Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Streetwise

    újonc

    válasz ZS3NI #24107 üzenetére

    Hali!

    Végiggondoltam amit mondtál, nézegettem videókat is a szereléshez, ám végül úgy döntöttem, inkább kifizetem a tanulópénzt, de mérőműszer híján inkább szervizre bízom a dolgot. És milyen jól tettem!

    A hibát a töltőfej kábele okozta - nem égett el semmi, egyszerűen csak kontaktos volt; 2-5 másdperc alatt meg lett oldva a dolog. Azóta boldogság van. Szóval igazad volt (illetve a másik fórumtársnak, aki erre tippelt elsőre!)

    Nagyon szépen köszöntem a jótanácsokat, és biztonságos rollerezést Nektek / Mindenkinek!

    ( Egyébként nem akarok nagy reklámot csinálni a szervizes úriembernek, de azért így halkan megjegyzem, hogy a gondomat végül pesten, a Wesselényi utcai roller szervizben oldották meg pikk-pakk! (Sőt, még a keréknyomás is be lett lőve, első tárcsafékre is rá lett állítva, valamint a szervizes úr ellátott egy halom igen hasznos tanáccsal!) Sőt, még egy pár órányi töltést is kaptam! Mindezt olyan potom pénzért, hogy már nekem égett a pofám, hogy nem hagyhattam ott nagyobb összeget. Szóval ha olvassa ha nem, ezúton is ezer köszönet neki, és csak ajánlani tudom mind a profizmus, mind a pozitív stílus miatt!! :R )

  • Streetwise

    újonc

    válasz Streetwise #24103 üzenetére

    Igen, EU-s, nincs hozzá átalakító, a töltőfej pedig ami a rollerbe megy, úgy néz ki mint egy régi koax-dugó: kis, fém fejű henger, benne egy tüskével - de ezen nincs csavar vagy bajonettzár, csak simán rá kell dugni. (Másik vége eu szabvány konektor).

    Igen, kikapcsolt állapotban töltöttem, mind a sikertelen, mind a sikeres alkalmakkor - ugyebár a töltőn van visszajelző led, meg rövid leírás hozzá. (1-1 pillanatra kapcsoltam csak be a rendszert, hogy vajon a roller kijelzője visszajelez -e a töltésről, de a hibás-nem-töltés esetén nem láttam semmi ilyet, ezért vissza ki is kapcsoltam a cuccot.)

    Amikor a vonaton sikerrel töltöttem, ment minden mint a karikacsapás. Bár a töltő melegedett ugyan, de nem volt megfoghatatlanul forró és se amperszagot nem éreztem, se a működést szavatoló füst sem szállt fel sehonnan...

    Annyira nem értem mi lehetett más az ottani aljzatban, mint amik a lakásban vannak. Arra gondoltam még hogy az adott helyiségek kismegszakítója esetleg vagy nem bírja az azt hiszem 2A-t (de akkor le kéne vágnia a rendszert a rollernek!), vagy valami ilyesmi lehet esetleg a gond... De sajnos nem értek hozzá.

  • Streetwise

    újonc

    válasz Peaceliker #24100 üzenetére

    Kérdés: De akkor a vonaton miért töltött csont nélkül? (Próbáltam azóta megint több konnektorben, esetleg megmozgatni a töltő-csatit a roller csatlakozásánál, stb-stb, de semmi...)

  • Streetwise

    újonc

    Sziasztok!

    Pár napja vásároltam egy vadi új Kukirin G2 Max-ot, viszont töltési problémáim vannak.

    A roller eddig tökéletesen működött, viszont tölteni, vagy nem tölt, vaaaagy eléggé hektikusan. Egy jóbarátom lakásán stabil aljzatból nem volt hajlandó tölteni (töltőadapter ledje folyamatosan zölden világított, holott a roller kb 20% naftán lehetett, legalábbis ezt jelezte a fedélzeti panel.) Szerencsére még pont kiértem vele a debreceni vasútállomásra, ott vonatra fel. A vonaton aztán a büfékocsi egy konnektorában viszont a töltő AZONNAL életre kelt, és így egy bő 1:45 percet tudtam egyhuzamban tölteni a gépsast, amivel így végül hazajutottam.

    Idehaza aztán megint ugyanaz a nóta: töltő bedug, minden oké, rollerre rádug - és nem tölt. Töltőadapter ledje folyamatosan zöld, holott a roller olyan 25-30% nafta között van valahol.

    Próbáltam a neten utánanézni a problémának, viszont sajnos nem vagyok annyira műszaki beállítottságú, hogy nagy magabiztossággal ki tudjak méregetni dolgokat és nincs is itthon hozzá felszerelés. Illetve nem biztos, hogy ezek után én magam meg szeretném -e bontani a trepnit, hogy hozzáférjek az elektronikához. Viszont visszaküldeni azért nem szeretném - gar ide vagy oda - , mert dobozban 36 kg a jószág és külföldről rendeltem, szóval a gatyám rámenne a szállításra. Abból a pénzből már vagy én csinálom meg valahogy, vagy szervíz. Viszont nincs ötletem egyelőre, hogy mi lehet a hiba.

    Amire valamennyire gyanakszom, az az aksi biztosítéka. YTube-on láttam egy videót, ahol szinte pontosan ugyanezen problémára, ráadásul szintén egy Kukirin rollernél (csak a típus volt más) az oldotta meg az úriember gondját, hogy kivette a roller aksija elől a kis biztosítékot, direktben kötötte a belső töltőkábelt, és láss csodát - neki megjavult a rendszer.

    Lehet hogy nálam is ugyanez a probléma? Vagy valami más? Aki ért hozzá, és volna 1-2 perce válaszolni, annak előre is megköszönöm a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés