Hirdetés
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kikapcsolva is megtalálható a OnePlus 13
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Mobil flották
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Eldenisa #8564 üzenetére
A 48V akku nem kifejezetten hatótávolságra van, sőt! +30% erőt jelent alapból,
és ugyanennyi végsebességet, ami rögtön nagyobb fogyasztást hoz magával...
Ráadásul a gyári helyre csak kisebb kapacitású fér, mint a gyári (10s3p helyett
csak 13s2p), tehát ha ultra hordozható akarsz maradni, azaz nem gondolkodsz
kiegészítő akkukban, egy ilyen váltással a hatótávolságot teljesen agyonvered...Ui: bejöttem ma dolgozni a kék villás géppel. Nem egy tűzijáték, amit előad, de
legalább nem nyilallt bele a fájdalom a bordámba minden kigyorsításnál.Érzésre inkább olyan, mint a 30A volt, már ami a megindulást illeti, valószínűleg
azért, mert praktikusan ez is 30A... Az első kerék nyöszörög az instant 20A-tól,
de a hátsó csak komótosan veszi fel a tempót. Kényelmes. Meg jól* megy.Így félig töltött akkuval 30 km/h fölött érezhetően elfogy az ereje, óra szerint már
csak ilyen 32-33-akat ment síkon, de a GPS szerint volt az 34-35 is. Nagyobb a
kerék, mint az S1 volt (a Pro-nál meg sokkal), utána kell menni a kalibrációval...*: relatíve. Volt egyszer olyan érzésem, hogy mi van, csak egy motor megy?!
Mondjuk tempomaton valóban. Az eBike vezérlő csak külön kapcsolóval tudja...
Összesen egyszer kapcsoltam be a Duna parton, túl macerás így a használata.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest