva is. Ott nem éreztem, hogy nagyon gyenge lenne - nyilván nem a belső sávban villogtam le mindenkit.
Lehet, hogy csak én nem vagyok nagy igényűHa jól emlékszem, 7.5-8 körül volt a kalkulált fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak
-
atee_13
őstag
Akkor ha jól nézem a tiéd is első generációs, de frissítéses. Akkor úgy kalkulálok, hogy 1,5 - 2 litert rá kell számolni a gyárira fogyasztás ügyben. Egyébként, te milyen "lábú vagy"? Nyomod neki v inkább cammogós esetleg az aranyközépút?
Egy 20 ezres szervizköltséggel meg tudnék barátkozni
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Gondolom, automata klíma, nem manuális. Mert az automata kílma vezérlőjével is sokat lehet játszani, hogy ne vedd észre. Lehet, hogy automata állásban kevesebbet terhel, mint a kézi klíma, max-ra feltekerve.
Nekem 2007-es, 1.4 (109 lovas) Ceed van, manuális klímával, és majd, ha egyszer menni kell majd valahova, akkor megnézem, hogy a klíma bekapcsolása megfogja-e.
Amikor alapjáraton forog, akkor észre lehet venni, hogy bekapcsolom a klímát, de, nagy hirtelen nem tudom megmondani, hogy pl. országúti tempónál korábban feltűnt volna, hogy a kílma bekapcsolása visszafogná. Az is igaz persze, hogy menet közben nem szoktam ki/be kapcsolni. -
Wiz Khalifa
addikt
Csak próba.
Sajnos anyagilag sose voltam Én sem és a családfám sem olyannyira jó hogy egy új kocsit megengedhessünk magunknak.
Mondjuk nagyapám régen a Wartburg-ot újonnan vette.
Az lenne a tervem ha úgy lenne hogy a mostani kocsim szeretném 30 éves koráig nyúzni ami 6 év múlva lesz. És akkor venni egy i30N-t 6 év múlva. Hátha akkorra lejeb megy az ára jóval.
A mostani kocsim ára úgy is felfelé fog már csak emelkedni évről évre.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
Oké de egyik se lesz olyan mint az i30N.
Amúgy tegnap voltam a Fiat-nál átvenni az új céges kocsit. Megnéztem a Fiat 500X-et míg a papírmunka folyt és tetszett. Nem volt sose Fiat-om és nem is tudom mennyire jók de tetszett.
Amúgy ami kocsi még tetszik az a Toyota Prius. sokaknak nem tetszik de nekem igen. A gond az hogy nekem még az a széria tetszik ami nem kap zöld rendszámot mert nem Plug-In-es. És ez a gondom annál.
Smoke some weed nigga!
-
Atlantis
veterán
Nekem Kia design nem tetszik, kb. egyik sem. Ha a Hyundai a Kona-ból csinálna egy hibridet, azon lehet elgondolkoznék, de addig is az i20 még remélem, sokáig társunk lesz, tényleg jó kis gép.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Cobalt14
tag
EGR szelepről van esetleg infó? Alkatrészeket árusító honlapon néztem, de csak a dízelekhez találtam, ebből arra következtetnék, hogy nincs egyikben sem, de így konkrétan leírva sehol nem találtam. Olaj, meg szűrő cserékkel nem lenne gondja, a Logant is a gyári 20000 km helyett 10000 km után viszem mindig szervizre, vagy ha lejár az egy év, ha cserélnék egyszer, akkor azt is gyakrabban vinném. A kokszosodás része jól hangzik, bár ha elő is jönne, nem tudom vajon a dióhéjas módszer jó lehet-e rá, eddig csak jókat olvastam róla. Tankolni jelenleg OMW 95-ös maxx motiont tankolok fixen mindig ugyanazon kútnál, nem tudom ez belefér-e a prémium üzemanyagba, én azt gondolnám, hogy igen, feltételezem ez jó lenne a GDI-nek is?
Én elégedett vagyok vele, nincs semmi hibája, és egész jól is megy a motor, illetve a kaszni méretéhez képest is. De szerintem mindennek a kulcsa, hogy mihez képest. Én egy régi swiftből ültem át bele, ég és föld a különbség, de tisztában kell lenni a korlátaival, a kompromisszumokkal. Amennyire én tudom tényleg elég egyszerű konstrukció a motor, hengerenkénti befecskendezéssel (nincs koksz), nincs benne kettős tömegű, se EGR, csak egy viszonylag alacsony nyomású fix geometriás turbó. Ha valaki odafigyel a turbós motorok helyes használatára, akkor nem hinném, hogy sok baja lehet. Mondom ezt persze úgy, hogy 18600 km van benne, szóval ki tudja. Ha érdekel, akkor itt egész részletesen írtam róla: http://nepitelet.hu/autok/dacia/logan_2013/voros_orias/
Egyébként leginkább a biztonsági dolgok miatt gondolkodom a váltáson, mert nincs valami acélos töréstesztje a gépnek. Mióta megszületett a kislányom, azóta kicsit jobban mozgat ez a kérdés, illetve ha pl 3 évesen leadom kevés futott km-rel, akkor még van rá 2 év gari, és normális árat kaphatok érte, ha beszámíttatom. Meg folyamatosan bennem mozog a kisördög, hogy de jó lenne valami komolyabb, újabb, más. Meg hosszú távon a szívó benzin talán biztosabb, 10 évesen sokkal nehezebb eladni egy turbós benzinest, mint szívót, hiába van tökéletes állapotban. Más oka nincs, jól megy, nagy, szeretem.Xiaomi Redmi Note 2 Prime --- www.retrieverhelp.hu
-
Cobalt14
tag
Igazból bármelyik, Cee'd, vagy i30, leginkább az ára döntene. Az i30 jobban tetszik, jobban is felszerelt, de drágább is jelenleg. Egy Silver felszereltségű Cee'd-del már ki lennék békülve, de most inkább csak a kíváncsiság hajt, ha cserélek is még nem most lesz. Ha vennék újat, akkor már csak szívó benzint, még úgy is ha van rá gari.
Xiaomi Redmi Note 2 Prime --- www.retrieverhelp.hu
-
Cobalt14
tag
Igen, láttam hogy jön, de pl emiatt kíváncsi vagyok az új Focus árára is majd.
Tipot én is néztem, egészen addig amíg meg nem láttam hogy a gyerekvédelemben kevesebb pontot kapott mint a Logan. Felnőtt védelemben sokkal jobb, de a gyerek kárára nem akarok cserélni, pedig az is tetszetős.Xiaomi Redmi Note 2 Prime --- www.retrieverhelp.hu
-
Hundi
újonc
Nem egészen. Arra gondolok, amikor például csak kuplunggal indulok el, gázpedál nélkül, akkor remeg a motor, ekkor érezhető a legjobban. Az elektronika megemeli a fordulatot 1500 környékére ilyenkor, nem lefulladni akar, nem ez a gond. De ha nyomom a gázpedált is akkor is érezhető.
-
Hundi
újonc
Tudom, tudom Nem is mindig indulok el így, csak például amikor kiállok a parkolóból vagy finoman kell elindulni. De nem akar meghalni a motor amikor ezt csinálom, nézd majd meg, hogyha csak kuplunggal szeretnél elindulni, akkor meg fogja emelni az elektronika a fordulatszámot direkt azért, hogy ne fulladjon le.
Amúgy nem tudom látta-e már valaki ezt a videót, de szerintem elég érdekes
[link] -
lacy86
addikt
-
IreN!CuS
őstag
Lehet én vagyok hiperérzékeny rá, de amikor a 116le /255nm ceed-ben ültünk négyen plusz csomag már megéreztem és húztam a szám
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
bajnokpityu
félisten
Nekünk sportage van ugyanúgy 1.6 gdivel. Rövidek a fokozatok, meg nagyon jó a motor, így konkrétan jobban megy 1.4tonnájával, mint a vitara 1.6 1000kilójával. Ami meg pl jobban ment mint 950kilós fokus sedan 1.6 100lóval.
Városban bőven elég, pályán sebességet tartani is elég, autóúton előzgetni viszont neccesebb. Nem tudsz bármilyen előzésbe belemenni. A rövid fokozatok miatt kb 8.5őt eszik, vitarával 5körül eljártunk.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Gombinyó
őstag
Az 1,25-höz volt szerencsém Rioban. 5l alatt jártam vele, ami kevesebb volt, mint ugyanilyen körülmények között az 1.6-os dízel Focusom. Élhető motornak éreztem abban az autóban. Azt mondjuk nem néztem a Venga mennyivel nehezebb. Sztem városban a 7l is iszonyat baráti az 1.4-estől.
-
Akula
őstag
Nagyon szép!!! Teccik!
Visszatérve a felnire, nekem az a bajom, hogy a mostani acél 15"-os és ehhez van a gumi garnitúra amit cseréltetek gumisnál (egy évben kétszer) és a gyári alu az 17"-os, alacsony ballonitású abroncsot meg nem akarok a pesti utak minősége miatt, ilyen AEZ meg társai pedig kidobott pénz.
Más. Ha neked van két szet kereked, amikor váltasz a TPMS-t hogy oldod meg?
1.) nincs benne, de nem zavar, ha világít a műszerfali lámpa fél éven keresztül?
2.) természetesen van benne és minden cserénél taníttatni kell?
3.) természetesen van benne de nem kell taníttatni.
Ez nekem black box."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
-
Akula
őstag
Az 1.25 a Rio-t nem repíti, de elviszi. Ide viszont kevéske, mert nagy a kaszni. Szerintem az 1.4 sem lesz az istálló tenyészcsődöre, de el lehet vele korzózni. Sajnos ez a trend, vagy kicsi turbós, vagy nem megy.
Hová lett a jó kis 2.0-s GDI?Sportage és Carens azt kapta 2015-ben, én meg bolond voltam és nem azt vettem, hanem toyotát.Jól látom, ez már téli gumival jött ki? Vagy azt pluszban kérte rá?
[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Tőzsde és gazdaság
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Konteó topic
- Politika
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Steam Deck
- Milyen okostelefont vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek