Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -=RelakS=-

    veterán

    válasz joysefke #74753 üzenetére

    mondjuk úgy, hogy eltartott egy ideig, mire belőttem, hogy ne folyton kipatentolás közeli állásban legyen a lábam, vagy ne folyton úgy, hogy a stopli kifelé fordítja a bokámat :) (két ellentétes végállapot)

    Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

  • pc360

    addikt

    válasz joysefke #74753 üzenetére

    Nyugodtan tépd rá rendesen, jobb, mintha menet közben lelazul és esetleg a kihulló pedállal szétmarod a menetet (egy Hone hajtókarral ezt már eljátszottam... :s). Rendes, 20-25 centis pedálkulcsra gondolok, egy 10 centis imbusz nagyon kevés hozzá. A hajtókarnak a rátépéstől nem lesz semmi baja, és ha alaposan bezsíroztad a menetet, a leszedéssel sem lesz gond. Egy szervizes srác egyszer még azt is mondta, hogy az se baj, ha az erős ráhúzás miatt kiforgácsolódik egy picike a menetből (az a kevés plusz fém főleg új pedál-hajtókar kombó esetén jelenik meg a belső oldalon), legalább látod, hogy jó munkát végeztél. A bringán semmi mást nem kell ennyire meghúzni, mint a pedált. Illetve ismételd meg pártíz km után a dolgot!

    Az SPD-t nem ismerem, nekem sokkal természetesebb a Time rendszer. Szerintem próbálj ki még pár settinget, és úgyis tudni fogod, hogy melyik terheli legkevésbé a lábad és melyiknél nem veszed észre, hogy milyen szögben is áll a lábfejed. Ha nagyon elöl van, akkor néha kibicsaklós érzésed lehet, mivel nem tudod mindig vádliból tartani a pedált - ekkor hátrébb kell húzni a stoplit. Ha nagyon hátul van, akkor meg nem tudsz úgy ráspiccelni, az meg hátrány lehet, ha egy kicsit rákapcsolnál. Ezt te érzed, a saját anatómiádon és erőnléteden is múlik. A saját tapasztalat igényét nem lehet megkerülni tudományosan.

    [ Szerkesztve ]

    Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu

  • geotigris9

    tag

    válasz joysefke #74753 üzenetére

    Igen! - Ez lemaradt még, sok próbálgatás, de ha meg van a végleges pozíció, már a következő cipőnél gyorsabban fog menni a dolog. :)

    Adtak hozzá matricákat - mármint a cipőbe?

    (#74762) Runner_fxr FSA hajtókar van a montimon ,de azt nem tudom volt-e hozzá gyárilag ilyen alátét, mert pedál nélkül érkezett a bringán. [?]

    szerk.: Na megnéztem van rajta mélyedés.(Másik bringámon van belevájva a pedál.)

    [ Szerkesztve ]

    ((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))

  • geotigris9

    tag

    válasz joysefke #74753 üzenetére

    Még az SPD-hez hozzá tenném nagyon húzd meg a stopliknál a csavart, mert gond lehet, ha kicsit is nem megfelelően vannak meghúzva és meglazulhat elmozdulhat esetleg. De túl ne húzd mert a menet is megszakadhat a másik nekem már pattant el (eltört) alátét, hogy kicsit túl erőteljesen húztam meg szóval erre is figyelj oda. Ha a karmok is már jól bele martak a cipő aljába akkor jó, de így nagyon fixre csak akkor húzd ha már biztos vagy a stopli végleges pozíciójával.

    ((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))

  • 6030D

    Ármester

    válasz joysefke #74753 üzenetére

    Ugyanilyen cipőm van (azt hogy wide, hol jelzik? vagy white akart lenni? :D) + 530-as pedál. Ezt a pedált ugye lehet húzni még 15-ös kulccsal, egyik kézzel a másik oldali hajtókar, másik kézzel a villást húzva meghúzom erőből és jó. :) Lehet, hogy a 15 cm imbuszra még kellene valami cső, de tekerj vele, és állj meg időnként, kell neki idő, hogy kitekeredjen, el lehet azt kapni félúton is, szerintem.
    Beállítás: a stopli előre-hátra helyzete az egyénfüggő, láttam, hogy talpból tekersz, először úgyis fura lesz, az jó a bütyökhöz. :) A ki-be, illetve csavarás beállításnál én azt csináltam, hogy felraktam úgy, hogy a cipő ne érje a hajtókart meg a láncvillát, de minél beljebb legyen. Aztán elmentem tekerni, és a seggem egyik fele elkezdett fájni. :D Azon a stoplin állítottam, azóta jó. A stoplicsavart, ha nagyon megtéped, akkor marad a talpon jelölés a fogak miatt, azt tudod később használni, ha szétszeded, vagy jelöld be filccel. Én a csavart egyszer hagytam el, szerencsére a ház előtt, azóta mindig megtépem azt is, soha nem szakadt bele. Fontos, hogy felváltva húzd meg.
    Az a matrica jó dolog, de nem sokat bír. Bár lehet venni utána is... 2-3 vizes használat majd mosás után darabokban szedtem le (a súlyod miatt a talp barázdái széttépik), azóta nincs semmi. A gyöngyvászon felől több víz jön be, mint alulról, de egy sarasabb menet után úgyis szét kell szedni az egész cipőt mosásra.
    A pedál rugós részét fújkáld valami olaj spray-vel, én szilikont használok. Könnyebben, megbízhatóbban old.

    Neked is mozog a cipő becsatolt állapotban a pedálon? (eleje 1 cm, sarok ~4 cm)

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák