- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iPhone topik
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Bankkártya alakú és méretű AirTag alternatívát mutatott be a Ugreen
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Honor 200 Pro - mobilportré
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
FerNandor #179292 üzenetére
A váltó nyugalmi állapota ez [link] ,de így csak leszerelve látod. minden más állapota a rugók ellenében, azok valamilyen szintű megfeszülésével jár. Ez a másik véglet [link] ha így tárolod értelemszerűen idővel megnyúlnak,meggyengülnek a rugók.
xyzsolt...bár országútin nincs akkora jelentősége a láncfesszességnek,ott sem kívánatos egy ide-oda csapkodó,lagymatag rugójú váltó.
szimpláncsak...én is úgy szoktam,gyötörje magát és a vasat minden kigyorsításnál akinek 2 anyja van,mindig az éppen aktuális sebességemhez igazítom a váltót,keresve az azonos csapásszámot,ideális nyomatékot...mint az autónál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest