Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz synar #10535 üzenetére

    Ez a jelölés elvileg azt jelenti, hogy ez az abroncs maximális terhelhetősége,
    és ehhez szükséges hidegen az adott nyomásra fújni. (Haladás közben ugye
    alapból nő az abroncs hőmérséklete, rollernél meg különösen, hiszen befűti a
    motor is, szóval egy nyugalmi 3.4 bar simán lehet 3.8 bar az út végére. Ekkor
    nem releváns mérni, főleg beállítani... Ezért sem az igazi a benzinkúton sem.)

    Ui: ha nem "egykerekezel", egy 80 kg pilóta soha nem fog egyetlen abroncsot
    80 kg-mal terhelni. Tengelyenként nagyjából 40-40 kg jut. Persze ez sem igaz:
    a súlyeloszlás attól függ, hogy épp hol állsz a taposón/dinamikusan is változik.
    Szerk: persze hozzá kell számolni a roller saját súlyát is, ami lehet 20-30 kg...

    Szerk2: az, hogy a user manual nem ír semmit a nyomás helyes beállításáról,
    eléggé meglepő. Motornál simán megadják, hogy mennyi az annyi: ha utast is
    viszel pl. akkor két tizeddel több. Tudom, valaki nem érzi, én sem, de ezt írják.

Új hozzászólás Aktív témák