- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
válasz bbubby00 #6373 üzenetére
DI Kappa, Gamma GDI, TGDI.... nél rengetegen tartják a 15kkmes szervízintervallumot és mégis mennyiségben hullanak. Ahol az előírt 30.000kmes szervízintervallumot tarja ott már 100kkm elött hullanak. Lehet szerencsésebb mert ha kötelező be volt tartva ügyvédi rásegítéssel garanciába javítják.
Rossz véleménnyel vagyok a DI motorokról a Huyundai/Kia gamma DIkról meg méginkább. X. Utána kéne menni lehet hogy a G4LA kivétel.?
Hibás DCTkkel is teli a forum. Ott is x a 400kkm. Lehet, hogy mert az atkinson 1.6 sokkal gyengébb kevésbé van terhelve? De ld videot a hibás szimering miatt még visszahívás is van rá szóval...
Ez most megmarad XAktának. Ha esetleg akarok venni egyet majd körbejárom alaposan.
más: Tavaly nem pont az új modell állt hegyekbe a szervízbe mert az új modell 5-25kkm közt megállt, alaktrész meg nem volt?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest