Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #4348 üzenetére
Olyan 15 km volt. Nem sok, de nem is annyira kevés, és ahhoz képest a végén
még vánszorgott: a normál tempóban 3 perces út így volt 6 perc. Amúgy meg a
termék már megvan, csak ugye lovat vettem részletre. Ez az első részlet: lófax.Viccen kívül nem sokat aludtam az éjjel, de haladtam a kis programommal, stb.
Ez is egy hobbi, nem csak a száguldozás.Ill. ha sietek, ott van a motor, ami
szerintem keresztbe lenyeli akármelyik rollert hiába 10x akkora a tömege, ha a
teljesítményt se wattokban mérik, hanem kilowattokban, és két helyiértéken.Azért a dupla motorral, dupla akkuval egész jó kis masina lesz ebből. Már nem
sok hiányzik. Pl. rendes volt a gép, mert pont zárásra odavitt* a csavarboltba, a
csavarbolt meg rendes volt, mert nem hajtott el a malac faszára, mint a múltheti.
Hanem szépen kiadta a két db 12-es anyacsavart, kemény 95 Ft-ért. A baj csak
az, hogy a "finommenetes" kérésem nem ment át, normából van nekem is 10.*: ehhez kellett, hogy "leharcolt akkuval" is tartsa a valós 20 km/h-t. a bicikliúton:
megtette. Hál'istennek... meg hála a garis akkunak. A régivel már rég kakukk lett
volna. De mint minden az is megjavítható, szóval a teszt áramkört arról hajtottam.Pl. 666 rpm-re következtetek, abból számolok sebességet, 7.4 inch kalibrációval:
Voilá', valóban annyi a fordulatszám, a sebesség meg "elég jó közelítéssel" annyi,
mint a valós, mondhatni így GPS pontos. Ha 23-at megyek, akkor az 23, és kész. -
DigitXT
félisten
Kipróbáltam ma a hatótávolságot. Nem volt valami sok.* A végén megint
lábbal kellett hajtani, de még így minimális rásegítéssel is 2-3x gyorsabb,
mint simán gyalog. (Azért 33V-on már otthagyott a Lime-os versenyző.)
*: mivel volt kikapcsolva, nincs meg a teljes táv, majd térképen megnézem.
-
DigitXT
félisten
Láttál amúgy BÁRMIT, ami kellően átgondolt lett volna manapság "odafent"?
Itt az a divat, hogy ma kitaláljuk, holnap megszavazzuk. És tegnapra is érvényes!A hatályos kresz nem vág egybe Pintér válaszával.
Nyilván, ahogy a rendőri intézkedés sem a Lime járdán használata miatt.
Sajnos az apróságok nem szokták őket zavarni. Kíváncsi leszek, mi sül ki belőle.ON: kis Kugoo még ezzel a harmatos vezérlővel is veri a Lime-ot tempóban. Nem
ilyen 50-60-ra kell gondolni, csak nem ütközik falba 22.5-nél, hanem megy ~25-ig.
(Gyanítom, a Lime is tudna többet, csak spórol az akkuval. Hirtelen veszi vissza.)Persze nem is életbiztosítás járdán* 25 km/h környékén közlekedni azt aláírom...
Főleg nem a Kugoo-val, aminek a fékezési képességei...Hogy ne sértsem meg?Szerk: feltűnt bárkinek, hogy a Pro és a sima S1 motor között eltérés lehet, hogy
a Hall szenzorok vezetékei nem ugyanolyan sorrendben vannak? Mondjuk körben
szimmetrikus, szóval elvileg nem gond: működik is ugye mindkét motor ugyanúgy.
Azon gondolkodom, hogy mi lehet még az oka, hogy a Pro valamivel jobban fékez:
ezzel se lehet jaszkarizni, mert a féktáv rossz esetben az út túloldalán ér véget.*: viszont az úton az autók közt meg baromi kevés, oda jobb lenne legalább 30-40.
Amit persze dupla motorral se fog tudni, ahhoz pl. újra kéne tekercselni ezeket.
A linkért köszönet Dr.Zoo fórumtársnak: angol felirattal kb. érthető is, mit csinál(t):
ugyanazzal a 36V-os akkupakkal, 18A-es vezérlővel ~700 rpm-ből ~2100-at... -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo7311 #4092 üzenetére
Mosogattam, mosogattam. Addig addig, amíg már csak egy FET tűnt zárlatosnak. Kapirgáltam, mint egy tyúk*, de az akkor is.
Mondom mindegy most már, akkor kiforrasztom a fenébe, rosszabb már úgy sem lehet belőle. Kiforrasztva is zárlatos. Szóval az már nem a NYÁK-on a lerakódás, hanem konkrétan tönkrement a FET...
Mondom, jó, de most van ugye egy másik zárlatos vezérlőm... jó az alkatrésznek? Jó: akkor lekapok egy jót arról (azon kettő is rossz volt), átrakom a másikra, hátha. És bevált.
Bár gyanús, hogy vmi nem az igazi vele, még mindig, de már nem dob hibát (alapból), és meg is hajtja a kereket, ha nem terheled nagyon. Ha leterheled képes lerohadni, motorhibát dobni. Szóval egyelőre nem lett tökéletes, de "játszósnak" kvázi-ingyen (az alkohol +2KHUF) jó volt: köszönöm a tippet!
*: tyúkanyó közben visszaforrasztotta a 2 SMD ellenállást, amit véletlen lekaszált. Nem gondoltam volna, hogy egyszer ilyet is fogok csinálni, és még sikerül is kb.
Már majdnem beraktam a két motort a fentiek örömére (kísérletnek), de rájöttem, hogy amíg nincs meg a finommenetes M12-es anya kár a gőzért.
Mondjuk a hátsókerékhajtást a Kugoo S1-ben magában is kipróbáltam volna, csak ahhoz meg a kábelt kellett hosszabbítani... Csináltam egy nagyon gányoltat az éjjel, de amúgy megtaláltam "gyáriban" is kínaiaknál természetesen: úgyis romlik az idő, meg ahogy olvasom a kilátások is, így nem sürgős a tuning. De majd kipróbálom...
-
DigitXT
félisten
Szerk: a HVG-s cikkben hivatkozzák, amikor bírságoltak a Lime roller járdán használatáért (Indexes újságírókat, utólag, videó alapján), merthogy az nagyteljesítményű, tehát SMKP...
Egész nap csinálhatnák azóta mindenhol...
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
Darellus92 #4165 üzenetére
Magasnyomású mosóval ~5-10 cm-ről lehetőleg az elektronika környékén...
Többet nem lesz gondod vele, hogy saras lesz: vitrinbe jó hajtás nélkül is. -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #4148 üzenetére
Igazából azon gondolkodok, hogy visszarakom a sima S1 rögzítőjét, mivel az
jó, hogy alátétezve érzésre stabil, de azért ez elég "gány" így.Naiv voltam,
azt hittem, ugyanaz csak masszívabb, nem sejtettem, hogy másban eltérhet.Tanulópénz.
Szerencsére csak 4000 Ft, s ettől nem dől össze a világ.
Ui: most cseréltem volna ki az egészet? Á, annyit nem ér: viszont ezek után,
ha vki azt mondja, hogy a sima S1 az ugyanaz, mint a Pro körberöhögöm.Szerk: a táblázatodban hiba, hogy a töltő 4500-on állt, amikor utoljára láttam.
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #4132 üzenetére
Egyértelműen azért nyeklik-nyaklik a vasam, mert a Pro (erősített) nyaktartója
nem teljesen ugyanolyan szögben áll, mint a sima S1-é. Viszont "21 mm"-nek
mérted a csuklócsavart, azon nem múlhat, tehát csak az az "ECU tartó" lehet
vastagabb. Szuper. Ragasztottam rá két alátétet, ideiglenesen, így stabil, LOL.
(Ilyenkor vicc amúgy, hogy ami hetekig fent van érintetlenül a Vaterán, egyszer
csak sokkal olcsóbban eltűnik onnan. Olyan is, ami után közben érdeklődtem:
oké nem segített volna, mert én 20.5 mm-t mértem, körbetekertem Powertape-
pel, ami dobott rajta annyit, ami különbség lehet, de az még nem volt elég.)
Persze a fene tudja, mivel mérted, ha nincs tolómérőd, valami vonalzóval?
Szerk: azt különösen nem értem, hogy a linkelt cucc hogyan lett végül 1200, ha
700-as licitre volt feltéve, és senki nem licitált: a listádat nézve kb. ingyen adtad.Ui: abból indultam ki, hogy az első S1-em félig Pro volt, és nehogymár törjön az
a szar, veszek hozzá erősebbet: ezek szerint nem volt rentábilis ötlet... -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #4112 üzenetére
Nem fog 32-nél többet menni (és azt is csak 42V mellett), de ez nem is célom.
Gyorsuljon értelmezhetően, és tudjon rövidebb távon megállni. Ja és az se baj,
ha felvisz az emelkedőn, mert egy motorral elég gyengécske: sose lesz belőle
OXO, de nem is az a cél.Egy "Kugoo Dual" azért még lehet belőle idővel...
Megmértem a Pro motor kerületét, korábban egy drótot tekertem köré s annak
a hosszát mértem meg, az nem lett teljesen pontos... Most lézert használtam.
Így jó közelítéssel 1 cm-rel kisebbre jött ki a kerülete: 59.5 cm, azaz 7.46 inch
átmérő. Ezért volt a 7.4-es kalibrációval elég pontos a távolságmérés korábban.
(Míg a 8.0 gyári beállítással rendesen fölé mért. Nyilván a sebességet is.)
Szerk: ezzel a kalibrációval 30-31 között ugrál a jelzett érték nyélgázon. A mért
fordulatszám 846 rpm, ami 30.2 km/h a valós sebesség: nekem ennyi elég lesz.
Vmi mechanikus fék nélkül istenkísértés lenne ezzel a lélekvesztővel a 60 km/h.Hasonlóan: leszabályzott gázon 24 km/h-nál áll meg, amivel 15 mp a 100 méter,
azaz megállapítható, hogy a távmérés és a sebességkijelzés "szinkronban" van.
Motorkerékpárok esetén ez nem feltétlen van így: távot általában jól mérnek, ám
a sebességet rendesen fölé lövik. Ja és a fordulatszám ekkor 670.4 rpm, ami ha
59.5 cm-nek veszem a kerületet 23.93 km/h, szóval megint csak elég pontos. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #4110 üzenetére
Lehet, hogy még annál is jobban befog a hátsó kerék, mivel ilyen szánalmasan
lassú hegymenetet még egyik setup sem produkált... Még a legelőször vett, és
egy nap alatt meghibásodó 11A-es "S1-Pro-gyárihibrid" sem. Ez 15-16 km/h-ra
lassult az emelkedőn... Érdekesség viszont, hogy néha benéz 12A-be a kijelző.Szerk: 22-23 km/h-nál többet saját erőből nem megy. Azelőtt ment 27-28-at is...
Mindjárt megnézem a GPS logot, de nagyjából jó a kalibrációs érték. Legalábbis
elméletileg. Mintha 7.4-re kellett volna rakni a Pro motor esetén, most 7.6-on van.
Ezzel elvileg még egy picit fölé is mér, és még így is... -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #4106 üzenetére
Sajnos sürge kellett a roller, ezért gyorsan hátradobtam az első kereket, és előre
a hátsót, így hagyományos elsőkerékhajtású (persze Pro motoros) gépként futott.
Hát gyerekek... Lehangoló a 11A-s vezérlő teljesítménye. Lusta dög, tényleg mint
egy gyerekjáték. Egészen emlékeztet a Lime-ra. (Most épp nem csörgött-zörgött
rajta semmi, kicsit túl is húztam a hátsó kerék rögtönzött tengelyét, így rosszabb
lehetett attól is a tempó, mindenesetre majdnem bealudtam rajta hazafelé éjjel.
Tudom, önmagában az, hogy csak gurulsz a végtelenbe álmosító, de tényleg elég
lassúcska így. A gyorsulások értelmezhetetlenek, de legalább az akkut kíméli.)
A féket nem értem amúgy. Képes iszonyatosat harapni, aztán visszavesz: fordítva
lenne jó, hogy nem rögtön b.sz oda, aztán erősít rá, ha az ember jobban nyomja...
(Azért abban a "harapásban" sincs nagy fékhatás, inkább csak a nyeklés-nyaklás
ijesztő, nem is értem, hogy a Pro rögzítő idomtól hogy lett ekkora holtjátékom.)
Szerk: pedig istókuccse szívesen kipróbáltam volna csak hátsókerekesként, de a
vezérlőt egyelőre nem tudtam máshova rakni, mint a gyári helyre, a motor kábelét
meg nem triviális kihosszabbítani... esetleg nem tudjátok, szabvány csatija van-e? -
DigitXT
félisten
Megy ez is:
Amúgy brutál a hátsó kerék hajtás. Nyomtam egy csutka gázt próbából, miközben csak mellette álltam: hát nem kerékre vágta magát, és majdnem repült ki a fészerből? Persze, mert amikor a kormányt fogod és elemelkedik, az első kerék hajtásnak vége, ez meg annál jobban betapadt, és elszállt.Az anyagi kár nem jelentős.
-
DigitXT
félisten
válasz
NandorHUN #4098 üzenetére
Nem, annyi a komplett vas... Az E-twow elég drága alapból is, hát még a Dual.
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo7311 #4087 üzenetére
Értem.
Amúgy neked, mint műszerésznek mi a véleményed ennek a vezérlőnek
a javíthatóságáról? Próbáltam lefotózni a lerakódásokat, amit az ázás okozott...
Nem sikerült valami fényesen (kézből, telefonnal), de talán látszik, belőle valami...Kérdés volt korábban, hogy mi lehet a különbség a régi vezérlő, ami még 14-15A-t
tudott max., és az új közt, ami csak 11A-t. Azt hittem, szoftveres, mert olvastam,
hogy szerelő állította, hogy a hardver ugyanaz, viszont ma ránézésre láttam, hogy
nem ugyanolyan MOSFET van rajtuk: a régi RU6888R, az új (Pro vezérlő) K3475N.
Nem értek a lovakhoz, mint mondtam, nem vagyok műszerész, de a régi speckója
jobban tetszik, nagyobb teljesítményűnek tűnik: jól értelmezem az adatlapokat? -
DigitXT
félisten
válasz
gergo7311 #4085 üzenetére
Azért kíváncsi lennék, hogy akkor a (tonnaszám eladott) Xiaomi mennyivel jobb?
Mert végfelhasználói árban eléggé hasonlóak... Az utakon körülnézve viszont kb.
az a de facto szabvány e-roller kis hazánkban (noha az Indexnek a Kugoo jutott),
ám közel nem hallani ennyi elektromos problémáról/beázásról vele kapcsolatban.Ez csak véletlen lenne, vagy talán nem mindig igaz ez a 10x-es árazás dolog?
Ui: valóban soha nem fogok többszáz kínai elektromos "szart" javítani, ha ezt az
egyet sikerül, már örülök: nem vagyok műszerész, soha nem állítottam ilyet... -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #4081 üzenetére
Nekem semmi nem jön be a linken, csak hogy lépjek be.
Esetleg nem ezt a videót akartad linkelni?Index címlapról.
Szerk: akkor nem, mert belépve meg ezt írja, nem elérhető...
"az oldal olyan célközönség számára látható csak, amelybe nem tartozol bele."
Az indexes videóban meg egy Kugoo S1 Proval csapat az autók közt, a rendőrség útmutatása alapján. Hát annyira nem jó ötlet, de hát 350W az több, mint 300W.De akkor már lenne inkább 700W...
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo7311 #4060 üzenetére
Abban a játékrollerben van egy 30 db 18650-ből álló 10S3P akkupakk. Ha csak
500 Ft/db áron számolom a cellákat, önmagában csak ennek az értéke 15K.
Értem én, hogy menő dolog demagóg módon fikázni a kínai gyártású cuccokat,
de azért tudni kell, hogy tudnak ők jót is gyártani (ha akarnak és ha megfizetik).Most az jó kérdés, hogy ez a Kugoo melyik kategória... Valószínűleg az olcsó,
ipari hulladék kategória, főleg a szigetelés hiánya miatt: ellenberger az akku pl.
hiába ázott szarrá, nem amiatt ment tönkre... A beszúrt képen is látszik, hogy
csak jelentős roncsolással tudtam szétszedni, elég komolyan ki volt nyomva... -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #4046 üzenetére
A táblában lévő töltő még 5 napig fent van a Vaterán: azért licitáltam rá, mert
a két akkus, két motoros megoldáshoz célszerűen két töltő fog kelleni, s bár
már van tartalék, azt pont a cégnél tartom (hogy ne kelljen folyamat hurcolni).Az amúgy mázli, hogy nem reklamált senki a motorok miatt, mert az eléggé
misztikus kategória, hogy mindent kicseréltél (mindent is), ennek ellenére
többet már nem láttad működni a ketyerét: engem a lerohadás(ok) után még
azért hazahozott... A kontroller is magához tért az utolsó 500 méterre.
Ezért gondoltam, hogy ha kiszárad, még jó lesz, vagy ha nem, nos: pucolás.Amúgy vicc, ami az aprón megy, ami külföldről postázva 7K, itt 10-12K-ért is
akarják adni. (Értem én, hogy rögtön megvan, vagy várni kell, blabla. Azért a
közel dupla árat már pofátlanságnak tartom. Úgyhogy azt el is engedtem.)
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #4054 üzenetére
DigitXT is megázott vele, be is szart a kontroller, így azt kapott gariban!
Viszont nem kért hasraütve gariban motort is, hanem vett egyet innen...Továbbá, akkut se kért eladásra "brahiból", hanem konkrét dokumentált
hibajelenség miatt, amit (mint utólag kiderült) anyagfáradás miatti törés
(ugyanis nem a ponthegesztés adta fel a harcot!) okozott. Nyilván én is
számolgathatnám, hogy mennyivel beljebb vagyok, mert végül az akkut
meg fogom tudni javítani... igaz, hogy ponthegesztőm nincs, forrasztani
meg nem akarom, viszont át tudom építeni "olcsó" Vruzend V2.1-gyel...
Csakhogy, amíg nem vágtam szét a tokot, nem tudhattam, mi baja van:
arra tippeltem, valamely cellák "fáradhattak el", de azon csodálkoztam,
hogy ilyen hirtelenséggel: a törés sokkal logikusabb magyarázat volt.
(Így nem kell laptop akkuból bontott cellával bohóckodnom, pótlásként.)
Ui: igen, tervezem, hogy a kontrollert is megjavítom. Ha és amennyiben
"csak" annyi a baja, hogy a MOSFET-ek lábain a víz rövidzárat okozott,
van az a mázli, hogy egy pucolás után helyre áll a rend: ez a sajátomra
igaz, a tőled vett, miután majdnem a kezemben robbantotta fel a motort
(költői túlzás, de tényleg volt tűzijáték!) már neccesebb. Még ha lesz is
belőle valaha valami, a csatlakozója tuti kuka, mivel az a fele is leolvadt.
(Persze eleve úgy vettem, hogy valószínűleg szar, ezzel nincs is baj.)
-
DigitXT
félisten
Mégiscsak széttört az akksi, nem volt teljesen hülye gondolatom anno...
Csak az a "kunkori darab" a ragasztás alatt néha még oda ért, ahova kell.Praktikusan az egyik cellacsoport két taggal üzemelt a törés után: fasza!
Amúgy még korrekten ki van balanszolva, nagyjából 3.95V minden blokk.Szerk: azok nagyobb terhelést is kaptak, és csak 4 Ah volt a kapacitásuk:
ezért omlott össze idő előtt a pakk... Amúgy nem volt semmi baja, még a
víz sem jutott be a dobozba, elég korrekten kinyomták a kici kínaiak. -
DigitXT
félisten
Nem tudom próbáltál már lábbal hajtani rollert, mondjuk egy elektromosat,
ami lemerült: hát ami kényelmes motoros haladáshoz, az totál rossz, ha be
kell rugózni a lábbal hajtáshoz. Nem hiszem, hogy hajolnod kell majd.
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a Kugoo kormánya lejjebb rakható. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #3910 üzenetére
Én gondoltam, de szemre nem tudtam mennyivel, kb. 1 centit mondtam volna
rá képről. Szerencsére valamivel több, így valszeg ebbe rakhatom a motort. -
DigitXT
félisten
Érdekesség, a Pro hátsó villája mintegy 12.3 mm-rel szélesebb, mint a sima S1,
lásd a tengely elérését, de amúgy a sima villába alapból feszesen megy bele az
54.3 mm széles gyári tengely, szóval valószínűleg ebbe is kicsit nagyobb kell.
(Ebbe a villába valószínűleg nagyon simán ment volna bele a 200x50-es kerék.) -
DigitXT
félisten
Arról az apróságról nem beszélve, hogy bringával még ihat is a delikvens...
Szerk: nem tudom, hogy rollerrel mi lenne a helyzet*, de szerintem hamarabb
pofára esne, mint jutna valahova, azért nehezebb egyenesen állni egy ilyenen.*: ha még nem jármű, akkor elvileg nem lehet ittas vezetésről sem beszélni...
-
DigitXT
félisten
Igazából teljesen tökmindegy (kéne legyen!), mi gyorsította fel adott tempóra.
Nem sokkal nehezebbek az elektromosok se: nem is az fogja a kárt csinálni,
hogy 10 kilós vasdarab érkezik, hanem rajta a 100 kilós manusz, aki felöklel.Ment előttem "jó húsban lévő" hölgyemény lábbal hajtóssal. 15 km/h-t biztos
ment, pedig nem volt atletikus alkat... Tiltsák be az ő járdán közlekedését is!Az a baj az egésszel, hogy az "ésszel használatot" is ellehetetleníti, ha vmit
vmi kretén feltételrendszer szerint kategorikusan tiltanak: megint hivatkoznék
a biciklis példámra, akik mehetnek 40 km/h-val egész nyugodtan. "Títsákbe!"Ui: vannak olyan járdaszakaszok, ahol égen földön nincs ember. Miért is kéne
akkor 10 km/h-val szöttyögni? Bicikliút nincs, az úton életveszély = jó a járda.
Olyasmi kéne, hogy forgalmas, gyalogosokkal teli szakaszon: ne száguldozz.Sőt (horribile dictu) azt kéne tökönverni, aki veszélyeztet, esetleg balesetezik,
de ezeket az ilyen gumiszabályok, meg a 300W vagy 25 km/h nem oldja meg.
Már csak azért sem, mert egy 1000W-ossal is lehet lassan menni, csókolom!Szerk: gördeszkás kissrácot mondtam már, hogy 20 km/h fölött tolta?
Noch dazu tiltsák be! De azokat az egész járdát elfoglalókat is tiltsák be LOL!
Vaaaagy... csináljanak külön "galerivel andalgó" sávot nekik, az lenne az igazi. -
DigitXT
félisten
Megérkezett az akkupakk...
...
persze az előző tulajhoz.Majd jövő héten átveszem.
-
DigitXT
félisten
válasz
chatran #3870 üzenetére
Nekem a bal térdem szokott megfájdulni amikor...
...sokat kell kuplungolni a városban autózáskor.
Rolleren szerencsére (még) nem volt ilyen panaszom.
Akkorákat csak nem döccen egy Ninebot ES2?
Van benne felfüggesztés, nem? Bár, ha érzékeny vagy rá, ki tudja: nem mindegy, hány kilót kell cipelni az ízületnek, esetleg van-e kopás, vagy egyéb probléma, mindenesetre olvastam azt, ha nagyon szar az út, akkor meg kell próbálni kicsit kirugózni lábból.
Turistákon (állítólag) az is segít, ha picit lábujjhegyre állnak a Lime-on (az se rugózik, bár viszonylag simán gurul), de a térd mindenképp legyen némileg behajlítva, így a saját testtömeg nem ver oda az ízületnek.
Van, akinek a futás se tesz jót (túlsúly esetén főleg, vagy főleg aszfalton).
-
DigitXT
félisten
Mondjuk azt nem igazán értem, hogy hogy a fenébe lehet belőle SMKP,
csak azért, mert át tudja lépni a 25 km/h-s sebességet. Most nem is a
jogsi miatt (korlátlan A jogsim van, pont leszarom), hanem pl. a sisak...
Nem azért mennék rollerrel, mert be akartam öltözni, mint egy motoros.
(Ha beöltözök, mint egy motoros, mehetnék motorral is, nem igaz?)
Ha meg 24-gyel esek sisak nélkül nem sokban különbözik attól, mintha
26-tal esnék sisak nélkül. Tehát egyszerűen érthetetlen, hogy egy ilyen
marginális különbség miatt egyikre kötelező lesz a sisak, másikra nem.De ha már itt tartunk, már maga az SMKP elavult definíciója is megérne
egy felülvizsgálatot, mert manapság gyakorlatilag NEM létezik 50 köbös
robogó, amit 45 km/h végsebességre terveztek... Lónak a micsodája: ha
ilyenolyan fojtásokkal le is korlátozzák, hogy ne menjen (sokkal) többet,
attól még bőven TUD többet menni. (Kb. olyan ez, mintha egy autóra azt
mondanák, hogy ez nem is autó, mert ha soha nem rakod kettesbe, úgy
nem tudja átlépni a 40 km/h-s sebességet.) Ja, és ha már 40: biciklis az
mehet annyival, mindenféle kötelező biztosítás, meg sisak nélkül. De az
elektromos rolleres, ami 26-tal megy, az már SMKP, blabla? AGYRÉM...Szerk: vagy akkor tolják már fullba! Biciklire, SMKP-ra, rollerre mindenre
rendszám, és kötelező biztosítás... Legyenek egyenlők az esélyek...
Esetleg megfontolandó a babakocsi is, veszélyes, amit azzal művelnek!
Pl. áttolja a pirosban: instant főbelőni, hiszen idióta, de gyereket "nevel". -
DigitXT
félisten
A bedugott fülű, "selát-sehall" biciklisták valóban életveszélyesek. Főleg persze
magukra, tehát mondhatjuk, hogy majd szelektálódnak, de ne az én autómon...
(Motoromon, rolleremen, vagy csak úgy szimplán rajtam keresztültekerve....)
Egyszer mentem rollerrel úgy, hogy zenét hallgattam, hát elég para volt: fasság!
Egy csomó infót kizársz a közlekedés eseményeiből a hallásod "elvesztésével".
Egyetlen mentségem volt, hogy valójában navigálni akartam, csak kipróbáltam a
zenét. Motoron szoktam néha hallgatni, de nem agybadugó, kizár mindent mód,
ahogy a bringások szokták. Agybadugós fülessel mintha süket lennél, tényleg...Ma láttam egy gördeszkás csajszit. Menet közben SMS-ezett, vagy mi, és naná
hogy be volt dugva a füle: majdnem el is baszta egy kanyarodó autó, hát ez ilyen.
Persze, lehet mindig másra bízni az életed. Ám ha elkerülhetted volna magad is?
Valahogy jobban bízom magamban, mint "mindenki másban", noha van úgy, hogy
az én baromságom javítja más és ezt köszönöm neki: igyekszem kerülni az ilyet.Ettől még az "úriembert" fejbebaszhatja a lovasrendőr gumibottal a bicikliúton - is!
-
DigitXT
félisten
Gyíkbájing csomagszámnak hol lehet utána nézni? Az oldalon nem találtam ilyet.
(Praktikusan nincs tőlük megrendelésem, csak az előző tulaj rendelési számával,
azaz kvázi a nevében intézkedtem: nem kértek szállítási címet, feladták valahova.
Nyilván az előző megrendelő adataival. Aki majd jelez nekem, ezzel semmi gond!
De szeretnék ránézni a csomagszám alapján, hogy hol jár... Van rá lehetőség?)
-
DigitXT
félisten
Egyszer motorral sikerült úgy esni, hogy nem estem el: konkrétan a hátulról
érkező nagybátyám fékhiba miatt lendületből ment el "mellettem", kiütötte a
kezemből a motor kormányát, a motor kiesett alólam, én meg talpra érkezve
néztem, hogy WTF. És ez egy rendes enduro volt, nagy mázli, hogy ennyivel
megúsztam, lehetett volna csúnya vége. Robogónál jellemzőbb még az ilyen
kiesik alólad a motor, az is ott fel tud borulni úgy, hogy téged nem dönt fel. -
DigitXT
félisten
válasz
syler123 #3816 üzenetére
Nekem nincs Pro-m, B-L-A-C-K a te embered.
De kollégám szerint nem fasza,
mert rugózás hiányában szétrázza az akksit. Szóval ő is visszatért a felfújhatóra.
Legutóbb viszont olyat mutatott, amivel utólag lehet rugós felfüggesztést szerelni
az első kerékre, hogy az milyen jó, mert majd nagyobbakat lehet ugratni. -
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #3810 üzenetére
Most nem is csak az akkura gondolok feltétlenül, mint érdekesség, hanem arra,
hogy 10K az "okos" BMS, amivel könnyebb menedzselni a duplamotoros gépet.
(Persze ahhoz kell egy duplamotoros gép. Egyelőre ott még nem tartunk, LOL.)Egyébként vettem, az M365 Pro "szinte patikus".
-
DigitXT
félisten
Erről mi a véleményetek? (Az árától most tekintsünk el.) Nem tűnik hülyeségnek.
Xiaomi ezt gyárilag tudja persze: cellánként néz feszt, bluetooth-os, meg ilyenek.Szerk: amúgy az ár sem annyira elrugaszkodott, nagyjából 10K csak az a BMS.
Mondjuk kb. ugyanannyi a 30A-es, és akkor mehetne egy akkuról két motor is...
Tudom, tudom, a hatótávolság egy akkuval, és 30A terheléssel mínusz km lenne.Szerk2: mondjuk ha lesz egy akkum gariból, akkor a régit javítom: biztos vagyok
benne, hogy nem ment benne gajra minden cella, max. pár szívat (azok nagyon). -
DigitXT
félisten
válasz
Darellus92 #3807 üzenetére
Android Speedometer
-
DigitXT
félisten
Ha hosszabb távon kell mondjuk biciklisávban haladni, nem baj, ha megy 30-at!
Mondjuk az enyém nem megy sehova, mert lerohadt, és mostanában amúgyse
ment annyit, de az elején még igen: egy gyári M365-öt végsebességben előzött.
(Gyorsulásban persze nem, mert nehezebb voltam vagy 20 kilóval a kollégánál.) -
DigitXT
félisten
Miért nem így csináltuk? A magam nevében tudok nyilatkozni. 1) nincs időgépem.
2) az új rollert úgy vettem át, hogy rögtön gurultam vele, mert szükségem volt rá...
Meg is úsztam az esőt, viszont a vizes utat nem, a kijelző halt meg másnap: fura!
3) a használt roller már az előző tulajnál kapott vizet, nálam eddig nem, viszont a
tegnapi napon beszoptam, és úgy néz ki mégiscsak "meghalódott" az ECU. Faja.
Ronda hanggal, szabályozatlanul hajtja, terhelve megáll és ECU hibát is dob. IJB.Szerk: de legalább akku lesz majd.
Dear DigitXT,
Thanks for your message.
We will arrange the reshipment for a new battery shortly.
Please allow 2-7 working days for the processing time to get the new tracking number.
Thank you for your understanding and patience.
Más kérdés, hogy ott még nem tartunk, hogy adjam meg a címet, lehet, hogy az
előző tulaj fogja kapni automatikusan az előző megrendelés szám alapján? LOL! -
DigitXT
félisten
Hazafelé elkapott az eső. A roller egy ideig bírta, aztán ledadogott ECU hibával,
annak rendje és módja szerint.Mondom, velem nem baszol ki (akkor is haza
fogok jutni (elaludt a LED), de csak zörgött gázadásra: kicsit ráhajtottam lábbal,
teszt, fék oké. 1-esen próbáltam a rásegítést, zörgött, majd magához tért: végül
az utolsó 200-on simán ment nyélen 3-asban. Lehet, mázlim volt a pechemben,
ha nem lesz más baja ezek után? A franc se gondolta volna, hogy még esni fog.
(Az elején még csak vizes volt az út, azzal nem is volt gond, aztán rázendített...
Igen fasza élmény volt, hogy sárhányó híján a mocskos levet a lábamra nyomja!)Mindenesetre, egy ilyen záporos történet a legszebb nyári napon is előfordulhat,
szóval egyenesen botrányos, hogy ennyitől tönkremehet. Mit tegyen az ember?
Persze, nem indul neki esőben, nem hülye, de ha menet közben kapja el, nos?
(Az a vicc, hogy itt az FBS ragasztó, csak nem nyomtam vele körbe, mert még
a garit akarom intézni, és hülyén venné ki magát, ha összevissza van ragasztva;
persze az is hülyén veszi ki magát, ha közlöm, beázott és kérek alkatrészeket.) -
DigitXT
félisten
osszessegeben, barmilyen helyzetben alacsonyabb a homerseklete
Ugyan már: elindulás után "szobahőmérsékleten" rögtön orrbavág a különbség...De ha mondjuk mas a magnesszam
Linkeltem a képet, ránézésre ugyanaz a motor, nem állítottam a menüben semmit.Pro motor (30 mágnes):
Sima S1 motor (30 mágnes):baromi zavaro, hogy folyton kiemelten kell figyelned es lassitanod
Naná, én sem veszek többet mechanikus hátsó fék nélkül szerelt rollert...
Ezt meg (ha sikerül) feltuningolom összekerékhajtásúra, dupla lesz a fékerő is.IntelliSense: Sony AS200V
-
DigitXT
félisten
kulonbozo toltottsegnel (aztan kulonbozo homersekleten) ugyanott
Hát ennyit nem fogok baszakodni vele, az ziher...Ami nekem egyértelmű, hogy
a Pro motor minden helyzetben sokkal hatékonyabban (erősebbeket!) fékez. Igen,
ez kis tempónál, mondjuk egy lámpához kanyarodva okozhat akár pofára esést is,
mert sajna hiába kommunikálja a vezérlő a mindenkori fékkar állást 200 különböző
értékben (legalább), érzésre teljesen digitális a fék, azaz abszolút nem adagolható.De ettől függetlenül sokkal biztonságosabb vele közlekedni: rövidebbek a fékutak...
A hőmérséklet kérdés érdekes: szerinted foglalkozik vele? Éppenséggel lehetne...
Van egy szabad láb a csatlakozón, amiről én nem tudom, micsoda. De ugye kínai
cucc, nem hiszem, hogy érdekelné őket ilyesmi. Oké, a Xiaomit pont érdekelte.Szerk: amúgy ha csutka töltöttségről elindulok ugyanazon az útvonalon, akkor az
a legvalószínűbb, hogy ugyanoda eljutva ugyanakkora fesznél történik a fékezés...
(Kivéve akkor, ha szignifikánsan kevesebbet fogyaszt a Pro motor, de nem sikerült
ezt validálni: többet mentem vele, de nem sokszorosát, mindjárt nézem a felvételt.) -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3767 üzenetére
Sokkal jobb a fék, pont: azt ne kérdezzétek, miért!
Konkrétan meg tudtam
állni(!) a Lágymányosiról lefelé még a zebra előtt(!), pont ugyanonnan kezdve
a fékezést (a hivatkozott kis fától), ahonnan a sima S1 motorral lassulni sem
sikerült eléggé s így a kanyarban egy szépen kivitelezett rollerről leugrás jött.Persze még egy kérdés felmerül, vajon ugyanakkora volt-e a lendület? Szvsz
igen, de megvan a GPS log is, meg a kamerafelvétel, majd átnézem őket.
(Az akku is jobban bírta és a tempó is nagyobb volt a kaptatón 1-2 km/h-val.) -
DigitXT
félisten
válasz
Darellus92 #3772 üzenetére
Jó is meg nem is: jó, mert nemigen kaphatsz durrdefektet, ami autóval is
baromi veszélyes, pláne kétkerekűvel. Rossz viszont, mert a belső sokkal
olcsóbb. Ha valami csak kiszúrja, nem kell kidobni (ill. javítgatni) a külsőt.
Cserébe, ha sérül a felni, elszökhet a levegő, míg belső használatával nem
kell a külső guminak légtömören illeszkednie a felnire, utóbbit viszont ki is
szokták használni csóró megoldásként: belsőt raknak a tubeless külsőbe.
Így vettem a motorom, mikor leeresztett vissza akartam alakítani normális,
gyári állapotra, de nem vállalták a felni javítását. Végül újat kellett vennem.
(De azóta nincs baj a felnivel, csak ésszel kell használni - mint mindent.)
ON: meg kell nézni, mennyit ír a gyártó, mindig annyira kell felfújni.
Érdekességként a motorba csak 2/2.2 bar kell, viszont ha nagyon meleg a
helyzet, eléggé megemelkedhet: ezért szokták versenypályán csökkenteni.
(Akkora terhelést kap, hogy forró lesz, a túlnyomás meg rontja a tapadást:
cserébe, amíg hideg, megint nincs megfelelő tapadás... Szerencsére roller
témában nem igazán szempont a pályázás, szóval jó az az előírt nyomás.) -
DigitXT
félisten
válasz
Darellus92 #3770 üzenetére
A legtöbb autó- és motorgumi ilyen "tubeless", azaz belső gumi mentes, ám
ez nem egyezik a tömör gumival, természetesen fújni kell ezekbe is levegőt. -
DigitXT
félisten
Ezek közt (Pro vs. S1) látsz különbséget? Azon kívül, hogy a Hall szenzorok
vezetékei el vannak tolva?Megcsináltam* a Pro motort, holnap tesztelek.**
Miután megvolt szétkaptam a sima motort is, összehasonlítás végett. Ebben
aztán tényleg nem volt semmi szigetelés (nem volt beragasztva a másik fele).
Valami hangyafasznyi fehér pacsmagolás nyoma látható. Aztán ennyi volt.
Viszont meglepően jól pörögtek azok a csapágyak, jobban, mint a Pro-nál.**: elöljáróban, hogy mi érdekel főleg 1) lemérve is kisebb a kerülete (60.5 cm),
mint a simának (62.8 cm), nem véletlen kell(ett) átállítani a kalibrációs értéket,
2) kérdés, hogy tényleg kevesebbet fogyaszt 2) és továbbra is jobban fékez-e?
(Ugyanúgy fogok menni, felveszem kamerával, lesz +2 GPS log, meglátjuk.)
*: a szenzoroknak kutya baja nem volt, a tüskét kellett pótolni, és el is múlt a
motorhiba üzenet és rögtön indult gázra. Sajna a sok szerelgetés közben egy
lepkefing vastag hézagoló alátét elfáradt, remélem ezzel még együtt lehet élni. -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Az meglehet... Ám késsel nem igazán lehet odaférni a burkolat alá: még így
is, hogy nem volt ráragasztva, erősen feszegetős volt, hogy lejöjjön a fele.
A másik fele láthatólag meg volt ragasztva, azt nem sikerült szétszedni, bár
ha az egyik fele szétjött, már elég. Ha bármi javítanivaló lenne a ketyerén.Szerk: mindjárt kipróbálom, hogy mi a helyzet a motorral? Ha esetleg simán
működik ("kábelhekkelés" után), akkor nem szarakodok a Hall szenzorokkal,
ha viszont nem megy, kénytelen leszek méregetni őket...Az OBI-ban már
lassan törzsvásárló vagyok rollerrel (felismert a pénztáros): múltkor csavarok
a hátsó kerékhez, most FBS.Mindezt egy baszottnagy bevásárlókocsival!
Naná hiszen annak pont az a funkciója, hogy legyen hová tenni a rollert, LOL.Szerk: mondjuk Auchanba szoktam úgy bemenni (nincs jó tartójuk a kocsin),
hogy ráakasztom a kosarat a kormányra, úgy tolom. Eddig nem szóltak érte. -
DigitXT
félisten
Innentől nem értem, hogy mitől harapósabb a fék, ugyanazzal a vezérlővel.
Hidd el, én sem értem, de a tények ezt mutatják. Azóta visszaszoktam a hosszú
féktávokra, szóval tudok vele közlekedni, mondhatni biztonsággal, de csak akkor,
ha nagyon előre gondolkodok. Volt egy necces szitum, bicikliútra rákanyarodóval,
hiába van előnyöm, ha nem adja meg, de szerencsém volt, mert megadta, csak a
szitu volt elég szar, mert neki takarásból jöttem, és viszonylag lendületesen. Nem
sokat tudtam lassulni, mert nem készültem rá, valószínűleg elbambulhattam...Szerk: fordulatszámmérőt most fizettem ki. Remélem a héten megérkezik...
-
DigitXT
félisten
Ez egy vadiúj Pro motor, B-L-A-C-K kapta gariban: félig szigetelve van, a
kábelekkel átellenes felén rá van ragasztva a rotorra, szóval azzal* nincs
teendő. (Nem, nem ütöm szét l'art pour l'art, nem azért szedtem szét.)
*: a kábeles feléről viszont simán beázhat. A másik oldalon a csapágynál
talán, de azt meg azért nem ütöm ki, mert attól simán tönkre mehet. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #3741 üzenetére
És ez a fele szerinted miért nem akarja az igazságot? (Rögtönzött stator puller
használatával kiszedtem a közepét, viszont a rotor teljesen rá van gyógyulva a
másik oldalra, és nem jövök rá, miért pedig ugye azt is szigetelni kéne majd.)
Hacsak mégis helyes félig az elmélet, s ez már ragasztva van gyárilag: gyanús!
Szerk: na most már kvázi biztos vagyok benne, más magyarázat nincs. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3710 üzenetére
Ja, hogy az nem műanyag burkolat, hanem csapágyazott fém.
Jelentem, az elmélet megdőlt, basztak gyárilag szigetelni. Simán csak
szorosan volt rajta, picit feszegetni kellett (két oldalról megtámasztva).Szerk: de ha már szét van pattintva, a gumi nagyon könnyen legjön.
Hónapokkal ezelőtt nekem nem is volt ilyen rollerem, azt olvastam tőled,
hogy könnyű szétszedni a kereket, ehhez képest, kicsit erőlködés volt.
Ha jól emlékszem neked meg egy mágnes is megsérült gumicserénél.Azért gondoltam, hogy esetleg idő közben gyárilag is megragasztották...
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3735 üzenetére
Hazafelé olyan szembeszelet kaptam, hogy a fél kapacitás sem volt igaz.
De legalább így sikerült lencsevégre kapni a lehalás folyamatát. Majdnem
hazavitt. Ha esetleg a kínaiaknak kellene a felvétel, belinkelem... Állítólag
48 órán belül mondanak vmit: a Geekbuying csak sablon levelet küldött..."We sincerely apologize for the inconvenience caused by our product.
We have reported the issue to our suppliers and expect them to reply
within 48 hours.
At which point, we will contact you immediately for resolution.
Thanks for your patience." -
DigitXT
félisten
Amikor az emberben felmerül, hogy GPS alapján kalibrálja be a jelzett sebességet,
akkor tök jó, hogy van GPS a telefonban, mér valamit, elvileg jó az, örömbódogság!
Ám ha van egy akciókamerád, aminek (úgy tudod, hogy) pontos a GPS-e, erre egy
szimultán mérés folyamán totálisan más eredményeket kapsz, akkor mit csinálsz?
Amúgy a felvételt azért csináltam, hogy lássam, amikor az akku megdöglend...
Behozott a céghez, de tényleg nagyon ki volt centizve kb. fele a kapacitás sajnos.Szerk: ja ez amúgy a Lágymányosi hídra való felhajtás: majdnem lehalt az akku.
De ahogy csökkent az emelkedés, s visszavett a terhelésből, magához tért a fesz. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #3730 üzenetére
Hát ez érdekes lesz, nekem van többféle elektromos pumpám, de eddig annyira
nem voltam velük megelégedve. A gagyi áruházival azért, amiért (tényleg gagyi),
a fasza digitális mérős Black&Deckerrel meg azért, mert az akkuja nem bírja.
Pedig az elején tök fasza volt, feltölt, kivisz: kocsit is felfúj, mind a négy kereket
akár nulláról is! Aztán valahogy elfáradt az akku és most már alig használható...A kompresszor a tuti, csak azt nem tudod magaddal vinni: ez a kis gyösz jónak
néz ki hordozhatóság szempontjából, remélem nem vérzik el az akkumulátorán.
(Na meg a roller kerékbe messze nem kell annyi levegő, mint egy autókerékbe.) -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3711 üzenetére
Biztos, hogy szétszedhető, hiszen pont a műanyag alatt kell szigetelni.
De nekem valamiért nem megy: azért is tippeltem esetedben arra, hogy
esetleg már gyárilag ki lett nyomva FBS ragasztóval, s azért nem megy,
ezzel elkerülve a motor beázását és a sok felesleges gariztatást...Szerk: igen, a sima motorral nem igazán lehet megállni. Még kis tempó
esetén vicces, hogy simán hagy begurulni a kereszteződésbe... Tudom,
hogy ez elvi kérdés ilyen örvényáramú fékezésnél (vagy ez mi a tököm),
viszont mechanikus fék nem jár hozzá, ám a Pro motor sokkal jobb volt!
Igen, azzal konkrétan fejre lehetett állni kis tempónál is. True story LOL. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #3709 üzenetére
Ki ne dobd, még jól jöhet!
Ha kicsit magához tért a vas, össze tudunk futni.
ON: akksit garban szeretnék kapni.Mondjuk kivételesen szerintem járna is...
(Venni inkább csak azért lenne jó, mert gyorsabb + ha duplamotor lesz egyszer...)Szerk: a másik kérdésre nem válaszoltál (lehet, nem olvastad, szerkesztve volt):
hogy kell leszedni a műanyag burkolatot a motorról? Nem akarom eltörni, és úgy
néz ki, hogy hiába csavarom ki a csavarokat, mintha rá lenne ragasztva, vagy mi. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #3707 üzenetére
Nem lekaka, meg van csillagozva, hogy majd válaszolok.
Amikor olvastam, hirtelen nem tudtam rá mit írni, ám jobban
belegondolva, most sem tudok. Egyelőre ugye szarakodik a
rollerem, még csak elmenni se tudnék vele a cuccért...Ha az mondanád, hogy akkud van eladó (occóért) rohannék!
Most adtam fel ticketet a Geekbuyingon, leírtam szépen, de
csak a videó jelent meg, a szöveg elveszett. Leírtam megint.
Pöppet fárasztó ez így, de remélem jövő héten válaszolnak...
(A törött hátsó sárhányót nem is írtam meg újra, pedig emitt
olvastam, hogy valakinek azt is küldtek garban: nekem is az
egyik csavar veszett el. Valószínűleg azért tört le a retekbe.)De hogy ne OFF-oljak itt. Hogy a tökömbe lehet szétszedni
a motort? Imbuszok kijönnek, a műanyag burkolat ottmarad.
Tisztára mint egy bizonyos fél órás videóban anno. -
DigitXT
félisten
Szerintem olyan nincs, hogy nem lehet cserélni, max. nem házilag, és/vagy
nem kapható a piacon hozzá belevaló akkupakk. Ilyet el tudok képzelni...
Építeni viszont bármit lehet: megfelelő felszereltséggel már otthon is. Biztos
vagyok benne, hogy a kormányban ugyanolyan (kutyaközönséges) 18650-es
cellákból álló akku van, mintha a taposóban lenne, csak más elrendezésben.
Elvileg a miénk is Samsung cellákból áll, lásd pl. IntelliSense: "akkubelezés"Szerk: egy ilyen kormányoszlopban a 10S3P elrendezés jól elfér hengeresen.
(Nagyon vékony elrendezésben kb. 65 centi hosszan, szélesebben meg akár
20 centin is, bár akkor elég kövér lesz a végeredmény, de valamit valamiért...)Szerk2: fene tudja, hogy tényleg Samsung-e, mindenesetre zöld, lásd innen...
-
DigitXT
félisten
Az normális, ha terhelésre esik be a fesz. Az viszont, hogy a töltőről levéve
drasztikusan történik, az (elvileg) nem. Korábban azt hittem (a Li-Ion töltési
graf alapján), hogy ez lesz a normális, de a gyakorlat végül nem igazolta.Ahogy az se normális sajnos, hogy menet közben 32V-ról másodperceken
belül lepörög 29V alá (még 25-öt láttam!!!), és ugye "vége" van. Viszont, ha
várok eleget, láss csodát, megint 35V körül ébred, és van is benne erő... A
következő összeszakadásig. Ami mondjuk pár másodperc is lehet terhelve.
Ja és még valami: mivel nem normál kikapcsolás volt, nem mentette a futott
kilométert, pedig már 640-nek kéne benne lennie, tegnapival együtt 647-nek. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3687 üzenetére
Megvolt a teszt. Az akku szar. Nem tartja a feszt, eleve 42-ről lepörög 40.4-re,
amint lehúzom a töltőt (miután zöld persze). Terhelve gyorsan lemegy 36-ra...
Ezen pár kilométert bír, ha megállok, feljebb megy (elég szokatlan mértékben):
nagyjából 7.5 km után fosta össze magát, így a céghez éppen behoz, és vége!Konkrétan láttam, ahogy bezuhant a fesz 30 alá, és elhalványult a kijelző: gari.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Ikea Eilif Paraván - Asztali elválasztó
- Fotó állvány eladó
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070 12GB BE QUIET! Pure Base 500DX 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest