- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Magisk
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8393 üzenetére
Emelkedőn biztos meg lehetne olvasztani, főleg ha egyedül küzdene vele...
Szerencsére a 2 motor rendesen össze tud dolgozni. Nem melegszik nagyon:
Amúgy az első motor csak 42 fok volt ugyanekkor, szóval van különbség...
A szerkre: ja hogy a motorkábel melegedése? Tudja fene. Még nem égett le.
A motorkábelben szerintem bőven nincs meg 2.5 mm egy fázis.De holnap
lemérem - ha arra járok...Mindenesetre elég combos különbség látható.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8391 üzenetére
Mondjuk az épp tény, hogy a FID-ék által csak pálcika roller motorkábel
néven futó Julet csatlakozós cucc nem egészen 40A-re lett tervezve.Legalábbis ha összevetjük a 40A vezérlő fázisvezetékének átmérőjével:
Ettől függetlenül elketyeg 1500W-on a motor, pedig névleg csak 350W...
Szerk: mondjuk mikor kattogni kezdett, aggódtam, hogy leolvadt.
De nem, mint kiderült, a csapágy szarakodott. Meg figyelni kell, hogy ne
legyen "centírozatlan", mert ha oldalra üt azt is meg lehet rajta érezni.Btw. kerestem vázat, hátha van külön, de csak ezt találtam (ez is 100K):
Ahhoz képest viszont occó, hogy egy E-TWOW hátsó villa 65K lenne. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8387 üzenetére
Az enyém olyan, viszont csak 100A-ig mér...
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8337 üzenetére
Nem kicsit meg van görbülve, maga az akku magasabb picit, mint kéne.
De belefért.A rést meg kikentem FBS-sel, úgysem nyitogatom jeligére...
A festés tervben van, eredetileg ugye fekete dobozom volt, ilyet nem rendeltem,
csak valahogy kaptam egyet, aztán végül erre lett felhasználva. Fekete festéket
már vettem is (ráadásul ilyen Plasti Dip jellegűt), a sárga csík... érdekes ötlet.
Szerk: hosszú távon teljesen új vázat építek, oda megy az akku... De ez tényleg
hosszú táv, nyáron még szerintem meglesznek a dobfékek, aztán meglátjuk....
Kormány szélesítés meg kiforrja magát: ha túl szélesnek tűnik napi használatban
még tudok picit rövidíteni rajta, de a gyári mókuspózkormányon nem fért el a fék.
Mivel a lecsukhatóságát nem használtam, külön előny, hogy masszívabb is lett. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8284 üzenetére
Na igen, de ez hol zavarja a "merjünk nagyot álmodni" startupokat?
Ha a csere vázat is tőlük veszed, az csak tiszta profit... Mondjuk ez
csak feltételezés, hogy ilyet szeretne.Viszont a sok ellentmondó
vállalás erre mutat. Nagyon könnyű, nagyon messze megy, nagyon
gyorsan: nehezen elképzelhető másképp. Csak akkor meg nincsen
sok értelme a Tescoban árulni, onnan nem Rion-t vesz az ember. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8282 üzenetére
Az a baj, hogy az acél közel 3x nehezebb az alunál, persze nagyon
masszív vázat lehet belőle építeni, csak akkor rohadt nehéz lesz a
roller, vagy ahogy korábban fogalmazták/tuk az már inkább "tank".
(Igazából ez a nagy akku baja is. Hely kell neki, és súlya van.)
Szerk: ez is ilyen jópofa DIY build... Akár én is csinálhattam volna:
ugyanolyan BMS, XLR töltő csatlakozó, 1.5kW hajtás, 13s6p akku.
(Csak nekem nem ilyen lapos/hosszú az akku, és nem 18650-es.) -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8270 üzenetére
Persze, tiszta sor. Ha pont az az 5 km/h hiányzott, akkor perceket lehet veszíteni.
Viszont mondjuk a Hengermalom útnál tökmindegy... Nem tudom, mennyivel kéne
ott repeszteni, hogy még elérjem az előző zöldet.Talán 45 km/h körül?
Ami azért valljuk be, egy bicikliúton már nem életbiztosítás (a 38-39 sem mindig)!
Múltkor is kilépett egy csöves a bokrok közül, teljesen random, azóta már tudom,
hol lebzselnek, és ott még óvatosabban megyek: komolyan ilyeneket nézni kell.Szerk: lényeg az, hogy egy 30 fölött tudó rollerrel opció, hogy 25-tel mész, ha az
tűnik ideálisnak. Ellenben egy 25-nél limitált soha nem fog 30 fölé menni. Hiába jó
az út, és érnéd el pont azzal a tempóval kényelmesen a zöldhullámot. C'est la vie.
A magam részéről élvezem, hogy 36-ig egész jól húz, széles úton ki is használom. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8261 üzenetére
Dehogy akarom én állandóan lemeríteni! Csak most próbáltam ki először, és csak
cella szinten van tesztem, hogy 4Ah-t tud, ergo 6p-ben 24Ah. Most ugye kivettem
belőle 20Ah-t, és simán bírta, ezt jó tudni. 40 km gond nélkül megy 30 km/h fölött.
(Arra is kíváncsi voltam, hogy mennyivel megy rosszabbul lemerülve meg ilyenek.)Megállapítottam, hogy átlagosan 4 km/h-val...
Emiatt, adott szakaszon össze is
szedek "magamhoz képest" (GPS log) ~50 mp hátrányt, viszont ha a piros lámpa
nem adja ki, ezt már el is bukta az ember. (Dunaparti bicikliúton már -7 km/h...)
Ha egy adott lámpaprogramhoz adott tempó kell, annál semmit nem ér, ha kicsivel
gyorsabb az ember. Ezt már motoron is megfigyeltem, hogy tök ugyanannyi idő az
adott szakasz 125-ös és 400-as motorral, mert egyikkel pont elérem a zöldet, míg
a másikkal csak hamarabb érek a piroshoz. De hát ilyen ez a popszakma.
Az egész útra vetítve összesen csak 2 perc különbség volt, ami elhanyagolható.csokaym: szerintem nem.
Nem szeretem, amikor kipörög az első kerék.
Inkább hátra kockáztatnám a 30A-t, csak hűteni kell, meg nem száguldani lejtőn. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8259 üzenetére
Ez így van, de amikor a vezérlő miatt áll meg 11A-en, pedig a motor miatt menne
bele mondjuk 14A simán, az olyan, mintha erőlködne. Nem tudom jobban leírni...Amúgy 45V-on már csak 32 km/h a végsebesség. Nagyjából 1V-onként csökken
1 km/h-t, mármint terhelt feszről beszélek. Érdekesség, hogy a gyári kijelzőn az
érték ugyan pontos, de a változásokat nem követi azonnal, átlagolja (szoftverből).Magyarán, ha hirtelen terhelésre beszakad a fesz, azt soha nem fogja kimutatni,
csak lassan megy le a valós értékre. Majd mikor a terhelés megszűnésével egy
adott ütemben visszakúszik az akku a nyugalmi feszre, ezt lemaradással követi.Ez amúgy megmagyarázhatja a "csíkok" mászkálását is, mivel azokat egy adott
feszhez rendelik hozzá: nem akarják, hogy megijedjen a rolleres, hogy nagy gáz
esetén hirtelen "lemerül" az akku...Btw. 20Ah kivétele után, terhelve már csak
40V körül, de még mindig hasít... Lágymányosira fel le lehetett nyelezni.Érezhetően lomhább, de még nem veszedelmesen. Azért most már töltöm, mert
4Ah kevés hazamenni.1.8A a töltő, bent leszek ma 6 órát: 10 körül belemegy.
-
csokaym
csendes tag
válasz
Reggie0 #8257 üzenetére
A 36V rendszer 41A-es verziója hasonló gyorsulással bírt, mint a 48V-os rendszer 31A-es verziója merültesebb állapotban, így a sebességfelfutás eleje hasonló érzetű lehet, csupán az a különbség, hogy a gyorsulás nem hal le 20 km/h környékén a 48V-os rendszerben, hanem tovább kitart, igen.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8121 üzenetére
Igazából de: mértem már ezt a fost, csak nem láttam a hiba okát.
(Átlagos Kugoo akkuknál ilyenkor világít a fizikai hiba, ezen nem.)
13: 3.52V
12: 3.53V
11: 3.51V
10: 3.44V
09: 3.38V
08: 3.47V
07: 3.48V
06: 3.54V
05: 3.50V
04: 3.50V
03: 3.50V
02: 3.53V
01: 2.99VA 3.38-as se tetszik, de a 2.99 egyértelműen hibás, amiatt lövi le.
Mindegy, majd szétszedem holnap, javítom, és ha jó eladom. Túl
sok akku van már a garázsban, felét se használom már régóta... -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8105 üzenetére
Megint lemerültem... Annyira bosszantó ez a kínai akku. Fos.
Egyik cellasor nem bírja, és még látszólag épeszű feszültség
esetén is képes összeomlani miatta. Úgy 20 km-nél kezdtem
kímélni, de kb. 2 km után megnyekkent. Mondjuk az tetszett,
hogy sikerült a vezérlő kondijában tárolt fesszel életre kelteni
a BMS által leválasztott akkut, így az egész vezérlést is.
Utána még 3.5 km-t gurultam félgőzzel, ilyen 15 km/h körül...
A végén persze lett volna 1.5 km emelkedő: tolhattam.Szóval nagyon max. 26 km a hatótáv, de mivel nem normális
a fő akku merülése, emiatt nem tudja visszavenni a kraftot...
Pedig amúgy alacsony fesznél tud olyat, hogy egyre kevésbé
hajt, hogy életben maradhasson a fék, meg a világítás. De az
a 45V, amiről képes beszakadni, nem alacsony feszültség.
(És amúgy még 44V mellett is vígan elszalad 33 km/h-val.)
Ui: kipróbáltam egy M4 Pro-t. Mint egy reumás csiga.
A nagy felfújható kereke tetszik, de a gyorsulása kb. S1 szint.
Nyilván így van programozva (biztonság), és aztán megy 40+,
szóval elhiszem, hogy nem gyenge, de érzésre nem adta. -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8076 üzenetére
Most megint én leszek a feketeseggű, mert véleményeket ütköztetünk (
),
de hát mire van a fórum, ha nem erre? Nem kell mindenben egyetérteni, és
lehetünk eltérő véleményen ugyanazon témáról más tapasztalataink okán...Szóval csak annyit jegyeznék meg, hogy bár tank-roller tapasztalatom csak
egy percre, és egy háztömb körüli kis karikára korlátozódik, soha nem lesz
olyan, mint robogózni... egész egyszerűen a kerékméret különbségük okán.Amelyik kátyúban egy (legkisebbnek számító) 10" robogó kereke épp csak
felkoppan, de amúgy különösebben nem érzi meg a pilóta, abban a "kamu"
10"-os kerék (ahogy a roller kerekeket nevezik külső átmérő alapján), akár
el is akadhat, ami ugye simán fejreállást jelenthet...Ahogy ugye erősebb
ráfékezésnél is megtörténhet ez, láttunk már rá példát (még itt videóban is).Mit fog csinálni, aki elkerülné a fejreállást? Nemigen használja az első féket,
így valójában sokkal hosszabb úton tud csak megállni, ami vész esetén gáz.
Nagyon előre kell gondolkodni, és mondjuk nem jobbról előzni, mint teszi ezt
pl. ebben a videóban a rolleres: az autós régen fékez, sejthetné, hogy vmire
készül, nem szabadott volna mellé mennie, hiába van elsőbbsége. (Későn is
kezd fékezni, s szemmel láthatólag csak az egyik féket húzza, de azt tövig.)Mondjuk egy ilyen szitu tényleg védhetetlen. Már a vétlen autós számára!
Amilyen mélységből repül be, és amilyen sebességkülönbséggel, észbontó!
Szerencsétlen autóvezető: tök messziről látszik, hogy már régen kanyarodik
mit kellett volna tennie? Várni, hátha vki fénnyel jön, látótávolságon kívülről?Ui: a legkülönfélébb robogókkal közlekedtem általában Bp-en, 50-60000 km
biztos benne van a kezemben. Nyilván a legkisebb kerekű volt a legszarabb.
Az volt 3.5-10-es kerekű, ami teljes átmérőben nagyjából 17"-nak felel meg!
Ahogy az eggyel nagyobb is nagyon érzékeny volt sajnos a nyomvályúkra...
Pedig az már 12-es felni volt 110/90-es gumival, amivel közel 20" az átmérő.
Mikor fogja ugyanezt tudni egy roller kereke? Majd ha robogónak hívják?Hogy is volt az a drága roller nem törik? Zero 11X mennyibe kerül?
Ja és nem, nem kell pálcika rollerrel 50-nel repeszteni: próbáltam, veszélyes.
Messze nem olyan az egyenesfutása és a legkisebb úthiba is végzetes lehet.
De úgy gondolom, hogy ilyen 36 km/h hadd férjen már bele jobb utakon. -
Skynet258
veterán
válasz
Reggie0 #8076 üzenetére
Sok évvel ezelőtt (basszus, vagy 20...) egy nyáron elég sokat robogóztunk osztálytársammal (akkor kapta), szerettem azt is, de egy ilyen pálcikán az 50-es sebességet (így látatlanban) lehet soknak érezném, aztán a franc tudja. Robogót is akartam venni egy időben, de aztán az ötlet valahogy elsikkadt, meg egy elektromos eszköz sokkal közelebb is áll hozzám.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #8001 üzenetére
Nem ugyanolyan rollerünk van: az S1-nek eléggé eláll a sárhányója, és egy
vékony szar műanyag.A hátsó rugó előfesztítéstől nem hiszem, hogy túl
sokat változna a pozíciója: neked teljesen más a hátsó felfüggesztésed.Valami ilyen szart találtam. A semminél biztos, hogy jobb lenne ez is.
-
-Gabesz-
senior tag
válasz
Reggie0 #7993 üzenetére
Megnézném pereskedéskor a bíróságon mivel érvelnének írott törvény, szabály nélkül
A közlekedési szakértők egész biztos nem smkp-nak határoznák meg a rollert.
Persze gondolom az indexesek befizették.Ennyi erővel az elektromos tolószék meg autó, mert 4 kereke van, nem? Tiszta tesla.
-
dzsidzsas
tag
válasz
Reggie0 #7990 üzenetére
Nekem nics gondom a hatósságokkal, egyrészt mert eltudom magyarázni értelmesen, kultúráltan, hogy legyen kedves segíteni, hol találom ezt a törvények között. Másrészt nem, nem küzdök, erre van ügyvédem. Részemről, ez meddő vita, nincs igazad és nem is lesz, de nem kell elfogadnod. Én nem offolom tovább a topikot, felesleges. Nyáron új KRESZ, meglátjuk. Tudnék sok-sok precedens itéletet felhozni, de minek.
Amire te hivatkozol Indexes ügy, az nem is volt. Csak egybalzézos,kattintós cikk volt. Mert ők ebből élnek. De ennyi elég is - nem minden igaz ami a neten van, majd megtanulod. -
dzsidzsas
tag
válasz
Reggie0 #7976 üzenetére
Ha a fejed tetején pörögsz, akkor is van egy hivatalos bírói végzés. Arra hivatkozhatsz, ha megbüntetnek, (én még soha nem halottam senkitől, hogy megbünteték volna). Feljelent, meg végre megtanulja a KRESZT, ugyanis én nyerek - és ebben az esetben köteleztetem az intézkedő rendőrt hogy továbbképzésre menjen. Munkaidőn kívül. Ezt elmondod, elzavar. A magyar közlönyben meg majd nyáron jelenik meg az új KRESZ. Addig nem érdekkel, bárki bármit mond, kiny@lhatja a fagyispoharamat. A videóban szereplő jóembert pedig úgy hívja a szakma: KRESZ Professzor. Ő is részt vesz a szabályok létrehozásában. Csak jobban tudja mint mi.
-
-Gabesz-
senior tag
válasz
Reggie0 #7973 üzenetére
Megnézted a videót amit linkeltem? Teljesen korrekten ismerteti a helyzetet.
Érvényes szabályok úgy hivatkoznak az elektromos rollerre és ehhez hasonló eszközökre, mint NEM járművek. olyan pedig nincs, hogy az egyik törvényben/jogszabályban járműnek minősül, a másikban pedig nem. a segédmotoros kerékpár az jármű, a roller pedig nem az.
-
dzsidzsas
tag
válasz
Reggie0 #7965 üzenetére
Semmi nem hivatkozik rá. Se rendelet, se törvény. Bírói jogerős végzés van. Nyáron jön az új KRESZ, abban szabályozzák majd mint gyalogos járművet, a többi ilyennel együtt. Akkor okosabbak leszünk. Addig semmit nem tehet veled a rendőr. Ha erőlködik mutassa meg a Magyar Közlönyben megjelent hivatalos jogszabályt. Nincs. A rendőr nem gyárt törvényeket, betartatja. Montesquieu-hatalom megosztása.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7900 üzenetére
Szebb megoldás, ha lő valahonnan egy gyári burkolatot, menetfúróval nekiesik,
és gyönyörűen becsavarozza. Anno én csak átdobtam hátra, aztán így maradt.Szerk: fekete gégecsőbe húztam be a kábelt, az ad némi mechanikai védelmet:
azon a képen még nincs rajta, mert csak később találtam ki ezt a megoldást. -
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7867 üzenetére
Hát ennek se volt tapadása... Elég egyértelműen látszik a csúszás...
Mindezt emelkedőn, 28 km/h-nál (nyilván volt hajtás is rendesen).Szerk: jobb oldalon semmi, hazafelé (lejt) nem próbáltam 30 fölött
menni ugyanott, sőt, nagyon óvatos voltam... Ez a kockásra kopás,
ennyitől szerintem durva. Nem tudom, ez milyen gumiból készült...
(Otthon rámértem a motorra infrával: volt vagy 80 fokos. Vezérlő is
50 fok a műanyag dobozon kint mérve. Nem árt, ha jobban gurul...) -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7867 üzenetére
Na de érted, ha már nem gurul jól, legalább lenne atomstabil, meg tapadna.
De egyiket se csinálja... azt megfigyeltem korábban, hogy sokkal könnyebben
szerelhető, ezért kíváncsiságból megmértem, kicsit nagyobb a belső átmérője,
azaz nem annyira szoros, mint az eredeti kerék. De hogy mitől oldalazik? Kell
hátra egy kamera, aztán megnézni, hogy eldeformálódik-e, vagy csak csúszik. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7857 üzenetére
Ez az a Tímár utcai, ahol büntetik a rendőrök a bicikliúton biciklizőket?
Azon anno 20-at ment, és akkor csak 36V akku volt benne, semmi 2 kW.Mekkora ezeknek a motoroknak a terhelhetosege statikus tomegben?
Fogalmam sincs.ha gondolod kinyomtatok neked egyet, hogy kiprobald
Köszönöm, egy próbát mindenképp megérne. Abban a nyakban, amiben
eltört, ugye most semmilyen nincs. Másik, amiben még csak kopott, ott
meg az is kérdés, hogy egyáltalán hogyan kell kiszedni a cseréhez.
(Szerintem ezt valahogy belepréselik, és csak roncsolással jön aztán ki.)a Kiscelli még durvább
Na, egyszer megfuttatom ott is... Nyilván esélyem se lesz egy 50 kg-os
pilóta ellen, viszont előny, hogy ő csak óra szerinti értéket írt. Én GPS-t.
(Egészen konkrétan GPS pontos a sebességkijelző és távolság mérés.)24-25 km/h-ra tippelek, de ugye függ a töltöttségtől is. (Oda is kell jutni.)
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7849 üzenetére
Nekem már annyi motorom van otthon, hogy elgondolkodtam, hogy poénból
már akár egy gokartot is össze lehetne dobni belőlük. (Az lesz a vége, hogy
eladom a francba az összeset, alkatrésznek, mert nem vállalok felelősséget
egy kotyogó villából eredő esetleges balesetért.Bár írják FB-on, hogy azt
a műanyag perselyt 3D nyomtatóval lehet nyomtatni, csak az se bírja soká.) -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Reggie0 #7837 üzenetére
Régi vezérlővel felvitt simán, az új fejtával már nekem is csak szenvedve.
(#7838) DigitXT: De de.
Más mindenkinek: Elkészült pár napja az új vasam, na ez mindenhová felvísz...
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7837 üzenetére
Nem ott tesztelt B-L-A-C-K egy dupla motoros E-Twow rollert anno?
Sajnos még nem volt szerencsém kipróbálni, de Google térkép alapján
vmi olyat ír, hogy 30 méteren 6 méter szint: az derék. Amúgy elkészült
az akku, kipróbáltam, mendegél lendületesen, de megállni? Majd a fék. -
cossie23
csendes újonc
válasz
Reggie0 #7813 üzenetére
Köszönöm az infót! Veszprém azért eléggé hegyes völgyes hely és ha az ember a belvárosba menne, akkor az tartós hegymenetet jelent valamelyik irányba. Ahogy olvasom azért a súlytól eléggé túl tud melegedni a motor. Ezért nagy a dilemma, hogy egy Kugoo M2 pro és a 350W még határeset vagy inkább 500W felett nézelődjek. Mondjuk az M2 mellett szól,hogy a töltés gyorsabb mint egy Xiaomi Pro 2 esetén. Az S1 nálam kiesett a fék miatt, a lejtőn meg kell tudni állni időben! De azt tényleg jó tudni, hogy bírják azért a terhelést!
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7718 üzenetére
Lehetséges: tudom, hogy a kijelző átlagolja a kapott értéket,
viszont mikor emelkedőn szenved, tartósan csúcson mehet.
Majd nézem holnap.Addig is "megfordítottam" a mérőt,
a töltést nézem: kíváncsi leszek, lesz-e bármi pici visszatöltő
hatása a BEMF-nek. Ez a cucc csak egy irányban mér elvileg,
ha lenne valami, még ha pici is, azt összegezné: meglátjuk.
(Van egy másik, az mér a másik irányban is, negatív előjellel.) -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7710 üzenetére
Csak arra tudok gondolni. 1-2A-rel kevesebbet vesz fel a hátsó motor vezérlője,
az ugye magában ~100W, és ha még hozzáveszem, hogy az első most szinte
egyáltalán nem dolgozott lusta voltam feltölteni, akkor kifejezetten jó eredmény.
Viszont még mindig rosszabb némileg, mint a dupla tömör S1 kerekes...Szerk: nyilván ez a feszméregetés (
) nem túl egzakt... inkább kéne nézni a
valódi fogyasztást. Az első keréken néztem is: lóf.x kategóriába volt sorolható.
A hátsón konkrétan volt, hogy "csak" 6A kijelzett, 30 km/h-nál, 47V fesznél.
Ez pontosan kettővel kevesebb, mint amit korábban írtam, valósban kicsit több. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7699 üzenetére
Valószínűleg belemegy az M365 Pro2 gyári 10s4p akkuja.
Szerk: azóta amúgy megváltam a Booster akkutól, mert nem akartam még a mostaninál is sokkal nagyobb (akku)dobozt rakni a kormányra.
A 21700-as pakk a terv szerint pontosan el fog férni a mostaniban.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7693 üzenetére
Az orosz videó alapján (rendesen szétbontja) nagyon más a BMS: eleve külön
töltőcsatlakozója van az akkupakknak, és olyat láttam ráírva, hogy 5A és 15A.
Gondolom előbbi a töltés, utóbbi a kisütés korlátja... Vicces a cellák kötése is.
Viszont az, hogy lötyög az egész pakk, csak a zsugorfólia tartotta össze: gáz!
Nem tudok oroszul, angol felirattal nézem, de írja is, hogy "olcsó megoldás"... -
Reggie0
félisten
válasz
Reggie0 #7696 üzenetére
Megsem. Kiderult a lampat is kapcsolo gombnak van rejtett, nem dokumentalt funkcioja: 3-szor lenyomva nem indul csak 3km/h-rol es csokkenti a max teljesitmenyt is. Ismet 3-szor lenyomva feloldja. Lehet, hogy meg vannak tovabbi rejtett funkciok is, majd tesztelem.
5 gombnyomassal a km szamlalot lehet torolni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7691 üzenetére
Helyigénye miatt valszeg 10s3p, de az nem mond semmit a BMS-ről.
Szerk: annyit lehet tudni, hogy common port, meg hogy kicsi.
(Anno a költözésnél el is tűnt a szétszedett akkuból: próbáltam még
fotó/ráírt számok is keresni, hogy vegyek, de semmit nem találtam.)A hűtőborda miatt nem igazán látszik, hogyan épül fel, de ha az segít
szétszedem a hibásat és lefotózom, csak ettől még lehet más a Plus. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7675 üzenetére
Hát nem tudom, miért, de valahogy NAGYON sokat fogyaszt így...
Egy motorral bőven 11A (ahogy Eldenisa Pro-ja is), sőt még 12-t is láttam,
síkon. És nem megy 24 km/h-t, hanem csak 22-23. Oké nehéz vagyok, de
ennyire? Rendeltem a 21700-as cellákat, majd 2 kW-tal nem fog érdekelni.A feeling miatt inkább maradnék ennél a guminál, sokkal jobbnak érzem.
Szerk: mondjuk mire ebből tuning akku lesz, lehet, megint ledobok pár kilót.
-
laskr99
addikt
válasz
Reggie0 #7658 üzenetére
4.5 bar: 4 baron használtam, nem volt defektem 1500 kilométer körülig, ott volt 4 egymás után, homály övezi miért. Eladtam a rollert 2000km körül, azóta is hibátlan a gumi.
Tömör/méhsejtes gumi:
Nagy kalap szar, jobban hajlamos csúszni, és nem szeretnék kb fakockán gurulniMit kell vele szarakodni:
Na hát nem értelek, 2x léptem be, beállítani+1-2x flasheltem firmware-t és ennyi, utána csak a kilométert csekkoltam. Ja igen többen is tudták használniNem találom gyengébbnek:
Engem 86 kilóval felvitt elég nagy emelkedőn is a pro, de próbáltam m365-öt is, kb picit jobban erőlködött..Zár:
Nekem 600km körül kezdett nyekeregni, kapott oda betétet és rendesen be lett állítva, utána bárhogy rángattad semmi baja nem volt 2000km után se, hidd el, nem simogattam.Ezt a te válaszaidra írtam csak így egyszerűbb volt.
Mielőtt előjön a kontroller hiba dolog is: dombra fel sport módban, le 35! Km/h mellett jöttem és nem volt semmi baja. B-L-A-C-K szerelő barátjával megnézettem már kíváncsiságból van e bármilyen elszíneződés, de konkrétan mintha új lett volna 1600km után... Mondom, nem kíméltem, volt elégett fékpofám is mert 2. Kerből 35 mellett kellett fékezni kereszteződésnél..
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7641 üzenetére
Nem felejtettem el, csak közben kellett videót csinálni a ponthegesztőről.
Az a vicc, hogy azon is egy MOSFET mehetett gatyára (nem mértem végig),
emiatt folyamat rövidzárban van a kimenet: életveszélyes akkut kötni rá. Tuti
javítható, ha tényleg csak a FET szállt el, és nem a komplett vezérlése: ha...Amikor a CSD19536KCS-t vettem, néztem az időzítést is. Viszont az rohadt
drága arányaiban. 6 db-ot beépítek, az több, mint egy komplett vezérlő...Azt mondod az AOT480L nem is jó választás? Gyakorlatilag mondjuk megy:
miben számít a kapcsolási veszteség? Többet fogyaszt? Lassabban megy?B-L-A-C-K: ne bőszíts már, ismersz...
Hányszor írjam még, hogy én tökre
nem fekete-fehérben gondolkodok a témáról? Nem király az S1! És valóban
nincs rengeteg km M365 tapasztalatom. Minimális van csak. Amit viszont én
tapasztalatot írtam, az az én tapasztalatom, és az én véleményem... Nyilván
nem kell vele egyetérteni. De biztos azért építenek utlólag az M365-re hátsó
telót IS, mert annyira kényelmes ha bukdácsol az egész deck a gyökereken.Vannak úthibák, amit csak a rugózás javít valamelyest. Nyilván a legtutibb az,
ha rugózik is, és a kereke is pneumatikus... És akkor eljutottunk a Mantishoz,
meg az Inokimhoz, meg még ég tudja, mihez, amik 300-400K körül futnak.
Nyilván a tuningolt M365-ra is rákölt az ember sokat, de lehet, hogy olcsóbb.
(Ha már dupla motoros, meg dupla tárcsafékes emellé, akkor nem is biztos.)Szerk: annyira nem király, hogy egy motorosként nem is igazán ajánlanám.
(Lévén megállni necces. De kis forgalmú úton, síkon, ésszel hajtva: esetleg.)Szerk a szerkre: kilépek innen végleg, mielőtt jobban felb@szom magam...
Sajnálom, hogy felbasztad magad, csak beszélgettem volna: azt is sajnálom,
hogy nem tudok érdemben hozzádszólni az építsünk 2 millás rollert témában.
Úri huncutságok ezek, mint a száguldás, Porsche szerelem. FID is csak igen
ritkán ír ide, amikor mondjuk bemutatja a legújabb millás rollerét. Nincs ezzel
baj, csak azt várni, hogy az átlagember csak a Ferrarikról beszélgessen...Nincs tapasztalatom. Nem tudom azt mondani, hogy szar a Mantis Dual meg
ha már 420K-d van, akkor dobjál már rá 130-at, mert ANNYIVAL jobb a Pro.
Tényleg nem tudom... Viszont, amikor látom azt a videót, hogy tökre ártatlan
szituban, tök lassan gurulva bicikli úton fejre áll az ember a harapós, egyujjas
tárcsaféktől, akkor elgondolkodok, hogy tényleg MEGÉRI az a nagy fékerő? -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Reggie0 #7658 üzenetére
Imádom az ilyeneket, 0 tapasztalat, és megcáfol mindenben...
Hidd el sem időm sem kedvem az ilyen embereket győzködni, amit leírtam mindent úgy írtam hogy tapasztalatom is van vele, ellenben veled.
Csak 1 tanács: ha úgy érzed okos vagy, de tapasztalod nulla, ne reklámozd már a hülyeséget mert ezzel csak másokat vezetsz félre.
Téma részemről off.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Reggie0 #7653 üzenetére
Innen látszik ezeket tapasztalat nélkül írod sajnos.
- levegos az abroncs
Igen ez valóban hátrány, de 4,5 báron tartva nehezen kapni defektet.
- nincs rugozas se elol se hatul
Így van, viszont mégis kényelmesebb mint az S1 sokkal.
- appos szarakodas
Mit kell vele szarakodni? Lehet húzni, tempómat, motor fék...stb, egyszer magadra szabod, utána már csak be ki kell kapcsolni és kész, nincs szarakodás.
- gyenge motor
Nem találom gyengébbnek mint egy S1-et.
- a kormany szinten lotyogni fog
Ha normálisan be van állítva a zár rész beton stabil.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
Reggie0 #7608 üzenetére
De, ráz. Ma mentem vele egy teljes töltésnyit, kényelmes, nagy, viszont gyengébb, mint a City Racer 36. Az végig tudja a 32 km/h-s sebességet a 83 kilóm alatt, hosszú, nyújtott emelkedőn is, meg is lepődtem, ráadásul 22 km-t mentem vele és a kerekei is nagyobbak.
Ennek 25 km/h a vége, az emelkedőn elveszti az erejét, ugyanott 20 a vége ahol a másik maxon megy és kisebb az akku is, 18 km körüli volt a hatótáv - cserében jól néz ki nagyon, mintha egy gördeszkán rollereznél, mert rétegelt falemez a deck.
De ugye egy teszt nem teszt, megyek még vele pár kört és teljes lesz a kép. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7615 üzenetére
Nem tudom mennyiben tér el a Plus a sima S1/Pro-tól, de nagy
hekkelésre ne számíts, ha hasonlóak... Az áramkorlát a vezérlő
programjában van, amit kívülről nehezen módosítasz. Anno azt
hittem, hogy azért 11A, és nem 15, mert 255 helyett 200 a max.
gáz érték, de tévedtem, semmivel se ment jobban 255-tel.Szerk: hardveresen viszont hekkelhető, innen van 20A vezérlője
több fórum tagnak. Van amit én csináltam. Mások magunknak. -
DigitXT
félisten
-
Putyin90
senior tag
válasz
Reggie0 #7583 üzenetére
Értem. A bejáratra sehol nincs kiírva, hogy nem lehet betolni. A jóllakott óvodás kinézetű sutyerák biztiboy mondja, hogy a rollert nem vihetem be. Mondom oké, akkor viszlát. Azért kérdezem, hogy van-e törvény erre, ami kimondja, hogy tilos bevinni, mert ha van, akkor befogom, de mivel nincs rá törvény, és a bolt sem jelzi a bejáratnál, hogy tilos bevinni, csak egy ilyen véglény azt mondja, hogy nem lehet és ezt nekem el kell fogadni ez nálam nem játszik. Felveszem a bolttal a kapcsolatot, kíváncsi vagyok hogy ők mit mondanak.
-
Anaconda
tag
válasz
Reggie0 #7578 üzenetére
Tegnap pont ezen gondolkoztam, hogy a BMS még a partial charges-t is számolja, akár még olyan is lehet mint régebben a laptop akkuk meg a tintasugaras nyomtatók, volt még bennük kraft, csakhát elérte úgymond a tervezett élettartamot és hurka, bár a li-ion pakk se nagyon bír ki 700-nél több töltés-lemerítést.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7567 üzenetére
az 1C-s akkura rakuldik a 2C-t
Sőt, a 8Ah akkura is ráragasztják a 10Ah matricát.
Ugyanolyan barna 2000-es cellák, mint az S1-ben. Ehh.
Mondom szétszedem, nincs-e esetleg baja: azon kívül,
hogy kamu kapacitást nyomtattak rá, nincs. Ja és 20A
a BMS, szóval nem biztos, hogy imádta a 30A vezérlőt.Szerk: ugrált az úthibákon, kezdett kopni a zsugorfólia.
Igyekeztem két oldalas ragasztóval jobban lefixálni. -
mrrr74
aktív tag
válasz
Reggie0 #7558 üzenetére
Nekem is felmegy a töltés-kijelzőn a jel ha előtte dombra mentem utána pedig gurultam, de ez az összes rollernél így van, véleményem szerint ez nem visszatöltés, csak a feszültség kúszik vissza ha nem kap terhelést. Ha kikapcsolom a rollert, majd újra be, akkor is feljebb megy a csík, pedig akkor nem beszélhetünk visszatöltésről.
Az S1/Pro egészen biztos nem tölt vissza, a Kugootól kérdeztem és ők mondták. Az S1 Plust nem ismerem közelebbről.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pulse RX 9070 XT 16GB Videokártya! Bemutató darab!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest