- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
vilmaboy #31126 üzenetére
Nekem is van Xiaomi 1S-em és Pro 2-m. De nem vagyok biztos benne, hogy a Pro 2-ből csak egy verzió létezik. Mintha az összecsukó mechanikából két különböző típust láttam volna. Így hiába nézném meg az enyémnél, másnál lehet már párosítás van belőlük.
Mantis 8-ból pedig 6 különböző típus létezik:
8 Lite (UL), 8 ECO Comfort, 8 ECO 800, 8 Plus, 8 Pro [semi hydraulic], 8 Pro+,
és mindegyik dual motoros. Nem létezik belőle egymotoros változat. Soha nem is volt. (Csak az 5 különböző 10-es Mantisból az egyik az. Tehát van 11 különböző Mantis, abból 10 db dual meghajtású és csak egy árva egymotoros típus van.) -
PociAti
őstag
válasz
vilmaboy #31123 üzenetére
A Xiaomi 1S-re ilyen átalakítások miatt nem költenék.
Pro 2.-nek például azért nagyobb a taposója, hogy az 1S-nél több akku beleférjen.Miközben Pro2-t jelenleg már 65k-ért lehet kapni:
https://hardverapro.hu/apro/xiaomi_mi_electric_scooter_pro_2_elektromos_roller_xrcu/hsz_1-50.html
"Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 típusú, megkímélt állapotú elektromos rollerem eladó! A kormányrúd lötyög, cserére szorul. 4900 km van benne. Más hibája nincs, a mai napig tökéletesen kiszolgál, az akkumulátora ugyanaddig bírja, mint az elején. Nagyon megbízható eszköz."
A lötyögés lehet csak beállítást igényel,
- de egy új kormány csukló ára 14k,
- létezik Monorim X-Lock 20k-ért... vagy talán valami hasonló olcsóbban is.Először is számold ki mennyibe kerülne az átalakítás.
Csak a kormányoszlop 25k körül lenne,
vagy a kormány kiemelő 14k-ért.Xiaomi 1S-ben az akku: 36 V, 7650 mAh, 275 Wh.
A Xiaomi Pro 2-ben lévő akku, NED1004-K paraméterei: 36 V, 12400 mAh, 446 Wh.8,5-ös abronccsal rendelkező rollernek hasmagassága nem igazán engedi meg, hogy onnan lefelé terjeszkedjél (ne akadjon el és még vízálló is maradjon). Léteznek rá megoldások, hajók, de költséges és nem az igazi.
-
PociAti
őstag
válasz
vilmaboy #30825 üzenetére
A Kaabo-nak is a sara, mivel egyik változtatásból folytak át a másikba és nem húzták meg a konkrét határokat. Illetve ezt az egész átmenetet botrányosan gyengén kommunikálták.
Ezért Magyarországon az egy-két korai kereskedő önkényesen kitalált nekik valami hangzatosnak tűnő nevet, hogy a célcsoportot könnyebben bevonzzák. (Vagy mert egymás között konyhanyelven így hivatkoztak rá.)
Aztán mikor a vevő külföldi fórumokon próbált utána olvasni neki, vagy külföldi webáruházakból próbált alkatrészt rendelni hozzá, akkor jött a pofára esés, és állt zavarodottan, mert azt se tudta milyen rollere van (a dobozát is lehet már rég kidobta).Ha most éppen ezt árulják, akkor ezt árulják, ezt tudod megvenni. Nem a 10-est, nem a King GT, vagy a Warriort.
Pro+ esetén a 8-as és a 10-es között hosszban 11 centi különbség van, tömegben pedig 3,2 kg.
Az útviszonyok és ahhoz megválasztott sebesség függvénye, hogy ez a párosítás (8-as, de meglehetősen ballonos kerekek, és dupla felfüggesztés) elégséges lesz számodra. -
-
PociAti
őstag
válasz
vilmaboy #30822 üzenetére
Lehet ugyanarról a hirdetésről beszélünk ami a Jófogáson is fent van.
Az valószínűleg egy Kaboo Mantis 8 Pro+ csak a tulajdonos azt se tudja mit árul.
Lásd a gyártó dokumentációja:
https://www.kaabo.com/wp-content/uploads/2023/05/Mantis-8-10.pdf
Idióta módon neki is ilyen néven hirdethette valamelyik magyar bolt, szokásuk volt, az eladó meg lusta volt elolvasni mi van a dobozon meg mit írnak a hozzá adott papírokon.Ár nagyjából reális, látni belőlük sokat futott, 10.000 k fölötti példányt is, de életkoruk nagyban azon múlik miként használták őket. És hát egy ilyen gépet lehet elég durván is nyomni (meg vigyázni is rá).
A Kaabo-nak jó szervizháttere van Magyarországon, így ha az állapota rendben van, akkor simán bele lehet vágni. Nem különösebben problémás.
-
válasz
vilmaboy #30675 üzenetére
A pálcikarollerek fölött van az E-Twow, majd a Mantis, és utána a drágább rollerek másfél-kétmillióig.
A Mantis Dualt szokták javasolni annak, aki nagyobb rollert keres, de azért nem milliókért. És akinek nincs pénze Mantisra, az vesz Kugoot.
Sokan használják, és sokan meg is vannak elégedve vele. Némelyik modell nyeklik, csuklik, nagy sebességen instabil. Egy GT2-es Segwaynek szinte elengedheted a kormányát, olyan az úttartása. Kugoonál inkább ne engedd el.
Az utóbbi időben a KuKirinek ára eléggé lement, de hát ennek ára van. Valamin spórolni kell, (fékek , elektronika), ha egy Mantis teljesitményét hozza feleannyi-harmadannyi árakon.
Korábban a váz volt problémás, egyszerüen meghajlott, eltörött pl hegesztéseknél.
Az újabb Kukirinek lehet, h már nem ilyen szxrok, annyi váz problémát mintha nem láttam volna már belőlük.G2-höz én vezérlő cserét szoktam javasolni, Alin 16ezer a Ninebot eredeti G2 Global vezérlője. Ezzel 35km/h-val is tud már menni. Az újabb vezérlők meg 40km/h-t is tudnak, de jelentős felárral, szerintem nem ér annyit.
Sokáig nem volt más szoftveres megoldás, vagy ahol mégis volt, ott 40ezerért vállalták - valami licensz díj miatt. A vezérlőcsere meg feleannyi volt.
Azóta Pociati linkelte a legújabb szoftveres megoldást, de nem tudom a hazai roller szervizek csinálják-e ezt a fajta beavatkozást már, ahol rákérdeztem, ott nem.Akksi csere ugyanannyi, mint pl a G30 esetében, ugyanaz fér ennek a trepnijébe is. A beépített töltőt ki szokták szerelni, így még több hely marad az akkupack számára. Spacerrel bővítve meg még nagyobb akku belefér.
De minek akkora akksi?
Mekkora hatótávot akarsz?48V 24500mAh az kb 120-130ezer. 21700-as cellákból 30000mAh fér bele ugyanekkora feszültséggel 150ezerért. Töltő még egy 20ezer.
-
DigitXT
félisten
válasz
vilmaboy #30675 üzenetére
Attól függ, mennyivel izmosabb, és ki építi. Tud vastagon fogni az a bizonyos cerka...
Azt azért érdemes tudni, hogy ha piacon kiszórják a cellákat 700Ft/db áron, akkor valsz' beszerzési áron még ennél is olcsóbb, szóval kegyetlen sok munkadíjat zsebrevágnak... (Ami persze minőségi munkáért indokolható, de amikor nagy névtől jön ki selejt az ciki.)
G2 Max csak gumicserén volt nálam, haver fia gyilkolta szanaszét, és nem esett szét.
De úgy általában annyira nem szeretem a Kugoo-t, mert régen olcsó fossal jelentek meg nagy lendülettel a piacon, és engem is bepaliztak. Na nem azért, mert amíg ment jó volt! De hogy az új roller másnapra már megdöglött (garis csere), aztán egy használt példány akkuja is beszart (szerencsére az is még garis cserébe fért), később meg be is ázott: pff. Legnagyobb gondom mégiscsak az volt, hogy gyenge konstrukció, szar hegesztések, és sajnos nem csak elméletileg zavart, mint egy beragadó tempomat, hanem gyakorlatban, esésig jutott az, hogy fogta magát, és elengedte az első villa hegesztés. Típushiba volt...
Szerk: de szerencsére ez a Kugoo S1 széria már kifutott, aztán az utódjai talán jobbak.
A nagyobb vasaik határozottan jobbak, bár mondjuk szitálásra lehet hajlamos a futómű...
-
PociAti
őstag
válasz
vilmaboy #30659 üzenetére
Előttem már többen is leírták, semmi értelme annyit változtatni a Xiaomi Pro 2 rollereken. Kis túlzással úgy tökéletesek, ahogy vannak! A sok extra átalakítás amiatt történt rajtuk, mert amikor megjelentek (2017 illetve 2020), akkor ez egy jó alapokkal rendelkező megfizethető árú tömegtermék volt. Ebben az árkategóriában nem igazán léteztek megbízható 10-es kerekű rollerek, ezért mindenféle tuning megoldásokat találtak ki hozzá. Nem ritkán a Xiaomi Pro árának 3-4-szeresét elköltötték rá.
Ezek az átalakítások mind kényszermegoldások voltak. Sem anyagilag, sem a végeredményt tekintve nem járnál jobban annál, ha vennél egy Ninebot Max családba tartozó rollert.
-
válasz
vilmaboy #30661 üzenetére
G30P Dhgateről volt ~220ezer.
Sharkset előre hátra 460Euro.
48V 24500mAh akkupack 120ezer.
Töltő hozzá 20ezer.
Átépítés, Xiaodash 70ezer.
Indexek beszereléssel 40ezer.
6-7százezer.Aztán egy G2 meg 200ezerért ugyanezt tudja szinte már - alapból.
Itt nem arról van szó, h valaki szeret tunigolgatni, szerelgetni, bütykölgetni.
Pont az alapok megléte miatt javasolta DigitXT is, h inkább egy G30-at kezdj el átépíteni, ne egy Pro 2-t.
Annál már legalább a 10"-os kerekek alapból adottak, és a trepni is akkora, h bele tehetsz egy 30000mAh akksit is.
Pro 2-re veszel lengéscsillapítókat, meg átszereled 10"-os kerekekre, azaz elköltesz egy zsák pénzt, aztán még mindig ott leszel, h olyan kicsi a trepnije, h nem fér bele egy tisztességes méretű akksi, azaz hiába a szuper roller, ha a hatótáv nagyon kevés lesz. -
válasz
vilmaboy #30659 üzenetére
Inkább add el, és vegyél egy Segway G30-at, ha nagyobb hatótáv kell. Annyi mindent írtál, amiket át akarnál alakítani, h nem éri meg szerintem se a Pro 2-re locsolni a pénzt.
A G30 az már legalább 10"-os kerekű, meg alapból nagyobb akksi van benne, és ha esetleg mégis cserélni akarnád mégnagyobbra, akkor belefér a trepnibe egy tisztességes méretű.Bár ha lengéscsillapítós roller kell, akkor meg egyszerűbb már egy Segway G2-t venni. Használtan 200ezerért is hirdetnek sokszor.
Amúgy lengéscsillapítókat a Monorim gyárt a rollerhez, vagy ha nagyon tutit akarnál, akkor előre Sharksetet, hátra meg Konykot keress. De szerintem nem éri meg, ahogy már írták feljebb. Én is csináltam ezeket korábban, de mióta létezik a G2, azóta azt javaslom inkább mindenkinek, sokkal egyszerűbb, mint kiegészítőket szerelgetni egy G30-ra, vagy Pro 2-re.
-
DigitXT
félisten
válasz
vilmaboy #30661 üzenetére
Érthető, hogy 4-6-800K baromi sok, de annyiért nem is egy moddolt pálcika lesz a vége... Nekem is hobbim volt a tuning, van is egy durván átalakított vas a padláson... Viszont az az igazság, hogy erre a világ minden pénze nem elég. A végén ott vagy, hogy csak kellett volna venni egy jobb alapot, aztán még azt is lehet moddolni. De kevesebb pénzből.
Csak a miheztartás végett szerinted mennyibe fájnak az általad felsorolt alkatrészek?
-
DigitXT
félisten
válasz
vilmaboy #30659 üzenetére
Add el, és vegyél egy normális méretű rollert, ami alapból megfelel az igényeinek.
Miért? Mert ugyan minden megoldható, de aránytalan költséggel. Eleve picike az
a váz, amibe nem nagyon fog tisztességes méretű akkumulátor beférni, külsővel
meg hogy néz már ki (plusz problémaforrás, bár sokan csinálják, szívnak is vele).11" gumi nem fog elférni, 10" is csak átalakítással. Mellékhatásai lesznek, ahogy
az utólagos lengéscsillapító is lehet jó, csak azon kívül, hogy arany árban van, jó
nehéz is lesz tőle a roller. Ezek közül a gyújtáskapcsoló a legkisebb átalakítás.
Ha már arra jársz, rakhatsz fel félmarkolatos gázkart is, egyben eléggé megérős,
attól eltekintve, hogy nem árt hozzá némi elektronikai affinitás ill. forrasztó páka.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- DJI Air 3 drón újszerű állapotban, garanciával
- DJI Avata drón +Motion controller - hibátlan, karcmentes állapotban
- DJI RC RM330 drón távirányító +napellenző +nyakpánt +színes joystick
- DJI AVATA Explorer Combo drón - 3 akku, Goggles Integra szemüveg, hátizsák
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- LG 65QNED86T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest