Új hozzászólás Aktív témák
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8567 üzenetére
és ha átrakod az e-bike vezérlőt a 110%-os állásába? indulásnál... utána visszavenni, hogy ne csak az hajtson. Tiszta manuális váltós feelingje lenne
meghúztam minden csavart a sajátomon, a menetes szár dupla anya-imbusz kombót is, illetve az összes többit csavart, anyát is. Megszűnt a csörgés-zörgés, és azt kell, hogy mondjam, egész szerethető gép lett belőle! az, hogy 20-25 körül is bőven van benne erő, ha előzni kell, egyszerűen felbecsülhetetlen!
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT #8561 üzenetére
majd összeszedem az összes lelkierőmet, aztán valamelyik nap megfordítom, aztán a kövi 1-2hónap a költözésről/lakásberendezésről szól, utána lehet kereslek, motor (és ha a kis rollerműhelyedben tudsz építeni ilyen általatok említett 13s2p 48v akkut, akkor azzal is), mondjuk a napi használatból ki fog esni a roller, van vagy 600m a távolság amit szerintem legyaloglok
csak ha menni kell valami távolabbi helyszínre jól jön egy 20-40km hatótáv, a mostani 10 helyett(ami amúgy még mindig olyan kevésnek tűnik az ígért gyári 30 helyett egy feleakkora emberrel, mint én), illetve az új gumival ma megyek egy próbakört mekkora lett a hatótáv, majd kiderül
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8561 üzenetére
Igen, a 13s3p nem fér be az s1 be (s1pro-ba), tapasztaltam
illetve azt, hogy csak 13s2p fér be
Nem csodálom, hogy elforgatja az első kereket, nekem a 11A-es első vezérlés is elforgatja, ha nem dőlök jól előre induláskor. Ezért nem is húztam már az első vezérlőn.
talán majd még a hátsón, csak el ne füstöljön
Tartósan amúgy valóban nem bírhatja az 18650-es pakk 3p-ben az 50A-t, max 45-öt, ha 15A-es folyamatos kisütést tudnak. De ha 3500mAh-s cellákról van szó, valószínűleg csak 10A-t bír per cella, az meg összesen 30A.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8559 üzenetére
Mert volt olyan, hogy GT-vel mentél és elszálltak a fékek? Erről lemaradtem
Amúgy amíg teszt fázisban van a hátsó villa, elég az a kötegelő. Pláne ha szeretnél gyártani magadnak, akkor kár reszkírozni, hogy megrogyjon ez most. Elég, hogy kiszolgáljon a kék villa addig, amíg kész lesz az új majd (bár gondolom az még egy hosszabb menet lesz, mire elkészül)
Azért azok a raptor gumik nagyon ott vannak
Én meg... Hajtom nagyban a rollert, hallom, hogy csörög zörög... Hát mondom, jó, biztos az a két kis sz*r alátét a menetes száron, belül a roller nyakban. Hát nem az volt!
Az egész első felfüggesztésem ki volt lazulva, már az anyákat borító műanyag 4-4 csavarja is, azok is lötyék voltak, és maga a kerék tengelyén lévő anyák is olyan lazák voltak, ha levettem a műanyagot, hogy ujjal le tudtam pörgetni őket.
Még jó, hogy nem ugrott ki a helyéről 35-nél.Nagyon rázós úton is mentem biztos, és slehet, hogy nem húztam meg elég erősen azokat a tetves csavarokat, anyákat.... Most jóp meghúztam, aztán a napokban menetrögzítőzöm is, ha változást észlelek.
a dekkre ragasztott zongora csúnyán koszolódik egyébként... A fehér szín a kosznak nem jó barátja...
van még egy adag karbonmintás öntapadós borításom tekercsben, ha menthetetlenül retkes lesz, akkor arra cserélem majd.
-
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT #8553 üzenetére
ugye most szivatsz, hogy tényleg meg kéne fordítanom?
ah most nézem egy régi képen, pont fordítva van a gumi
nem... nem kizárt, hogy szétszedjem, inkább veszek egy másik rollert, minthogy azt a gumit onnan leszedjem úgy, hogy nem teszek benne kárt T_T
szerk: max rendelek egy 50 szélest és majd ha az megjött ezt fogom és egyszerűen levágom róla -
Eldenisa
csendes tag
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8541 üzenetére
Jelenleg amúgy (ha meg lesz a hátsó villád) csak e-féked van, még a dobfékes motorok nincsenek bent. Nem fog rémisztően kicsit a kugoo-féle és az e-bike-féle kombinálva? Az e-bike regen fékezése miatt, hogy az csak nagyobb tempónál fog. Vagy esetleg kényelmesen lassít, nem ránt akkorát, de azért meg tudsz állni vele?
-
Ispán_Péter
csendes tag
válasz
DigitXT #8505 üzenetére
Kölyök korom óta bringázok, autók között, tudom mire vállalkozom. Limeos rollerekkel van már tapasztalatom, de nekem azok túl lassúak ezért is akarok nagyobb teljesítményűt. Közúton mennék vele, mint biciglivel. 50 km azért kell, mert ha jó az idő naponta járok át a másik városban lévő vízpartra + csavarogni és az az út 36 km oda-vissza amit a kis rollerek nem bírnának. Nem is azt mondom, hogy mindig nyélgázon fogok 50nel hasítani de ha kell akkor legyen benne kakaó. Ha át is minősítik segédmotorsra akkor is fogom használni jogsi nélkül, a kerékpár úton nincs rendőr, városba meg nem velem fognak foglalkozni ha normálisan közlekedek. Más miatt meg nem fogok gyengébb vackot venni, mikor nekem szükségem van erre a teljesítéményre. Köszi szépen az ajánlást, de ahogy látom 2 hét mire lesz. Holnap felhívom őket hogy tényleg 2 hét e bár nem szívesen várnék annyit. Másikat tudsz esetleg mutatni ami azonnal elérhető is?
-
Skynet258
veterán
válasz
DigitXT #8468 üzenetére
Hát a franc tudja kidörzsölődött-e vagy beleállt valami, 2xx kilométer után még nem kéne szerintem dörzsölődnie, inkább kiszúrhatta valami (vagy lehet, hogy mégsem, de biztos, hogy talán). Mindegy, vadászok belsőt aztán megpróbálom kicserélni. Nyúvadjon meg nagyon nem vágytam rá pedig a sok horror sztorit olvasgatva.
Levittem a rollert de már út közben eszembe jutott, hogy tegnap vajon miért volt akkora nyomáskülönbség az első és a hátsó között amikor fújtam... de nem akartam bevonzani a dolgot, este letakarítottam, mondom ma szép tisztán suhanunk a lemenő nap fényében. Suhanhattam a rohadék busszal.
-
válasz
DigitXT #8416 üzenetére
Alátét már nem fér oda? Mert csak a kis részre fekszik és azért roppant el. E-twownál kis távtartó van csapágyig gondolom pont ezért.
Hétfőn már kész lesz teljesen elvileg a 2 motoros GT [link]
És igen 65.000Ft az a hátsóvilla: [link] Ha kell van egy ilyenem:
Booster v ben van de tuti másé mert jóval szélesebb. Free.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8379 üzenetére
Most csekkoltam, a Futurer-ben van e-twow hátsó rugós tag ~12k-ért. Linkelem az alkatrész listájukat (most találtam a neten).
[link] https://www.futurer.hu/custom/futurer/image/data/Arculat/Alkatr%C3%A9sz%20%C3%A1rlista%20-%202020.11.12-t%C5%91l.pdf
A hátsó villa (ugyan nem egy kifűrészelt) de csak 9.9k, az a 65k pedig érte valószínűleg egy nullás elírás. Legalábbis remélem
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #8394 üzenetére
Mondjuk ezzel a muanyag boritassal becsapos merni. Kivancsi lennek, hogy alatta mennyivel melegebb a motor.
Szerintem azert hidegebb az elso, mert nem nyomatekmegosztas van, hanem fordulatszam szabalyozas(es aram korlatozas, ha nem eri el), igy nem egyenletesen oszlik meg. Ehhez kene egy extra mikrovezerlo valamelyik vezerlo ele, hogy a parancsokat modositsa
Szemre nem tudom megmondani en se a fenykeprol, hogy mekkora kereszmetszetu vagy atmeroju.
-
B-L-A-C-K
titán
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8335 üzenetére
A gumi kerülete egy érdekes kérdés - vajon nagyobb lesz a végsebessége attól, hogy nagyobb a küldő kerület? Végső soron a kerületi sebessége egy nagyob kör kerületén lévő pontnak több, mint egy kisebb kör kerületén lévőnek azonos RPM-en. Így lehet, hogy nyersz pár km/h-t végsebességben, ha jól gondolom. (Bár ez lehet, hogy csak a terheletlen állapotban igaz, terhelve pedig máshol lesz az "egyensúlyi végfordulatszáma")
A hátsó nagy vezérlő mit adott le max kb, azt esetleg mérted külön? Kíváncsi vagyok, hogy ugyan hol lesz hajlandó a 40A-t kilökni.
Illetve hogy hol kezd el "húzni", tehát mekkora sebességtől kezd el tömegesebb áramot leadni. Mivel ez egy e-bike vezérlő, nem egy ördögtől való dolog, hogy nem 0-ból indít, mint az állat - egy akkora kerületű kereket kell sebességre hoznia, ami egy rendes kerékpárhoz tartozik, az pedig terhelve egészen biztos nem pörög egyből. Így a karakterisztikája is biztosan máshogy van kialakítva. -
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8330 üzenetére
Szolgálati közlemény: kicsit nagy, első sárhányó beleér. Dupla motor
esetén meg a hátsó villa is megfogja. Nem plug and play, na.
Szerk: a fenti képen olyan, mintha hozzáérne a villához... Majdnem...
Egy extra hézagoló alátétet használtam, végülis kiadta. Cipőkanállal.
Aki nem akar ennyit szívni, maradjon inkább a 200x50-nél, az a tuti...Szerk: menetpróba majd hétvégén, ha épp nem szakad az eső.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #8271 üzenetére
Ez igy van. Nekem nem is kene, hogy gyorsabb legyen a roller, max 35-ig meg jo lenne, de ott is a biciklisek miatt, hogy ne legyen annyi elozes. Viszont a gyorsulas es az emelkedon a sebesseg gyengusz. Majd meg fogom motorozni a hatso kereket.
UI: Nem tudod megmondani, hogy a kugoo kormanytengelyen levo egymasnak feszitett nyolclapfeju anyak hany mmesek? Bizonytalan vagyok, hogy 35 vagy 36.
-
-
csokaym
csendes tag
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8254 üzenetére
Azért a teljes töltöttség erősen odaver neki! Persze az tuningolt vezérlőkkel volt. De azért, ahogyan Te is montad, sokat számít a töltöttségi szint.
Én töltő gyanánt egy ilyen 3A-esre ruhaztam be: 16.22 dollár volt, mikor én rendeltem, kiszállítással együtt. most ha jól láttam, 1 dodót felment az ára. Egyébként gyorsan megérkezett
Örülök, hogy edsig úgy néz ki, jól szuperál a géped. Többek közt azért is, mert hasonló átalakítást tervezek én is
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8252 üzenetére
"11A-t vett fel az első motor,
ennek korlátja a gyári vezérlő, 20+30A-rel gyorsabb lett volna, nem kicsit..."
csigának érezted?Amúgy az 50km környéki hatótáv korrekt szerintem. Ha tudna 60-at menni, akkor is a felénél rátöltene az ember, hogy "úgy húzzon" a roller, ahogy full akkuval tud
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8236 üzenetére
Hazafelé 12 km után lőttem fotót, addigra már 12.39Ah volt a fogyasztás.
Érdekesség, hogy ez nagyjából 50% töltöttséget jelent, s pont 48V-on volt.Viharos szél volt, rendesen megfogott, amikor szembe fújt.
Kis eső, stb.
És akkor emelkedő: dolgozott rendesen, végig 11A-t vett fel az első motor,
ennek korlátja a gyári vezérlő, 20+30A-rel gyorsabb lett volna, nem kicsit...De hát ez van, ha az ember elfüstöli, aztán benne marad vmi hiba...
13.98Ah volt a vége, szóval az utolsó, 1.5 km emelkedő kivesz jó 1.6 Ah-t.
És mivel már félig lemerült, messze nem volt olyan gyors, mint tegnap...
Persze kettős oka van, a terhelt 44.5V mellett az alacsonyabb áramkorlát.Gondolkodom, hogy poénból bedobok egy 45A vezérlőt hátra, mint FID, de
valószínűleg napi használatra nem igazán lenne értelme: az akku az bírná.
(A motor már lehet, hogy nem, mert hosszú távon nagyon felmelegedne...)Szerk: összesen 660Wh munkát végzett az akku. Névleg 1152Wh. Még egy
ilyen kört tehát nem bírna végig, nem 60 km hatótáv. Főleg, ha "hegyet" kell
mászni. De azért 50 km környéke megvan. Több akku nekem nem is kell.27 km: 24.4Wh/km átlagosan. Elméletileg 47 km. Gyakorlatban meglátom.
Szerk: az emelkedő 45V-tal számolva közel az átlag dupláját jelenti... -
Logitech
aktív tag
válasz
DigitXT #8244 üzenetére
Firmware-t is adnak hozzá, amivel kiküszöbölik ezt a töltés hibát, menet közbeni töltés van kikapcsolva ha jól emlékszem.
Amikor keresgéltem akkut, olyanokat találtam, amin 2 csatlakozó is van, egyik az XT60, másik meg a töltőnek a csatlakozója. Azoknál pl hogy működik? Nem lehetne a roller beépített töltőjével tölteni, mindig külön kell?
Én már lennék is az első vásárlód, ha egy ilyen pakkot összeraksz, amivel majdnem megduplázom a hatótávot -
sagesz93
addikt
válasz
DigitXT #8239 üzenetére
áhh, nem akarom én ezt piszkálgatni, örülök, hogy ennyit megy gyárilag, mentem xiaomi pro2-vel 25-el ugyanezen a töltésen, hát fájdalmas volt látni amikor haverom az én rolleremmel ment el mellettem és mennyivel jobban haladt már 32-33al is a 25helyett. (emiatt jó álmodozni az 50ről
) majd 2-3 év múlva tán veszek valami komolyabbat.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #8236 üzenetére
Nem 14.5 perc volt 10.5 km (nem mentem 40 km/h átlagot). Csak ennyi volt
a mért idő, amíg volt fogyasztás: amikor gáz nélkül gurulok, akkor áll az óra.
A teljes út 36 perc volt, ennek nagyjából a felében folyt áram a motorokba.
A többi az gurulás/fékezés, vagy éppen álldogálás a piros lámpáknál. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #7863 üzenetére
Kipróbáltam a nagy akkut 30+20A vezérlőkkel. Nem veszi fel az 50A-t indulásnál
se, valószínűleg azért, mert elforog az első kerék.De közel 47A azért megvan,
ami a feszültségesést is nézve 2kW fölötti teljesítmény: van benne menni akarás.
5% emelkedőn végig 32-35 körül hasít, bőven elegendő kraft. Kicsit félek is, hogy
legközelebb mi fog eltörni (mondjuk leszakad a rohadt nehéz akku a kormányról).
De addig is: örömbódogság, valószínűleg kimegy a világból, majd letesztelem.
(Nehogymár ne tudjak 30 km távot menni, ha éppen úgy hozza a szükség.)
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8213 üzenetére
Maga az első lámpa kiégése azért gáz, mert nem látok sehol sem alkatrészt hozzá magában. Persze kijelzővel együtt már igen
de azt nyilván nem venném meg egy pár led kiégése miatt.
Valószínűleg hasznosabb valami más fényforrás mellé egyébként is, ahogyan mondtad, gondolkodom a megoldáson
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #6394 üzenetére
Újabb dilemma következik nemsokára: az újabb gázkar, ami már kulcsos gyújtaskapcsolóval is rendelkezik, annak a bekötésével kapcsolatban kérdeznék.
A kijelző piros vezetékére kell kötni az erre a célra dedikált vezetéket a gazkarról? Tehát innentől fogva nem a vezérlőből (ecu) továbbítódik az áram a kijelző felé, hanem tulajdonképpen a gázkar feszültségmérésre használt vezetékezésén keresztül, a kulcsos megszakítás kioldásával lehet áram alá helyezni a kijelzőt?
Jólgondolom-e ezt?
Ebben a formában nincs szükség arra, hogy olyan relés megoldást használjak, mint amilyet Te is beépítettél, igaz? Ha minden jól megy, egy párhuzamosan közösített akkus megtáplálásról megy majd a roller, így nem lesz szükség a feszültségek mérésére külön-külön. A tiéd esetében a dupla feszültségmérés volt a relé beépítésének az oka, ha jól emlékszem.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
DigitXT #8160 üzenetére
Csak érdekességként:
A KRESZ értelmében a kerékpáros megengedett legnagyobb sebességei:
50 km/h lakott területen kívül, bukósisak használatával
40 km/h lakott területen kívül, bukósisak nélkül
40 km/h lakott területen az úttesten
30 km/h kerékpárúton
20 km/h gyalogos-kerékpáros zónában
10 km/h bárhol máshol (például járdán). Járdán abban az esetben közlekedhet kerékpáros, ha a mellette haladó út közlekedésre alkalmatlan. -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8146 üzenetére
Ez is jó tartó!
Ami miatt a másik mellett maradtam, az az, hogy ha a 48V-hoz szükséges hosszat veszem alapul, akkor az kb 250mm(13-as távtartó hossza)+valamennyi, amit a zsugorfólia, csomagolàs felemészt (esetleg BMS), így 27cm-es tokba pont befér, és ha mákom van, akkor egy 4p pakk is befér a 7cm magasságba egy kis textil nyúlást belekalkulálva
(ill.nem 4p, hanem 2x2p, de végső soron az szinte ugyanakkora, csak 1 BMS méret különbség van köztük) -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8134 üzenetére
Köszi a linket!
Jó kis kép lettKeresgéltem, hogy hogy tegyem majd az akksikat meg a vezérlőt, ezeket néztem ki:
Az akksinak én egy ilyet rendeltem a kormányra
[link] https://a.aliexpress.com/_mOK7lpJIlletve a plusz vezérlőnek egy ilyet
[link] https://a.aliexpress.com/_mMVZXzBbocs, hogy a link beszúrásokkal bénázok, valahogy telefonon nem adja nekem a dolog
Ahogy méricskéltem, ezekben kb el kellene férnie mindennek, a nagyobb wildman táskát, ami most fent van, meg valószínűleg elpasszolom
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8115 üzenetére
"De az a 45V, amiről képes beszakadni, nem alacsony feszültség.
"
--> 45V-ról beesik annyira a fesz, hogy le is kapcsolt alattad? Elképzelhető, hogy ennek köze van a rossz sorhoz az akkudban, nem?"kipróbáltam egy M4 Pro-t. Mint egy reumás csiga."
-->hát persze, hogy lassabbnak érezted, mint a sajátod, legalább 10A-rel nagyobb az áramfelvételed (nem emlékszem pontosan, milyen konstrukcióban használod a vezérlőid, de ha nem tévedek nagyot, elöl 11A + hátul 30A?). Ha jól néztem, egy M4pro-nak a vezérlője 21A-t tud. Kicsi volt a tippem, ha kb ilyesmi a vezérlő összeállításod, az 20A-rel több, durván 2x akkora a teljesítményed, laza 1kW-tal ráver az M4pro-raHát igen, a dual hajtás
Ráadásul az 500W-os keréknél a 350-es s1/s1pro kerekek valószínűleg nyomatékosabbak is, bár kisebb végsebességig tudnak elmenni. Bár ezt lehet, hogy rosszul gondolom.
Amúgy az M4pro vezérlője 39V-on kapcsol le, úgy láttam, szóval az a 45V-ról kikapcs tényleg érdekes.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
DigitXT #8100 üzenetére
Szia 😃
Lehet 4A csak nem javasolt😃 A vékony vezeték szigetelése olvadhat meg ami ugyebár zárlatot okozhat😃
Nem én találtam ki, még anno kb egy éve én is akartam venni 4A töltőt ( vettem is 3At😃), de B.L.A.C.K kolléga barátja The One tanácsára én is a kisebbet vettem😃. Végül is Ő foglalkozik a Xiaomi rollerek szervizelésével és javításával is. -
homeless09
őstag
válasz
DigitXT #8096 üzenetére
Tök érdekes amúgy, hogy az m365, és a pro2 is (azt hiszem cakk u.a. a töltő van hozzájuk) durván ugyan annyi idő alatt tölt fel - 2-3%-os különbség van maximum adott időn belül - pedig a pro2nek azért jóval nagyobb akkuja van.
Lehet megér, mivel megyek nagyobb egybefüggő távokat vele (hobbi használatban van a pro2), pl anyámékhoz elgurulok vele, cirka 12km dimbes dombos útviszonyok, S-ben is elvileg oda-vissza kibírja, mivel 65%-kal érek oda hozzá, de nem akarom se kicentizni, se tönkre tenni vele a gépet hogy fullra merítem. De legutóbb pl voltak kitérők útközben, kb 30% maradt, megittam nála egy-két kávét mire 70% körül töltött és el tudtam indulni vele
Skynet258: Olvastam már ezt megelőzően is valahol róla, hogy lehet gyorsabban is tölteni ezeket, azért mertem feltenni a kérdést -
válasz
DigitXT #8082 üzenetére
Köszönöm a videókat! Azért jó ilyeneket megnézni, mert az ember sokkal óvatosabban fog közlekedni, mind autóval, mind biciklivel/rollerrel. Egyébként amikor én autóval jobbra fordulok, és mellettem kerékpársáv van, akkor mindig extra óvatosan fordulok, és körbenézek nagyon. Ha egy biciklist látok közeledni a visszapillantóban, akkor inkább akkor is megállok, ha simán be tudnék kanyarodni előtte. Láttam egyszer ugyanis egy hasonló balesetet, és bár szerencsére a biciklisnek nem lett komolyabb baja, nagyon belém égett.
Amúgy mindig meglepődök, amikor sokan itt mondják, hogy milyen sebességgel közlekednek az elektromos rollerrel. Én egyelőre - saját roller híján - még csak Lime-os rollereket hajtom, amik max. 25 körül mennek alattam, de én már azt a sebességet is olyan gyorsnak érzem, hogy annál gyorsabban én nem szeretnék menni.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #8082 üzenetére
Ebben igazad van, en arra gondoltam, hogy ha baleset van, akkor egyiken sem lehet jobban meguszni a masikhoz kepest. Az teny, hogy rolleren konnyebb osszeszedni egy balesetet, nemcsak a kerekmeret miatt, hanem a magasabb sulypont es tomor gumi eseten a rosszabb tapadas miatt is.
-
Skynet258
veterán
válasz
DigitXT #8073 üzenetére
Amúgy én is simán bevállalnék egy mondjuk 50km/h képes szerkezetet, nem mondom, lehet néha beszarnék rajta a forgalomban, de azért kipróbálnám.
Csak hát azoknak az ára amik össze vannak rakva és mennek is...
Na meg nálam például fontos volt a hordozhatóság, sokszor vonatozással egybekötve használom, és a franc akar leizzadni míg felcipelem a lépcsőn meg a peronon a nagy akksis, bivaly erős, de dög nehéz gépet.Nekem ez a 14kg amit egy Pro 2 nyom pont jó, egy 20 kilós darab már tuti kényelmetlen lenne.
-
Skynet258
veterán
válasz
DigitXT #8071 üzenetére
Én azért húztam 30 fölé mert techbuzi vagyok és érdekel minden ilyen szarság, 10 évvel ezelőtt romoltam a telefonokat, te meg akkukat hegesztesz, mindenkinek van valami hülyesége.
Csak szimplán azt szerettem volna kérni tőled, hogy a véleményedet úgy írd le, hogy közben nem az én véleményemet javítod ki.
Remélem így átjött mit szeretnék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás!AMD Asztali számítógép PC Játékra! R5 5600/ RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- BenQ PD-2700-U Monitor - Designer 4K 27"
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Graphite - Használt, újszerű
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest